*boksquote:Op zondag 24 februari 2019 00:48 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Valt mee. Een drankje doen en FOK!ken: een prima invulling van je zaterdagavond.
Wat een achterlijke post dit zegquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom heb jij de behoefte aan hokjes? Kan je de wereld anders niet aan?
Zwaar nog welquote:
Maar val jij in één van die hokjes? Het is een beetje onzinnig om niet te stemmen omdat een ander niet zou kunnen stemmen, als je de barricades op wilt doe je dat maar ergens anders.quote:Op zondag 24 februari 2019 04:47 schreef Mikeytt het volgende:
Wat is dit voor een achterlijk beperkte poll? Veel mensen zullen in geen van de hokjes vallen. Niet gestemd.
Ik pas inderdaad in 1 van de genoemde hokjes. Betekent niet dat ik ga stemmen.quote:Op zondag 24 februari 2019 10:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar val jij in één van die hokjes? Het is een beetje onzinnig om niet te stemmen omdat een ander niet zou kunnen stemmen, als je de barricades op wilt doe je dat maar ergens anders.
Hetero gestemd, ik neuk wijven met mijn lul, dus dat klopt helemaal.
Okee, mikey, maar dan gaan we er wel even van uit dat je homo bent, dat is wel hoe het werktquote:Op zondag 24 februari 2019 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik pas inderdaad in 1 van de genoemde hokjes. Betekent niet dat ik ga stemmen.
Ik vind dit eigenlijk een rare vraag die gebaseerd lijkt te zijn op een extreme mate van binair denken.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:40 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Wat ik ook mis is de verdere indeling nog :
Waar voel je je tot aangetrokken:
- het lichaam
- de persoonlijkheid
- combinatie van beiden
Welke potentie biedt deze aantrekkingskracht:
- seks
- een relatie
- beiden
Want neem bijvoorbeeld iemand die alleen seks wil vanwege het lichaam en iemand die een relatie wil vanwege de persoonlijkheid. Als die allebei gaan daten en zich heteroseksueel noemen, hebben ze toch allebei een anders verwachting daarvan en stelt het beiden zo teleur dat ze net zo goed een andere geaardheid hadden kunnen hebben.
Nou nouquote:Op zondag 24 februari 2019 12:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk een rare vraag die gebaseerd lijkt te zijn op een extreme mate van binair denken.
WTF? Je meent dit nog serieus ook he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.
Juist. Maar dat is niet speciaal genoeg meer tegenwoordig dus moet er weer wat nieuws verzonnen worden.quote:
Dat klinkt stukken beter dan bisex, dat klinkt alsof je altijd in trio's denkt en alleen met beide tegelijk wil neukenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
Overigens heeft de Van Dale er wel een mooie term voor: flexiseksueel.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131022_026
Staat jammer genoeg niet tussen de keuzes.
Het is toch ook wat dat je dat tegenwoordig moet vermelden. Vrouwen met vagina'squote:
Kan je eigenlijk zeggen dat je iemands vrouwenpenis wil beffen, of hebben we het dan over pijpen?quote:Op maandag 25 februari 2019 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is toch ook wat dat je dat tegenwoordig moet vermelden. Vrouwen met vagina's
Jij zuigt dus geen 'vrouwenpenis'? Wat transfoob zeg.
Geen idee, is dat geen culturele toeeigening? {quote:Op maandag 25 februari 2019 12:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zeggen dat je iemands vrouwenpenis wil beffen, of hebben we het dan over pijpen?
Ik denk dat de grootte van de clitoris dit moet bepalen, om het overzichtelijk te houden.
Okee, maar als puber kwam ik er achter dat het gat meer aan de onderkant zit dan aan de voorkant, dus ik stel voor dat we het de perineumkloof noemen, dat is wat exacter.quote:Op maandag 25 februari 2019 12:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Geen idee, is dat geen culturele toeeigening? {
En het mag ook geen vagina meer heten maar voorgat.
Bloedserieusquote:Op maandag 25 februari 2019 09:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
WTF? Je meent dit nog serieus ook he?
Een blik in de verknipte geest van een moderne SJW-er: indelingen leiden tot afwijzing/uitsluiting en zelfs jaja RACISME!SEKS IS RACISME!
Beter nog zou het helemaal geen ding zijn. Je seksuele geaardheid is maar een klein onderdeel van iemands identiteit. Wat jij omschrijft is het standaard waardeoordeel en het raakt kant noch wal.quote:Op maandag 25 februari 2019 10:36 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Dat klinkt stukken beter dan bisex, dat klinkt alsof je altijd in trio's denkt en alleen met beide tegelijk wil neuken
Amenquote:Op maandag 25 februari 2019 11:54 schreef Marsenal het volgende:
Wat ben je toch een zielige zak hooi met een bak vrije tijd als je zoveel labels kan verzinnen zeg. Ik neuk vrouwen, die met tieten en vagina’s, maar ik heb mezelf zelden als ‘heteroseksueel’ willen bestempelen. Ik ben gewoon Marsenal, die gast met die lul die vrouwen met vagina’s neukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |