Klopt als een busquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:56 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je kunt lekker toch niks aan de poll veranderen!
A-seksueel maar iets wel een geil idee vinden?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:52 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind het wel een geil idee als mannen seks hebben met andere mannen. Zelf heb ik geen behoefte aan seks, maar aseksueel staat er weer niet tussen. Dan maar de optie "Ik weet het niet zo goed".
Je raakt opgewonden van een lichaam?quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Heb bi ingevuld. Maar eigenlijk val ik gewoon op mensen en is wat tussen hun benen zit iets wat me niet heel erg boeit.
Van een persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:17 schreef Maharski het volgende:
[..]
Je raakt opgewonden van een lichaam?
Sorry, ik bedoelde 'Je raakt niet opgewonden van een lichaam'? Woordje 'niet' vergeten; krijgt de vraag gelijk een heel andere ladingquote:
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:39 schreef phoenyx het volgende:
De percentages hier zijn wel aardig wat hoger dan in de buitenwereld trouwens, bedoel van de mensen die niet hetero zijn
Minder dan van een persoon. Tuurlijk ben ik ook gewoon een mens en kan schoonheid/lekker waarderen. Maar enkel het lichaam op zichzelf doet me weinig. Of het een man, vrouw of iets ertussen in of erbuiten is nog minder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:24 schreef Maharski het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde 'Je raakt niet opgewonden van een lichaam'? Woordje 'niet' vergeten; krijgt de vraag gelijk een heel andere lading
Denk zelf van niet, ja representatiever voor fokquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:44 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebben
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Minder dan van een persoon. Tuurlijk ben ik ook gewoon een mens en kan schoonheid/lekker waarderen. Maar enkel het lichaam op zichzelf doet me weinig. Of het een man, vrouw of iets ertussen in of erbuiten is nog minder.
Nou ja, wat deze jongens dwars zit en ze, omdat ze er zo mee bezig zijn, steeds groter maken in hun hoofd is de discours dat vrouwen véél minder tot totaal niet bezig zouden zijn met het uiterlijk. Iets wat inderdaad niet waar is en vanwege sociale verhoudingen zie je dat vrouwen meer geneigd zijn om het belang van uiterlijk te bagatelliseren, terwijl mannen het overmatig benadrukken. Dat creëert een beeld dat mannen véél oppervlakkiger zijn, terwijl dat in werkelijkheid wel meevalt (wordt in je vierde link ook benoemd). Die realisatie raakt die jongens heel hard en daaruit concluderen ze dat het al hun problemen met vrouwen ooit verklaart en dat is niet zo natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.
Ik had nog over mijn eigen fouten na willen denken en willen erkennen dat ik voor een deel ook oppervlakkig ben, als ik niet steeds hier zou lezen hoe vrouwen nadenken over innerlijke eigenschappen en mannen alleen maar bezig zijn met cijfers geven om het uiterlijk
Maar ja, wij zijn hypocriet, dus ons oordeel telt niet en we kennen onze eigen werkelijke gevoelens natuurlijk niet. maar mannen weten die beter dan wij op basis van wetenschappelijk onderzoek PLUS die van zichzelf want zij hebben dan weer geen onderbewustzijn, nee, zij staan zelf boven zoiets en ze zijn zich compleet bewust van hun ware gevoelens iedere dag.![]()
https://www.sciencedaily.com/releases/2015/09/150916162912.htm
https://www.theguardian.c(...)equestions.evolution
http://newsroom.ucla.edu/(...)atter-yes-and-209451
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b82e3e9a066d
![]()
Ja. Maar wat mij daaraan stoort is het feit dat mannen:quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
Nou ja, wat deze jongens dwars zit en ze, omdat ze er zo mee bezig zijn, steeds groter maken in hun hoofd is de discours dat vrouwen véél minder tot totaal niet bezig zouden zijn met het uiterlijk. Iets wat inderdaad niet waar is en vanwege sociale verhoudingen zie je dat vrouwen meer geneigd zijn om het belang van uiterlijk te bagatelliseren, terwijl mannen het overmatig benadrukken. Dat creëert een beeld dat mannen véél oppervlakkiger zijn, terwijl dat in werkelijkheid wel meevalt (wordt in je vierde link ook benoemd). Die realisatie raakt die jongens heel hard en daaruit concluderen ze dat het al hun problemen met vrouwen ooit verklaart en dat is niet zo natuurlijk.
De meeste mannen zijn ook helemaal niet bezig met cijfers geven e.d., daarin ben jij de tegenpool van de mensen die je opnoemt. Waar hun zich vastbijten in wat losse feitjes en de nuance niet meer zien bij vrouwen doe jij dat bij mannen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Typerend hè? Je ziet heel veel posts van incel mannen (als zomaar een Chinees en sadkopter den JaJammerJan niet gewoon dezelfde zijn maar oké) voorbijkomen die half psychotisch worden omdat ze niet voor minstens 100% het toonbeeld van fysieke perfectie zijn terwijl in werkelijkheid de meeste vrouwen juist absoluut niet zo gefixeerd zijn op het lichaam.
Ik had nog over mijn eigen fouten na willen denken en willen erkennen dat ik voor een deel ook oppervlakkig ben, als ik niet steeds hier zou lezen hoe vrouwen nadenken over innerlijke eigenschappen en mannen alleen maar bezig zijn met cijfers geven om het uiterlijk
Maar ja, wij zijn hypocriet, dus ons oordeel telt niet en we kennen onze eigen werkelijke gevoelens natuurlijk niet. maar mannen weten die beter dan wij op basis van wetenschappelijk onderzoek PLUS die van zichzelf want zij hebben dan weer geen onderbewustzijn, nee, zij staan zelf boven zoiets en ze zijn zich compleet bewust van hun ware gevoelens iedere dag.![]()
https://www.sciencedaily.com/releases/2015/09/150916162912.htm
https://www.theguardian.c(...)equestions.evolution
http://newsroom.ucla.edu/(...)atter-yes-and-209451
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b82e3e9a066d
![]()
Denk het niet, het is een soort van zelf-selecterende poll. Iedereen die met zijn of haar geaardheid bezig is komt op zo'n poll af. Hetero's zijn in het algemeen minder bezig met hun geaardheid dan andere groepen, dus verhoudingsgewijs zullen er ook niet zoveel aan de poll meedoen ten opzichte van homo's en biseksuelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:44 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik denk dat we over een paar dagen representatievere percentages hebben
Natuurgetrouwe sekspop dus ook?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 11:21 schreef Cockwhale het volgende:
Alles wat er qua vormen uitziet als een (naar mijn mening) knappe (menselijke) vrouw
Ik zou er niet vies van zijn voor een keertje, voor een snelle cum dump, I guess... maar nee, ik geef de voorkeur aan echte mensen haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurgetrouwe sekspop dus ook?
Happy cleaning!
Dat is gewoon keihard gay johquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef Metro2005 het volgende:
maar ik zou bij een MMV trio bijvoorbeeld best wel eens wat willen proberen met een man maar daar zou het ook wel bij blijven.
Dus bi-light ofzo ?
Ja of totaal andersom.... Alle afwijkers laten het niet graag weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:15 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Denk het niet, het is een soort van zelf-selecterende poll. Iedereen die met zijn of haar geaardheid bezig is komt op zo'n poll af. Hetero's zijn in het algemeen minder bezig met hun geaardheid dan andere groepen, dus verhoudingsgewijs zullen er ook niet zoveel aan de poll meedoen ten opzichte van homo's en biseksuelen.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 10:11 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De meeste mannen zijn ook helemaal niet bezig met cijfers geven e.d., daarin ben jij de tegenpool van de mensen die je opnoemt. Waar hun zich vastbijten in wat losse feitjes en de nuance niet meer zien bij vrouwen doe jij dat bij mannen.
Zelfs hier op fok, waar het vaker gaat over plaatjes beoordelen of de mindere kanten van elkaar zie je dat de meeste mannen zeggen dat ze wel wat meer in een partner zoeken dan enkel een mooi plaatje zijn.
Er zijn er een paar die een hele studie hebben gemaakt van hun eigen mening bevestigen, maar die heb je ook bij de vrouwen. Gelukkig is dat best uitzonderlijk.
Dus jij bent niet hetero, niet lesbisch èn ook niet biseksueel!? Wat de nueck ben je dan!?quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hokjesdenken.![]()
Ik herken mezelf in geen van jouw hokjes.
Ik ga mezelf niet labelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 15:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus jij bent niet hetero, niet lesbisch èn ook niet biseksueel!? Wat de nueck ben je dan!?
Ook niet als Borg drone?quote:
Dan ben je gewoon bi.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.
Lachen, dat zei de Borgsmurf ook toen hij werd geassimileerd.quote:
Je bestaat niet?quote:
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?quote:
Ik ben wel een vrouw maar ik heb meer ballen dan de meeste kerelsquote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?
quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Panthera1984 het volgende:
Seven (of Nine) is op zijn minst lekker (Ik heb bi gestemd).
Dit vraag ik me ook wel af.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 19:18 schreef Kassamiep het volgende:
Maar wat moet ik nu stemmen als ik het alleen met hermafrodieten doe ?
Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 12:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Je vraagt het aan een ander, maar ik wil toch graag reageren.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 20:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ook geen vrouw? Of is het hokje 'mens' zelfs te beknellend voor je?
Nou ik denk eerder dat de verschillen groter zijn dan overeenkomsten maar dat dit de overeenkomsten juist wel meer bijzonder maakt als ze er een keer wel zijn. Daar richt ik me dan maar op ja inderdaad de overeenkomsten, je moet inderdaad niet vol zitten met rancune want dat leidt ook nergens toe.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van.
Kijk eens naar jezelf. Ook jij weet dat je je dingen hebt, maar ook dat je ok bent. Dat je het goed bedoeld met jezelf en anderen.
Zo zijn alle mensen. Complex en simpel op hetzelfde moment. De koude feitjes over specifieke onderwerpen waar zowel jij als incels zich in vastbijten doen de werkelijkheid tekort. In die werkelijk komen veel meer feitjes en patronen samen. Wat het mens maakt.
Mannen zijn geen andere soort, het zijn geen bidsprinkhanen. Het zijn mensen. Dezelfde soort als wij vrouwen.
Ja er zijn verschillen, maar zoveel meer overeenkomsten.
Prachtig verwoord.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 22:55 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Je vraagt het aan een ander, maar ik wil toch graag reageren.
Ik voel me gewoon CM. Weet ik veel hoe andere vrouwen zich voelen, andere mensen zich voelen? Ik weet niet wat het is om een vrouw te zijn, of zelfs een man te zijn. Ik weet hoe het is om CM te zijn. Ik ben gewoon ik.
Ik heb tieten, een kut, een vrouwelijk lichaam, dus ik ben een vrouw. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon ik ben en ik niet de buurvrouw ben. En dat het vrouw zijn mij niet definieert.
Ik begrijp dat definieren als vrouw, man, wat dan ook, niet zo goed. Ik ben gewoon en dat voelt voor mij goed.
Jij verveelt je ook?quote:Op zondag 24 februari 2019 00:42 schreef Mariocash het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is je seksuele geaardheid?
Je hebt gestemd op: Hetero
Valt mee. Een drankje doen en FOK!ken: een prima invulling van je zaterdagavond.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij verveelt je ook?
Hetero hier, nooit ander geweest, kissed geen girl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |