abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185446391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]

Niet alleen een vrouwelijk gezicht, volledig vrouwelijk lichamelijk aan de buitenkant met uitzondering van het geslachtsdeel, waar je verder niets mee doet. Zelfde geldt voor het andere voorbeeld.

Een vent met tieten dus.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_185446424
Oke, nou dan ben ik volgens deze hypothetische situatie en deze binaire indeling biseksueel.
pi_185446550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Een vent met tieten dus.
Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?
pi_185446612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?
XX = vrouw
XY = man

Heel simpel. Dus een Thaise XY die er 2 tieten op heeft laten zetten en een hormonenkuur heeft genomen is een 'guy with tits'.

Je gaat toch niet serieus volhouden dat als je een 'she-male' oftewel een vent met neptieten erop heb liggen afzuigen je hetero bent he?
pi_185446622
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:41 schreef Cockwhale het volgende:
Oke, nou dan ben ik volgens deze hypothetische situatie en deze binaire indeling biseksueel.
Duidelijk.

Je dacht dat als je je af liet zuigen door een vent die er 2 tieten op heeft laten zetten, je hetero was?
pi_185446730
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 08:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

XX = vrouw
XY = man

Heel simpel. Dus een Thaise XY die er 2 tieten op heeft laten zetten en een hormonenkuur heeft genomen is een 'guy with tits'.

Je gaat toch niet serieus volhouden dat als je een 'she-male' oftewel een vent met neptieten erop heb liggen afzuigen je hetero bent he?
Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?
pi_185446759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]

Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.
pi_185446807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Ok
pi_185452254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijk :')

Dus het gaat puur om het gat waar je je pik in steekt, niet de vormen van zijn/haar lichaam, de kenmerken, stemgeluid, beharing of het gebrek daaraan, gedrag, de visie die je daarop hebt, etc etc.

Bijzonder :')
Of een gebrek aan inleving in de hypothetische situatie.
pi_185452504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]

Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijk :')

Dus het gaat puur om het gat waar je je pik in steekt, niet de vormen van zijn/haar lichaam, de kenmerken, stemgeluid, beharing of het gebrek daaraan, gedrag, de visie die je daarop hebt, etc etc.

Bijzonder :')
Of een gebrek aan inleving in de hypothetische situatie.
Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?
pi_185452526
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?
Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen? :')
pi_185452552
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]

Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen? :')
Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.
pi_185452586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]

Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.
Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.
pi_185452612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]

Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.
Nou, veel plezier, ik doe gewoon allebei niet.

Sowieso kansloos die extreme uitzonderingssituaties te gaan opzoeken om je punt proberen te maken

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2019 15:40:24 ]
pi_185461397
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dilemma
Hoe moet iemand dan een punt proberen te maken dan? De uitzonderingen bevestigen de regel of zo?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')