Dan krijgt #3 dat ticket en #4 ook een direct ticket voor Europees i.p.v. dat ze nog play-offs moeten spelen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor welke plaats is dat dan?
Ik weet niet wie @JR is eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr Ah mooi, dat moet je echt niet willen.
Doe niet zo flauw.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie @:JR is eigenlijk.
Dan is t seizoen helemaal over voor feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijgt #3 dat ticket en #4 ook een direct ticket voor Europees i.p.v. dat ze nog play-offs moeten spelen.
Daar mag je Charlotte en Haags voor bedanken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lok je ineens allemaal kutusers hierheen.
Mag niet meer van policyquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lok je ineens allemaal kutusers hierheen.
Niet dat ze bij Feyenoord iets geven om een Europees ticket.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan is t seizoen helemaal over voor feyenoord
ja dat wel, ze doen er alleen niets mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet dat ze bij Feyenoord iets geven om een Europees ticket.
Ze kunnen nu in elk geval niet de voorkeur geven aan de JC-schaal i.p.v. de Europese voorrondes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat wel, ze doen er alleen niets mee.
dat als een prijs beschouwen was wel heel ergquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kunnen nu in elk geval niet de voorkeur geven aan de JC-schaal i.p.v. de Europese voorrondes.
Toch het hoogtepunt van het seizoen, na de 6-2.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat als een prijs beschouwen was wel heel erg
Martin van Geel die toen mad werd omdat ze een ander penaltysysteem gingen testenquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat als een prijs beschouwen was wel heel erg
Martin van Geel hoort niet bij een club die ambities heeft een topclub te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Martin van Geel die toen mad werd omdat ze een ander penaltysysteem gingen testenWas een echte prijs hoor!
Brexit Day?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef JanPawelII het volgende:
ik kreeg net een uitnodiging voor een feest op 29 maart lol
handig tochquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is hier iemand uit uk en die weet er echt niks vanaf. Wist nuet eens dat t deze maand was.
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.quote:
Voor mij niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.
Nee dat snap ik, maar voor de rest van het gepeupelquote:
Denk 'tquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar voor de rest van het gepeupel
Omdat dan carnaval begint natuurlijk.quote:
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat dan carnaval begint natuurlijk.
mwoa geef mij maar een lekkere coca cola vanilla met ijsblokjes bohhhh had dat eerder deze weekquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat gaat een alcoholisch feestje worden denk ik zo.
Officieel van zondag tot en met dinsdag. Maar ik begin morgen al.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.
Wat doe je aan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Officieel van zondag tot en met dinsdag. Maar ik begin morgen al.
Grappig hoe ze "no" niet fatsoenlijk kunnen uitspreken, maar er een katten geluid uitkomt.quote:
4 uurtjes geslapen, kater en ik mocht ook nog eens in Amsterdam werken vandaagquote:
11 november al gestartquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandag al toch? Of zat Charlotte weer te zwammen.
Kan niet lang meer duren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
voor je het weet lig je tussen 6 planken maat
Smerige big.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:17 schreef KingRoland het volgende:
ik drink nu thee met 2 klontjes suiker
dan halen @napoleonfour en ik de popcornquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer denken jullie dat de Franse overheid aandelen bij gaat kopen
Fransen dreigen met inperking hubs op schiphol en die benoeming van jan met de korte achternaam te blokkeren. Ondertussen komt de aap uit de mouw bij Groenlinks, ze gaan Israel niet meer erkennen, althans samenwerken met een Palestijns forum. Echt wtf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef JanPawelII het volgende:
Wanneer denken jullie dat de Franse overheid aandelen bij gaat kopen
Link?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Fransen dreigen met inperking hubs op schiphol en die benoeming van jan met de korte achternaam te blokkeren. Ondertussen komt de aap uit de mouw bij Groenlinks, ze gaan Israel niet meer erkennen, althans samenwerken met een Palestijns forum. Echt wtf.
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen we nog gelukkig nieuwjaar wensen?
wat ga jee eten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wijs je naar de leegte onder je UI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |