abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185145387
Wat mij betreft hoeven we het niet ingewikkelder te maken: of je valt op mannen, of op vrouwen, of allebei. Of je weet het écht niet, maar probeer glashard eerlijk naar jezelf te zijn en het gewoon eerlijk in te vullen. Als je regelmatig fantaseert over seks met je eigen geslacht en je raakt opgewonden van die gedachte, dan ben je gewoon op z'n minst bi-seksueel. Ben je bij een partner maar raak je heel diep van binnen eigenlijk helemaal niet opgewonden van het andere geslacht, maar heb je die relatie gewoon uit 'veiligheid' voor de buitenwereld, zodat je aan het ideaalplaatje voldoet, sorry: dan ben je waarschijnlijk toch echt homo/lesbisch. Het enige probleem dat je doet twijfelen is hoogstwaarschijnlijk dat je het niet wilt zijn, niet wilt toegeven omdat er een soort van taboe op rust. Can be painful offcourse. Maar wees gerust: er kijkt niemand mee, en het is anoniem.

Ik wil wel eens een serieuze steekproef houden hier op FOK! In de boze buitenwereld wordt natuurlijk altijd gezegd dat een bepaald percentage van de bevolking hetero, bi of homo is. Eens kijken hoe representatief het FOK-forum is wat dat betreft. Dus vul eerlijk in a.u.b.

Poll: Wat is je seksuele geaardheid?
Homo(/lesbisch)
Hetero
Bi
Ik weet het niet zo goed
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Eens kijken
  donderdag 21 februari 2019 @ 13:31:21 #2
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185146203
Ik val op chickies natuurlijk.

Ben geen gaylord jonguh

Het is nog best wel tricky dat je homo als eerst in de pol hebt gezet, had bijna die geklikt.
pi_185146261
Ik mis de optie zoöseksueel.
pi_185146283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:34 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik mis de optie zoöseksueel.
Nee al die rare sub-afwijkingen heb ik niet meegenomen. Dan krijg je een veel te verdeeld zooitje.
Eens kijken
  donderdag 21 februari 2019 @ 13:45:56 #5
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185146502
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef Maharski het volgende:

[..]

Nee al die rare sub-afwijkingen heb ik niet meegenomen. Dan krijg je een veel te verdeeld zooitje.
Daar kom je in de huidige maatschappij niet meer mee weg, vriend.
pi_185146544
Nogal beperkt lijstje.
Resistance is futile.
pi_185146589
Waarom heb jij de behoefte aan hokjes? Kan je de wereld anders niet aan?
pi_185147231
Ik heb maar ingevuld: Ik weet het niet zo goed.

Ben qua gevoelens harstikke hetero en zou echt nóoit verliefd kunnen worden op een man maar ik zou bij een MMV trio bijvoorbeeld best wel eens wat willen proberen met een man maar daar zou het ook wel bij blijven.
Dus bi-light ofzo :P?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_185148232
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:49 schreef Seven. het volgende:
Nogal beperkt lijstje.
Expres. Gewoon naar de kern. De basis. En kijken hoe het er dan voor staat. Al die nuances en versnipperingen verwarren de boel alleen maar onnodig.
Eens kijken
pi_185148289
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:26 schreef Maharski het volgende:

[..]

Expres. Gewoon naar de kern. De basis. En kijken hoe het er dan voor staat. Al die nuances en versnipperingen verwarren de boel alleen maar onnodig.
Hokjesdenken. :{w

Ik herken mezelf in geen van jouw hokjes.
Resistance is futile.
pi_185148321
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:
Hokjesdenken.

Moet jij weten. Je kiest er maar gewoon een.
Eens kijken
pi_185148342
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hokjesdenken. :{w

Aseksueel mist inderdaad nog, dan heb je het hele spectrum wel in hokjes ingedeeld.
pi_185148345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Maharski het volgende:

[..]

Moet jij weten. Je kiest er maar gewoon een.
Ik kies helemaal niks. :{w
Resistance is futile.
pi_185148352
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:30 schreef Reverb het volgende:

[..]

Aseksueel mist inderdaad nog, dan heb je het hele spectrum wel in hokjes ingedeeld.
LOL, iemand die mijn pohi niet kent :+
Resistance is futile.
pi_185148375
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

LOL, iemand die mijn pohi niet kent :+
Hokje met sixofiel dan erbij?
pi_185148433
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:32 schreef Reverb het volgende:

[..]

Hokje met sixofiel dan erbij?
Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.
Resistance is futile.
pi_185148515
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik gewoon tegen al deze afbakening want dat leidt tot het idee dat men binnen deze afbakening dient te vallen. En dat leidt dan weer tot afwijzing/uitsluiting/racisme/ongelijkheid.
Maar als je een afbakening hebt die alle mogelijkheden afbakent, dan valt niemand er buiten. En als je bedoelt dat het leidt tot discriminatie tussen de verschillende hokjes, dat houd je toch wel, hokjes of niet.
pi_185148667
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer te kiezen dan ik val op mannen, vrouwen of beide ?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_185148930
Anoniem. Alles wat op internet gebeurd is anoniem.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2019 @ 16:12:44 #20
137949 Disana
pi_185149206
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
pi_185149334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:39 schreef Reverb het volgende:

[..]

Maar als je een afbakening hebt die alle mogelijkheden afbakent, dan valt niemand er buiten. En als je bedoelt dat het leidt tot discriminatie tussen de verschillende hokjes, dat houd je toch wel, hokjes of niet.
Maar dat is natuurlijk niet het geval hier, alle mogelijkheden zijn niet afgebakend.
Resistance is futile.
pi_185149385
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat valt er nog meer te kiezen dan ik val op mannen, vrouwen of beide ?
Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.
Resistance is futile.
pi_185149413
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het kan ook nog wisselen bijvoorbeeld, dat je een periode in je leven alleen aangetrokken voelt tot je eigen geslacht, en later tot het andere geslacht. Dan ben je niet homo/lesbisch, hetero of bi.
Dat heet gewoon biseksueel zijn.
Dat ben je niet alleen als je elke dag een ander geslacht in bed hebt ofzo. Dat is als je je tot beide geslachten aangetrokken voelt. Of je daar de ene helft van je leven wel wat mee doet of niet is niet echt relevant :P
pi_185149453
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat heet gewoon biseksueel zijn.
Dat ben je niet alleen als je elke dag een ander geslacht in bed hebt ofzo. Dat is als je je tot beide geslachten aangetrokken voelt. Of je daar de ene helft van je leven wel wat mee doet of niet is niet echt relevant :P
Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik vind dat niet 'gewoon biseksueel zijn', en het is niet aan mij om dat voor iemand anders in te vullen. Want daarmee dwing je je eigen beperkte wereldbeeld op aan iemand anders. En dat schiet mij elke keer weer in het verkeerde keelgat.
Resistance is futile.
pi_185149490
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wie ben jij om dat voor een ander te bepalen? Ik vind dat niet 'gewoon biseksueel zijn', en het is niet aan mij om dat voor iemand anders in te vullen. Want daarmee dwing je je eigen beperkte wereldbeeld op aan iemand anders. En dat schiet mij elke keer weer in het verkeerde keelgat.
Als je op zowel mannen als vrouwen valt ben je biseksueel. Dat heeft niks met je wereldbeeld opdringen te maken, dat is de definitie van die term. Dat je de ene helft van je leven met geslacht A bent geweest en de andere helft bij geslacht B of dat je pas later tot die ontdekking bent gekomen staat daar verder volledig los van.
pi_185149536
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Volgens de gebruikelijke betekenis valt het er wel onder.

Als je maar lang genoeg doorredeneert is er altijd nog wel een keuze te bedenken.

Pak gewoon hetgeen het best omschrijft welke geaardheid je hebt en dan is het probleem ook weer weg. :)
pi_185149642
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:24 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Als je op zowel mannen als vrouwen valt ben je biseksueel. Dat heeft niks met je wereldbeeld opdringen te maken, dat is de definitie van die term. Dat je de ene helft van je leven met geslacht A bent geweest en de andere helft bij geslacht B of dat je pas later tot die ontdekking bent gekomen staat daar verder volledig los van.
Dat is JOUW mening. Ik deel die mening niet met jou en ik ben het niet eens met die definitie. Denk er lekker van wat je wil, maar laat een ander zelf bepalen in welk hokje hij/zij past (of niet), in plaats van slaafs volgen wat de dikke Van Dale er als definitie op nahoudt.

Overigens heeft de Van Dale er wel een mooie term voor: flexiseksueel.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20131022_026

Staat jammer genoeg niet tussen de keuzes.
Resistance is futile.
pi_185149656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens de gebruikelijke betekenis valt het er wel onder.

Als je maar lang genoeg doorredeneert is er altijd nog wel een keuze te bedenken.

Pak gewoon hetgeen het best omschrijft welke geaardheid je hebt en dan is het probleem ook weer weg. :)
Ik ga gewoon niet stemmen, dat lijkt me nog beter.
Resistance is futile.
pi_185149701
Gewoon hetero, gelukkig maar.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185149763
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet stemmen, dat lijkt me nog beter.
Ook prima natuurlijk.

Voor TS de tip: anders, namelijk.... Kan je nooit wat vergeten. ;)
pi_185149768
Zwaar homofiel.
pi_185149786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Sigaartje het volgende:
Gewoon hetero, gelukkig maar.
Het is wel het makkelijkste, hoewel bi zijn ook wel zijn voordelen heeft. Zeker als vrouw, aangezien daar maatschappelijk nog minder weerstand tegen is.

Maar ergens is het gek dat een afwijkende geaardheid maatschappelijk iemand in de weg kan staan.
pi_185149791
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:39 schreef O_o_ het volgende:
Zwaar homofiel.
#viesdik?
pi_185149797
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:41 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

#viesdik?
Beer.
pi_185149801
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is wel het makkelijkste, hoewel bi zijn ook wel zijn voordelen heeft. Zeker als vrouw, aangezien daar maatschappelijk nog minder weerstand tegen is.

Maar ergens is het gek dat een afwijkende geaardheid maatschappelijk iemand in de weg kan staan.
Nou dat bedoelde ik niet zozeer. Ik vind vrouwen gewoon heerlijke wezens *O*
  donderdag 21 februari 2019 @ 16:43:11 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185149808
quote:
17s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:41 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Beer.
:W
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185149835
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:

slaafs volgen wat de dikke Van Dale er als definitie op nahoudt.
:')

En vervolgens zelf met een nieuwe definitie van de Van Dale aankomen.
Whatever floats your boat. Als jij je beter voelt bij de term flexisexueel moet je dat vooral gebruiken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 16:45:45 #38
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_185149844
Ik val specifiek op transgenders. Het moeten wel post-op MtF of pre-op FtM transgenders zijn. Welke optie moet ik selecteren :?
pi_185149872
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik val specifiek op transgenders. Het moeten wel post-op MtF of pre-op FtM transgenders zijn. Welke optie moet ik selecteren :?
Jij past niet binnen de hokjes! Je kiest maar wat het beste bij je past! Of stem gewoon niet. :(

:P
Resistance is futile.
pi_185149877
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:42 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nou dat bedoelde ik niet zozeer. Ik vind vrouwen gewoon heerlijke wezens *O*
Ja, maar dat had je van mannen gevonden als je homo was.

Trouwens, ik vind het overgrote deel van de vrouwen seksueel onaantrekkelijk. Zou daar niet een categorie voor bestaan. ;)
pi_185149894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dat had je van mannen gevonden als je homo was.

Trouwens, ik vind het overgrote deel van de vrouwen seksueel onaantrekkelijk. Zou daar niet een categorie voor bestaan. ;)
De categorie kieskeurig of wellicht zelfs de categorie: "ik heb standaarden" :P
pi_185149895
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Jij bent man? Dan gewoon hetero. Nou ja, moet... mag.
pi_185149899
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

:')

En vervolgens zelf met een nieuwe definitie van de Van Dale aankomen.
Whatever floats your boat. Als jij je beter voelt bij de term flexisexueel moet je dat vooral gebruiken.

Ik dacht, ik wijs je even op het feit dat niet alles netjes binnen de lijntjes past. Zelfs Van Dale lijkt dat te snappen. Maar ik persoonlijk heb niks met de term flexiseksueel, want voor vandaag had ik er nog nooit van gehoord. Ik heb nog steeds de voorkeur voor geen enkel labeltje.
Resistance is futile.
pi_185149928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
Nee, ik ga gewoon niet mee in die onzin. En zoals gezegd: alleen maar verwarrend. Bewust bedoeld om gewoon de basale geaardheden te onderzoeken.
Eens kijken
pi_185149940
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:19 schreef Seven. het volgende:
Jawel hoor. Dan is in jou dus de mogelijkheid om op beiden te vallen, en ben je dus gewoon bi.
Eens kijken
pi_185149956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:51 schreef Maharski het volgende:

[..]

Jawel hoor. Dan is in jou dus de mogelijkheid om op beiden te vallen, en ben je dus gewoon bi.
Ik bepaal zelf wel of ik bi ben, of hetero of flexiseksueel of lesbisch.
Resistance is futile.
pi_185149973
quote:
6s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:52 schreef Seven. het volgende:
Ik bepaal zelf wel of ik bi ben, of hetero of flexiseksueel of lesbisch.
Ja leuk voor je, maar dat dat hippe progressieve 'there are 72 genders' gedoe heb ik dus niets mee in dit topic, vandaar het terugbrengen tot de basis.
Eens kijken
pi_185149985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:53 schreef Maharski het volgende:

[..]

Ja leuk voor je, maar dat dat hippe progressieve 'there are 72 genders' gedoe heb ik dus niets mee in dit topic, vandaar het terugbrengen tot de basis.
En dat moet je lekker zelf weten, zolang je mij jouw denkbeelden niet door de strot schuift. :*
Resistance is futile.
pi_185150016
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat moet je lekker zelf weten, zolang je mij jouw denkbeelden niet door de strot schuift. :*
Je kunt lekker toch niks aan de poll veranderen!
Eens kijken
pi_185150044
Ik ben overigens bi, en vind het vervelend dat bijna iedereen hetero is. Hetero's, wat heb je daar nou aan? Kun je niets mee. Ja, heterovrouwen op zich wel. Maar heteromannen zijn waardeloos voor mij.
Eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')