Het heeft echt niks te maken met fortnite man. Behalve dat het battle royale games zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Time_Will_Revealquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Wat hebben jullie?
Soort FIFA maar dan andersquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen is Apex Legends een soort van Overwatch meets Fortnite? Fortnite vind ik niet zo leuk.
Saint Burchard of Meissen (d. 25 September 969[1]) was the first Bishop of Meissen, from 968.[2]quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Doublepain het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Special:Random
Wat hebben jullie?
Die heb ik al. Ik kill daar iedereen de moeder. (op easy wel)quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is Modern Warfare gratis
Die moeten we spelen
huhquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is Modern Warfare gratis
Die moeten we spelen
Welke hypes??????quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maak me zorgen dat ik meer op de hoogte ben van de hypes dan jonkies zoals dp en jancees
denk je dat ik tijd heb om te gamenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maak me zorgen dat ik meer op de hoogte ben van de hypes dan jonkies zoals dp en jancees
Kun je niet Overwatch kopen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Online gekkiequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heb ik al. Ik kill daar iedereen de moeder. (op easy wel)
Das toch niet op ps4?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je niet Overwatch kopen?
Ik doe eigenlijk bijna niets online. Vind ik niet echt leuk. Ik kan met zo een controller ook niet richten en zo. MK online was ik wel goed in. (Top 1000 Raiden).quote:
Ik ga denk ik DBZ kopen, die kunnen we wel doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk bijna niets online. Vind ik niet echt leuk. Ik kan met zo een controller ook niet richten en zo. MK online was ik wel goed in. (Top 1000 Raiden).
JAWEL. Van Blizzard. Dus geen DLC en iedere x-periode nog een nieuw character.quote:
Ik ben een volwassen man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ga denk ik DBZ kopen, die kunnen we wel doen
prince of persia was mijn 1e liefdequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef Lange_Lans het volgende:
Aladdin op de SNES. Dat was een leuk spel.
Ik zou best graag een keer met je mee willen doen, maar ik heb eigenlijk nauwelijks tijd om te gamen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is echt kut dat ik geen vrienden heb om mee te gamen.
Nu moet je 9 vd 10 verplicht met mongolen die dan ook op drukste plek springen en gelijk dood gaan. moet solo komen.
zucht moeilijk leven
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is echt kut dat ik geen vrienden heb
Nee, SWOS toch wel op PC. En daarvoor Super Mario en Super Metroid. En Manic Mansion en California Games op de C64.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
prince of persia was mijn 1e liefde
gezondheidquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, SWOS toch wel op PC. En daarvoor Super Mario en Super Metroid. En Manic Mansion en California Games op de C64.
quote:
We doen gewoon keer potje niet op twitch gewoon met zn 2 en dan mn zusje ofzo als 3equote:Op donderdag 28 februari 2019 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou best graag een keer met je mee willen doen, maar ik heb eigenlijk nauwelijks tijd om te gamen.
Daarnaast was je me in eerste instantie vergeten te noemen.
De friettent had toen ook zo'n kast maar was andere voetbalgame.quote:
Overal Maria he.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mss keer op vakantie in zuid limburg
Goed tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overal Maria he.
Oh ja vergeten te vertellen.
Ik was afgelopen weekend wandelen kwamen we langs een klooster langs de weg nog een winkel met maria beeldjes 6 dagen per week open![]()
Dat verzin je toch niet he
Er was ook nog ergens kruis op en steile grindweg en daar stond iets van als u denk dat dit lastig is denk eens aan de kruistocht van here jezus.quote:
Ik was op middelbare school musical he waar mijn eventuele kind naartoe zou gaan.quote:
Even een Maria uit de muur trekkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hadden misschien wel 1000 verschillende beeldjes en kaarsen en shit.
Soort van Febo van god.
Ik laatst op de peuterschool van de kleine voor over half jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was op middelbare school musical he waar mijn eventuele kind naartoe zou gaan.
Niet 1 buitenlander he. Paar chineesjes maar das anders toch.
Alleen maar nette mensen ja tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik laatst op de peuterschool van de kleine voor over half jaar.
Ook alleen blanken
Zo is dat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |