Dat had ik kunnen zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.
Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
Het is ook je eigen schuld.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
Dat verschilt per persoonquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, is wel gezond gedrag toch?
Zou het niet meer hiermee te maken hebben en niet zozeer met jou?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
Maar wat wil je nu met je relatie?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
Beetje gaslighting, fijn. Na zo'n tijd is het moeilijk om bij iemand weg te gaan, maar ik denk dat je zo iemand beter niet in je leven kan hebben. Zelf heb ik ervaring met zo'n vent, het begon met tegen me schreeuwen om het minste en geringste en werd steeds erger. Tot aan mijn auto in een dronken boze bui beschadigen en mij fysiek pijn doen aan toe. Laat het niet zo ver komen, je kan hem écht niet fixen, ook al kan hij zo lief en aardig zijn als hij een goeie bui heeft.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.
Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
Slangebek, FenoFena, Dolshoor, etc. inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
De schrijfstijl van TS doet me erg denken aan die van Slangenbekje (oid).
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Praat eens met hem over wat hem dwars zit? Fokkers zijn nogal snel met roepen dat je het moet uitmaken.
Zijn reactie is een reactie op zijn gevoel.
Maar een kerel die haar normaal en respectvol behandeld vindt ze niet aantrekkelijk..quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef SOG het volgende:
[..]![]()
Jezelf uit laten schelden voor kankerhoer en kankermongool. Is dat in jouw cultuur normaler ofzo?
Weg ermee met die mafketel. Wie wil er nou met zo een pauper samenleven. Tokkie eerste klas.
Dump that zero en get yourself a hero. Iemand die gewoon aardig en lief is en niet als een malle om het minste geringste begint te schreeuwen en te schelden. Drama om niks.
Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Micson het volgende:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
Idd. Wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.
Ik val niet op badboys, jammer dat je je eigen onzekerheid op mij profileert.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef SOG het volgende:
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |