Die aanname begrijp ik en deel ik in principe. Maar ik ben er ondertussen ook wel achter dat de gemiddelde FOK!er zeker niet de gemiddelde Nederlander is. Dus ik zou je aanraden dat in je achterhoofd te houden, voor je je wereldbeeld te negatief laat beïnvloeden door het forum.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, als het weinig verschilt van wat ik incidenteel irl ook al om me heen hoor, daarnaast lijkt het mij aannemelijker dat anonieme mensen op internet eerlijk zijn in hun mening over andere mensen dan wanneer deze mensen die online hun vaak nogal ongezouten mening verkondigen irl in het gezelschap verkeren van de mensen waarover zij online hun mening uiten.
Lichamen zijn gevarieerd in vorm, ongeacht hun geslacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
"alles er tussenin" is alsnog maar 6 mogelijke combinaties of zo die op hetzelfde neer komen dat iemand niet man of vrouw is maar beiden. Iemand die dat aantrekkelijk vindt is dan dus gewoon biseksueel. En dan heb je nog geslachtsloos als iemand allerlei amputaties heeft laten doen. Mensen die daarop vallen zullen dan wel aseksueel zijn.
Dus ik heb me nooit seksueel aangetrokken gevoeld tot mannen, maar omdat jij zegt dat ik zwart-wit denk is dat niet zo en geil ik eigenlijk wel op mannen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Of jij hebt een te beperkt voorstellingsvermogen in combinatie met een sterke ideologische overtuiging die niet strookt met de realiteit. Daar hebben zwart-wit denkers wel vaker last van.
99,7% is man of vrouw. De 0,3% zeer zeldzame genetische afwijkingen zijn exact dat: afwijkingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Lichamen zijn gevarieerd, man, vrouw en alles er tussenin.
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair. Maar de sneeuwvlokjes van tegenwoordig willen allemaal speciaal zijn. Guess what? Ruim 99% zijn heel onspeciale (taalnazi’s need not respond) lemmingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De indeling is binair, maar dat heeft geen reet te maken met de werkelijkheid. De nuancering van gevoelens en situaties is niet te vatten in vaststaande definities. Ik proef vooral afkeer in je post.
Dat 99% van de mensen niet speciaal zijn in hun levensstijl, behoeftes en uitingen zal ik zeker niet ontkennen. Ook in uiterlijk vind ik veel mensen niet speciaal. Natuurlijk is elk mens in een zekere zin uniek, maar dat maakt het nog niet noemenswaardig of opvallend.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair. Maar de sneeuwvlokjes van tegenwoordig willen allemaal speciaal zijn. Guess what? Ruim 99% zijn heel onspeciale (taalnazi’s need not respond) lemmingen.
In daadwerkelijke uitingen/handelen zal ik ook dat niet ontkennen. Op niet zichtbaar gevoelsniveau zul je veel meer nuance vinden.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor verreweg de meesten is de term gewoon ook in de praktijk binair.
Wat is dit nu weer voor vage onzin? Als je hetero bent, ben je toch aangetrokken tot tieten en een vagina en heb je toch geen zin in een pik in je mond?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ikzelf identificeer mijzelf met heteroseksualiteit. Wanneer ik echter zeg waar ik op val, dan zullen dat voornamelijk vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen. Maar dat laatste hoeft niet het geval te zijn.
Ik denk dat jij toch echt een uitzondering bent.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Cockwhale het volgende:
In daadwerkelijke uitingen/handelen zal ik ook dat niet ontkennen. Op niet zichtbaar gevoelsniveau zul je veel meer nuance vinden.
Ikzelf identificeer mijzelf met heteroseksualiteit. Wanneer ik echter zeg waar ik op val, dan zullen dat voornamelijk vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen. Maar dat laatste hoeft niet het geval te zijn.
Wat bedoel je hier dan mee:quote:
In de binaire verdeling is een vagina en tieten aan vrouwen toegekend bedoel je? Ja logisch he. Als ze die niet hebben, zijn het mannen.quote:vormen en kenmerken zijn, niet zo strikt geslacht, alhoewel in de binaire verdeling die vormen stereotype toegekend worden aan vrouwen
Jezus, wat straal jij een hoop angst uitquote:Op maandag 4 maart 2019 14:27 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor vage onzin? Als je hetero bent, ben je toch aangetrokken tot tieten en een vagina en heb je toch geen zin in een pik in je mond?
Denk dat dat inderdaad prima had geholpen. En die had dan 5 stemmen of zo gehad.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:22 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het grappige is dat TS de opties beperkt gehouden heeft om te voorkomen dat je zo'n 'verdeeld zooitje' krijgt, maar nu gaat het topic vooral daarover. Ik vraag me af of het topic niet juist meer bij de kern was gebleven als hij een 'anders...' categorie aan de poll had toegevoegd.
Angstquote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jezus, wat straal jij een hoop angst uit
Echt. Zijn mannelijkheid en zijn identiteit staan in het beding. Gelukkig heeft RTL 5 nog wel wat programma's 'puur voor mannen' om hem op zijn gemak te stellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 08:52 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Jezus, wat straal jij een hoop angst uit
Is dat geen RTL 7? Zelfs daar faal je al in.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Echt. Zijn mannelijkheid en zijn identiteit staan in het beding. Gelukkig heeft RTL 5 nog wel wat programma's 'puur voor mannen' om hem op zijn gemak te stellen.
Maar ben je nou gay of biseksueel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 20:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat ik me voor kan stellen bij De_Onnoembare. En dat gecombineerd met het rotsvaste geloof dat hij goed was. Zo'n air heeft hij op fok ook.
Seven mag mij altijd voorover laten bukken.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Seven mag mij altijd voorover laten bukken.
Kerel, wat laat je je toch makkelijk op de kast jagenquote:
Ik moet wel steeds harder om je lachen, je formuleert zelf niet eens een mening maar je MOET overal het laatste woord hebben. Wat je gewoon keer op keer doet: post waarop je wil reageren spiegelen in je eigen beperkte woordenschat + *insert random belediging*.quote:Op woensdag 6 maart 2019 09:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja ja, je confronteren met je tenenkrommende hypocrisie is 'op de kast jagen'.
De snowflakes zijn echt te makkelijk te pareren.
De ironiequote:Op woensdag 6 maart 2019 09:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik moet wel steeds harder om je lachen, je formuleert zelf niet eens een mening maar je MOET overal het laatste woord hebben. Wat je gewoon keer op keer doet: post waarop je wil reageren spiegelen in je eigen beperkte woordenschat + *insert random belediging*.
Je bent zo voorspelbaar als een draaideur. Dus ga je gang, post gewoon lekker wat ik hierboven zeg in je eigen woorden met nog een gewichtloos sneertje, en dan zal ik er niet op reageren zodat jij het laatste woord hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |