Je hebt wel meer dingen niet gedaan in je leven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik heb nog nooit in mijn leven getweet
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:56 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik de laatste jaren alleen in Keulen, Berlijn, Frankfurt en Munchen geweest
Matchday napoquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Protesters in Algeria are setting pictures of President Bouteflika on fire. Protesters in Sudan have vowed not to stop until Bashir is removed. Egyptians are tweeting "we'll return to Tahrir". Meanwhile a rare call to protest in Saudi Arabia has been declared.
Echt geen saaie dag in noord-afrika.
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Leuk toch om naar het stadion te gaan? Beetje zuipen met de mannen. Niks mis mee.
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:20 schreef Tarado het volgende:
[..]ik mis het niet, dat zuipen doe ik wel ergens
TELL ME MORE!quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hi Long_Lance.
Have you seen the tweet of GGMM about almighty @:El-Stinho?
zullen best wel wedstrijden of tijden bijzitten dat je minder zin hebt maar zo'n wedstrijd als vanavond hoort daar niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima. Ik vind het wel leuk om naar een stadion te gaan. En ik denk dat er weinig mensen tegen hun wil gaan.
Wat denk jij?
Ik installeer nu twitter weerquote:Op donderdag 28 februari 2019 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.Vergeet je niet mijn Tweet en het antwoord van Pieter even te liken en te retweeten? Bij 100 retweets krijgt Stijn een baan.
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 28-02-2019 om 11:02:37Ik zou direct een abonnement op de @:VI_nl nemen als daar stukjes van @:alaphilippe__ in zouden staan. Wat een heldere analyses zeg. 👌@:PieterZwartNL reageer retweet
twitter:PieterZwartNL twitterde op donderdag 28-02-2019 om 13:02:12@:Rene51945738641 @:alaphilippe__ Ik geloof dat we eens moeten praten, Stijn reageer retweet
Heb je like en retweet al gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:39 schreef Saind het volgende:
Heb zin in noedels maar heb alleen een zakje van die extreem pittige die mensen echt eten als challenge op youtube
Parodie op een politieke partijquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.lc.nl/friesla(...)pjXAnBYbWhfnFLdAvbrk
(lol)
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?quote:
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Parodie op een politieke partij
https://www.ad.nl/nieuws/(...)n-kamerlid~a771a47f/quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was er toen ook niet zon miep te laat bij een tweede kamer stemming die toen net werd aangenomen?
Als ze finale halen volgens mij ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet echt, was lekker bezig met mijn scriptie en wilde dat vanavond ook nog doen maar dan geen tijd. Gaan het zien, zou leuk zijn als W2 wint, al hebben ze niks te zoeken in de finale. Gaan ze dan Europa in?
Nee die regel is jaren geleden al afgeschaft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze finale halen volgens mij ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |