Nee al die rare sub-afwijkingen heb ik niet meegenomen. Dan krijg je een veel te verdeeld zooitje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:34 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik mis de optie zoöseksueel.
Daar kom je in de huidige maatschappij niet meer mee weg, vriend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef Maharski het volgende:
[..]
Nee al die rare sub-afwijkingen heb ik niet meegenomen. Dan krijg je een veel te verdeeld zooitje.
Expres. Gewoon naar de kern. De basis. En kijken hoe het er dan voor staat. Al die nuances en versnipperingen verwarren de boel alleen maar onnodig.quote:
Hokjesdenken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef Maharski het volgende:
[..]
Expres. Gewoon naar de kern. De basis. En kijken hoe het er dan voor staat. Al die nuances en versnipperingen verwarren de boel alleen maar onnodig.
Moet jij weten. Je kiest er maar gewoon een.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:
Hokjesdenken.
Ik herken mezelf in geen van jouw hokjes.
Aseksueel mist inderdaad nog, dan heb je het hele spectrum wel in hokjes ingedeeld.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hokjesdenken.![]()
Ik kies helemaal niks.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Maharski het volgende:
[..]
Moet jij weten. Je kiest er maar gewoon een.
LOL, iemand die mijn pohi niet kentquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Reverb het volgende:
[..]
Aseksueel mist inderdaad nog, dan heb je het hele spectrum wel in hokjes ingedeeld.
Hokje met sixofiel dan erbij?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
LOL, iemand die mijn pohi niet kent
Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.quote:
Maar als je een afbakening hebt die alle mogelijkheden afbakent, dan valt niemand er buiten. En als je bedoelt dat het leidt tot discriminatie tussen de verschillende hokjes, dat houd je toch wel, hokjes of niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.
Wat valt er nog meer te kiezen dan ik val op mannen, vrouwen of beide ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.
Maar dat is natuurlijk niet het geval hier, alle mogelijkheden zijn niet afgebakend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Reverb het volgende:
[..]
Maar als je een afbakening hebt die alle mogelijkheden afbakent, dan valt niemand er buiten. En als je bedoelt dat het leidt tot discriminatie tussen de verschillende hokjes, dat houd je toch wel, hokjes of niet.
Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat valt er nog meer te kiezen dan ik val op mannen, vrouwen of beide ?
Dat heet gewoon biseksueel zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik vind dat niet 'gewoon biseksueel zijn', en het is niet aan mij om dat voor iemand anders in te vullen. Want daarmee dwing je je eigen beperkte wereldbeeld op aan iemand anders. En dat schiet mij elke keer weer in het verkeerde keelgat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat heet gewoon biseksueel zijn.
Dat ben je niet alleen als je elke dag een ander geslacht in bed hebt ofzo. Dat is als je je tot beide geslachten aangetrokken voelt. Of je daar de ene helft van je leven wel wat mee doet of niet is niet echt relevant
Als je op zowel mannen als vrouwen valt ben je biseksueel. Dat heeft niks met je wereldbeeld opdringen te maken, dat is de definitie van die term. Dat je de ene helft van je leven met geslacht A bent geweest en de andere helft bij geslacht B of dat je pas later tot die ontdekking bent gekomen staat daar verder volledig los van.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik vind dat niet 'gewoon biseksueel zijn', en het is niet aan mij om dat voor iemand anders in te vullen. Want daarmee dwing je je eigen beperkte wereldbeeld op aan iemand anders. En dat schiet mij elke keer weer in het verkeerde keelgat.
Volgens de gebruikelijke betekenis valt het er wel onder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik vind dat niet 'gewoon biseksueel zijn', en het is niet aan mij om dat voor iemand anders in te vullen. Want daarmee dwing je je eigen beperkte wereldbeeld op aan iemand anders. En dat schiet mij elke keer weer in het verkeerde keelgat.
Dat is JOUW mening. Ik deel die mening niet met jou en ik ben het niet eens met die definitie. Denk er lekker van wat je wil, maar laat een ander zelf bepalen in welk hokje hij/zij past (of niet), in plaats van slaafs volgen wat de dikke Van Dale er als definitie op nahoudt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je op zowel mannen als vrouwen valt ben je biseksueel. Dat heeft niks met je wereldbeeld opdringen te maken, dat is de definitie van die term. Dat je de ene helft van je leven met geslacht A bent geweest en de andere helft bij geslacht B of dat je pas later tot die ontdekking bent gekomen staat daar verder volledig los van.
Ik ga gewoon niet stemmen, dat lijkt me nog beter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Volgens de gebruikelijke betekenis valt het er wel onder.
Als je maar lang genoeg doorredeneert is er altijd nog wel een keuze te bedenken.
Pak gewoon hetgeen het best omschrijft welke geaardheid je hebt en dan is het probleem ook weer weg.
Ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet stemmen, dat lijkt me nog beter.
Het is wel het makkelijkste, hoewel bi zijn ook wel zijn voordelen heeft. Zeker als vrouw, aangezien daar maatschappelijk nog minder weerstand tegen is.quote:
Nou dat bedoelde ik niet zozeer. Ik vind vrouwen gewoon heerlijke wezensquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel het makkelijkste, hoewel bi zijn ook wel zijn voordelen heeft. Zeker als vrouw, aangezien daar maatschappelijk nog minder weerstand tegen is.
Maar ergens is het gek dat een afwijkende geaardheid maatschappelijk iemand in de weg kan staan.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
slaafs volgen wat de dikke Van Dale er als definitie op nahoudt.
Jij past niet binnen de hokjes! Je kiest maar wat het beste bij je past! Of stem gewoon niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik val specifiek op transgenders. Het moeten wel post-op MtF of pre-op FtM transgenders zijn. Welke optie moet ik selecteren
Ja, maar dat had je van mannen gevonden als je homo was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou dat bedoelde ik niet zozeer. Ik vind vrouwen gewoon heerlijke wezens
De categorie kieskeurig of wellicht zelfs de categorie: "ik heb standaarden"quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je van mannen gevonden als je homo was.
Trouwens, ik vind het overgrote deel van de vrouwen seksueel onaantrekkelijk. Zou daar niet een categorie voor bestaan.
Jij bent man? Dan gewoon hetero. Nou ja, moet... mag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik val specifiek op transgenders. Het moeten wel post-op MtF of pre-op FtM transgenders zijn. Welke optie moet ik selecteren
Ik dacht, ik wijs je even op het feit dat niet alles netjes binnen de lijntjes past. Zelfs Van Dale lijkt dat te snappen. Maar ik persoonlijk heb niks met de term flexiseksueel, want voor vandaag had ik er nog nooit van gehoord. Ik heb nog steeds de voorkeur voor geen enkel labeltje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En vervolgens zelf met een nieuwe definitie van de Van Dale aankomen.
Whatever floats your boat. Als jij je beter voelt bij de term flexisexueel moet je dat vooral gebruiken.
Nee, ik ga gewoon niet mee in die onzin. En zoals gezegd: alleen maar verwarrend. Bewust bedoeld om gewoon de basale geaardheden te onderzoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
Jawel hoor. Dan is in jou dus de mogelijkheid om op beiden te vallen, en ben je dus gewoon bi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:
Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.
Ik bepaal zelf wel of ik bi ben, of hetero of flexiseksueel of lesbisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:51 schreef Maharski het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dan is in jou dus de mogelijkheid om op beiden te vallen, en ben je dus gewoon bi.
Ja leuk voor je, maar dat dat hippe progressieve 'there are 72 genders' gedoe heb ik dus niets mee in dit topic, vandaar het terugbrengen tot de basis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:52 schreef Seven. het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik bi ben, of hetero of flexiseksueel of lesbisch.
En dat moet je lekker zelf weten, zolang je mij jouw denkbeelden niet door de strot schuift.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:53 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ja leuk voor je, maar dat dat hippe progressieve 'there are 72 genders' gedoe heb ik dus niets mee in dit topic, vandaar het terugbrengen tot de basis.
Je kunt lekker toch niks aan de poll veranderen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dat moet je lekker zelf weten, zolang je mij jouw denkbeelden niet door de strot schuift.
Klopt als een busquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:56 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je kunt lekker toch niks aan de poll veranderen!
A-seksueel maar iets wel een geil idee vinden?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind het wel een geil idee als mannen seks hebben met andere mannen. Zelf heb ik geen behoefte aan seks, maar aseksueel staat er weer niet tussen. Dan maar de optie "Ik weet het niet zo goed".
Je raakt opgewonden van een lichaam?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Heb bi ingevuld. Maar eigenlijk val ik gewoon op mensen en is wat tussen hun benen zit iets wat me niet heel erg boeit.
Van een persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je raakt opgewonden van een lichaam?
Sorry, ik bedoelde 'Je raakt niet opgewonden van een lichaam'? Woordje 'niet' vergeten; krijgt de vraag gelijk een heel andere ladingquote:
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef phoenyx het volgende:
De percentages hier zijn wel aardig wat hoger dan in de buitenwereld trouwens, bedoel van de mensen die niet hetero zijn
Minder dan van een persoon. Tuurlijk ben ik ook gewoon een mens en kan schoonheid/lekker waarderen. Maar enkel het lichaam op zichzelf doet me weinig. Of het een man, vrouw of iets ertussen in of erbuiten is nog minder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Maharski het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde 'Je raakt niet opgewonden van een lichaam'? Woordje 'niet' vergeten; krijgt de vraag gelijk een heel andere lading
Denk zelf van niet, ja representatiever voor fokquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:44 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebben
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Minder dan van een persoon. Tuurlijk ben ik ook gewoon een mens en kan schoonheid/lekker waarderen. Maar enkel het lichaam op zichzelf doet me weinig. Of het een man, vrouw of iets ertussen in of erbuiten is nog minder.
Nou ja, wat deze jongens dwars zit en ze, omdat ze er zo mee bezig zijn, steeds groter maken in hun hoofd is de discours dat vrouwen véél minder tot totaal niet bezig zouden zijn met het uiterlijk. Iets wat inderdaad niet waar is en vanwege sociale verhoudingen zie je dat vrouwen meer geneigd zijn om het belang van uiterlijk te bagatelliseren, terwijl mannen het overmatig benadrukken. Dat creëert een beeld dat mannen véél oppervlakkiger zijn, terwijl dat in werkelijkheid wel meevalt (wordt in je vierde link ook benoemd). Die realisatie raakt die jongens heel hard en daaruit concluderen ze dat het al hun problemen met vrouwen ooit verklaart en dat is niet zo natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.
Ik had nog over mijn eigen fouten na willen denken en willen erkennen dat ik voor een deel ook oppervlakkig ben, als ik niet steeds hier zou lezen hoe vrouwen nadenken over innerlijke eigenschappen en mannen alleen maar bezig zijn met cijfers geven om het uiterlijk
Maar ja, wij zijn hypocriet, dus ons oordeel telt niet en we kennen onze eigen werkelijke gevoelens natuurlijk niet. maar mannen weten die beter dan wij op basis van wetenschappelijk onderzoek PLUS die van zichzelf want zij hebben dan weer geen onderbewustzijn, nee, zij staan zelf boven zoiets en ze zijn zich compleet bewust van hun ware gevoelens iedere dag.![]()
https://www.sciencedaily.com/releases/2015/09/150916162912.htm
https://www.theguardian.c(...)equestions.evolution
http://newsroom.ucla.edu/(...)atter-yes-and-209451
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b82e3e9a066d
![]()
Ja. Maar wat mij daaraan stoort is het feit dat mannen:quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nou ja, wat deze jongens dwars zit en ze, omdat ze er zo mee bezig zijn, steeds groter maken in hun hoofd is de discours dat vrouwen véél minder tot totaal niet bezig zouden zijn met het uiterlijk. Iets wat inderdaad niet waar is en vanwege sociale verhoudingen zie je dat vrouwen meer geneigd zijn om het belang van uiterlijk te bagatelliseren, terwijl mannen het overmatig benadrukken. Dat creëert een beeld dat mannen véél oppervlakkiger zijn, terwijl dat in werkelijkheid wel meevalt (wordt in je vierde link ook benoemd). Die realisatie raakt die jongens heel hard en daaruit concluderen ze dat het al hun problemen met vrouwen ooit verklaart en dat is niet zo natuurlijk.
De meeste mannen zijn ook helemaal niet bezig met cijfers geven e.d., daarin ben jij de tegenpool van de mensen die je opnoemt. Waar hun zich vastbijten in wat losse feitjes en de nuance niet meer zien bij vrouwen doe jij dat bij mannen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.
Ik had nog over mijn eigen fouten na willen denken en willen erkennen dat ik voor een deel ook oppervlakkig ben, als ik niet steeds hier zou lezen hoe vrouwen nadenken over innerlijke eigenschappen en mannen alleen maar bezig zijn met cijfers geven om het uiterlijk
Maar ja, wij zijn hypocriet, dus ons oordeel telt niet en we kennen onze eigen werkelijke gevoelens natuurlijk niet. maar mannen weten die beter dan wij op basis van wetenschappelijk onderzoek PLUS die van zichzelf want zij hebben dan weer geen onderbewustzijn, nee, zij staan zelf boven zoiets en ze zijn zich compleet bewust van hun ware gevoelens iedere dag.![]()
https://www.sciencedaily.com/releases/2015/09/150916162912.htm
https://www.theguardian.c(...)equestions.evolution
http://newsroom.ucla.edu/(...)atter-yes-and-209451
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b82e3e9a066d
![]()
Denk het niet, het is een soort van zelf-selecterende poll. Iedereen die met zijn of haar geaardheid bezig is komt op zo'n poll af. Hetero's zijn in het algemeen minder bezig met hun geaardheid dan andere groepen, dus verhoudingsgewijs zullen er ook niet zoveel aan de poll meedoen ten opzichte van homo's en biseksuelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:44 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebben
Natuurgetrouwe sekspop dus ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef Cockwhale het volgende:
Alles wat er qua vormen uitziet als een (naar mijn mening) knappe (menselijke) vrouw
Ik zou er niet vies van zijn voor een keertje, voor een snelle cum dump, I guess... maar nee, ik geef de voorkeur aan echte mensen haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurgetrouwe sekspop dus ook?
Happy cleaning!
Dat is gewoon keihard gay johquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef Metro2005 het volgende:
maar ik zou bij een MMV trio bijvoorbeeld best wel eens wat willen proberen met een man maar daar zou het ook wel bij blijven.
Dus bi-light ofzo ?
Ja of totaal andersom.... Alle afwijkers laten het niet graag weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:15 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Denk het niet, het is een soort van zelf-selecterende poll. Iedereen die met zijn of haar geaardheid bezig is komt op zo'n poll af. Hetero's zijn in het algemeen minder bezig met hun geaardheid dan andere groepen, dus verhoudingsgewijs zullen er ook niet zoveel aan de poll meedoen ten opzichte van homo's en biseksuelen.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De meeste mannen zijn ook helemaal niet bezig met cijfers geven e.d., daarin ben jij de tegenpool van de mensen die je opnoemt. Waar hun zich vastbijten in wat losse feitjes en de nuance niet meer zien bij vrouwen doe jij dat bij mannen.
Zelfs hier op fok, waar het vaker gaat over plaatjes beoordelen of de mindere kanten van elkaar zie je dat de meeste mannen zeggen dat ze wel wat meer in een partner zoeken dan enkel een mooi plaatje zijn.
Er zijn er een paar die een hele studie hebben gemaakt van hun eigen mening bevestigen, maar die heb je ook bij de vrouwen. Gelukkig is dat best uitzonderlijk.
Dus jij bent niet hetero, niet lesbisch èn ook niet biseksueel!? Wat de nueck ben je dan!?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hokjesdenken.![]()
Ik ga mezelf niet labelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus jij bent niet hetero, niet lesbisch èn ook niet biseksueel!? Wat de nueck ben je dan!?
Ook niet als Borg drone?quote:
Dan ben je gewoon bi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lachen, dat zei de Borgsmurf ook toen hij werd geassimileerd.quote:
Je bestaat niet?quote:
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?quote:
Ik ben wel een vrouw maar ik heb meer ballen dan de meeste kerelsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Panthera1984 het volgende:
Seven (of Nine) is op zijn minst lekker (Ik heb bi gestemd).
Dit vraag ik me ook wel af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:18 schreef Kassamiep het volgende:
Maar wat moet ik nu stemmen als ik het alleen met hermafrodieten doe ?
Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Je vraagt het aan een ander, maar ik wil toch graag reageren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?
Nou ik denk eerder dat de verschillen groter zijn dan overeenkomsten maar dat dit de overeenkomsten juist wel meer bijzonder maakt als ze er een keer wel zijn. Daar richt ik me dan maar op ja inderdaad de overeenkomsten, je moet inderdaad niet vol zitten met rancune want dat leidt ook nergens toe.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van.
Kijk eens naar jezelf. Ook jij weet dat je je dingen hebt, maar ook dat je ok bent. Dat je het goed bedoeld met jezelf en anderen.
Zo zijn alle mensen. Complex en simpel op hetzelfde moment. De koude feitjes over specifieke onderwerpen waar zowel jij als incels zich in vastbijten doen de werkelijkheid tekort. In die werkelijk komen veel meer feitjes en patronen samen. Wat het mens maakt.
Mannen zijn geen andere soort, het zijn geen bidsprinkhanen. Het zijn mensen. Dezelfde soort als wij vrouwen.
Ja er zijn verschillen, maar zoveel meer overeenkomsten.
Prachtig verwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je vraagt het aan een ander, maar ik wil toch graag reageren.
Ik voel me gewoon CM. Weet ik veel hoe andere vrouwen zich voelen, andere mensen zich voelen? Ik weet niet wat het is om een vrouw te zijn, of zelfs een man te zijn. Ik weet hoe het is om CM te zijn. Ik ben gewoon ik.
Ik heb tieten, een kut, een vrouwelijk lichaam, dus ik ben een vrouw. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon ik ben en ik niet de buurvrouw ben. En dat het vrouw zijn mij niet definieert.
Ik begrijp dat definieren als vrouw, man, wat dan ook, niet zo goed. Ik ben gewoon en dat voelt voor mij goed.
Jij verveelt je ook?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:42 schreef Mariocash het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is je seksuele geaardheid?
Je hebt gestemd op: Hetero
Valt mee. Een drankje doen en FOK!ken: een prima invulling van je zaterdagavond.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij verveelt je ook?
Hetero hier, nooit ander geweest, kissed geen girl.
*boksquote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Valt mee. Een drankje doen en FOK!ken: een prima invulling van je zaterdagavond.
Wat een achterlijke post dit zegquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb jij de behoefte aan hokjes? Kan je de wereld anders niet aan?
Zwaar nog welquote:
Maar val jij in één van die hokjes? Het is een beetje onzinnig om niet te stemmen omdat een ander niet zou kunnen stemmen, als je de barricades op wilt doe je dat maar ergens anders.quote:Op zondag 24 februari 2019 04:47 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk beperkte poll? Veel mensen zullen in geen van de hokjes vallen. Niet gestemd.
Ik pas inderdaad in 1 van de genoemde hokjes. Betekent niet dat ik ga stemmen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar val jij in één van die hokjes? Het is een beetje onzinnig om niet te stemmen omdat een ander niet zou kunnen stemmen, als je de barricades op wilt doe je dat maar ergens anders.
Hetero gestemd, ik neuk wijven met mijn lul, dus dat klopt helemaal.
Okee, mikey, maar dan gaan we er wel even van uit dat je homo bent, dat is wel hoe het werktquote:Op zondag 24 februari 2019 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik pas inderdaad in 1 van de genoemde hokjes. Betekent niet dat ik ga stemmen.
Ik vind dit eigenlijk een rare vraag die gebaseerd lijkt te zijn op een extreme mate van binair denken.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat ik ook mis is de verdere indeling nog :
Waar voel je je tot aangetrokken:
- het lichaam
- de persoonlijkheid
- combinatie van beiden
Welke potentie biedt deze aantrekkingskracht:
- seks
- een relatie
- beiden
Want neem bijvoorbeeld iemand die alleen seks wil vanwege het lichaam en iemand die een relatie wil vanwege de persoonlijkheid. Als die allebei gaan daten en zich heteroseksueel noemen, hebben ze toch allebei een anders verwachting daarvan en stelt het beiden zo teleur dat ze net zo goed een andere geaardheid hadden kunnen hebben.
Nou nouquote:Op zondag 24 februari 2019 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een rare vraag die gebaseerd lijkt te zijn op een extreme mate van binair denken.
WTF? Je meent dit nog serieus ook he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Juist. Maar dat is niet speciaal genoeg meer tegenwoordig dus moet er weer wat nieuws verzonnen worden.quote:
Dat klinkt stukken beter dan bisex, dat klinkt alsof je altijd in trio's denkt en alleen met beide tegelijk wil neukenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
Overigens heeft de Van Dale er wel een mooie term voor: flexiseksueel.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131022_026
Staat jammer genoeg niet tussen de keuzes.
Het is toch ook wat dat je dat tegenwoordig moet vermelden. Vrouwen met vagina'squote:
Kan je eigenlijk zeggen dat je iemands vrouwenpenis wil beffen, of hebben we het dan over pijpen?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is toch ook wat dat je dat tegenwoordig moet vermelden. Vrouwen met vagina's
Jij zuigt dus geen 'vrouwenpenis'? Wat transfoob zeg.
Geen idee, is dat geen culturele toeeigening? {quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zeggen dat je iemands vrouwenpenis wil beffen, of hebben we het dan over pijpen?
Ik denk dat de grootte van de clitoris dit moet bepalen, om het overzichtelijk te houden.
Okee, maar als puber kwam ik er achter dat het gat meer aan de onderkant zit dan aan de voorkant, dus ik stel voor dat we het de perineumkloof noemen, dat is wat exacter.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen idee, is dat geen culturele toeeigening? {
En het mag ook geen vagina meer heten maar voorgat.
Bloedserieusquote:Op maandag 25 februari 2019 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
WTF? Je meent dit nog serieus ook he?
Een blik in de verknipte geest van een moderne SJW-er: indelingen leiden tot afwijzing/uitsluiting en zelfs jaja RACISME!SEKS IS RACISME!
Beter nog zou het helemaal geen ding zijn. Je seksuele geaardheid is maar een klein onderdeel van iemands identiteit. Wat jij omschrijft is het standaard waardeoordeel en het raakt kant noch wal.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken beter dan bisex, dat klinkt alsof je altijd in trio's denkt en alleen met beide tegelijk wil neuken
Amenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:54 schreef Marsenal het volgende:
Wat ben je toch een zielige zak hooi met een bak vrije tijd als je zoveel labels kan verzinnen zeg. Ik neuk vrouwen, die met tieten en vagina’s, maar ik heb mezelf zelden als ‘heteroseksueel’ willen bestempelen. Ik ben gewoon Marsenal, die gast met die lul die vrouwen met vagina’s neukt.
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.
De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.
Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.
Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:21 schreef Seven. het volgende:
Beter nog zou het helemaal geen ding zijn. Je seksuele geaardheid is maar een klein onderdeel van iemands identiteit. Wat jij omschrijft is het standaard waardeoordeel en het raakt kant noch wal.
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.
De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.
Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.
Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
Of je valt op kinderen. Of op genderneutralen. Of je hebt zelf 2 geslachtskenmerken. Of....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Mooie denkwijze en ik vind het mooi dat je daar zo in staat. Ik snap PRECIES wat je bedoelt met iemand die je probeert te labelen,er is niks irritanter dan dat. Leven, en laten leven.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.
En dan kan je vinden dat het geen ding moet zijn, na ruwweg 30 jaar mn geaardheid moeten uitleggen want "van jou had ik het nooit verwacht" laat duidelijk zien dat het in Nederland zeker nog "een ding" is.
Mooi filmpjequote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik plak dit filmpje niet voor niks in dit topic. Educeer jezelf zou ik zeggen!
Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag van TS. Hij weet zelf ook wel dat seksualiteit en identiteit zeer complex is. Maar dan nog mag hij simpele concrete vragen stellen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.
Foei toch!quote:
Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.
Verder is het mij een raadsel waarom men zich MOET identificeren volgens dit soort hokjes. Ik zeg toch ook nergens dat conventionele denkbeelden gestoord zijn? Ik respecteer deze denkbeelden, ik maak het nergens belachelijk. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat ik me niet met dit soort labeltjes identificeer. Het roept echter wel buitensporig onverdraagzaam en intolerant gedrag op.
Al schreeuwen jullie nog zo hard dat ik een 'labiel sneeuwvlokje' ben, ik laat mij de mond niet snoeren omdat ik er toevallig anders over denk.
Het maakt duidelijk heel wat bij je los, dat ik daar zo duidelijk een andere stelling in durf te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.
Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?
Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.
Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk?
Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen?
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.
![]()
Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er gaan in ieder geval wel een aantal mensen slapen met een hoge bloeddruk, vrees ik..!
Ik weet niet wat je bedoelt met apache gestoordquote:Op maandag 25 februari 2019 21:33 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.
lekker.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt met apache gestoordmaar ik ga zo lekker op 1 oor
Dat ik hier 'emotioneel' op reageer zoals jij dat noemt, heeft te maken met dat ik het lullig vind voor TS dat azijnpissers zijn topic verpesten.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het maakt duidelijk heel wat bij je los, dat ik daar zo duidelijk een andere stelling in durf te nemen.
Hoe denk je dat het komt, dat je hier zo enorm emotioneel op reageert?
Zoals anderen ook al zeggen, je bent niet gay, je bent biseksueel want je neukt ook vrouwen, maar er is duidelijk iets aan het begrip biseksualiteit wat jou tegenstaat waardoor je niet wilt erkennen dat je het bent en liever het beeld van jezelf als gay aan de buitenwereld wilt tentoonspreiden. De vraag is alleen: wat is het? Niet dat je verplicht bent het te zeggen of zo, maar ik begrijp gewoon niet waarom het voor velen zo moeilijk is om voor biseksualiteit uit te komen. Immers, weten die vrouwen ook dat je hen alleen maar voor mee te spelen vindt? Dat heeft iets hypocriets, komt op hetzelfde neer als heteroseksuele mannen die verliefdheid veinzen om vrouwen te gebruiken voor de seks.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef YuckFou het volgende:
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.
En dan kan je vinden dat het geen ding moet zijn, na ruwweg 30 jaar mn geaardheid moeten uitleggen want "van jou had ik het nooit verwacht" laat duidelijk zien dat het in Nederland zeker nog "een ding" is.
Klopt en daar begon dit hele verhaal ook over, dat ik bisexueel een akelig woord vind alsof je het doorlopend met beide wil doen.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zoals anderen ook al zeggen, je bent biseksueel want je neukt ook vrouwen, maar er is duidelijk iets aan het begrip biseksualiteit wat jou tegenstaat waardoor je niet wilt erkennen dat je het bent en liever het beeld van jezelf als gay aan de buitenwereld wilt tentoonspreiden.
Ja altijd, ver voor we in die staat belanden weten ze dat, ik ben immers gay, en dat weten ze, dan volgt vaak de onvermijdelijke, heb je dan nooit? en daaruit komt de rest dan wel.quote:Op maandag 25 februari 2019 22:59 schreef geeninspiratie1235 het volgende:Immers, weten die vrouwen ook dat je hen alleen maar voor mee te spelen vindt?
Nee, ik vind dat niet vrij simpel. Je leeft als iets wat je niet bent omdat je jouw echte zelf akelig vindt. Zodra jij een relatie hebt met een man zijn je ervaringen met vrouwen niet ineens gewist uit je leven en zodra je met een vrouw in bed beland zijn de relaties met mannen niet ineens verdwenen. Tenzij je meerdere persoonlijkheden met geheugenverlies hebt, maar dan kon je dit hier niet posten. Dat doet me denken dat biseksualiteit een groter taboe is dan homo zijn of zo.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:12 schreef YuckFou het volgende:
Klopt en daar begon dit hele verhaal ook over, dat ik bisexueel een akelig woord vind alsof je het doorlopend met beide wil doen.
Ik kan strikt gezien bi zijn, maar leef verder als homo, da's vrij simpel lijkt me.
Je spreekt in geheimtaal, ik begrijp nauwelijks wat je bedoelt, maar ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat de vrouwen van tevoren akkoord gaan dat jij relaties met mannen wilt en zij de fuck buddy zijn, weinig anders dan getrouwde mannen die een minnares erbij hebben lijkt me, en dat vrouwen aan je vragen of je nooit seks hebt met vrouwen alsof dat zelfs voor zelf verklaarde homoseksuele mannen iets normaals is... Oke dit valt buiten mijn belevingswereld maar ja als je er tevreden mee bent en anderen dat kennelijk ook zijn houden zoquote:Ja altijd, ver voor we in die staat belanden weten ze dat, ik ben immers gay, en dat weten ze, dan volgt vaak de onvermijdelijke, heb je dan nooit? en daaruit komt de rest dan wel.
Eh nee ik leef als iets wat ik ben, dat ik een enkele keer ook met een vrouw het bed in duik doet daar verder niks aan af, dan kan ik wel zeggen dat ik bi ben als iemand er naar vraagt, maar dat is verder vrij zinloos als mijn relaties, leven en omgang zich verder in de homosfeer afspelen vind je niet?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Nee, ik vind dat niet vrij simpel. Je leeft als iets wat je niet bent omdat je jouw echte zelf akelig vindt. Dat doet me denken dat biseksualiteit een groter taboe is dan homo zijn of zo.
Wat ik wil zeggen is dat je een verkeerd beeld hebt, de enkele keer dat ik met een vrouw zo ver kom dat we naar bed gaan is er al een stuk vriendschap aan vooraf gegaan waarin ze weet wie ik ben, hoe ik ben en zo verder, als er dan een bepaalde klik of vonk is die ik maar zelden heb dan komt het wel eens voor dat ik er dan mee naar bed ga, maar dat is echt zeldzaam, bij het overgrote deel van de vrouwen voel ik helemaal niks, wil ik helemaal niks, en doet ze me gekleed, naakt of druipend van geilheid helemaal niks, en dat lijkt me behoorlijk gayquote:Op maandag 25 februari 2019 23:24 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je spreekt in geheimtaal, ik begrijp nauwelijks wat je bedoelt, maar ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat de vrouwen van tevoren akkoord gaan dat jij relaties met mannen wilt en zij de fuck buddy zijn, weinig anders dan getrouwde mannen die een minnares erbij hebben lijkt me, en dat vrouwen aan je vragen of je nooit seks hebt met vrouwen alsof dat zelfs voor zelf verklaarde homoseksuele mannen iets normaals is... Oke dit valt buiten mijn belevingswereld maar ja als je er tevreden mee bent en anderen dat kennelijk ook zijn houden zo
Tja... Laten we het er dan maar op houden dat het percentage heteroseksualiteit van de gemiddelde homo en homoseksualiteit van de gemiddelde hetero nog niet vastgesteld is...natuurlijk weer niet iets waar het cbs zich voor interesseert..quote:Op maandag 25 februari 2019 23:33 schreef YuckFou het volgende:
Eh nee ik leef als iets wat ik ben, dat ik een enkele keer ook met een vrouw het bed in duik doet daar verder niks aan af, dan kan ik wel zeggen dat ik bi ben als iemand er naar vraagt, maar dat is verder vrij zinloos als mijn relaties, leven en omgang zich verder in de homosfeer afspelen vind je niet?
Wat ik wil zeggen is dat je een verkeerd beeld hebt, de enkele keer dat ik met een vrouw zo ver kom dat we naar bed gaan is er al een stuk vriendschap aan vooraf gegaan waarin ze weet wie ik ben, hoe ik ben en zo verder, als er dan een bepaalde klik of vonk is die ik maar zelden heb dan komt het wel eens voor dat ik er dan mee naar bed ga, maar dat is echt zeldzaam, bij het overgrote deel van de vrouwen voel ik helemaal niks, wil ik helemaal niks, en doet ze me gekleed, naakt of druipend van geilheid helemaal niks, en dat lijkt me behoorlijk gay
Jawel hoor, de Kinsey scalequote:Op maandag 25 februari 2019 23:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Tja... Laten we het er dan maar op houden dat het percentage heteroseksualiteit van de gemiddelde homo en homoseksualiteit van de gemiddelde hetero nog niet vastgesteld is...
Ja, maar dan geprojecteerd op de Nederlandse bevolking ipv alleen die dingen over slachtofferschap de levensduur van relaties en transseksuelenquote:Op maandag 25 februari 2019 23:39 schreef YuckFou het volgende:
Jawel hoor, de Kinsey scale![]()
[ afbeelding ]
Ja maar betekent meestal nee want, maar wat wilde je nou zeggen?quote:Op maandag 25 februari 2019 23:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, maar dan geprojecteerd op de Nederlandse bevolking ipv alleen die dingen over slachtofferschap de levensduur van relaties en transseksuelen
Dat ik statistieken wil zien als "gemiddeld aantal keren dat zelf benoemd heteroseksuelen/homoseksuelen in Nederland zich aangetrokken voelen tot het zelfde/andere geslacht in 2019" "gemiddeld aantal keren dat zelf benoemd heteroseksuelen/homoseksuelen seks hadden met het zelfde/andere geslacht in 2019"quote:Op maandag 25 februari 2019 23:45 schreef YuckFou het volgende:
Ja maar betekent meestal nee want, maar wat wilde je nou zeggen?
Ga je denk ik niet vinden, er zijn vast wel talloze onderzoeken, maar zo specifiek, geen idee, en dat boeit me ook niet echtquote:Op maandag 25 februari 2019 23:52 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat ik statistieken wil zien als "gemiddeld aantal keren dat zelf benoemd heteroseksuelen/homoseksuelen in Nederland zich aangetrokken voelen tot het zelfde/andere geslacht in 2019" "gemiddeld aantal keren dat zelf benoemd heteroseksuelen/homoseksuelen seks hadden met het zelfde/andere geslacht in 2019"
Weten wat vrouwen aantrekkelijk vinden heeft helemaal niks met je eigen gevoelens te maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
Ieder mens is eigenlijk biseksueel. 100% hetero en 100% homo bestaat niet. Homoseksualiteit heb je bijvoorbeeld nodig om van jezelf te kunnen inschatten in hoeverre je kans maakt op iemand van het andere geslacht.Zonder die homoseksualiteit kan je niet begrijpen dat je bij vrouwen over het algemeen geen kans maakt als je erbij loopt als Nol Brouwer van SamSam.
Je zegt zelf al dat het complex is. Waarom zou je het dan willen versimpelen? Daarmee krijg je een antwoord dat sowieso niet klopt. Het is niet simpel.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:02 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag van TS. Hij weet zelf ook wel dat seksualiteit en identiteit zeer complex is. Maar dan nog mag hij simpele concrete vragen stellen.
Dat hij kortzichtig zou zijn en alles perse in duidelijke hokjes moet plaatsen, is niet iets wat uit zijn posts blijkt, maar wat de azijnpissers eruit opmaken.
Over ruimdenkendheid gesproken. Dat houdt in dat je dingen ook in ruime zin kan zien. Ik weet dat heel veel FOK!ers daar niet zo goed in zijn, maar dan nog zouden ze eerst kunnen vragen hoe hij iets bedoelt in plaats van meteen met negatieve aannames komen.
Jullie moeten je echt diep schamen om een heel onschuldig topic zonder negatieve bedoelingen zo te verzieken.
Weet je wat nou het grote verschil is tussen jou en bijv Seven? Jij wil dat iedereen een label heeft, zodat het voor jou helder is. Seven boeit de andere niet, die kijkt alleen naar zichzelf en zegt daarover dat ze geen label heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
Ieder mens is eigenlijk biseksueel. 100% hetero en 100% homo bestaat niet. Homoseksualiteit heb je bijvoorbeeld nodig om van jezelf te kunnen inschatten in hoeverre je kans maakt op iemand van het andere geslacht. Zonder die homoseksualiteit kan je niet begrijpen dat je bij vrouwen over het algemeen geen kans maakt als je erbij loopt als Nol Brouwer van SamSam.
De mate van homoseksualiteit en heteroseksualiteit is bij iedereen anders en wordt door heel veel verschillende factoren bepaald.
De meeste mensen zijn niet in die mate homoseksueel dat ze zich seksueel aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Ze voelen zich overwegend aangetrokken tot het andere geslacht. Vaak in die mate dat ze geen homoseksuele gevoelens hebben ervaren. Het betekent niet dat de homoseksualiteit er helemaal niet is, maar het manifesteert zich niet dat jij erotische gevoelens krijgt bij hetzelfde geslacht. Als dat op jou betrekking heeft, dan noem je jezelf heteroseksueel.
Als je jezelf wel overwegend aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, noem je jezelf homoseksueel.
Als je jezelf biseksueel noemt, dan zal vast of de heteroseksualiteit of de homoseksualiteit dominant zijn. Al kan het best dat zoiets soms erg moeilijk bij jezelf is op te maken. Maar als je jezelf biseksueel noemt, dan concludeer je voor jezelf dat niet kan negeren dat het 'andere' er niet is.
~~~~~~~~~
Als ik de posts doorlees hier, ook van degenen die zichzelf 'gewoon' heteroseksueel noemen, maak ik op dat ze wel ervaren dat seksualiteit een complex fenomeen is.
Als je ervan uitgaat dat bijvoorbeeld TS het zo zwartwit ziet dat er helemaal geen overgang is tussen heteroseksualiteit en homoseksualiteit, dat het óf dit óf dat óf zus óf zo is .... dan vrees ik voor je dat jij degene bent die in hokjes en labels denkt en een nogal simpele kijk hebt.
Ik wil dat best overwegen, het zou best kunnen dat dit zo is, maar zolang hier geen cijfers van zijn neem ik het niet zomaar aan. Wat ook weer een vorm van blindheid is ja, want voor het zekfde geld is de steekproef heel selectief of geven mensen gestuurde antwoorden. Of is het hele onderzoek beinvloed door een gewenst resultaat of een sponsor. Maar het geeft mij wel meer vertrouwen in de geldigheid voor de hele samenleving dan de persoonlijke mening van mensen los.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
Ieder mens is eigenlijk biseksueel. 100% hetero en 100% homo bestaat niet. Homoseksualiteit heb je bijvoorbeeld nodig om van jezelf te kunnen inschatten in hoeverre je kans maakt op iemand van het andere geslacht. Zonder die homoseksualiteit kan je niet begrijpen dat je bij vrouwen over het algemeen geen kans maakt als je erbij loopt als Nol Brouwer van SamSam.
De mate van homoseksualiteit en heteroseksualiteit is bij iedereen anders en wordt door heel veel verschillende factoren bepaald.
De meeste mensen zijn niet in die mate homoseksueel dat ze zich seksueel aangetrokken tot hetzelfde geslacht. Ze voelen zich overwegend aangetrokken tot het andere geslacht. Vaak in die mate dat ze geen homoseksuele gevoelens hebben ervaren. Het betekent niet dat de homoseksualiteit er helemaal niet is, maar het manifesteert zich niet dat jij erotische gevoelens krijgt bij hetzelfde geslacht. Als dat op jou betrekking heeft, dan noem je jezelf heteroseksueel.
Als je jezelf wel overwegend aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht, noem je jezelf homoseksueel.
Als je jezelf biseksueel noemt, dan zal vast of de heteroseksualiteit of de homoseksualiteit dominant zijn. Al kan het best dat zoiets soms erg moeilijk bij jezelf is op te maken. Maar als je jezelf biseksueel noemt, dan concludeer je voor jezelf dat niet kan negeren dat het 'andere' er niet is.
~~~~~~~~~
Als ik de posts doorlees hier, ook van degenen die zichzelf 'gewoon' heteroseksueel noemen, maak ik op dat ze wel ervaren dat seksualiteit een complex fenomeen is.
Als je ervan uitgaat dat bijvoorbeeld TS het zo zwartwit ziet dat er helemaal geen overgang is tussen heteroseksualiteit en homoseksualiteit, dat het óf dit óf dat óf zus óf zo is .... dan vrees ik voor je dat jij degene bent die in hokjes en labels denkt en een nogal simpele kijk hebt.
Wie bepaalt dat 100% hetero niet bestaat? Waar staat dat? Dit is echt een mening gepresenteerd als feit.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
~~~~~~~~~
Je lult gewoon dom uit je nek omdat je je speciaal wilt voelen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Verder is het mij een raadsel waarom men zich MOET identificeren volgens dit soort hokjes. Ik zeg toch ook nergens dat conventionele denkbeelden gestoord zijn? Ik respecteer deze denkbeelden, ik maak het nergens belachelijk. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat ik me niet met dit soort labeltjes identificeer. Het roept echter wel buitensporig onverdraagzaam en intolerant gedrag op.
Al schreeuwen jullie nog zo hard dat ik een 'labiel sneeuwvlokje' ben, ik laat mij de mond niet snoeren omdat ik er toevallig anders over denk.
Hier, een daadwerkelijke expert ipv een labiele youtuber: 'educate yourself':quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als jij met zowel mannen als vrouwen in bed wilt belanden en dat ook doet, dan ben je dus bi en niet gay. Sim-pel. Kan je het wel anders noemen en 'geen labeltje' aan willen hangen maar dat is gewoon hoe het is.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik heb echt nooit seksuele of romantische gevoelens bij mannen gehad. 0.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
~~~~~~~~~
Vijftig tinten zelfs, jeweetzelluf.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een gezeur over hetero, homo, bi, hokjesdenken
Het is allemaal grijs
Wat een onzin staat hier. Politiek correct wensdenken eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 03:49 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik zie het als volgt:
~~~~~~~~~
Ik ontken ook nergens dat dat niet zo is, echter als mensen er naar vragen of het komt ter sprake dan zeg ik dat ik homo ben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 08:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
Als jij met zowel mannen als vrouwen in bed wilt belanden en dat ook doet, dan ben je dus bi en niet gay. Sim-pel. Kan je het wel anders noemen en 'geen labeltje' aan willen hangen maar dat is gewoon hoe het is.
Sim-pel.
Ik geloof best dat biseksualiteit een grijs gebied is, maar desalniettemin ervaart de overgrote meerderheid van de bevolking aantrekkingskracht alleen tot het andere geslacht.quote:Op maandag 25 februari 2019 23:39 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Jawel hoor, de Kinsey scale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt allemaal enorm gehyped, vergeet niet dat slechts 3% vd bevolking zich echt als homo/bi/gay ziet. Het is maar een hele kleine minderheid die nogal veel aandacht krijgt de laatste tijd. Als je de media moet geloven lijkt wel de helft vd bevolking gay.quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:05 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
No offense ofzo ... maar het valt me op dat wanneer er - in dit geval door mij - beweerd wordt dat iedereen in wezen biseksueel, mensen in de verdediging schieten.
Ik heb er trouwens bij gezet dat ik het zo zie. Ik zeg niet dat het persé zo is.
Ik denk dat alles in het menselijk gedrag en bewustzijn een spectrum is en nooit zwart of wit. Er zijn trouwens ook ééneiïge tweelingen waarvan de één homoseksueel is en de ander heteroseksueel. Geaardheid is van zoveel factoren afhankelijk.
Laten we dat even als voorbeeld nemen. Als je puur naar erfelijke factoren kijkt, zijn ze allebei biseksueel. De één heeft in zijn jeugd louter heteroseksualiteit en kan zich er ook niks bij voorstellen om zich seksueel aangetrokken te voelen tot hetzelfde geslacht. Dus de homoseksuele geaardheid is niet tot uiting gekomen en gaat ook niet meer tot uiting komen. De andere tweeling heeft zich somehow zo ontwikkeld dat de homoseksuele geaardheid wel tot uiting is gekomen en ook dominant tov de heteroseksualiteit. En dat hoeft zeker niet te wijten te zijn aan een psychotrauma of emotionele verwaarlozing ofzo. Alles wat je waarneemt gedurende je hele leven, vormt je. En in je jeugd wordt er een soort basis gevormd.
Nogmaals. Ik heb dit idee erbij, maar dat wil niet zeggen dat het persé zo is.
Overigens bedoel ik het ook niet als verwijt als je je niet kan voorstellen dat ook in jou een heel klein beetje homoseksualiteit zit. En als je volwassen bent, dan is er al een soort van basis geworteld in je geaardheid en hoef je ook niet bang te zijn dat je ooit op hetzelfde geslacht gaat vallen, zelfs al zou je dat graag willen.
Just some (spicy?) food for thoughts. Je mag zelf weten of je ervan wilt eten of niet
Dat vind ik heel wat anders. En dat is ook waarom ik me hier kritisch heb uitgelaten naar degenen die er heel erg aanstoot aan nemen dat TS het waagt mensen in de hokjes hetero, homo en bi te plaatsen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 16:23 schreef De_Onnoembare het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de aandacht die de 0,03% (!!!!) transseksuelen tegenwoordig krijgen.
Welkom op R&Pquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Maharski het volgende:
Het wordt inmiddels weer volop moeilijker gemaakt allemaal dan het is.![]()
...
maakt de boel alleen maar vager.
Aseksualiteit valt daar niet toe terug te brengen, dus die categorie mist gewoon in je poll. Verder zou ik, ondanks dat ik je punt best snap, er een 'anders...' categorie aan hebben toegevoegd. Jij kunt wel vinden dat het onzin is, maar een goede vragenlijst is uitputtend en niet sturend. Als je gewoon je punt wil maken, dan zou ik daar een topic op zich aan wijden, als je oprecht iets wil peilen is het gewoon slimmer om dat zo te doen dat iedereen een voor zichzelf bevredigend antwoord kan geven.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:37 schreef Maharski het volgende:
Het wordt inmiddels weer volop moeilijker gemaakt allemaal dan het is.![]()
Iemand noemde: je kunt ook nog pedo zijn, en nog iets (weet ff niet meer). Zelfs die hebben dan nog meestal een voorkeur voor jongetjes of meisjes.
Maar verder nogmaals: het is allemaal tot een basis terug te brengen, en dat is dat ofwel valt op een man, of een vrouw, of beiden, of géén van beiden. Al die subtiele verfijningen kun je wel mee bezig blijven, en maakt de boel alleen maar vager.
Ik moet toegeven die grofweg vergeten te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Aseksualiteit valt daar niet toe terug te brengen, dus die categorie mist gewoon in je poll.
Maar aseksuelen zijn vaak ook wel vaag. Soms is het "ja ik wordt af en toe opgewonden van dit of dat en ik masturbeer ook maar het is allemaal puur fysiek hoor dat mag geen naam hebben en vroeger had ik wel eens seks je weet hoe dat gaat in een relatie dat hoort erbij maar verder ben ik helemaal aseksueel".quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Aseksualiteit valt daar niet toe terug te brengen, dus die categorie mist gewoon in je poll. Verder zou ik, ondanks dat ik je punt best snap, er een 'anders...' categorie aan hebben toegevoegd. Jij kunt wel vinden dat het onzin is, maar een goede vragenlijst is uitputtend en niet sturend. Als je gewoon je punt wil maken, dan zou ik daar een topic op zich aan wijden, als je oprecht iets wil peilen is het gewoon slimmer om dat zo te doen dat iedereen een voor zichzelf bevredigend antwoord kan geven.
Het is net alsof iedereen anders is...quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar aseksuelen zijn vaak ook wel vaag. Soms is het "ja ik wordt af en toe opgewonden van dit of dat en ik masturbeer ook maar het is allemaal puur fysiek hoor dat mag geen naam hebben en vroeger had ik wel eens seks je weet hoe dat gaat in een relatie dat hoort erbij maar verder ben ik helemaal aseksueel".
Volgens mij zijn die echte 100% aseksuelen ook zeldzaam
Foei toch! Kijk nou toch 's wat je hebt aangericht en hoeveel mensen hier boos zitten te stampvoetenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik moet toegeven die grofweg vergeten te zijn.
Vind je het gek dat ik bepaalde mensen met een gemeenschappelijke eigenschap ben gaan zien als klonen met alle posts hier over hoe vrouwEN IN HET ALGEMEEN ZIJNquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het is net alsof iedereen anders is...
Heeft FOK! zo'n sterke invloed op jouw wereldbeeld?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik bepaalde mensen met een gemeenschappelijke eigenschap ben gaan zien als klonen met alle posts hier over hoe vrouwEN IN HET ALGEMEEN ZIJN
Ja, als het weinig verschilt van wat ik incidenteel irl ook al om me heen hoor, daarnaast lijkt het mij aannemelijker dat anonieme mensen op internet eerlijk zijn in hun mening over andere mensen dan wanneer deze mensen die online hun vaak nogal ongezouten mening verkondigen irl in het gezelschap verkeren van de mensen waarover zij online hun mening uiten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
Heeft FOK! zo'n sterke invloed op jouw wereldbeeld?
De indeling is binair, maar dat heeft geen reet te maken met de werkelijkheid. De nuancering van gevoelens en situaties is niet te vatten in vaststaande definities. Ik proef vooral afkeer in je post.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin staat hier. Politiek correct wensdenken eigenlijk.
Het is heel simpel: deze termen zijn bedacht vanuit seksuele aantrekkingskracht. Als jij als man alleen seksuele aantrekkingskracht voelt richting vrouwen ben je hetero. En niet ook een beetje homo omdat iedereen op zijn minst een beetje bi moet zijn.
Als mensen deze labels liever niet op zichzelf willen betrekken, mij best. First world problems enzo. Net als genderneutraliteit dat tegenwoordig voor sommigen is. Of je dat je een man bloedserieus hoort beweren dat hij zichzelf lesbisch voelt. Allemaal zelf weten.
Maar de indeling is er nu eenmaal. En die is eigenlijk zo binair als maar zijn kan.
Spreek voor jezelf. Die is toch echt binair bij mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De indeling is binair, maar dat heeft geen reet te maken met de werkelijkheid.
Uhuh. Waarom voel je überhaupt de neiging om dit zo te benadrukken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Die is toch echt binair bij mij.
Omdat jij een onwaarheid poneert.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Uhuh. Waarom voel je überhaupt de neiging om dit zo te benadrukken?
Wat een bullshit. Lichamen zijn gevarieerd, man, vrouw en alles er tussenin.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Het is een feit waar je niet omheen kan dat mensen qua lichaam in 2 categorieen vallen en de derde heel zeldzaam is.
Of jij hebt een te beperkt voorstellingsvermogen in combinatie met een sterke ideologische overtuiging die niet strookt met de realiteit. Daar hebben zwart-wit denkers wel vaker last van.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Omdat jij een onwaarheid poneert.
Misschien is die voor jou zou, maar zeker niet voor iedereen.
"alles er tussenin" is alsnog maar 6 mogelijke combinaties of zo die op hetzelfde neer komen dat iemand niet man of vrouw is maar beiden. Iemand die dat aantrekkelijk vindt is dan dus gewoon biseksueel. En dan heb je nog geslachtsloos als iemand allerlei amputaties heeft laten doen. Mensen die daarop vallen zullen dan wel aseksueel zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een bullshit. Lichamen zijn gevarieerd, man, vrouw en alles er tussenin.
Die aanname begrijp ik en deel ik in principe. Maar ik ben er ondertussen ook wel achter dat de gemiddelde FOK!er zeker niet de gemiddelde Nederlander is. Dus ik zou je aanraden dat in je achterhoofd te houden, voor je je wereldbeeld te negatief laat beïnvloeden door het forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, als het weinig verschilt van wat ik incidenteel irl ook al om me heen hoor, daarnaast lijkt het mij aannemelijker dat anonieme mensen op internet eerlijk zijn in hun mening over andere mensen dan wanneer deze mensen die online hun vaak nogal ongezouten mening verkondigen irl in het gezelschap verkeren van de mensen waarover zij online hun mening uiten.
Lichamen zijn gevarieerd in vorm, ongeacht hun geslacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
"alles er tussenin" is alsnog maar 6 mogelijke combinaties of zo die op hetzelfde neer komen dat iemand niet man of vrouw is maar beiden. Iemand die dat aantrekkelijk vindt is dan dus gewoon biseksueel. En dan heb je nog geslachtsloos als iemand allerlei amputaties heeft laten doen. Mensen die daarop vallen zullen dan wel aseksueel zijn.
Dus ik heb me nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot mannen, maar omdat jij zegt dat ik zwart-wit denk is dat niet zo en geil ik eigenlijk wel op mannen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Of jij hebt een te beperkt voorstellingsvermogen in combinatie met een sterke ideologische overtuiging die niet strookt met de realiteit. Daar hebben zwart-wit denkers wel vaker last van.
99,7% is man of vrouw. De 0,3% zeer zeldzame genetische afwijkingen zijn exact dat: afwijkingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lichamen zijn gevarieerd, man, vrouw en alles er tussenin.
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair. Maar de sneeuwvlokjes van tegenwoordig willen allemaal speciaal zijn. Guess what? Ruim 99% zijn heel onspeciale (taalnazi’s need not respond) lemmingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De indeling is binair, maar dat heeft geen reet te maken met de werkelijkheid. De nuancering van gevoelens en situaties is niet te vatten in vaststaande definities. Ik proef vooral afkeer in je post.
Dat 99% van de mensen niet speciaal zijn in hun levensstijl, behoeftes en uitingen zal ik zeker niet ontkennen. Ook in uiterlijk vind ik veel mensen niet speciaal. Natuurlijk is elk mens in een zekere zin uniek, maar dat maakt het nog niet noemenswaardig of opvallend.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair. Maar de sneeuwvlokjes van tegenwoordig willen allemaal speciaal zijn. Guess what? Ruim 99% zijn heel onspeciale (taalnazi’s need not respond) lemmingen.
In daadwerkelijke uitingen/handelen zal ik ook dat niet ontkennen. Op niet zichtbaar gevoelsniveau zul je veel meer nuance vinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair.
Wat is dit nu weer voor vage onzin? Als je hetero bent, ben je toch aangetrokken tot tieten en een vagina en heb je toch geen zin in een pik in je mond?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ikzelf identificeer mijzelf met heteroseksualiteit. Wanneer ik echter zeg waar ik op val, dan zullen dat voornamelijk vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen. Maar dat laatste hoeft niet het geval te zijn.
Ik denk dat jij toch echt een uitzondering bent.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Cockwhale het volgende:
In daadwerkelijke uitingen/handelen zal ik ook dat niet ontkennen. Op niet zichtbaar gevoelsniveau zul je veel meer nuance vinden.
Ikzelf identificeer mijzelf met heteroseksualiteit. Wanneer ik echter zeg waar ik op val, dan zullen dat voornamelijk vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen. Maar dat laatste hoeft niet het geval te zijn.
Wat bedoel je hier dan mee:quote:
In de binaire verdeling is een vagina en tieten aan vrouwen toegekend bedoel je? Ja logisch he. Als ze die niet hebben, zijn het mannen.quote:vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen
Jezus, wat straal jij een hoop angst uitquote:Op maandag 4 maart 2019 14:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor vage onzin? Als je hetero bent, ben je toch aangetrokken tot tieten en een vagina en heb je toch geen zin in een pik in je mond?
Denk dat dat inderdaad prima had geholpen. En die had dan 5 stemmen of zo gehad.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het grappige is dat TS de opties beperkt gehouden heeft om te voorkomen dat je zo'n 'verdeeld zooitje' krijgt, maar nu gaat het topic vooral daarover. Ik vraag me af of het topic niet juist meer bij de kern was gebleven als hij een 'anders...' categorie aan de poll had toegevoegd.
Angstquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jezus, wat straal jij een hoop angst uit
Echt. Zijn mannelijkheid en zijn identiteit staan in het beding. Gelukkig heeft RTL 5 nog wel wat programma's 'puur voor mannen' om hem op zijn gemak te stellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jezus, wat straal jij een hoop angst uit
Is dat geen RTL 7? Zelfs daar faal je al in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt. Zijn mannelijkheid en zijn identiteit staan in het beding. Gelukkig heeft RTL 5 nog wel wat programma's 'puur voor mannen' om hem op zijn gemak te stellen.
Maar ben je nou gay of biseksueel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat ik me voor kan stellen bij De_Onnoembare. En dat gecombineerd met het rotsvaste geloof dat hij goed was. Zo'n air heeft hij op fok ook.
Seven mag mij altijd voorover laten bukken.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Seven mag mij altijd voorover laten bukken.
Kerel, wat laat je je toch makkelijk op de kast jagenquote:
Ik moet wel steeds harder om je lachen, je formuleert zelf niet eens een mening maar je MOET overal het laatste woord hebben. Wat je gewoon keer op keer doet: post waarop je wil reageren spiegelen in je eigen beperkte woordenschat + *insert random belediging*.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja ja, je confronteren met je tenenkrommende hypocrisie is 'op de kast jagen'.
De snowflakes zijn echt te makkelijk te pareren.
De ironiequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moet wel steeds harder om je lachen, je formuleert zelf niet eens een mening maar je MOET overal het laatste woord hebben. Wat je gewoon keer op keer doet: post waarop je wil reageren spiegelen in je eigen beperkte woordenschat + *insert random belediging*.
Je bent zo voorspelbaar als een draaideur. Dus ga je gang, post gewoon lekker wat ik hierboven zeg in je eigen woorden met nog een gewichtloos sneertje, en dan zal ik er niet op reageren zodat jij het laatste woord hebt.
"Hmm, ik ben een man en ik val op mannen of vrouwen of op allebei. Dan zit ik gewoon in 'een hokje'quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik voel me prettig
Je moet in een hokje
Mwah, ik voel me prima zoals ik ben, maar ga vooral in een hokje zitten als jij dat wil
Nee jij moet er ook in!
Je bent grappig
De ironie
Leuk
Ik pas prima in een hokje. Ik ben seksueel bi en romantisch hetero... Oh wacht, die stond er niet tussen. Ah kut. Nou moet ik huilen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
"Hmm, ik ben een man en ik val op mannen of vrouwen of op allebei. Dan zit ik gewoon in 'een hokje'Maar dat wil ik niet, ik wil bijzonder zijn, me afzetten, ik ben immers bijzonder. Toch mapa? Maar mapa, ik ben toch bijzonder? Een mooie, bijzondere sneeuwvlok? Dat zeiden jullie altijd immers. Maar die boze gemene witte CIS meneer zegt dat ik niets bijzonders ben maar gewoon in 1 vd 3 hokjes pas! DAT IS NIET LIEF HATESPEECH GEWELD
![]()
![]()
![]()
"
Zucht.. ja hoor knul. Jij bent bijzonder, je past niet in een hokje, dus maak gewoon je eigen bijzondere hokje voor jezelf maar he? Kussie kussie
Gewoon bi-SEKSUEEL dus. Klaar.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik pas prima in een hokje. Ik ben seksueel bi en romantisch hetero... Oh wacht, die stond er niet tussen. Ah kut. Nou moet ik huilen.
Als ik dat zeg, dan denken mensen dat ik ook wel kan samen wonen en verliefd kan worden op mannen. En dat is niet zo.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gewoon bi-SEKSUEEL dus. Klaar.
Staat ook in de titel he: wat is je SEKSUELE geaardheid.
Vriendelijk verzoek om je hier een beetje in te houden. Niet iedereen denkt in hokjes en dat zou geen probleem hoeven te zijn. Je mag best een mening hebben, maar hier anderen aan lopen te vallen gaat te ver.quote:Op woensdag 6 maart 2019 10:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gewoon bi-SEKSUEEL dus. Klaar.
Staat ook in de titel he: wat is je SEKSUELE geaardheid.
Aanvallen nog wel? Waar heb je het over? En 'niet iedereen denkt in hokjes'quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek om je hier een beetje in te houden. Niet iedereen denkt in hokjes en dat zou geen probleem hoeven te zijn. Je mag best een mening hebben, maar hier anderen aan lopen te vallen gaat te ver.
Het gaat toch om de seksuele geaardheid? Dat is nb de titel vd poll! Waarom je het over samenwonen en verliefd worden hebt, is mij een raadsel. Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, dan denken mensen dat ik ook wel kan samen wonen en verliefd kan worden op mannen. En dat is niet zo.
Ah, je begint de discussie te verliezen, dus je gaat her-kaderen. Topperquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het gaat toch om de seksuele geaardheid? Dat is nb de titel vd poll! Waarom je het over samenwonen en verliefd worden hebt, is mij een raadsel. Daar gaat het helemaal niet om.
Poll: Wat is je SEKSUELE geaardheid.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ah, je begint de discussie te verliezen, dus je gaat her-kaderen. Topper
Lees de eerste alinea van de OP nog eens door zou ik zeggen.
Lees de eerste alinea nog eens door.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Poll: Wat is je SEKSUELE geaardheid.
Jij: seksueel dit, maar niet verliefd bla bla
Ik: de poll gaat om SEKSUELE geaardheid.
Jij: ja eh eh je gaat het herkaderen...
Ik:
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Lees de eerste alinea nog eens door.
Nou, vertel eens waar jij het bij het rechte eind hebt en ik niet. Want eh... deze 1e alinea geeft toch echt mij gelijk.quote:Wat mij betreft hoeven we het niet ingewikkelder te maken: of je valt op mannen, of op vrouwen, of allebei. Of je weet het écht niet, maar probeer glashard eerlijk naar jezelf te zijn en het gewoon eerlijk in te vullen. Als je regelmatig fantaseert over seks met je eigen geslacht en je raakt opgewonden van die gedachte, dan ben je gewoon op z'n minst bi-seksueel. Ben je bij een partner maar raak je heel diep van binnen eigenlijk helemaal niet opgewonden van het andere geslacht, maar heb je die relatie gewoon uit 'veiligheid' voor de buitenwereld, zodat je aan het ideaalplaatje voldoet, sorry: dan ben je waarschijnlijk toch echt homo/lesbisch. Het enige probleem dat je doet twijfelen is hoogstwaarschijnlijk dat je het niet wilt zijn, niet wilt toegeven omdat er een soort van taboe op rust. Can be painful offcourse. Maar wees gerust: er kijkt niemand mee, en het is anoniem.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
[..]
Nou, vertel eens waar jij het bij het rechte eind hebt en ik niet. Want eh... deze 1e alinea geeft toch echt mij gelijk.
Ik had Brandpunt onlangs gezien en die zei dat er maar 2 geaardheden waren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
Man of vrouw is geen geaardheid....................quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Feiten hebben niets met 'hokjesdenken' te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:13 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Wel weer een mooi voorbeeld van zo'n genderdiscussie waarin zowel de hokjesdenkers als de niet-hokjesdenkers getriggerd over en weer reageren.
Jij snapt dan ook niks van hoe de sociologische wetenschap werkt, maar dat is off-topic om hierover op in te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
Grappig is ook dat de meest harde schreeuwers die zeggen 'geslacht is een sociaal construct' en 'er zijn 10.000 genders' opeens ook degene zijn die het hardst mekkeren dat bijvoorbeeld medicijnen en medische behandelingen teveel op mannen zijn afgestemd en vrouwen daardoor benadeeld worden. Dan is er opeens WEL een binair biologisch verschil
Ik geef aan dat er verschillende standpunten zijn in dit topic. Dat is wat anders dan iets als een feit afdoen.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Feiten hebben niets met 'hokjesdenken' te maken.
Dat is geen wetenschap.quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Jij snapt dan ook niks van hoe de sociologische wetenschap
Toen ik zo'n dilemma zelf voorstelde kreeg ik weer minachting en walgingquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt je meer gay, het neuken van een pre-op vrouw die zich tot man heeft laten verbouwen (en er dus op vagina na, als een echte man uitziet). Of het neuken van een pre-op man die zich tot vrouw heeft laten ombouwen (en er op de piemel na, als een knappe vrouw uitziet). In beide gevallen laat je niets in je steken, steek je alleen je eigen piemel in de 1 van de twee gaatjes of mondje, en geef je geen orale bevrediging.
Pick a side.
Dus eigenlijk of je je door een verminkte man of vrouw laat pijpen of je een vrouw in d'r doos neukt of een vent met een vrouwengezich in zijn reet? Simpel: door de man maakt je meer gay.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt je meer gay, het neuken van een pre-op vrouw die zich tot man heeft laten verbouwen (en er dus op vagina na, als een echte man uitziet). Of het neuken van een pre-op man die zich tot vrouw heeft laten ombouwen (en er op de piemel na, als een knappe vrouw uitziet). In beide gevallen laat je niets in je steken, steek je alleen je eigen piemel in de 1 van de twee gaatjes of mondje, en geef je geen orale bevrediging.
Pick a side.
Niet alleen een vrouwelijk gezicht, volledig vrouwelijk lichamelijk aan de buitenkant met uitzondering van het geslachtsdeel, waar je verder niets mee doet. Zelfde geldt voor het andere voorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2019 15:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dus eigenlijk of je je door een verminkte man of vrouw laat pijpen of je een vrouw in d'r doos neukt of een vent met een vrouwengezich in zijn reet? Simpel: door de man maakt je meer gay.
quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet alleen een vrouwelijk gezicht, volledig vrouwelijk lichamelijk aan de buitenkant met uitzondering van het geslachtsdeel, waar je verder niets mee doet. Zelfde geldt voor het andere voorbeeld.
Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?quote:
XX = vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?
Duidelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:41 schreef Cockwhale het volgende:
Oke, nou dan ben ik volgens deze hypothetische situatie en deze binaire indeling biseksueel.
Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
XX = vrouw
XY = man
Heel simpel. Dus een Thaise XY die er 2 tieten op heeft laten zetten en een hormonenkuur heeft genomen is een 'guy with tits'.
Je gaat toch niet serieus volhouden dat als je een 'she-male' oftewel een vent met neptieten erop heb liggen afzuigen je hetero bent he?
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?
Okquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.
Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.
Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijk
Dus het gaat puur om het gat waar je je pik in steekt, niet de vormen van zijn/haar lichaam, de kenmerken, stemgeluid, beharing of het gebrek daaraan, gedrag, de visie die je daarop hebt, etc etc.
Bijzonder
Of een gebrek aan inleving in de hypothetische situatie.
Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?
Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen?
Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.
Nou, veel plezier, ik doe gewoon allebei niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |