abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185425281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 09:54 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik voel me prettig
Je moet in een hokje
Mwah, ik voel me prima zoals ik ben, maar ga vooral in een hokje zitten als jij dat wil
Nee jij moet er ook in!
Je bent grappig
De ironie

Leuk :)
"Hmm, ik ben een man en ik val op mannen of vrouwen of op allebei. Dan zit ik gewoon in 'een hokje' ;( Maar dat wil ik niet, ik wil bijzonder zijn, me afzetten, ik ben immers bijzonder. Toch mapa? Maar mapa, ik ben toch bijzonder? Een mooie, bijzondere sneeuwvlok? Dat zeiden jullie altijd immers. Maar die boze gemene witte CIS meneer zegt dat ik niets bijzonders ben maar gewoon in 1 vd 3 hokjes pas! DAT IS NIET LIEF HATESPEECH GEWELD :N :N :'( :'("

Zucht.. ja hoor knul. Jij bent bijzonder, je past niet in een hokje, dus maak gewoon je eigen bijzondere hokje voor jezelf maar he? Kussie kussie O+
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_185425350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:08 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

"Hmm, ik ben een man en ik val op mannen of vrouwen of op allebei. Dan zit ik gewoon in 'een hokje' ;( Maar dat wil ik niet, ik wil bijzonder zijn, me afzetten, ik ben immers bijzonder. Toch mapa? Maar mapa, ik ben toch bijzonder? Een mooie, bijzondere sneeuwvlok? Dat zeiden jullie altijd immers. Maar die boze gemene witte CIS meneer zegt dat ik niets bijzonders ben maar gewoon in 1 vd 3 hokjes pas! DAT IS NIET LIEF HATESPEECH GEWELD :N :N :'( :'("

Zucht.. ja hoor knul. Jij bent bijzonder, je past niet in een hokje, dus maak gewoon je eigen bijzondere hokje voor jezelf maar he? Kussie kussie O+
Ik pas prima in een hokje. Ik ben seksueel bi en romantisch hetero... Oh wacht, die stond er niet tussen. Ah kut. Nou moet ik huilen.
pi_185425511
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Ik pas prima in een hokje. Ik ben seksueel bi en romantisch hetero... Oh wacht, die stond er niet tussen. Ah kut. Nou moet ik huilen.
Gewoon bi-SEKSUEEL dus. Klaar.
Staat ook in de titel he: wat is je SEKSUELE geaardheid.
pi_185426280
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Als ik dat zeg, dan denken mensen dat ik ook wel kan samen wonen en verliefd kan worden op mannen. En dat is niet zo.
pi_185426464
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 10:24 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Vriendelijk verzoek om je hier een beetje in te houden. Niet iedereen denkt in hokjes en dat zou geen probleem hoeven te zijn. Je mag best een mening hebben, maar hier anderen aan lopen te vallen gaat te ver.
pi_185426795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]

Vriendelijk verzoek om je hier een beetje in te houden. Niet iedereen denkt in hokjes en dat zou geen probleem hoeven te zijn. Je mag best een mening hebben, maar hier anderen aan lopen te vallen gaat te ver.
Aanvallen nog wel? Waar heb je het over? En 'niet iedereen denkt in hokjes' :') Het is overduidelijk dat ze daar gewoon wel in zitten, maar om lekker gek/hip te doen, opeens zeggen dat het niet zo is.
pi_185426823
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:13 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Als ik dat zeg, dan denken mensen dat ik ook wel kan samen wonen en verliefd kan worden op mannen. En dat is niet zo.
Het gaat toch om de seksuele geaardheid? Dat is nb de titel vd poll! Waarom je het over samenwonen en verliefd worden hebt, is mij een raadsel. Daar gaat het helemaal niet om.
pi_185427087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:44 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Het gaat toch om de seksuele geaardheid? Dat is nb de titel vd poll! Waarom je het over samenwonen en verliefd worden hebt, is mij een raadsel. Daar gaat het helemaal niet om.
Ah, je begint de discussie te verliezen, dus je gaat her-kaderen. Topper :Y)

Lees de eerste alinea van de OP nog eens door zou ik zeggen.
pi_185427150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Ah, je begint de discussie te verliezen, dus je gaat her-kaderen. Topper :Y)

Lees de eerste alinea van de OP nog eens door zou ik zeggen.
Poll: Wat is je SEKSUELE geaardheid.
Jij: seksueel dit, maar niet verliefd bla bla
Ik: de poll gaat om SEKSUELE geaardheid.
Jij: ja eh eh je gaat het herkaderen...
Ik: :')
pi_185427203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 11:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Poll: Wat is je SEKSUELE geaardheid.
Jij: seksueel dit, maar niet verliefd bla bla
Ik: de poll gaat om SEKSUELE geaardheid.
Jij: ja eh eh je gaat het herkaderen...
Ik: :')
Lees de eerste alinea nog eens door.
pi_185427285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Lees de eerste alinea nog eens door.
quote:
Wat mij betreft hoeven we het niet ingewikkelder te maken: of je valt op mannen, of op vrouwen, of allebei. Of je weet het écht niet, maar probeer glashard eerlijk naar jezelf te zijn en het gewoon eerlijk in te vullen. Als je regelmatig fantaseert over seks met je eigen geslacht en je raakt opgewonden van die gedachte, dan ben je gewoon op z'n minst bi-seksueel. Ben je bij een partner maar raak je heel diep van binnen eigenlijk helemaal niet opgewonden van het andere geslacht, maar heb je die relatie gewoon uit 'veiligheid' voor de buitenwereld, zodat je aan het ideaalplaatje voldoet, sorry: dan ben je waarschijnlijk toch echt homo/lesbisch. Het enige probleem dat je doet twijfelen is hoogstwaarschijnlijk dat je het niet wilt zijn, niet wilt toegeven omdat er een soort van taboe op rust. Can be painful offcourse. Maar wees gerust: er kijkt niemand mee, en het is anoniem.
Nou, vertel eens waar jij het bij het rechte eind hebt en ik niet. Want eh... deze 1e alinea geeft toch echt mij gelijk.
pi_185427338
Ik laat de discussie even aan mij voorbij gaan, maar drop mijn antwoord even tussendoor :+

Ik heb voorheen alleen relaties met mannen gehad, dat was het echter nooit helemaal en er miste altijd wat. Uiteindelijk mijn vrouw leren kennen, op slag verliefd. Heb toen nog een tijdje geroepen dat ik bi was, maar kortom: ik ben lesbisch.
pi_185427365
Mijn hemel, wat een gedoe om zo’n simpele term.
pi_185427386
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

[..]

Nou, vertel eens waar jij het bij het rechte eind hebt en ik niet. Want eh... deze 1e alinea geeft toch echt mij gelijk.
_O-
pi_185427481
Wel weer een mooi voorbeeld van zo'n genderdiscussie waarin zowel de hokjesdenkers als de niet-hokjesdenkers getriggerd over en weer reageren.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
  woensdag 6 maart 2019 @ 12:14:12 #241
286575 Roces18
Chef de party
pi_185427497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
Ik had Brandpunt onlangs gezien en die zei dat er maar 2 geaardheden waren.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_185427539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:12 schreef Disana het volgende:
Onlangs was in Tegenlicht nog te zien dat er vele geaardheden zijn naast man/vrouw. Deze poll is te simpel.
Man of vrouw is geen geaardheid....................
pi_185427587
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:13 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Wel weer een mooi voorbeeld van zo'n genderdiscussie waarin zowel de hokjesdenkers als de niet-hokjesdenkers getriggerd over en weer reageren.
Feiten hebben niets met 'hokjesdenken' te maken.

Grappig is ook dat de meest harde schreeuwers die zeggen 'geslacht is een sociaal construct' en 'er zijn 10.000 genders' opeens ook degene zijn die het hardst mekkeren dat bijvoorbeeld medicijnen en medische behandelingen teveel op mannen zijn afgestemd en vrouwen daardoor benadeeld worden. Dan is er opeens WEL een binair biologisch verschil :')
pi_185427689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef De_Onnoembare het volgende:

Grappig is ook dat de meest harde schreeuwers die zeggen 'geslacht is een sociaal construct' en 'er zijn 10.000 genders' opeens ook degene zijn die het hardst mekkeren dat bijvoorbeeld medicijnen en medische behandelingen teveel op mannen zijn afgestemd en vrouwen daardoor benadeeld worden. Dan is er opeens WEL een binair biologisch verschil :')
Jij snapt dan ook niks van hoe de sociologische wetenschap werkt, maar dat is off-topic om hierover op in te gaan.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:17 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Feiten hebben niets met 'hokjesdenken' te maken.

Ik geef aan dat er verschillende standpunten zijn in dit topic. Dat is wat anders dan iets als een feit afdoen.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_185427760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 12:22 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]

Jij snapt dan ook niks van hoe de sociologische wetenschap
Dat is geen wetenschap.
  † In Memoriam † woensdag 6 maart 2019 @ 12:36:40 #246
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_185428014
Relatief veel hommos hier
:')
pi_185430644
Wat maakt je meer gay, het neuken van een pre-op vrouw die zich tot man heeft laten verbouwen (en er dus op vagina na, als een echte man uitziet). Of het neuken van een pre-op man die zich tot vrouw heeft laten ombouwen (en er op de piemel na, als een knappe vrouw uitziet). In beide gevallen laat je niets in je steken, steek je alleen je eigen piemel in de 1 van de twee gaatjes of mondje, en geef je geen orale bevrediging.

Pick a side.
pi_185430862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:51 schreef Cockwhale het volgende:
Wat maakt je meer gay, het neuken van een pre-op vrouw die zich tot man heeft laten verbouwen (en er dus op vagina na, als een echte man uitziet). Of het neuken van een pre-op man die zich tot vrouw heeft laten ombouwen (en er op de piemel na, als een knappe vrouw uitziet). In beide gevallen laat je niets in je steken, steek je alleen je eigen piemel in de 1 van de twee gaatjes of mondje, en geef je geen orale bevrediging.

Pick a side.
Toen ik zo'n dilemma zelf voorstelde kreeg ik weer minachting en walging
Want "ik hoef niet te kiezen. Allebei niet. Dit is gewoon jouw fantasie wat nooit in werkelijkheid voorkomt"
Euh... Het is gewoon een theoretische vraag. Maar mensen nemen werkelijk alles letterlijk.
Aan de ene kant dacht ik, 1 is meer gay. Want een groter oppervlak ziet er "mannelijk" uit van het lichaam. Aan de andere kant is alles behalve geslachts delen cultureel bepaald wat zogenaamd mannelijk of vrouwelijk zou moeten zijn. Dus in dat geval ga ik toch voor 2 dat dit meer gay is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185431834
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 14:51 schreef Cockwhale het volgende:

Pick a side.
Dus eigenlijk of je je door een verminkte man of vrouw laat pijpen of je een vrouw in d'r doos neukt of een vent met een vrouwengezich in zijn reet? Simpel: door de man maakt je meer gay.
pi_185434663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 15:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Dus eigenlijk of je je door een verminkte man of vrouw laat pijpen of je een vrouw in d'r doos neukt of een vent met een vrouwengezich in zijn reet? Simpel: door de man maakt je meer gay.
Niet alleen een vrouwelijk gezicht, volledig vrouwelijk lichamelijk aan de buitenkant met uitzondering van het geslachtsdeel, waar je verder niets mee doet. Zelfde geldt voor het andere voorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')