abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185131767
Vandaag had ik met mijn vriend afgesproken waarmee ik bijna 5 jaar on and off samen mee ben geweest.
Maar de laatste maanden gedraagt hij zich zo ontzettend geïrriteerd naar mij toe.

Onderstaande is de exacte weergave van wat er vandaag gebeurde.

Over een maand wilden we een weekje weg gaan. We hadden het over onze bagages, kosten enz. En hij zei opeens dat we deze keer onze bagages vroeg moesten afgeven. De laatste keer werden ze niet meegestuurd met onze vlucht, omdat we te laat incheckten.

Ik herinnerde me toen het incident en zei -zonder dat beschuldigen mijn intentie was- dat die keer hij nog ging roken en daarna naar de wc ging (terwijl ik iets zei van dat we eerst koffers moesten wegbrengen). Hij zat er toen een half uur op en er waren allerlei problemen toen daar op de wc en het spoelde ook niet meer door.

Nou geen probleem. Alleen ging hij opeens heel moeilijk doen

*zo lang zit ik nóóit op de wc!!!

Ik zei: "het maakt ook niet uit. Ik herinnerde het me alleen". Maar hij begon zijn stem te verheffen en dat ik nu moest ophouden. Ik was lichtelijk geschrokken en zei dat het zo was gebeurd. Hij begon te schreeuwen en zei dat ik hem omlaag aan het drukken was en dat ik negatief was.

Ik probeerde intussen te zeggen dat ik daar niet mee bezig was, maar dat ik gewoon de feiten opnoemde, zodat we het konden voorkomen en hem niet omlaag aan het drukken was.

Hij schold me opeens uitvoor k*nkermongool. En daarna dat we niet meer naar Gouda gaan (we zaten in de auto). Daarna schold hij me uit voor kutwijf, hoer. Dat ik two faced en hypocriet ben. Dat ik geen doel in mijn leven heb. Dat allemaal keihard schreeuwen.

Ik bleef stil en af en toe piepte ik er iets tussendoor als *je hoeft niet te schelden* en *je hebt me uitgescholden*. Ik heb een hele fijne, zachte stem, dus stem verheffen gaat niet.

Hij keerde na 15 min samenzijn de auto om en zei intussen ik ga niet met jou op vakantie en daarna weer dat geld van mn vader is alleen voor mij. (Zn vader bood aan om hotel mee te betalen wat voor mij niet eens nodig was!!). Hij zou me weer wegbrengen waar hij me zojuist had opgehaald. Ik zei dat ik alleen ging.

Opeens deed hij weer poeslief en zei met een poeslieve stem: zullen we nu weer normaal doen? Ik was al aan het snikken en zei breng me maar weg. Hij emotieloos: ok.

Na een lange stilte zei hij dat ik respectloos was, gemeen tegen anderen ben en dat ik schijt aan hem heb en dat hij nu schijt aan mij heeft. In al die tijd heb ik hem niet 1 keer beschuldigd of uitgescholden of persoonlijk aangevallen. En dat zei ik hem ook. Hij deelde ook mee dat ik hem zou hebben gebruikt. Maar hij heeft nooit wat voor me gedaan. Toen ik hem dat vroeg,zei hij qua dagjes weggaan. Kan ik ook met vriendinnen zei ik.

Toen zette hij me ergens op straat af. En zei toen met een poeslieve stem *nou wat hebben we weer genoten hè* Ik begon natuurlijk in de auto te huilen en dat ik het niet zo bedoeld had, zei hij dat ik het weer aan het bagatelliseren was. Ik huilde en hij zei dat hij van binnen aan het huilen was. Kan dit?
En toen ik uit de auto was, scheurde hij letterlijk weg.

Ik zit nu met een kutgevoel, maar heb hem wel overal geblokkeerd.

Hij is echt veranderd. Is dit normaal?
pi_185131809
Ik denk dat je het antwoord zelf wel weet
pi_185131816
Dit is niet normaal. Getuigt niet van een stabiel persoon.
pi_185131833
Klinkt als een gezonde relatie.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:52:14 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185131846
Nee, als dit exact is wat er gebeurt is is het niet normaal. Wat een idioot.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185131882
Het was echt niet als aanval bedoeld, maar het was allemaal wel zijn schuld. Dat is wat je feitelijk zei. Zijn reactie slaat nergens op, maar als ik jouw post al lees komt bij mij ook wat passieve-agressie naar boven. Met je fijne en zachte stem en je benoemen van 'de feiten'.
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:54:38 #7
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_185131900
Wauw. Shift-Delete :W
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_185131947
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:48 schreef Ttulpen het volgende:
Vandaag had ik met mijn vriend afgesproken waarmee ik bijna 5 jaar on and off samen mee ben geweest.
Maar de laatste maanden gedraagt hij zich zo ontzettend geïrriteerd naar mij toe.

Over een maand wilden we een weekje weg gaan. We hadden het over onze bagages, kosten enz. En hij zei opeens dat we deze keer onze bagages vroeg moesten afgeven. De laatste keer werden ze niet meegestuurd met onze vlucht, omdat we te laat incheckten.

Ik herinnerde me toen het incident en zei -zonder dat beschuldigen mijn intentie was- dat die keer hij nog ging roken en daarna naar de wc ging (terwijl ik iets zei van dat we eerst koffers moesten wegbrengen). Hij zat er toen een half uur op en er waren allerlei problemen toen daar op de wc en het spoelde ook niet meer door.

Ik zei: "het maakt ook niet uit. Ik herinnerde het me alleen". Maar hij begon zijn stem te verheffen en dat ik nu moest ophouden. Ik was lichtelijk geschrokken en zei dat het zo was gebeurd. Hij begon te schreeuwen en zei dat ik hem omlaag aan het drukken was en dat ik negatief was.

Ik probeerde intussen te zeggen dat ik daar niet mee bezig was, maar dat ik gewoon de feiten opnoemde, zodat we het konden voorkomen en hem niet omlaag aan het drukken was.

Hij schold me opeens uitvoor k*nkermongool. En daarna dat we niet meer naar Gouda gaan (we zaten in de auto). Daarna schold hij me uit voor kutwijf, hoer. Dat ik two faced en hypocriet ben. Dat ik geen doel in mijn leven heb. Dat allemaal keihard schreeuwen.

Ik bleef stil en af en toe piepte ik er iets tussendoor als *je hoeft niet te schelden* en *je hebt me uitgescholden*. Ik heb een hele fijne, zachte stem, dus stem verheffen gaat niet.

Hij keerde na 15 min samenzijn de auto om en zei intussen ik ga niet met jou op vakantie en daarna weer dat geld van mn vader is alleen voor mij. (Zn vader bood aan om hotel mee te betalen wat voor mij niet eens nodig was!!). Hij zou me weer wegbrengen waar hij me zojuist had opgehaald. Ik zei dat ik alleen ging.

Opeens deed hij weer poeslief en zei met een poeslieve stem: zullen we nu weer normaal doen? Ik was al aan het snikken en zei breng me maar weg. Hij emotieloos: ok.

Na een lange stilte zei hij dat ik respectloos was, gemeen tegen anderen ben en dat ik schijt aan hem heb en dat hij nu schijt aan mij heeft. In al die tijd heb ik hem niet 1 keer beschuldigd of uitgescholden of persoonlijk aangevallen. En dat zei ik hem ook. Hij deelde ook mee dat ik hem zou hebben gebruikt. Maar hij heeft nooit wat voor me gedaan. Toen ik hem dat vroeg,zei hij qua dagjes weggaan. Kan ik ook met vriendinnen zei ik.

Toen zette hij me ergens op straat af. En zei toen met een poeslieve stem *nou wat hebben we weer genoten hè* Ik begon natuurlijk in de auto te huilen en dat ik het niet zo bedoeld had, zei hij dat ik het weer aan het bagatelliseren was. Ik huilde en hij zei dat hij van binnen aan het huilen was. Kan dit?

Tja, schelden is nooit leuk maar zo te zien lopen 2 gevoelens langs elkaar heen: jouw gevoel voor hem en zijn gevoel voor jou. In die zin: jij wordt emotioneel geraakt over hoe hij zich gedraagt.
pi_185131992
Wow. Nee dat is niet normaal. En het is ook niet normaal dat je bij hem blijft als hij zo met je omgaat.
pi_185131995
Google eens op een narcist.
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:03:12 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185132087
Ik zou er maar een punt achter zetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185132117
Gebeurt het vaker of was dit een incident?
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:05:25 #13
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185132127
Thank you, next.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185132179
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het was echt niet als aanval bedoeld, maar het was allemaal wel zijn schuld. Dat is wat je feitelijk zei. Zijn reactie slaat nergens op, maar als ik jouw post al lees komt bij mij ook wat passieve-agressie naar boven. Met je fijne en zachte stem en je benoemen van 'de feiten'.
Dit
Beide klinken als mensen die nog wat stapjes te zetten hebben voor dat ze aangenaam gezelschap zijn

Dus bij dat soort dingen denk ik dan wel altijd 'zoek elkaar maar lekker op, dan hebben anderen er geen last van'
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:09:20 #15
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185132215
quote:
Ik begon natuurlijk in de auto te huilen en dat ik het niet zo bedoeld had
Wellicht zou je er verstandig aan doen gewoon een tijdje alleen te zijn en aan jezelf te werken. Zo onderdanig wil je toch niet zijn, voor de rest van je leven?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:11:10 #16
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_185132259
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit
Beide klinken als mensen die nog wat stapjes te zetten hebben voor dat ze aangenaam gezelschap zijn

Dus bij dat soort dingen denk ik dan wel altijd 'zoek elkaar maar lekker op, dan hebben anderen er geen last van'
Ik geloof niet dat een lichte beschuldiging genoeg is voor zo'n tirade. Dat hij even geirriteerd is kan ik begrijpen (als de beschuldiging onterecht is) maar zo te lezen ging hij helemaal los.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_185132490
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:11 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat een lichte beschuldiging genoeg is voor zo'n tirade. Dat hij even geirriteerd is kan ik begrijpen (als de beschuldiging onterecht is) maar zo te lezen ging hij helemaal los.
Ik denk ook niet dat dit de enige keer is dat er een lichte beschuldiging is
Als je al jaren aan-uit-aan-uit bent dan heb je een bepaalde dynamiek ontwikkeld en bouwt shit zich op
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:20:13 #18
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185132507
quote:
Dit ja. "Niet lullig bedoeld maar.... " en prompt volgt er dan een lullige reactie. :P

Maar goed buiten dat hoop ik dat het nu wel 'off' blijft. Als je zegt dat het on en off 5 jaar geduurd heeft was het vast geen droomrelatie.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185132656
quote:
Als ik er nu aan denk, had ik misschien niet moeten beginnen over dat wc incident. Hij begon zich er echter zo over op te winden, het te ontkennen en dat ik mijn mond moet houden. Toen had ik zoiets van ..wat is het probleem? En ik bleef toen juist bij mijn punt dat het echt zo was gebeurd (dat kan passief agressief zijn). Toen begon hij dus met schelden en schreeuwen, anders had ik nogmaals zeker benadrukt dat het niet zijn schuld was en het helemaal niet eens erg was. Aangezien het al bijna 3 jaar geleden is gebeurd
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:27:58 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185132772
Het is natuurlijk lastig om op basis van dit alleen een reactie te geven.

Wellicht dat hij iemand is die dingen opkropt en vervolgens alle opgekropte dingen bij zoiets kleins/nietszeggends in een keer eruit gooit. Wat vooral belangrijk is is dat je niet omwille van hem dingen gaat laten of jezelf in een positie gaat wringen waarbij hij er nog meer misbruik van gaat maken. Want in een 'normale' relatie dan hoor je zoiets gewoon te kunnen zeggen.

Ik heb zelf in een vergelijkbare positie gezeten en op een gegeven moment ga je aan jezelf twijfelen en bij de kleinste dingen al afvragen wat je verkeerd hebt gedaan of wat er nou aan de hand is.

Dus nee dit is geen normaal gedrag, niet over je heen laten lopen ookal is dat moeilijk.
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 20:29:59 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_185132835
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Ttulpen het volgende:
Aangezien het al bijna 3 jaar geleden is gebeurd
Zijn reactie was uiteraard veel te overdreven maar beginnen over iets van drie jaar geleden vind ik ook niet zo handig. Ik zou ook geïrriteerd raken, maar niet zoooo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_185132886
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dit de enige keer is dat er een lichte beschuldiging is
Als je al jaren aan-uit-aan-uit bent dan heb je een bepaalde dynamiek ontwikkeld en bouwt shit zich op
pi_185132897
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Het is natuurlijk lastig om op basis van dit alleen een reactie te geven.

Wellicht dat hij iemand is die dingen opkropt en vervolgens alle opgekropte dingen bij zoiets kleins/nietszeggends in een keer eruit gooit. Wat vooral belangrijk is is dat je niet omwille van hem dingen gaat laten of jezelf in een positie gaat wringen waarbij hij er nog meer misbruik van gaat maken. Want in een 'normale' relatie dan hoor je zoiets gewoon te kunnen zeggen.

Ik heb zelf in een vergelijkbare positie gezeten en op een gegeven moment ga je aan jezelf twijfelen en bij de kleinste dingen al afvragen wat je verkeerd hebt gedaan of wat er nou aan de hand is.

Dus nee dit is geen normaal gedrag, niet over je heen laten lopen ookal is dat moeilijk.
Ik snap wat je bedoelt met dat van dingen opkroppen. Echter zei hij laatst in een lange mail dat er veel oud zeer tussen ons is en wij weer fris moeten beginnen. Dat zou vandaag moeten zijn.

Zo erg als vandaag is het nooit geweest. Ik kan helemaal niks meer zeggen. Hij ontploft om alles. Zou hij een ander hebben?
pi_185132931
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:31 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt met dat van dingen opkroppen. Echter zei hij laatst in een lange mail dat er veel oud zeer tussen ons is en wij weer fris moeten beginnen. Dat zou vandaag moeten zijn.

Zo erg als vandaag is het nooit geweest. Ik kan helemaal niks meer zeggen. Hij ontploft om alles. Zou hij een ander hebben?
of hij is gewoon klaar met alle bullshit
Rare stap hoor, van dit naar een ander
pi_185133019
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Zijn reactie was uiteraard veel te overdreven maar beginnen over iets van drie jaar geleden vind ik ook niet zo handig. Ik zou ook geïrriteerd raken, maar niet zoooo.
Hij begon over de bagages die we toen kwijtraakten omdat we een kwartier voor het vliegtuig opsteeg nog ff snel kwamen inchecken. Dat we nu wel op tijd moesten komen.

Toen zei ik idd dat het toen kwam omdat hij nog ging roken en vervolgens half uur op de wc zat. En dat we dat niet meer moesten doen maar meteen bij aankomst moesten checken. Het was goed bedoeld. Ik had geen flauw idee dat hij hier zo kwaad om zou worden. Ik ben er ook niet mee bezig om hem omlaag te halen, ben ook gewoon heel moe van mn werk, gezondheid en andere dingen. Dit zei ik gisteravond telefonisch tegen hem en dat ik het goed bedoel.

Ik had gewild dat het in mij priveleven goed was. Maar dat helaas ook niet. Het maakt me onzeker. Wat voor persoon ben ik als iemand me zo heftig uitscheldt?
pi_185133096
Maar iemand zit toch ook niet zomaar een half uur op de wc als je weg moet? Ik gok dat er iets was en dat ie zich best opgevreten heeft daar over.
Komt je ex dat 3 jaar later nog ff aanhalen :')
Dat zou ik ook niet waarderen

En waarom kwamen jullie uberhaubt een kwartier voor tijd? Wie doet dat nou? Dan is her echt niet alleen zijn schuld hoor
pi_185133099
quote:
dit idd
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 20:41:37 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185133222
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:36 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij begon over de bagages die we toen kwijtraakten omdat we een kwartier voor het vliegtuig opsteeg nog ff snel kwamen inchecken. Dat we nu wel op tijd moesten komen.

Toen zei ik idd dat het toen kwam omdat hij nog ging roken en vervolgens half uur op de wc zat. En dat we dat niet meer moesten doen maar meteen bij aankomst moesten checken. Het was goed bedoeld. Ik had geen flauw idee dat hij hier zo kwaad om zou worden. Ik ben er ook niet mee bezig om hem omlaag te halen, ben ook gewoon heel moe van mn werk, gezondheid en andere dingen. Dit zei ik gisteravond telefonisch tegen hem en dat ik het goed bedoel.

Ik had gewild dat het in mij priveleven goed was. Maar dat helaas ook niet. Het maakt me onzeker. Wat voor persoon ben ik als iemand me zo heftig uitscheldt?
Ik vind het hele slachtofferige een beetje... Vreemd. Je gaat er volledig aan voorbij dat wat je zei wel degelijk een beschuldiging was. Daarna zeggen dat je het goed bedoelde maakt het niet minder een beschuldiging. Dat zijn reactie daarop nogal overtrokken was lijkt me ook duidelijk, maar, ik denk ook dat dit niet het enige incident was waarop jij een beschuldiging goed bedoelde.

Je blijft maar de nadruk leggen op jezelf klein en onschuldig maken, maar ik geloof dat om eerlijk te zijn niet zo.

Los daarvan, schelden is volledig kansloos, of jij hem beschuldigd of niet, dus om kort te gaan is hij geen goede partij, jullie passen niet bij elkaar en het zegt niets over jou dat hij jou uit loopt te schelden, maar het zegt wel wat dat je bij hem blijft.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 20:41:42 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_185133226
quote:

[..]

Je gaf hem (in zijn hoofd) de schuld van 'toen'. Overigens als je een half uur op de wc zit zou je nog op tijd moeten komen, anders ben je echt te laat weggegaan. Ik zou dit ook niet als goed bedoel opnemen denk ik. Nogmaals, het schelden van hem slaat nergens op natuurlijk, maar de irritatie snap ik wel.
niet zo tof doen
pi_185133244
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:33 schreef Allures het volgende:

[..]

of hij is gewoon klaar met alle bullshit
Rare stap hoor, van dit naar een ander
Het was ook een vreselijke dag voor me. Dushet kan zijn dat ik rare dingen denk en opschrijf. Ik zat daarna echt uren lang ergens stil voor me uit te staren. Wat is dat. Apathie?

Ik ben vergeten wat het is om je gelukkig en geliefd te voelen.
pi_185133333
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Je gaf hem (in zijn hoofd) de schuld van 'toen'. Overigens als je een half uur op de wc zit zou je nog op tijd moeten komen, anders ben je echt te laat weggegaan. Ik zou dit ook niet als goed bedoel opnemen denk ik. Nogmaals, het schelden van hem slaat nergens op natuurlijk, maar de irritatie snap ik wel.
Dat kon hij normaal overbrengen ipv schelden. Irritaties zijn normaal en ik zeg ook wel eens dingen die verkeerd vallen. Maar doe het niet expres en het was ook niet om hem te kwetsen. Was meer awkward opmerking van mijn kant.

Zijn uitschelden, was echt om me te kwetsen en dat steekt.
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:46:19 #32
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185133379
quote:
Wat voor persoon ben ik als iemand me zo heftig uitscheldt?
Wat voor persoon zou je zijn als je zo-iemand weer terugneemt. Denk daar maar aan als hij het evt weer goed wil maken.

Waardoor is het eigenlijk de vorige keer/keren uitgegaan?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185133391
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Het was ook een vreselijke dag voor me. Dushet kan zijn dat ik rare dingen denk en opschrijf. Ik zat daarna echt uren lang ergens stil voor me uit te staren. Wat is dat. Apathie?

Jezus dramalama much? Sorry maar zo niet mijn kopje thee dit

Ga bij hem weg. Doe wat aan jezelf
Ga verder met je leven
Succes en houdoe
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:46:47 #34
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185133398
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:31 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig, kan je het beste zelf inschatten. Maar dan moet hij je ook niet vanalles aanrekenen wat ervoor gebeurd is.

quote:

[..]

Maar dan is dat toch zijn probleem en niet de hare, als hij gewoon gezegd had van; hee ik vind dit/dat niet leuk. Dan had er niks an de hand geweest waarschijnlijk.

Wat ik al zei, bij hem speelt er al meer dus dan sta je al 3-0 achter bij wat je ook zegt.
pi_185133524
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:19 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit is het vooral natuurlijk. Er is sowieso gewoon een destructieve dynamiek aanwezig in deze relatie. De conflictjes en dingen in de praktijk waarin dat boven komt drijven zijn helemaal niet waar het over gaat.
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 20:51:51 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_185133547
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:45 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Dat kon hij normaal overbrengen ipv schelden. Irritaties zijn normaal en ik zeg ook wel eens dingen die verkeerd vallen. Maar doe het niet expres en het was ook niet om hem te kwetsen. Was meer awkward opmerking van mijn kant.

Zijn uitschelden, was echt om me te kwetsen en dat steekt.
Waarschijnlijk zat er nog meer dwars en kwam dat er allemaal tegelijkertijd uit en ja toen ging hij schelden als een malle om je te kwetsen.

Maar goed ik zou klaar zijn met die gast verder. En dat schelden betekent denk ik dat hij ook wel klaar is met jou.;
niet zo tof doen
pi_185133568
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is gewoon lastig, kan je het beste zelf inschatten. Maar dan moet hij je ook niet vanalles aanrekenen wat ervoor gebeurd is.

[..]

Maar dan is dat toch zijn probleem en niet de hare, als hij gewoon gezegd had van; hee ik vind dit/dat niet leuk. Dan had er niks an de hand geweest waarschijnlijk.

Wat ik al zei, bij hem speelt er al meer dus dan sta je al 3-0 achter bij wat je ook zegt.
Ik sta al 3-0 achter. Precies dit.

Komt nooit meer goed. Dat voel ik nu echt aan. Heb helemaal in het begin een paar fouten gemaakt (niks met vreemdgaan trouwens). Maar was meer persoonlijke informatie die ik toen niet had gezegd omdat ik het niet durfde/geen ervaring, dat heeft hij me nooit meer vergeven. Hij was mijn eerste vriend.
pi_185133596
quote:

[..]

Ja maar om dan je vriendin met kankermongool uit te schelden is wel een paar stappen te ver natuurlijk. Dan is het echt al klaar hoor, daar had dat gescheld met hoer niet eens achteraan gehoeven.
Tap tap tap
pi_185133630
Praat eens met hem over wat hem dwars zit? Fokkers zijn nogal snel met roepen dat je het moet uitmaken.

Zijn reactie is een reactie op zijn gevoel.
  Moderator woensdag 20 februari 2019 @ 20:54:33 #40
9859 crew  Karina
Woman
pi_185133636
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar om dan je vriendin met kankermongool uit te schelden is wel een paar stappen te ver natuurlijk. Dan is het echt al klaar hoor, daar had dat gescheld met hoer niet eens achteraan gehoeven.
Ja dat is wel wat overdreven :') Maar dat zei ik al dat het gescheld een brug te ver was.
niet zo tof doen
pi_185133655
quote:
99s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:51 schreef Karina het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zat er nog meer dwars en kwam dat er allemaal tegelijkertijd uit en ja toen ging hij schelden als een malle om je te kwetsen.

Maar goed ik zou klaar zijn met die gast verder. En dat schelden betekent denk ik dat hij ook wel klaar is met jou.;
Hij schold me al in het begin van onze relatie uit (alleen als hij dronken was) waardoor ik hem nooit echt ben gaan vertrouwen.

Ik denk dat hij me goed genoeg vond om aan zichzelf te werken, want hij zat 5 jaar geleden heel slecht in zijn vel. Door mij gaat het nu veel beter met hem. Daar was hij me ook dankbaar voor. En als we leuke dingen deden, was het ook echt leuk en hij was toen geel lief voor me. Dat zag ik ook aan zijn ogen. Er waren ook ruzies, alleen als hij dronken was. Maar toch merkte ik dat hij op zijn manier van mij hield.

Maar nu merk ik dat hij argumenten zoekt om een hekel aan me te hebben. Zodat hij zich gerechtvaardigd kan voelen in zijn gedrag tegenover mij. Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
pi_185133705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Praat eens met hem over wat hem dwars zit? Fokkers zijn nogal snel met roepen dat je het moet uitmaken.

Nou echt hoor, degene die mij kankermongool en hoer noemt, komt mijn huis in ieder geval niet meer in.
Tap tap tap
  woensdag 20 februari 2019 @ 20:58:59 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185133776
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou echt hoor, degene die mij kankermongool en hoer noemt, komt mijn huis in ieder geval niet meer in.
Dit.

En om een verhaal over een uitgelopen wc-bezoek van drie jaar geleden zouden we dan wel weer smakelijk kunnen lachen.
pi_185133907
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat ben jij.
pi_185133941
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dat ben jij.
Ja, is wel gezond gedrag toch?
Tap tap tap
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:05:56 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185134009
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:52 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik sta al 3-0 achter. Precies dit.

Komt nooit meer goed. Dat voel ik nu echt aan. Heb helemaal in het begin een paar fouten gemaakt (niks met vreemdgaan trouwens). Maar was meer persoonlijke informatie die ik toen niet had gezegd omdat ik het niet durfde/geen ervaring, dat heeft hij me nooit meer vergeven. Hij was mijn eerste vriend.
Trek nou geen voorbarige conclusies, het belangrijkste is erover communiceren.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit.

En om een verhaal over een uitgelopen wc-bezoek van drie jaar geleden zouden we dan wel weer smakelijk kunnen lachen.
Sowieso iemand uitschelden om zoiets, zou er hier ook eerder om lachen.
pi_185134290
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit.

Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.

Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
pi_185134358
quote:
6s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Trek nou geen voorbarige conclusies, het belangrijkste is erover communiceren.

[..]

Sowieso iemand uitschelden om zoiets, zou er hier ook eerder om lachen.
Communiceren? Als iemand een hekel aan je heeft, is dat al gepasseerd station
pi_185134514
Ik krijg alweer braakneigingen van de gretig aangemeten slachtofferrol.
pi_185134568
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef Grems het volgende:
Ik krijg alweer braakneigingen van de gretig aangemeten slachtofferrol.
Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
pi_185134598
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.

Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
Dat had ik kunnen zijn :') Super gênant natuurlijk, maar als iemand daar tig jaar later weer over begint dan ga ik niet helemaal los als een halve tamme.
Tap tap tap
pi_185134637
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
Het is ook je eigen schuld.

Niet als iemand zich gedraagt als een mongool, wel als je 5 jaar later nog steeds aan zijn lul hangt.
pi_185134646
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, is wel gezond gedrag toch?
Dat verschilt per persoon
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:31:49 #54
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_185134858
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Ttulpen het volgende:

[..]
Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
Zou het niet meer hiermee te maken hebben en niet zozeer met jou?
Prrrrr
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:42:36 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_185135241
De schrijfstijl van TS doet me erg denken aan die van Slangenbekje (oid).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_185135270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Maar wat wil je nu met je relatie?
Je blijft nu hangen in jezelf de schuld geven, je aanpassen aan hem, je uit laten schelden, over je grenzen heen laten gaan.

Uit de slachtofferrol komen is actieve stappen nemen om de huidige situatie te veranderen. En dat kan variëren van jezelf zo wegcijferen en aanpassen dat hij nooit meer iets te mopperen heeft, het gesprek aangaan over jullie beider gedrag, tot de relatie verbreken. En alles daar tussenin.

Dus, wat ga je doen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:54:45 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185135657
Klinkt als een fucking aap deze gast. Kom voor jezelf op en zeg dat je iemand verdiend die beter is, komop nou :). Dit zijn geen normale uitingen van hem.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185136024
Alleen OP gelezen.. maar 1 vraag: Wil je hier 50 jaar mee leven?
Ja: dan ben je zijn onderdaantje en ga je dit nog veel vaker hebben

Nee: even kut, maar daarna groei je er wel overheen..
pi_185137175
Mijn reactie zou zijn: ja doen we!

Ik zou niet het incident aanhalen, tenzij hij zelf erover begint. Dit vind ik niet normaal dat je erover begint, is vernederend en beschuldigend. En tast zijn mannelijkheid aan. Hoe je het ook bedoelt, waarom blijf je doorgaan als je al weet dat het slecht eindigt. Je kan ook gewoon sorry zeggen, i.p.v. dat je het alleen goed bedoelt. Bij heel veel mensen valt deze zin zeer slecht; alsof een goede bedoeling welke subjectief is een vrijbrief is om van alles en nog wat te doen. Dat emoties van de tegenpartij hierbij volledig wordt genegeerd door zo'n zin, dat de tegenpartij genegeerd wordt, eigenlijk niks is. Dit komt egocentrisch over. Derhalve is het eigenlijk logisch dat mensen gaan schreeuwen. Als mensen in negatieve stemming komen, neigen veel negatieve dingen allemaal ook terug te komen. Vandaar logisch.

Trouwens als iemand naar de wc moet, dan moet diegene naar de wc. Je gaat iemand toch niet belemmeren om naar de wc te gaan, iemand weet ook heus wel dat koffers inladen belangrijk is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yiwei op 20-02-2019 23:06:32 ]
pi_185137262
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Beetje gaslighting, fijn. Na zo'n tijd is het moeilijk om bij iemand weg te gaan, maar ik denk dat je zo iemand beter niet in je leven kan hebben. Zelf heb ik ervaring met zo'n vent, het begon met tegen me schreeuwen om het minste en geringste en werd steeds erger. Tot aan mijn auto in een dronken boze bui beschadigen en mij fysiek pijn doen aan toe. Laat het niet zo ver komen, je kan hem écht niet fixen, ook al kan hij zo lief en aardig zijn als hij een goeie bui heeft.
pi_185137321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
De schrijfstijl van TS doet me erg denken aan die van Slangenbekje (oid).
Slangebek, FenoFena, Dolshoor, etc. inderdaad
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:03:20 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_185137370
Ik vermoed dat je dit irritante gedrag vaker vertoont dus #teamvriend
pi_185137579
Gaat lekker zo :{

Maar goed kankerhoer en dergelijke om zoiets onzinnigs is wel een stap te ver. Eigenlijk zijn dat soort woorden sowieso te ver....

En hij schold je blijkbaar in het begin ook al uit...
pi_185137808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:

:')
Jezelf uit laten schelden voor kankerhoer en kankermongool. Is dat in jouw cultuur normaler ofzo?

Weg ermee met die mafketel. Wie wil er nou met zo een pauper samenleven. Tokkie eerste klas.

Dump that zero en get yourself a hero. Iemand die gewoon aardig en lief is en niet als een malle om het minste geringste begint te schreeuwen en te schelden. Drama om niks.
pi_185137830
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
pi_185137855
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef SOG het volgende:

[..]

:')
Jezelf uit laten schelden voor kankerhoer en kankermongool. Is dat in jouw cultuur normaler ofzo?

Weg ermee met die mafketel. Wie wil er nou met zo een pauper samenleven. Tokkie eerste klas.

Dump that zero en get yourself a hero. Iemand die gewoon aardig en lief is en niet als een malle om het minste geringste begint te schreeuwen en te schelden. Drama om niks.
Maar een kerel die haar normaal en respectvol behandeld vindt ze niet aantrekkelijk.. :')
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:53:38 #67
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185138345
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
  donderdag 21 februari 2019 @ 00:08:46 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185138481
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Micson het volgende:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.
pi_185138517
Je hebt een knipperlichtrelatie met een reden. Die reden ben jij.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 21 februari 2019 @ 00:11:45 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185138520
Klinkt als een psychopaat jeetje. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185138641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.
Idd. Wordt steeds gekker hier.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2019 @ 07:47:41 #72
70532 loveli
N
pi_185139903
Hoeveel accounts heb je? De zoveelste naam met een bloem, ik raak de tel kwijt.

5 jaar aan en uit, zal wel weer snel aan gaan dan.
crap in = crap out
pi_185139971
Alleen de OP gelezen vanwege tijdsgebrek, maar aan de eerste reacties te zien.. ik vind die reacties iets te kort door de bocht.

Hij schoot totaal uit z'n slof, maar de OP doet het klinken alsof dat normaal gesproken juist niet gebeurd, vandaar de schrikreactie van TS.

Het klinkt als iemand die 1 : iets als in irritaties of frustraties al tijden heeft zitten oppotten en 2 : dat hoe onbenullig de opmerking ook mocht zijn geweest van TS, het een soort druppel is geweest die de emmer liet overlopen.

Vrouwen kunnen soms ook het bloed onder je nagels vandaan halen met lullige opmerkingen :'), of dat hier ook het geval is bijv. jarenlang of wat dan ook, is niet na te gaan zonder de andere kant van het verhaal te weten.

Maar dat je kut opmerkingen kan maken naar elkaar toe, ook al is het soms niet met die bedoeling erachter, volgens mij komt dat in iedere relatie wel eens voor afhankelijk van de leef/woon/werk situatie.

Bijv. als je een laag inkomen hebt of je soms stoort aan elkaar omdat je teveel op elkaars lip zit etc.
Ik kan mij wel situaties inbeelden waar het zo kan lopen in ieder geval.

Dat je erover moet gaan praten met elkaar, dat lijkt mij logisch, als je tenminste nog door 1 deur wilt gaan samen voor x jaren.

Edit : na toch nog even vluchtig door pagina 2 te browser want ik had plots zo'n voorgevoel.. nvm eerder geschrevene, ga weg bij die dronken gek.
pi_185140127
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef SOG het volgende:
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
Ik val niet op badboys, jammer dat je je eigen onzekerheid op mij profileert.
pi_185140139
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar een kerel die haar normaal en respectvol behandeld vindt ze niet aantrekkelijk.. :')
Nee idd, ik laat mij graag elke avond mishandelen tijdens gtst.
pi_185140158
Dus crono is nu ineens ts geworden.

:?
pi_185140443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:26 schreef SOG het volgende:
Dus crono is nu ineens ts geworden.

:?
Nee want ik hou mijn mond en verberg de blauwe plekken ;(
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:00:04 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140459
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dus je bent wel met een badboy? :?
pi_185140549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus je bent wel met een badboy? :?
Oh je neemt het serieus.
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:08:27 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140561
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:07 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Oh je neemt het serieus.
Ik probeer te begrijpen wat je zegt.

Maar je kletst dus maar wat?
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 februari 2019 @ 09:20:15 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185140708
Schelden lijkt me nooit normaal. Als mijn partner me kankermongool zou noemen zou dat vermoedelijk wel einde verkering zijn.

Verder hebben vrouwen er wel een handje van om dingen die jaren geleden gebeurd zijn met een lichte verdraaiing in hun voordeel als geschiedkundig feit te brengen en omdat mannelijke geheugens minder goed werken, komen ze daar vaak mee weg. Dit is wel eens frustrerend. (maar niet voldoende om te schelden.)
pi_185140737
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hier (en eerder trouwens ook) zou je, als je ook maar een beetje zelfrespect hebt, en streep hebben getrokken en gezegd hebben: als het zo moet, zet me er hier dan maar uit. En dan op de vluchtstrook uitstappen en zorgen dat je in de bewoonde wereld komt. Dat kan echt niet.
Somebody that I used to know
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:23:59 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140767
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hier (en eerder trouwens ook) zou je, als je ook maar een beetje zelfrespect hebt, en streep hebben getrokken en gezegd hebben: als het zo moet, zet me er hier dan maar uit. En dan op de vluchtstrook uitstappen en zorgen dat je in de bewoonde wereld komt. Dat kan echt niet.
Uitstappen op de vluchtstrook vind ik dan weer een slecht idee. Leuk voor het dramatische effect, maar verder: slecht idee.
pi_185140782
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uitstappen op de vluchtstrook vind ik dan weer een slecht idee. Leuk voor het dramatische effect, maar verder: slecht idee.
Oh -O-
pi_185143014
quote:
Dat zegt alleen maar iets over hoe zwak jij in een discussie bent.

En het komt dus niet in iedere relatie voor.
pi_185143071
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef SOG het volgende:
Om er vervolgens achter te komen dat een echte man dat gescheld niet nodig heeft en nog steeds een echte man kan zijn in plaats van alleen maar een lieve man.

Wat dat lovey-dovey vinden heel veel vrouwen seksueel erg onaantrekkelijk.
pi_185144889
'Is dit normaal?', 'Zou hij een ander hebben?', 'Wat voor persoon ben ik als iemand me zo heftig uitscheldt?', 'Hij is klaar met me', enz -O-

Joh, waarom ben jij niet klaar met hem? :? 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:51:07 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185145252
Alleen de OP gelezen.

Als dit uitzonderlijk is, als in had dit echt niet verwacht van hem, zou ik eens goed met hem praten over wat er aan de hand is. Want er speelt dan duidelijk meer, hij zit afschuwelijk in zijn eigen vel/relatie. Wat begrip en steun kunnen dan helpen. Iemand gelijk geheel afwijzen is niet nodig. Een lijn trekken wel, een tot hier en niet verder.

Maar als er al vaker zaken in deze lijn voorgevallen zijn. Dit het ergste tot nu toe, maar opzich niet uitzonderlijk, is dan is er maar 1 goed advies. Run Forrest, run!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185145602
quote:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen.
pi_185147082
quote:
quote:
Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem,
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185147272
quote:

[..]

Hij schold me al in het begin van onze relatie uit (alleen als hij dronken was) waardoor ik hem nooit echt ben gaan vertrouwen.

Ik denk dat hij me goed genoeg vond om aan zichzelf te werken, want hij zat 5 jaar geleden heel slecht in zijn vel. Door mij gaat het nu veel beter met hem. Daar was hij me ook dankbaar voor. En als we leuke dingen deden, was het ook echt leuk en hij was toen geel lief voor me. Dat zag ik ook aan zijn ogen. Er waren ook ruzies, alleen als hij dronken was. Maar toch merkte ik dat hij op zijn manier van mij hield.

Maar nu merk ik dat hij argumenten zoekt om een hekel aan me te hebben. Zodat hij zich gerechtvaardigd kan voelen in zijn gedrag tegenover mij. Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
Ga voor jezelf na waarom je met hem bent en zou willen blijven. Uit de manier waarop je over hem schrijft krijg ik de indruk dat je bij hem blijft omdat het goed voor hem zou zijn, in plaats van omdat jij er gelukkig van wodt.
pi_185151015
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Sorry schat ik ben zo onzeker dat ik me op jou afreageer :D
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:01:20 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152755
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.

Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.

Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:03:46 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152803
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:20 schreef Kreator het volgende:
Schelden lijkt me nooit normaal. Als mijn partner me kankermongool zou noemen zou dat vermoedelijk wel einde verkering zijn.
Jij hebt duidelijk nooit ruzie gehad. :)
pi_185152840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit ruzie gehad. :)
Je kan ook ruzie hebben met je partner zonder in een tokkie te veranderen.
pi_185152871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.

Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.

Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
Ja hij kan ineens heel kwaad worden en dan ineens poeslief. Naar mijn weten klopt het dan niet. Een echt boos iemand koelt niet zo snel af.

Toch?

Ik geef hem altijd de ruimte om dingen eruit te gooien en we hebben heel vaak hele lange gesprekken gehad. Dat helpt ook niet.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:07:47 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152880
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je kan ook ruzie hebben met je partner zonder in een tokkie te veranderen.
Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
pi_185152910
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
pi_185152937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
Normaal communiceren kan ook tijdens ruzies. Dus misschien verhitte discussies,maar dan zonder dat gescheld
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:10:31 #101
451005 Grems
Clown World
pi_185152944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
En wat vind je daarvan?
pi_185152955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:

pi_185152973
quote:

[..]

_O-
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:14:11 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185153035
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef SOG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies dit ja. Hilarische film.
Alleen is de situatie van TS niet zo grappig.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:16:50 #105
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185153123
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.

Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.

O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
pi_185153367
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.

Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.

O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
Gohh ik ben de laatste die verwacht meelij of sympathie te krijgen vd "mensheid" :'). Ik weet hoe hard mensen zijn.

Enfin, ik luchtte enkel mijn hart in mijn topic. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen. Ben eerder genaaid op alle mogelijke manieren. Gelukkig ben ik niet wrokkig geëindigd en heb ik nog wel gevoel voor mensen en wil ze graag helpen.
pi_185153435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef Grems het volgende:

[..]

En wat vind je daarvan?
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.

Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:29:20 #108
451005 Grems
Clown World
pi_185153542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:25 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.

Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
pi_185153621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.

Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:33:16 #110
451005 Grems
Clown World
pi_185153658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.

Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
pi_185154262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Grems het volgende:

[..]

En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.

Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:00:12 #112
451005 Grems
Clown World
pi_185154424
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:02:36 #113
80382 manny
30 is best veel
pi_185154498
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185154974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
pi_185154987
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef manny het volgende:

[..]

je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:20:20 #116
451005 Grems
Clown World
pi_185155115
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
pi_185155364
quote:

[..]

Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
pi_185155592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doet
pi_185155597
quote:

[..]

En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:34:42 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185155600
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
pi_185155618
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies. Kankermongool, kutwijf en hoer voegt niks toe
pi_185155688
quote:

[..]

Dat is natuurlijk een cirkelredenering van een jawelste :N

Omdat je vindt dat je niet beter verdient blijf je bij hem. Omdat je bij hem blijft, verdien je niet beter.

Zo kom je er nooit uit.
pi_185155694
quote:

[..]

Je kunt prima ruzie maken zonder te schelden en de ander ergens voor uit te maken..
pi_185155699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer, dus waarom zou ik dat dan zeggen?
pi_185155708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?

Maar zijn 20 minutenlange gescheld van laatst op 1 opmerking van mij gaat mij zelfs te ver. Dan maar alleen zijn
pi_185155814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?
Gast heeft het niet helemaal op n rijtje
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:40:49 #127
451005 Grems
Clown World
pi_185155819
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doet
Jij vindt blijkbaar van wel.
pi_185156057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:40 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?
Gast heeft het niet helemaal op n rijtje
Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.

Hij heeft ook nooit n band met me gevoeld. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar narcisten kunnen je als vuil wegzetten zodra ze je zat zijn. Je wil niet weten hoe erg ik hem heb geholpen.

Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.

Nu ben ik de kankermongool, loser, gewoon niks meer. Eerst was ik zijn wereld. Nu niks.
pi_185156083
Gast zal wel e.e.a aan problemen hebben, financieel en alcohol probleem.
Dat jullie zo weird omgaan met een reisje boeken zegt al genoeg.
Gast zegt als tip iets beter te doen dan vorige keer oke prima. Ipv dat je positief reageerde dat dat n goed ding is om op te letten ga je iets negatiefs uit het verleden aanhalen.
Je zegt een beetje van "dat lag aan jou dat het de vorige keer mis ging" ja dus ? ook al is dat waar dan nog doe je er beter aan deze keer wel op tijd in te checken.
Dan neemt die gast dat ook nog eens negatief op tja
Beide drama queens en genieten jullie niet van het leven.
Doe een cursus mindfullness of ga eens een nachtje in mosul kamperen is de beste tip die ik jullie kan geven.
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:51:20 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185156176
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer
Proficiat.
pi_185156269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie
Als hij inziet dat zijn gedrag respectloos is, en dat hij jou gedrag respectloos vindt. Dan zou er geen probleem zijn, dan zouden jullie dezelfde morele waarden hebben en vrienden voor het leven zijn. Dat is niet zo. Hij is hypocriet door respectloos te zijn maar wel te verwachten dat anderen om hem heen respectvol zijn (in zijn ogen) naar hem toe. Soort tyran, gast heeft reality check nodig dat de aarde om de zon draait en niet om hem.

Financiële problemen (de onkunde om daar mentaal mee om te kunnen gaan) en alcohol verslaving alsmede gebrek aan fatsoen zullen de grondslag zijn van zijn gedrag.
pi_185156312
quote:

[..]

Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.

Hij heeft ook nooit n band met me gevoeld. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar narcisten kunnen je als vuil wegzetten zodra ze je zat zijn. Je wil niet weten hoe erg ik hem heb geholpen.

Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.

Nu ben ik de kankermongool, loser, gewoon niks meer. Eerst was ik zijn wereld. Nu niks.
Oke helder. Wat is nu je volgende stap ? Wat is nu je probleem hiermee ?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:58:54 #133
80382 manny
30 is best veel
pi_185156447
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?
8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:22:30 #134
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185157253
quote:
De volgende keer als je iemand tegenkomt waar je interesse in hebt vraag je dan even af of het een partner of een project wordt.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:52:13 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185158332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:

[..]

8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:58:50 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185158538
Overigens vind ik sommige reacties wel hilarisch als het gaat om ruzies.
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.
Jullie nooit gedaan? Ben ik de enige? Kom op joh.

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
pi_185158735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.
5 jaar on en off is nou niet een serieuze relatie te noemen...
Mijn advies zou dan ook zijn stoppen direct, als iemand in 5 jaar zichzelf niet kan ontwikkelen zal de volgende 5 jaar ook niet veel helpen. Iig voorlopig op "off" mode, komt die over 2 maanden terug uit tibet en heeft die het licht gezien kun je nog eens overwegen verder te gaan.
pi_185158804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Nee als mens maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om rationeel te handelen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:21:37 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185159174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:

[..]

Iedereen op Fok roept altijd meteen dat het uitgemaakt moet worden, dat soort flauwekul slaat helemaal nergens op en helpt ook niet echt omdat ze dat zelf waarschijnlijk ook wel weet als het niet anders kan.
pi_185160218
quote:

Ook een stap te ver ja.
pi_185160307
quote:

Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.

Het feit dat jij denkt dat dergelijk gedrag normaal is (en ex vriendin dergelijk gedrag accepteerde) vind ik vrij zorgelijk..
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:13:21 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185160529
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.

Het feit dat jij denkt dat dergelijk gedrag normaal is (en ex vriendin dergelijk gedrag accepteerde) vind ik vrij zorgelijk..
Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.

Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
pi_185160585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.

Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:19:16 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185160714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.
Het kwam niet uit de lucht vallen he? :')
Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.

Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.

Maar goed, dit topic gaat over TS en niet over mij.
pi_185160737
quote:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn. Het is onder geen beding toelaatbaar gedrag.

quote:
Je probeert je eigen gedrag te bagatelliseren en goed te praten.

Feit blijft dat de meeste mannen geen dingen gaan slopen en niet gaan schelden wanneer zij ruzie hebben met hun vriendin.

Het ligt dus absoluut aan jou als persoon en niet aan het feit dat je een man bent dat je je zo achterlijk gedraagt
pi_185160751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.

Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.

Maar goed, dit topic gaat over TS en niet over mij.
Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
pi_185160768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
^^ dit
pi_185160904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als een gezonde relatie.
Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.
pi_185160998
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef Everythingexist het volgende:

[..]

Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.
Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttiger :')
pi_185161045
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttiger :')
Hahaha. Deze is leuk. Dank je. :D
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:33:43 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185161141
quote:

[..]

Het is ook absurd gedrag om olie op het vuur te gooien.
Just saying.
pi_185161186
quote:
12s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Just saying.
Tering he. Maar goed doe je ding.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 07:54:31 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185163956
quote:

Klinkt als mijn jongste. Die heeft echter een emotieregulatiestoornis.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te blijven he? Het is toegestaan een relatie te verbreken als het zo kut voor je is.

quote:
12s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Just saying.
En nou maar hopen dat je het over je reacties in dit topic hebt.
pi_185163997
quote:

Je bent niet de enige, maar het is gedrag wat je gelukkig alleen bij een minderheid ziet. Het is overigens een uiting van machteloosheid. Jouw ex was jou waarschijnlijk mentaal de baas.

Hoe dan ook: het is wangedrag. En niet normaal.
pi_185164195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?

Maar zijn 20 minutenlange gescheld van laatst op 1 opmerking van mij gaat mij zelfs te ver. Dan maar alleen zijn
Ik denk dat alleen zijn en leren van jezelf te houden voor jou een goede stap is om daarna een fijne relatie te krijgen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:30:22 #156
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185164266
Sorry ik heb het tot pagina 5 volgehouden maar:

Slachtofferrol much. Wil je niet alleen blijven en zijn gedrag accepteren een fijn leven samen of vrouw-up en zoek jezelf en wees niet bang om alleen te blijven en kruip in vredesnaam uit die slachtofferrol.

Het is na 5 pagina's niet meer op te brengen om door te lezen voor mij. Kanonne
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:35:35 #157
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185164322
quote:

[..]

Hier worden de dakpannetjes ook af en toe gelicht maar dat blijft dan een flinke mopperpartij van beide kanten. Als het interieur er aan zou gaan (vanaf maand nul tot jaar 17) dan was er vanaf maand nul een gat in het huis en daar zou een van beide partijen per direct door mogen vertrekken.
If you can dream it, you can do it...
pi_185165279
quote:

Dat is écht niet normaal hoor.
pi_185165892
quote:

Je bent sowieso niet de enige. Mensen kunnen boos worden en uit boosheid weleens gek gaan doen, maar het is niet ‘normaal’. Het ligt er misschien ook aan hoe je in je vel zit en hoe de relatie op dat moment is. Ofzo. Ik kan ook wel echt heel kwaad worden (2x per jaar eens ofzo :P), dat ik zin heb om ergens tegenaan te trappen. Ik denk toch wel dat dat menselijk is, tenzij je heel zen bent. Maar het maakt ‘t niet normaal om het hele interieur dan maar kapot te maken, al heb je die drang wel.
pi_185166200
quote:

Nee, gelukkig niet.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 10:47:17 #161
16180 crew  CoolGuy
pi_185166323
quote:

Nee. Ik heb respect voor mijn vrouw.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 11:13:18 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_185166961
quote:

[..]

Op deze manier uiting geven aan je agressie is een keuze. Je kunt je ook omdraaien en weglopen. Ik zeg niet dat vrouwen zich niet ontzettend kut kunnen gedragen maar wat jij beschrijft is gewoon respectloos. Als je het niet trekt ga je weg, maar je gaat niet schelden en de boel slopen.

Lekker voorbeeld zou ik dan ook zijn voor mn dochter zeg. Die krijgt dan het idee dat dat normaal is en zal dan ook met zo'n gast thuis komen, no thanks :N
pi_185167166
quote:

Nee je bent niet de enige.
Ik deed dat ook in mijn jonge jaren.
Kutte is alleen dat je zelf ook weer opdraait voor de kosten van je uit boosheid gesloopte interieur.
Wijsheid komt met de jaren.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:21 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185167290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef Rose_Red het volgende:
Wijsheid komt met de jaren.
Die 'wijsheid' had ik ook wel toen ik 20 was. Wat een onzin. Niet iedereen is een tokkie die zijn emoties niet onder controle heeft.
pi_185167843
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die 'wijsheid' had ik ook wel toen ik 20 was. Wat een onzin. Niet iedereen is een tokkie die zijn emoties niet onder controle heeft.
Ja en? Wil je nu een sticker ofzo?
pi_185167869
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoef je niet perse een tokkie voor te zijn. Soms zijn mensen echt niet voor elkaar gemaakt.
pi_185168017
Ik vind het belangrijker om zelfreflectie te hebben en daardoor bepaalde gedragspatronen (of dat nou slopen, schelden, slachtoffergedrag of passief-agressief zijn is) bij jezelf weet te herkennen en daar vervolgens actie op onderneemt om het te verbeteren.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:03:47 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 07:54 schreef Elpis het volgende:
Je hoeft niet te blijven he? Het is toegestaan een relatie te verbreken als het zo kut voor je is.

Loyaliteit en trouw heb ik hoog in het vaandel staan.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:05:05 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Ik heb respect voor mijn vrouw.
En als je vrouw zich een keer disrespectvol gedraagt naar jou toe?
Wat dan? Ga je nog dieper bukken voor haar?
pi_185168183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Loyaliteit en trouw heb ik hoog in het vaandel staan.
Totaan de ander met geweld dwingen te blijven?
pi_185168187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij vergelijkt het oplossen van een conflict met woorden met jezelf vernederen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:09:38 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_185168209
quote:

[..]

Vind je het zelf niet veelzeggend dat er in jouw hoofd niets bestaat tussen 'diep bukken' en elk scheldwoord dat er is naar dr hoofd gooien en de boel kort en klein slaan?

Daarnaast heeft mijn vrouw ook respect voor mij. Heb je voorbeelden van wat jij ziet als 'disrespectvol'?
pi_185168210
quote:

Er schijnt onder volwassen ook wel eens gepraat te worden.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:11:55 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 07:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

En nou maar hopen dat je het over je reacties in dit topic hebt.
Nee, vrouwen moeten eens leren dat als een man zich zichtbaar aan het ergeren is gewoon hun mondje te houden totdat hij afgekoeld is. Wat je zaait zul je oogsten.

Ik ga bijvoorbeeld ook niet tegen haar zeggen dat ze een veels te dikke kont heeft als ze onzeker is en dit aan mij vraagt.
pi_185168276
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er schijnt onder volwassen ook wel eens gepraat te worden.
Ja.
Maar toch komt het wel vaak voor hoor, geweld en schelden binnen relaties. Ik geloof niet álle mensen hier die zeggen het niet te herkennen.
pi_185168283
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Harvest89 het volgende:

Nee, vrouwen moeten eens leren dat als een man zich zichtbaar aan het ergeren is gewoon hun mondje te houden totdat hij afgekoeld is. Wat je zaait zul je oogsten.

Ik ga bijvoorbeeld ook niet tegen haar zeggen dat ze een veels te dikke kont heeft als ze onzeker is en dit aan mij vraagt.
Jij klinkt wel als een enorm leuke kerel zo.
pi_185168306
Wat verdrietig dat je denkt dat je niet beter verdient. Door de problemen met je gehoor kun je misschien bepaalde dingen niet ondernemen, maar dat betekent echt niet dat je maar genoegen moet nemen met iemand die je zo behandelt. :{ Denk dat je aan de slag moet met zulke gedachten (ook de angstige gedachten). Er eens kritisch naar kijken met bijvoorbeeld hulp van een psycholoog. Dat kan ook veel doen voor je gevoel van eigenwaarde.

@Harvest89 - denk je dat een ruzie zonder gescheld of het vernielen van dingen geen echt goede ruzie kan zijn? }) 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_185168313
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja.
Maar toch komt het wel vaak voor hoor, geweld en schelden binnen relaties. Ik geloof niet álle mensen hier die zeggen het niet te herkennen.
O, maar dat heb ik ook gezegd. Het komt voor. Maar is een minderheid.

Overigens vind ik een keer ‘eikel’ of ‘kutwijf’ naar iemand roepen van een totaal andere orde dan het halve huis slopen.
pi_185168338
quote:

[..]

Iets oplossen met geweld is een teken van zwakte.
pi_185168365
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, maar dat heb ik ook gezegd. Het komt voor. Maar is een minderheid.

Overigens vind ik een keer ‘eikel’ of ‘kutwijf’ naar iemand roepen van een totaal andere orde dan het halve huis slopen.
Ja, geloof ik ook niet echt. Een 'minderheid'. Ik denk dat zulke ongezonde relaties veel vaker voorkomen dan je je voor kunt stellen, ook in je eigen omgeving. Mensen zijn best wel fucked up eigenlijk, helaas.
pi_185168396
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Ja, geloof ik ook niet echt. Een 'minderheid'. Ik denk dat zulke ongezonde relaties veel vaker voorkomen dan je je voor kunt stellen, ook in je eigen omgeving. Mensen zijn best wel fucked up eigenlijk, helaas.
Ik ben positiever. :)
pi_185168432
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben positiever. :)
Ik niet! En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:20:44 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168447
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij klinkt wel als een enorm leuke kerel zo.
Ben ik ook, met mij is het nooit saai.
pi_185168457
quote:

[..]

Dude.... :')
pi_185168477
quote:

[..]

Tuurlijk is het fijn als ze het dan -even- laat rusten, zodat je kunt afkoelen. Maar wat de ander ook doet, je bent verantwoordelijk voor jouw eigen reactie. Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.

Ik zou trouwens liever horen dat ik een dikke kont heb, dan dat mijn man me kankerhoer noemt of iets dergelijks. :')
pi_185168485
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar hoe is dat nu relevant dan? En een ongezond patroon is ook niet per definitie niet meer te doorbreken, al dan niet met professionele hulp. Alleen binnen een relatie moet je dan wel beiden het probleem erkennen en er iets aan willen doen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
Eens :)
pi_185168509
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik niet! En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
Ik heb dan ook gezegd dat het een teken van onmacht is. :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:25:10 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168522
Laten we er maar over ophouden.
TS is degene hier die hulp en advies nodig heeft.

Ik wil wel nog duidelijk maken dat ik nog nooit een vrouw heb geslagen. Al heb ik wel meerdere malen op het punt gestaan om dat te doen.
pi_185168534
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Tuurlijk is het fijn als ze het dan -even- laat rusten, zodat je kunt afkoelen. Maar wat de ander ook doet, je bent verantwoordelijk voor jouw eigen reactie. Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.

Ik zou trouwens liever horen dat ik een dikke kont heb, dan dat mijn man me kankerhoer noemt of iets dergelijks. :')
De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:27:27 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168560
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef Sumppi het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.
Dit is dus precies wat vrouwen niet begrijpen.
Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
pi_185168565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
Klinkt gezond, al eens hulp voor gezocht?
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:28:03 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_185168568
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Omdat dat wordt gezien als toegeven aan. Je loopt weg, maar dat voelt als verliezen. Het is uiteindelijk gewoon een keuze om te schelden of fysiek te worden. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om dat niét te doen. Zo eenvoudig is het inderdaad.
pi_185168578
quote:

[..]

Dus ligt het aan jou en niet aan vrouwen. Hebben we dat even vastgelegd.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:29:33 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_185168591
quote:

[..]

Daar zou ik dan eens met iemand over gaan praten. Ik weet niet of je dat bij al je relaties had of alleen bij die ex maar dit is gewoon ongezond. Aangezien je refereert aan vrouwen, meervoud, lijkt het me dat je dat niet alleen bij je ex had.

Dat is niet een issue van die vrouwen, maar van jou.
pi_185168606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:28 schreef CoolGuy het volgende:

Omdat dat wordt gezien als toegeven aan. Je loopt weg, maar dat voelt als verliezen. Het is uiteindelijk gewoon een keuze om te schelden of fysiek te worden. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om dat niét te doen. Zo eenvoudig is het inderdaad.
Ik denk dat dat al een deel van het probleem is. Zoiets zien als winnen of verliezen. Gewoon samen oplossen.
pi_185168608
quote:

[..]

Alleen maar omdat ze ergens over zit te drammen? Dan laat je je wel makkelijk kisten hoor.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:34:13 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_185168643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al een deel van het probleem is. Zoiets zien als winnen of verliezen. Gewoon samen oplossen.
Dat denk ik ook wel. Je zult als ouder maar moeten toezien hoe je dochter met iemand die dit gedrag laat zien samen is.
pi_185168686
quote:

[..]

Jij beschouwd een TBS waas als iets mannelijks? Juist
pi_185168699
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:34 schreef CoolGuy het volgende:

Dat denk ik ook wel. Je zult als ouder maar moeten toezien hoe je dochter met iemand dit dit gedrag laat zien samen is.
Tsja, ik probeer mijn dochters in ieder geval te laten zien hoe het moet. Hopelijk is die invloed voldoende.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:38:03 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar zou ik dan eens met iemand over gaan praten. Ik weet niet of je dat bij al je relaties had of alleen bij die ex maar dit is gewoon ongezond. Aangezien je refereert aan vrouwen, meervoud, lijkt het me dat je dat niet alleen bij je ex had.

Dat is niet een issue van die vrouwen, maar van jou.
Heb ik bij meerdere vrouwen gehad ja.
Het probleem is dat als vrouwen zien dat je je bent aan het irriteren ze er steeds een schepje bovenop doen. Dat is echt vrouwen eigen.
Mannen die dat niet ervaren die zijn aan het liegen, emotioneel geremd, of te lief (vloerdweil).

Ik hoef er met niemand over te praten want het kan makkelijk opgelost worden. Als je mannetje pissig is, probeer dan om hem rustig te krijgen of hou je mond dicht. Ga hem niet nog kwader maken. Lijkt mij vrij normaal.
pi_185168721
quote:

[..]

Kun je voelen dat zo'n woedeaanval eraan zit te komen? Denk dat dat wel te leren is. Of desnoods in je woede weglopen, ogen dicht, vingers in je oren, lalala.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:40:17 #202
16180 crew  CoolGuy
pi_185168758
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja, ik probeer mijn dochters in ieder geval te laten zien hoe het moet. Hopelijk is die invloed voldoende.
Inderdaad. Naja wij hebben er maar 1 maar ik hoop dat zij mee krijgt hoe haar vader met haar moeder om gaat en dat dat de blauwdruk gaat zijn voor hoe zij het later wil. Je neemt genoegen met datgene dat je denkt dat je verdient, en wat je denkt dat je verdient is dan weer grotendeels iets dat je van je ouders mee krijgt.
pi_185168760
quote:

[..]

Nou precies.
pi_185168817
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het probleem is dat als vrouwen zien dat je je bent aan het irriteren ze er steeds een schepje bovenop doen. Dat is echt vrouwen eigen.
Mannen die dat niet ervaren die zijn aan het liegen, emotioneel geremd, of te lief (vloerdweil).

Ik hoef er met niemand over te praten want het kan makkelijk opgelost worden. Als je mannetje pissig is, probeer dan om hem rustig te krijgen of hou je mond dicht. Ga hem niet nog kwader maken. Lijkt mij vrij normaal.
Ik ben verbaal sterk. Dus als ze gaan zuigen (...) blijf ik gewoon kalm. En als ik merk dat ik mijn kalmte verlies ga ik gewoon elders heen.

Dat jij een probleem hebt lijkt mij wel duidelijk.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:43:53 #205
16180 crew  CoolGuy
pi_185168823
quote:

[..]

Nou, het probleem ligt toch echt bij jou. Het gaat niet om of ze dat ervaren, het gaat erom hoe je er op reageert. Dat is je eigen verantwoordelijkheid, niet die van de vrouw,hoe hard je dat ook probeert te roepen.

Van de zotte dit. De volgende stap is dat je dr slaat en dan zegt 'ik wilde dat niet doen maar je houdt niet op'. Oftewel, het is haar schuld. Als dit geen dikke troll is heb je echt hulp nodig.
pi_185168884
quote:

[..]

Wel makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen. Door een ander heb jij je niet in de hand. Zou toch mooi zijn als jij bepaalt hoe je je gedraagt? :7 Dat het niet van de ander af hoeft te hangen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:49:49 #207
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185168950
quote:

Wat je met het slopen van je halve huis bij mij zou oogsten is dat je onmiddellijk op straat zou staan.

Ik heb echt wel eens met een deur te hard geslagen en ja daarbij is helaas per ongeluk wel eens een scharnier gesneuveld :@, maar dit gaat me vele stappen te ver.
En iemand kankerhoer noemen is gewoon respectloos (disrespectvol is geen woord). Zonder respect geen relatie wat mij betreft.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wil wel nog duidelijk maken dat ik nog nooit een vrouw heb geslagen. Al heb ik wel meerdere malen op het punt gestaan om dat te doen.
Die grens is flinterdun heb ik het idee. Er komt nog wel eens een moment dat je daar overheen stapt en ik vermoed dat je het voor jezelf nog recht weet te lullen ook. Iets met geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:53:33 #208
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185169019
Tuurlijk. Beter krop je als man alle woede en haat op onder het mom van "beschaafd blijven", en "je kunt je ook beheersen" :')
Daar is niets gezonds aan. Mensen zijn geen robots.

Mijn laatste post in dit topic:
Actie, reactie.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:54:51 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_185169033
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
pi_185169061
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Tuurlijk. Beter krop je als man alle woede en haat op onder het mom van "beschaafd blijven", en "je kunt je ook beheersen" :')

Actie, reactie.
Je hoeft helemaal niets op te kroppen. Leef je lekker uit in de gym ofzo.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:58:58 #211
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185169108
quote:

Actie, reactie.
Vertel dat maar tegen de rechter mocht je aangehouden worden voor huiselijk geweld.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 13:01:21 #212
16180 crew  CoolGuy
pi_185169151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
Was je vader nog in beeld? Hoe reageerde hij? Of waren je ouders niet op de hoogte hiervan?
pi_185169219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef Elpis het volgende:

[..]

Die grens is flinterdun heb ik het idee. Er komt nog wel eens een moment dat je daar overheen stapt en ik vermoed dat je het voor jezelf nog recht weet te lullen ook. Iets met geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Natuurlijk is het dan de schuld van de vrouw, want ze kwam per ongeluk in de baan van z'n hand toen hij iets wilde pakken.

Ofzoiets.

Kansloos primatengedrag.
pi_185169309
quote:

Actie, reactie.
Ik heb even de memo gemist dat woede alleen voorbehouden is aan mannen? hoe zit dat?
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:23:41 #215
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185169690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef Elpis het volgende:
In plaats van kritiek naar me te gooien zou je ook tegen me kunnen zeggen: "Wauw Harvest, respect dat je nog nooit vrouwen hebt geslagen zoals veel andere mannen hebben gedaan ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald. Ga zo door!".

De grens is misschien dun, maar ik was vroeger wat gewelddadiger dan nu. Dus heb er wel vertrouwen in dat ik er niet overheen ga.
pi_185169718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

In plaats van kritiek naar me te gooien zou je ook tegen me kunnen zeggen: "Wauw Harvest, respect dat je nog nooit vrouwen hebt geslagen zoals veel andere mannen hebben gedaan ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald. Ga zo door!".

De grens is misschien dun, maar ik was vroeger wat gewelddadiger dan nu. Dus heb er wel vertrouwen in dat ik er niet overheen ga.
Gast :')
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:25:03 #217
47102 Elvi
miemkwien
pi_185169731
quote:

[..]

Wow respect dat je je gewoon als een volwassen mens gedraagt en niet als een kleuter van 4 die begint te meppen als het hem niet zint!
pi_185169740
quote:

Actie, reactie.
Haat zelfs.

Je niet zo laten gaan betekent niet dat je alles dan maar moet slikken of op moet kroppen. oO<
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:25:32 #219
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185169746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wel makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen. Door een ander heb jij je niet in de hand. Zou toch mooi zijn als jij bepaalt hoe je je gedraagt? :7 Dat het niet van de ander af hoeft te hangen.
Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
pi_185169782
quote:

[..]

Wow Harvest, respect dat je nog nooit een vrouw hebt vermoord en in stukken gesneden, ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald.

https://www.google.nl/amp(...)idde-een-dubbelleven

Had er ook om gevraagd denk ik.
pi_185169814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
Date andere vrouwen zou ik zeggen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:27:49 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185169829
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb even de memo gemist dat woede alleen voorbehouden is aan mannen? hoe zit dat?
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
pi_185169837
Voortaan moeten we verkrachters ook maar complimenteren dat ze hun slachtoffer niet vermoord hebben.
pi_185169839
quote:

[..]

gast, jij hebt echt issues. Zoek hulp
pi_185169924
quote:

[..]

Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding. En ik kan me niet voorstellen dat jouw (ex)vriendinnen zo doortrapt en vals zijn. -O-

Ik denk nooit: hij zal me niet slaan, dus ik ziek nog even lekker verder. Of: alleen een stemverheffing? Doe toch eens wat meer je best man! :D
pi_185169934
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
:*
pi_185169953
quote:

[..]

Je klinkt zo een beetje als de mannelijke versie van 'alle mannen zijn klootzakken en niet te vertrouwen' en dan nog een tandje erger, vraag me af of je je dat wel beseft.
pi_185170101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Of mensen zeggen/ roepen gewoon dat iets ze kwaad maakt. Is al dat nare gedrag niet nodig. Lost ook niks op. Je scheldt wat, gooit met een stoel...en dan? Is het dan goed?
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:37:16 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding.
Dat is het wel.

Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.

Bij vrouwen gaat dat dus niet.
pi_185170176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is het wel.

Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.

Met andere woorden, je bent gewoon een agressief stuk vreten. Het ligt aan jou, aan niemand anders.
pi_185170188
quote:

[..]

Dat is het wel.

Fijn om te lezen dat jij geen issues hebt met geweld.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 13:39:28 #232
16180 crew  CoolGuy
pi_185170210
quote:

[..]

Dat is het wel.

Ik herken hier niets van. Ik heb vrijwel nooit ruzie gehad. Maar woede en geweld lijkt een beetje als een rode draad door je leven te lopen. Of was dat ook allemaal de schuld van anderen?

Als het overal waar je komt naar stront stinkt moet je eens onder je eigen schoenen gaan kijken.
pi_185170238
quote:

[..]

Dat is het wel.

ik ‘herken’ jouw verhaal van een aantal vrouwen die geweld gebruikten richting mannen. En ja, die hadden issues, niet te zuinig ook.
Ik hoop echt dat je gaat inzien dat het echt niet normaal is dat je je zo gedraagt
pi_185170263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet, maar men is nu eenmaal geneigd om een relatie aan te gaan waarin je in je vertrouwde patroontje kan vallen en de rol van de ander ook vergelijkbaar is. Daarom zal jij niet gauw een actief agressieve vrouw die het interieur sloopt treffen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:41:53 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170284
Oke laat maar gaan dan.

Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
pi_185170305
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.

Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Nee, je zit hier in een normale omgeving waar mensen niet alles oplossen met geweld.
pi_185170310
quote:

[..]

Dat is het wel.

Wat je wil zeggen is dat je gewoon een agressieve totaalidioot bent
A mind with a heart of it's own
pi_185170313
quote:

[..]

Dat is het wel.

Ja het verschil zit hem er vast niet in dat het een een conflict met wildvreemden is (dus heel makkelijk los en achter je te laten) en dat in een relatie niet het geval is. :T
pi_185170509
quote:
Oke laat maar gaan dan.

:D
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:50:39 #240
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170518
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk nooit: hij zal me niet slaan, dus ik ziek nog even lekker verder. Of: alleen een stemverheffing? Doe toch eens wat meer je best man!
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
pi_185170649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Oh jawel. Ik snap dat dat confronterend is als je je mannelijkheid put uit het gebruiken van geweld.

Zoals ik je al eerder heb geprobeerd uit te leggen zijn er net zo goed actief agressieve vrouwen. Maar daar zul jij niet mee in een relatie belanden, omdat jullie vertrouwde destructieve gedragspatronen en rollen niet bij elkaar passen.
pi_185170757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo? :')
Heb je de posts van Harvest (die door Eldino gequoot wordt) wel gelezen? :D
Anders begin daar eens mee.
pi_185170837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo? :')
Iemand die bij ruzie begint te schelden, spullen stuk smijt, ontzettend vaak ruzie heeft gehad waarbij klappen zijn gevallen is niet agressief te noemen? :+
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:05:41 #244
451005 Grems
Clown World
pi_185170917
quote:

[..]

Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.

Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:19:47 #245
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_185171281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man.... :9~
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_185171337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.

Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
Gewoon timmeren dan.
Tap tap tap
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:25:40 #247
451005 Grems
Clown World
pi_185171419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon timmeren dan.
Leuke poging maar ik zeg nadrukkelijk dat je daar geen relatie mee moet willen.

Alleen we moeten vooral niet doen alsof het in de meeste gevallen een kwestie is van een halve wilde die het arme dametje pijn doet. Vaak is het een zieke dynamiek.
pi_185171450
Doet me denken aan de ruzies bij oud buren van mij met veel gescheld van met name zijn kant en gegooi met servies enzo.
Was enorm blij voor die meid dat ze op een gegeven moment de moed had op de relatie te verbreken en er vandoor te gaan.
A mind with a heart of it's own
pi_185171489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon. :')
Maar uh....Ik zelf ben niet agressief btw.
Als je het niet weet, post dan gewoon niet.
pi_185171509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon. :')

Nee.
pi_185171540
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee.
precies. Gewoon nooit!
pi_185171888
quote:

[..]

Temperamentvolle man 😍
  Redactie Frontpage vrijdag 22 februari 2019 @ 14:46:32 #253
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185171895
quote:

[..]

Dat "niet begrepen worden" ligt niet aan "vrouwen", dat ligt aan jou. Dat je jezelf niet onder controle kan houden is niet normaal. Ik zou maar eens professionele hulp zoeken als ik jou was.
quote:
Oke laat maar gaan dan.

Je zit hier denk ik op een plek waar paupers die zich niet kunnen inhouden zich normaal gesproken niet ophouden. Een echte man kan conflicten juist oplossen door te praten, niet door te slaan als een leeghoofd.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185172087
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Nou ja, dan moet je gewoon kappen met de relatie.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:20:53 #255
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185172856
Offtopic en bashende reacties opgeruimd. Ook meteen reacties op de betreffende posts.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185172898
quote:

[..]

:') Het is niet meer als normaal om gewoon je klauwen thuis te houden, of je nou man of vrouw bent.
Dan verdien je geen speciaal schouderklopje voor.
pi_185173390
Leuk. Gaat dit serieus al pagina's lang over de woedeaanvallen van harvest? Dit heeft toch niks met mijn OP te maken. Open dan je eigen topic.

Van mij mag een mod al die off topic berichten weghalen. Met zn "ik krijg een rode waas" voor mijn ogen. Rot toch op joh. Je bent gewoon een agressieve gek die zijn emoties niet voldoende kan beheersen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 15:50:48 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_185173462
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Leuk. Gaat dit serieus al pagina's lang over de woedeaanvallen van harvest? Dit heeft toch niks met mijn OP te maken. Open dan je eigen topic.

Van mij mag een mod al die off topic berichten weghalen. Met zn "ik krijg een rode waas" voor mijn ogen. Rot toch op joh. Je bent gewoon een agressieve gek die zijn emoties niet voldoende kan beheersen.
De aanleiding van de discussie was het verhaal over jouw vriendje.
Misschien helpt het om de knoop door te hakken?
pi_185173464
quote:

Net zoals je vriend.
pi_185173467
quote:

Oke cool, waarom reageer je niet zo tegen je vriend?
pi_185173483
quote:

Heeft alles met jouw OP te maken. :{ Jouw vriend kon zich ook niet beheersen en jouw vraag was of we dat normaal vinden.
pi_185173528
Ga je iets aan je eigenwaarde en negatieve gedachten doen?
pi_185173558
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Oke cool, waarom reageer je niet zo tegen je vriend?
Dat doe ik ook! Alleen mijn (ex) vriend luistert niet. Hij heeft sinds woensdag ook niks meer van zich laten horen, geen sorry niks.

Het is nu blijkbaar normaal voor hem dat hij zo heeft gescholden om niks. Als ik nou echt aan het jennen was, ok... maar laatst was dat echt niet het geval.
pi_185173603
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heeft alles met jouw OP te maken. :{ Jouw vriend kon zich ook niet beheersen en jouw vraag was of we dat normaal vinden.
Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.

Maar laatst haalde ik gewoon rustig een herinnering op. Ik verhief mijn stem niet, ik was niet kwaad. Echter ging hij compleet door het lint en hij vindt het nog ok ook. Dat kon ik niet snappen en zei meteen: "ga je dat ook bij je nieuwe date doen? Nee toch en waarom verdien ik het wel?"

Ik kan het niet uitstaan dat hij een andere vrouw wel respectvol zal behandelen en mij als voetveeg
pi_185173617
quote:

Tja jij was blijven hangen in je passieve slachtofferrol en luisterde niet naar de gegeven adviezen.

Of heb je inmiddels hulp voor jezelf gezocht?
pi_185173672
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:59 schreef Chia het volgende:

[..]

Tja jij was blijven hangen in je passieve slachtofferrol en luisterde niet naar de gegeven adviezen.

Of heb je inmiddels hulp voor jezelf gezocht?
Snap je niet dat ik ooit al hulp heb gehad? En hulp zoeken, kost ook klauwen vol met geld. Iets dar ik niet heb
pi_185173870
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:58 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.

Ik kan het niet uitstaan dat hij een andere vrouw wel respectvol zal behandelen en mij als voetveeg
dan heb je echt issues, als dat je bezighoudt.
Wees blij dat je van die agressieve mafklapper af bent. Geen contact opnemen, nummers wissen, op facebook ontvrienden, gewoon klaar ermee! Succes
pi_185173921
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:56 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Dat doe ik ook! Alleen mijn (ex) vriend luistert niet. Hij heeft sinds woensdag ook niks meer van zich laten horen, geen sorry niks.

Het is nu blijkbaar normaal voor hem dat hij zo heeft gescholden om niks. Als ik nou echt aan het jennen was, ok... maar laatst was dat echt niet het geval.
Dus nu wacht je af tot hij naar je luistert?

Is het niet tijd om je van hem los te maken en voor je eigen leven te kiezen?
pi_185173973
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:02 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Snap je niet dat ik ooit al hulp heb gehad? En hulp zoeken, kost ook klauwen vol met geld. Iets dar ik niet heb
Wat zei de huisarts toen je hem dit probleem voorlegde
pi_185174005
Jezus wat wil je nou eigenlijk horen.
Tap tap tap
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:20:40 #271
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_185174008
quote:

Je moet ook niet met Holleeder gaan daten.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_185174149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus nu wacht je af tot hij naar je luistert?

Is het niet tijd om je van hem los te maken en voor je eigen leven te kiezen?
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.

Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.

Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
pi_185174190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef Chia het volgende:

[..]

Wat zei de huisarts toen je hem dit probleem voorlegde
Mijn huisarts stuurde me naar iets dat gewoon niet vergoed werd. Zat ik daar met een rekening van 6000 euro. Nooit meer. Te vaak shit meegemaakt met die artsen. Ze willen alleen je geld. En echt niet dat die behandelingen mij hebben geholpen. Gelukkig kreeg ik geen antidepressiva
pi_185174211
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Mijn huisarts stuurde me naar iets dat gewoon niet vergoed werd. Zat ik daar met een rekening van 6000 euro. Nooit meer. Te vaak shit meegemaakt met die artsen. Ze willen alleen je geld. En echt niet dat die behandelingen mij hebben geholpen. Gelukkig kreeg ik geen antidepressiva
Ik bedoel toen je afgelopen week opnieuw contact opnam. Ik neem aan dat je hebt voorgelegd dat je nog steeds hulp nodig hebt, maar dat je het niet kan missen als het zo'n dure grap is en het niet wordt vergoed.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 16:36:06 #275
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185174312
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.
Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
pi_185174505
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.

Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.

Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
Je bent niet debiel, je hebt tegen beter weten in het geprobeerd. Dat gebeurt.

Maar je moet nu het zelfrespect hebben om te zien dat je beter verdient dan dit en never nooit meer naar die gast teruggaan.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:01:57 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185174863
quote:

[..]

Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.

Het is verder ook niet debiel of dom, heel veel mensen proberen het goede in een ander te zien ondanks alles wat ze zelf te verduren krijgen.

Je weet nu hoe hij is, probeer daar naar te handelen en zet jezelf op de eerste plaats in plaats van die eikel.
pi_185174956
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.

Het is verder ook niet debiel of dom, heel veel mensen proberen het goede in een ander te zien ondanks alles wat ze zelf te verduren krijgen.

Je weet nu hoe hij is, probeer daar naar te handelen en zet jezelf op de eerste plaats in plaats van die eikel.
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?

Is het iets wat ik uitlok of heb ik gewoon de verkeerde man getroffen?

Ben ik een bepaald type vrouw die geen respect verdient?
pi_185175003
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?

Sommige mensen sporen gewoon niet.
pi_185175027
quote:

[..]

Als je zo traag van begrip moet je echt hulp zoeken hoor. Hengelen naar bevestiging van wat je wil horen gaat je niet helpen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2019 17:10:04 ]
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:09:49 #281
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_185175030
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Geluk moet je zelf vinden, gaat een ander niet voor je doen.

De reden waarom dat je bent uitgescholden vind ik wel aan jezelf liggen.
Je kan wel zeggen dat je hem niet expres herinnert aan die ene keer op het vliegveld maar dat doe je dus wel.
Zo iets komt aanvallend over.

Als hij veel stress heeft of hij kropt zaken op (of nog erger: beiden) dan is een aanval op hem voldoende om de bom te laten barsten.
Zeker als jullie al uit een soort van breuk komen.

Mensen veranderen niet, hij niet maar ook jij niet.
Of hij pikt dit soort dingen van jou en jij van hem of je wordt gelukkig met een ander.

Ik heb ooit eens gelezen dat "houden van" het accepteren van de gebreken van de ander is.
Ik vond dat best mooi want de positieve dingen daar valt altijd wel mee te leven maar als je ook de negatieve dingen een plek kan geven en kan accepteren kun je volledig van iemand houden.

Maak voor jezelf de afweging dus of je dit van hem accepteert.
Maar stel hem ook eens de vraag.

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar als jullie al 25+ zijn zou ik zeggen: kap eens met dat kinderachtige gedrag en zoek een ander dekseltje voor je eigen potje.

Als jullie jonger zijn, laat dit dan een les voor beide zijn dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.

Je kan het accepteren maar val jezelf en een ander er niet mee lastig dan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 februari 2019 @ 17:51:51 #282
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185175803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185176027
quote:

[..]

Als je bewust de naïveling blijft uithangen en adviezen negeert, dan verdien je het inderdaad.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 18:01:30 #284
451005 Grems
Clown World
pi_185176028
quote:

[..]

Die krijgen geen nat poesje van agressieve mannen of hebben inmiddels geleerd dit onder controle te houden.
pi_185176371
quote:

[..]

Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.
pi_185176403
quote:

[..]

Terecht dat je je een debiel voelt als je hem verantwoordelijk maakt voor wat je zelf mede in stand hebt gehouden. Jij bepaalt wat je wel en niet de moeite waard vond en vindt. In dat opzicht is het inderdaad flink debiel dat de afgelopen jaren geen enkele waarde zou hebben, enkel omdat hij geen machine is die levert wat jij erin gestopt hebt. Dat is geen onvoorwaardelijke liefde, dus misschien moet je even die aureool afzetten, dat jij ook geen onschuldig en oprechte lover bent hierin.

quote:
Jij zag kennelijk genoeg om het destijds die moeite waard te vinden. Was het niet voor hem als mens, dan wel als jouw geliefde toekomstbeeld in je hoofd. Dan kun je nu voor jezelf dat beeld gaan invullen met een andere vent dan deze en verbeteringen doorvoeren. Koester de wel mooie dingen die er wel geweest moeten zijn om vijf jaar vol te hebben gehouden en gebruik die voor wat je wel wil. Kijk naar de verbeterpunten en wat jij kan doen om ervoor te zorgen dat je niet weer in zo een situatie belandt. Dan neem je verantwoording voor wat je wel zelf kan doen en kun je de afgelopen jaren extra nut geven door er van te leren en te zorgen dat het niet weer gebeurt.

quote:
Volgende beter selecteren dus, al is het wellicht raadzaam om eerst eens een jaar alleen te blijven. Om een en ander te verwerken en niet te gaan rebounden in een ietwat hardnekkig patroon dat je niet bevalt..
pi_185176478
quote:

[..]

Jij leert anderen tot op zekere hoogte hoe ze met je om moeten en kunnen gaan. Als jij vindt dat je respect verdient, dan moet je daar naar gaan handelen en niet mauwen dat je na vijf jaar nog steeds geen respect krijgt van iemand die structureel over je grenzen heen is blijven gaan. Iets anders verwachten, terwijl je hetzelfde blijft doen is niet realistisch. Als hij dat niet kan of wil om wat voor reden dan ook, nou dan moet jij aan de bak om te bepalen of het je wel waard is.
pi_185176493
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:18 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.
Mooi gezegd
pi_185177794
quote:

[..]

:9~ hoi, ik val op vrouwen met issues en dit maakt me hard.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 19:46:22 #290
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_185177961
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:40 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:9~ hoi, ik val op vrouwen met issues en dit maakt me hard.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:19 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man.... :9~
Ja hoi, daten? :P
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_185179109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Wat moet zij bij de GGZ?
  vrijdag 22 februari 2019 @ 20:27:51 #292
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185179145
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Wat moet zij bij de GGZ?
Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.
pi_185179235
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.
Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 20:35:00 #294
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185179475
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.
Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.
Maar zij wil ergens heen waar ze niets hoeft te betalen. Bij GGZ leden wordt volgens mij wel bijna alles vergoed.
pi_185181502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.
Maar zij wil ergens heen waar ze niets hoeft te betalen. Bij GGZ leden wordt volgens mij wel bijna alles vergoed.
Maarreee whats up 😊
pi_185183520
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 15:58 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Geen idee.

Weet hij alleen. Hoe andere mannen daaronder zijn is verschillend. Sommige houden van de ander maar is het gewend zo tekeer te gaan (dan gaat dat ook zo in de familie eraan toe) of ze zijn echt klaar met je.

Kortom, alleen hij kan daarin een antwoord geven.

Heb je al gezegd hoe oud jullie zijn?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185183633
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen idee.

Weet hij alleen. Hoe andere mannen daaronder zijn is verschillend. Sommige houden van de ander maar is het gewend zo tekeer te gaan (dan gaat dat ook zo in de familie eraan toe) of ze zijn echt klaar met je.

Kortom, alleen hij kan daarin een antwoord geven.

Heb je al gezegd hoe oud jullie zijn?
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.

En we zijn echt niet de jongsten meer. Ik ben stukje jonger, maar hij wordt over paar maanden 38 jaar
pi_185184295
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:32 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.

En we zijn echt niet de jongsten meer. Ik ben stukje jonger, maar hij wordt over paar maanden 38 jaar
Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....
pi_185184636
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....
Komt bekend voor vind je niet?
pi_185184675
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:

[..]

Komt bekend voor vind je niet?
Zulke soaps heb ik al vaker hier gelezen ja. :)
pi_185185570
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 19:46 schreef Lotusss het volgende:

[..]

[..]

Ja hoi, daten? :P
Alleen als je me daddy noemt tijdens het gaggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')