abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185238430
Kan een mod hier effe ingrijpen in dat getroll? Volgens mij is dit best een serieus topic. Trollen doe je maar in ONZ en discussies voeren in GC ofso.
pi_185240983
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.

De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.

Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.

Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:33:18 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185241934
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 19:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
De mod had al moeten ingrijpen toen na post 4 labiele zelfverklaarde sneeuwvlokjes zoals Seven die zich helemaal geweldig vinden omdat ze 'niet in hokjes denken' de sfeer weer helemaal verzieken.

De vraag van TS is helemaal niet iets raars. Hoe je het wendt of keert: je valt op het andere geslacht, hetzelfde geslacht, op beiden of je bent aseksueel. Concreter kan niet.

Maar nee hoor, er zijn hier weer een stel azijnzeikers die daar somehow een belediging in zien en ontzettend gefrustreerd op TS reageren dat hij in hokjes denkt met heteroseksualiteit, homoseksualiteit, etc.

Zoek een psychiater op als dit maakt dat je stemming helemaal omslaat. Of open zelf een topic over je problemen. Maar ga dat niet lafhartig afreageren op een anoniem forum.
Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.

Verder is het mij een raadsel waarom men zich MOET identificeren volgens dit soort hokjes. Ik zeg toch ook nergens dat conventionele denkbeelden gestoord zijn? Ik respecteer deze denkbeelden, ik maak het nergens belachelijk. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat ik me niet met dit soort labeltjes identificeer. Het roept echter wel buitensporig onverdraagzaam en intolerant gedrag op.

Al schreeuwen jullie nog zo hard dat ik een 'labiel sneeuwvlokje' ben, ik laat mij de mond niet snoeren omdat ik er toevallig anders over denk.

^O^
Resistance is futile.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:41:34 #129
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185242182
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 17:21 schreef Seven. het volgende:
Beter nog zou het helemaal geen ding zijn. Je seksuele geaardheid is maar een klein onderdeel van iemands identiteit. Wat jij omschrijft is het standaard waardeoordeel en het raakt kant noch wal.
Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.
En dan kan je vinden dat het geen ding moet zijn, na ruwweg 30 jaar mn geaardheid moeten uitleggen want "van jou had ik het nooit verwacht" laat duidelijk zien dat het in Nederland zeker nog "een ding" is. :{
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_185242289
quote:

Ik plak dit filmpje niet voor niks in dit topic. Educeer jezelf zou ik zeggen!
pi_185242582
Ik behoor biologisch tot het mannelijke geslacht, en identificeer me ook als zodanig. Ik voel me zowel lichamelijk als geestelijk aangetrokken tot mensen van het vrouwelijke geslacht die zich als vrouw identificeren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_185242600
quote:

Of je valt op kinderen. Of op genderneutralen. Of je hebt zelf 2 geslachtskenmerken. Of....
Al heb je vast gelijk dat je dat zou kunnen afdoen met een "anders" en dat 90% zich in de andere hokjes zou kunnen plaatsen.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:56:09 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185242620
quote:
14s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:41 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat jij wil, ik noem mezelf fluïde in m'n geaardheid en kan met vrijwel iedereen in bed belanden als de klik daar is, daar is geen hok of label aan te hangen maar als ik het tegen iemand zeg krijg ik meestal te horen, "oh je bent bi" eh nee, ik ben gay, leef als een gay en beland soms met een vrouw in bed, kan je bi noemen, maar voor mij is een vrouw meer om te spelen terwijl ik met een man oud wil worden.
En dan kan je vinden dat het geen ding moet zijn, na ruwweg 30 jaar mn geaardheid moeten uitleggen want "van jou had ik het nooit verwacht" laat duidelijk zien dat het in Nederland zeker nog "een ding" is. :{
Mooie denkwijze en ik vind het mooi dat je daar zo in staat. Ik snap PRECIES wat je bedoelt met iemand die je probeert te labelen,er is niks irritanter dan dat. Leven, en laten leven.
Resistance is futile.
  maandag 25 februari 2019 @ 20:59:48 #134
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_185242717
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:56 schreef Seven. het volgende:
Leven, en laten leven.
^O^ *O* w/
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 25 februari 2019 @ 21:02:37 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185242776
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Mooi filmpje O+
Resistance is futile.
pi_185242778
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:44 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dat heeft helemaal niks te maken met de vraag van TS. Hij weet zelf ook wel dat seksualiteit en identiteit zeer complex is. Maar dan nog mag hij simpele concrete vragen stellen.

Dat hij kortzichtig zou zijn en alles perse in duidelijke hokjes moet plaatsen, is niet iets wat uit zijn posts blijkt, maar wat de azijnpissers eruit opmaken.

Over ruimdenkendheid gesproken. Dat houdt in dat je dingen ook in ruime zin kan zien. Ik weet dat heel veel FOK!ers daar niet zo goed in zijn, maar dan nog zouden ze eerst kunnen vragen hoe hij iets bedoelt in plaats van meteen met negatieve aannames komen.

Jullie moeten je echt diep schamen om een heel onschuldig topic zonder negatieve bedoelingen zo te verzieken. :r
pi_185242858
Zelf heteroseksueel.

En wat kunnen sommige mensen ontzettend zaniken over hokjes en dat het juiste hokje waar zij zich toe rekenen ontbreekt (wat uiteindelijk ook nog gewoon doodnormaal "biseksueel" blijkt te zijn). Hetero, homo, bi en aseksueel dekt alles wat er is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_185242868
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik vind het opmerkelijk dat jij, van alle fokkers, een ander labiel durft te noemen.
Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:10:48 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185242963
Ik schaam me nergens voor. Ik reken de TS dan ook nergens op af. Prima dat hij er traditionele denkbeelden op nahoudt, ik heb er zelfs nog begrip voor dat in post 3 of 4 al gesproken wordt over 'dat rare subzooitje'. Anderen hebbben ook recht op afwijkende denkbeelden en die mogen gewoon ter sprake gebracht worden op respectvolle en volwassen manier.

Het staat iedereen vrij om dit topic te ontvolgen trouwens. Als je de discussie dan toch zo aanmatigend vindt, dan raad ik je van harte aan om je terug te trekken uit dit topic.
Resistance is futile.
pi_185243009
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zelf heteroseksueel.
Foei toch! o|O

Het is zooooo pre-2017 om jezelf te labelen als heteroseksueel. Daarbij zijn de begrippen "man" en "vrouw" al veel langer achterhaald, want er zijn net zoveel genders als dat er sterren in de Melkweg zijn.

Heb je niet overwogen om voortaan te zeggen dat je van lieve mensen houdt als iemand vraagt naar je geaardheid? O+
pi_185243043
quote:
7s.gif Op maandag 25 februari 2019 20:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verder is het mij een raadsel waarom men zich MOET identificeren volgens dit soort hokjes. Ik zeg toch ook nergens dat conventionele denkbeelden gestoord zijn? Ik respecteer deze denkbeelden, ik maak het nergens belachelijk. Ik scheld niet, ik geef alleen aan dat ik me niet met dit soort labeltjes identificeer. Het roept echter wel buitensporig onverdraagzaam en intolerant gedrag op.

Al schreeuwen jullie nog zo hard dat ik een 'labiel sneeuwvlokje' ben, ik laat mij de mond niet snoeren omdat ik er toevallig anders over denk.

^O^
Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:16:14 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185243093
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ja dat durf ik. Ik durf zelfs te stellen dat jij op zijn minst 20x labieler bent dan ik als ik afga op jouw postgedrag. Maar erger is dat jij ook nogal wat zelfreflectie tekort komt of gewoon te schijterig bent om kritisch naar jezelf te kijken.
Het maakt duidelijk heel wat bij je los, dat ik daar zo duidelijk een andere stelling in durf te nemen.

Hoe denk je dat het komt, dat je hier zo enorm emotioneel op reageert?
Resistance is futile.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:18:21 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185243123
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:13 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Je houdt niet van labels, prima. Maar wat vul je dan in bij voorkeuren op een datingsite en hoe omschrijf je jezelf?
Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.
Resistance is futile.
pi_185243145
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik omschrijf mezelf niet als toebehorend aan een bepaalde seksualiteit. De laatste keer dat ik op tinder zat, swipete ik gewoon mannen tussen 35-45 jaar met maximale afstand van 50km. Niet meer en niet minder.
Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk? ;)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:21:35 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185243188
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:19 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Als het zo simpel is waarom doe je dan zo moeilijk? ;)
Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen? :)
Resistance is futile.
pi_185243259
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik geef slechts aan dat ik me niet in de traditionele labels herken, waarom interpreteer jij dat als moeilijk doen? :)
Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.

:P
  maandag 25 februari 2019 @ 21:29:42 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185243362
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:25 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Waar is de slappe pik/droge snee smiley wanneer die/hij/zijhet/een het hoogst nodig is/heeft.

:P
:D

Gelukkig zal het mij de reet roesten of fokkers slap en droog worden door deze discussie ;) .

Er gaan in ieder geval wel een aantal mensen slapen met een hoge bloeddruk, vrees ik..! :+
Resistance is futile.
pi_185243426
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Er gaan in ieder geval wel een aantal mensen slapen met een hoge bloeddruk, vrees ik..! :+
Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.
  maandag 25 februari 2019 @ 21:44:07 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185243688
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2019 21:33 schreef Zalmslaatje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar dat een bepaalde user(ster) apache gefrustreerd naar bed gaat is wel zeker.
Ik weet niet wat je bedoelt met apache gestoord :@ maar ik ga zo lekker op 1 oor :W
Resistance is futile.
pi_185243778
Hoop mensen die er nog niet over uit zijn merk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')