Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.
De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.
Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.
Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.quote:Op maandag 25 februari 2019 17:21 schreef Seven. het volgende:
Beter nog zou het helemaal geen ding zijn. Je seksuele geaardheid is maar een klein onderdeel van iemands identiteit. Wat jij omschrijft is het standaard waardeoordeel en het raakt kant noch wal.
quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.
De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.
Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.
Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
Of je valt op kinderen. Of op genderneutralen. Of je hebt zelf 2 geslachtskenmerken. Of....quote:Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Mooie denkwijze en ik vind het mooi dat je daar zo in staat. Ik snap PRECIES wat je bedoelt met iemand die je probeert te labelen,er is niks irritanter dan dat. Leven, en laten leven.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.
En dan kan je vinden dat het geen ding moet zijn, na ruwweg 30 jaar mn geaardheid moeten uitleggen want "van jou had ik het nooit verwacht" laat duidelijk zien dat het in Nederland zeker nog "een ding" is.
Mooi filmpjequote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik plak dit filmpje niet voor niks in dit topic. Educeer jezelf zou ik zeggen!
Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag van TS. Hij weet zelf ook wel dat seksualiteit en identiteit zeer complex is. Maar dan nog mag hij simpele concrete vragen stellen.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik plak dit filmpje niet voor niks in dit topic. Educeer jezelf zou ik zeggen!
Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.
Foei toch!quote:
Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?quote:Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.
Verder is het mij een raadsel waarom men zich MOET identificeren volgens dit soort hokjes. Ik zeg toch ook nergens dat conventionele denkbeelden gestoord zijn? Ik respecteer deze denkbeelden, ik maak het nergens belachelijk. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat ik me niet met dit soort labeltjes identificeer. Het roept echter wel buitensporig onverdraagzaam en intolerant gedrag op.
Al schreeuwen jullie nog zo hard dat ik een 'labiel sneeuwvlokje' ben, ik laat mij de mond niet snoeren omdat ik er toevallig anders over denk.
Het maakt duidelijk heel wat bij je los, dat ik daar zo duidelijk een andere stelling in durf te nemen.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.
Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?
Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.
Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen?quote:Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk?
Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen?
quote:Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.
![]()
Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.quote:Op maandag 25 februari 2019 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er gaan in ieder geval wel een aantal mensen slapen met een hoge bloeddruk, vrees ik..!
Ik weet niet wat je bedoelt met apache gestoordquote:Op maandag 25 februari 2019 21:33 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |