quote:Op woensdag 6 maart 2019 18:13 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Niet alleen een vrouwelijk gezicht, volledig vrouwelijk lichamelijk aan de buitenkant met uitzondering van het geslachtsdeel, waar je verder niets mee doet. Zelfde geldt voor het andere voorbeeld.
Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?quote:
XX = vrouwquote:Op donderdag 7 maart 2019 08:53 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Iedereen is man, tenzij volledig vrouw dus zo'n beetje. En je bent ook man, als je ooit dat bent geweest?
Duidelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:41 schreef Cockwhale het volgende:
Oke, nou dan ben ik volgens deze hypothetische situatie en deze binaire indeling biseksueel.
Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
XX = vrouw
XY = man
Heel simpel. Dus een Thaise XY die er 2 tieten op heeft laten zetten en een hormonenkuur heeft genomen is een 'guy with tits'.
Je gaat toch niet serieus volhouden dat als je een 'she-male' oftewel een vent met neptieten erop heb liggen afzuigen je hetero bent he?
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Dus een vrouw die haar borsten er af heeft laten halen, haar vagina om heeft laten bouwen tot penis, hormonen heeft geslikt waardoor hij een baard en borsthaar heeft. Is volgens jou nog steeds een vrouw? Ook al kun je dat aan de buitenkant niet zien?
Okquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.
Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijkquote:Op donderdag 7 maart 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is een zwaar verminkte vrouw ja.
Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:12 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar als je die neukt, mits ze hij/zij haar vagina nog heeft, ongeacht hoe mannelijk hij/zij is, dan ben je nog steeds hetero (IN JOUW WERELD). Duidelijk
Dus het gaat puur om het gat waar je je pik in steekt, niet de vormen van zijn/haar lichaam, de kenmerken, stemgeluid, beharing of het gebrek daaraan, gedrag, de visie die je daarop hebt, etc etc.
Bijzonder
Of een gebrek aan inleving in de hypothetische situatie.
Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen?quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:28 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je weet wat 'primaire geslachtskenmerken' zijn?
Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Antwoord op de inherente vraag. Als je simpelweg vragen beantwoord met vragen, waarom reageer je dan überhaupt? Wil je je mannelijkheid bewijzen?
Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja je bent dan technisch hetero, al betwijfel ik of ik het voor elkaar zou krijgen bij zo'n verminkte vrouw.
Nou, veel plezier, ik doe gewoon allebei niet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Technisch gezien hetero... dan ben ik liever biseksueel. Ik neuk liever een tranny die eruit ziet als een knappe vrouw, dan een lelijk biologisch geboren vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |