abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185134598
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.

Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
Dat had ik kunnen zijn :') Super gênant natuurlijk, maar als iemand daar tig jaar later weer over begint dan ga ik niet helemaal los als een halve tamme.
Tap tap tap
pi_185134637
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
Het is ook je eigen schuld.

Niet als iemand zich gedraagt als een mongool, wel als je 5 jaar later nog steeds aan zijn lul hangt.
pi_185134646
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, is wel gezond gedrag toch?
Dat verschilt per persoon
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:31:49 #54
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_185134858
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Ttulpen het volgende:

[..]
Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
Zou het niet meer hiermee te maken hebben en niet zozeer met jou?
Prrrrr
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:42:36 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_185135241
De schrijfstijl van TS doet me erg denken aan die van Slangenbekje (oid).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_185135270
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Moet ik dan opgewekt zeggen. Nou ik ga door met mijn leven? Ik zeg ook dat ik fouten heb gemaakt en ja ik voel me kut,misschien komt dat slachtofferig over. Maar ik geef juist hele tijd mezelf de schuld. Zo voelt dat van binnen
Maar wat wil je nu met je relatie?
Je blijft nu hangen in jezelf de schuld geven, je aanpassen aan hem, je uit laten schelden, over je grenzen heen laten gaan.

Uit de slachtofferrol komen is actieve stappen nemen om de huidige situatie te veranderen. En dat kan variëren van jezelf zo wegcijferen en aanpassen dat hij nooit meer iets te mopperen heeft, het gesprek aangaan over jullie beider gedrag, tot de relatie verbreken. En alles daar tussenin.

Dus, wat ga je doen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 20 februari 2019 @ 21:54:45 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185135657
Klinkt als een fucking aap deze gast. Kom voor jezelf op en zeg dat je iemand verdiend die beter is, komop nou :). Dit zijn geen normale uitingen van hem.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_185136024
Alleen OP gelezen.. maar 1 vraag: Wil je hier 50 jaar mee leven?
Ja: dan ben je zijn onderdaantje en ga je dit nog veel vaker hebben

Nee: even kut, maar daarna groei je er wel overheen..
pi_185137175
Mijn reactie zou zijn: ja doen we!

Ik zou niet het incident aanhalen, tenzij hij zelf erover begint. Dit vind ik niet normaal dat je erover begint, is vernederend en beschuldigend. En tast zijn mannelijkheid aan. Hoe je het ook bedoelt, waarom blijf je doorgaan als je al weet dat het slecht eindigt. Je kan ook gewoon sorry zeggen, i.p.v. dat je het alleen goed bedoelt. Bij heel veel mensen valt deze zin zeer slecht; alsof een goede bedoeling welke subjectief is een vrijbrief is om van alles en nog wat te doen. Dat emoties van de tegenpartij hierbij volledig wordt genegeerd door zo'n zin, dat de tegenpartij genegeerd wordt, eigenlijk niks is. Dit komt egocentrisch over. Derhalve is het eigenlijk logisch dat mensen gaan schreeuwen. Als mensen in negatieve stemming komen, neigen veel negatieve dingen allemaal ook terug te komen. Vandaar logisch.

Trouwens als iemand naar de wc moet, dan moet diegene naar de wc. Je gaat iemand toch niet belemmeren om naar de wc te gaan, iemand weet ook heus wel dat koffers inladen belangrijk is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Yiwei op 20-02-2019 23:06:32 ]
pi_185137262
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:14 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ja idd. Het interesseert me ook niet wat er toen gebeurde. Maar toen had hij diarree oid. En gebruikte veel wc papier waardoor hij de wc niet door kon spoelen en alles kwam naar boven. De wc jufrouw moest nog helpen,want alles liep onder water en kak.

Ik wachtte toen half uur tot drie kwartier buiten en ja dat haalde ik vandaag aan, gewoon om te zeggen dat we voortaan voor al die dingen onze bagages moesten afgeven... maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen. Hij ontkende het ook en zei dat het niet was gebeurd
Beetje gaslighting, fijn. Na zo'n tijd is het moeilijk om bij iemand weg te gaan, maar ik denk dat je zo iemand beter niet in je leven kan hebben. Zelf heb ik ervaring met zo'n vent, het begon met tegen me schreeuwen om het minste en geringste en werd steeds erger. Tot aan mijn auto in een dronken boze bui beschadigen en mij fysiek pijn doen aan toe. Laat het niet zo ver komen, je kan hem écht niet fixen, ook al kan hij zo lief en aardig zijn als hij een goeie bui heeft.
pi_185137321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
De schrijfstijl van TS doet me erg denken aan die van Slangenbekje (oid).
Slangebek, FenoFena, Dolshoor, etc. inderdaad
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:03:20 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_185137370
Ik vermoed dat je dit irritante gedrag vaker vertoont dus #teamvriend
pi_185137579
Gaat lekker zo :{

Maar goed kankerhoer en dergelijke om zoiets onzinnigs is wel een stap te ver. Eigenlijk zijn dat soort woorden sowieso te ver....

En hij schold je blijkbaar in het begin ook al uit...
pi_185137808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:54 schreef Cronometer het volgende:
Praat eens met hem over wat hem dwars zit? Fokkers zijn nogal snel met roepen dat je het moet uitmaken.

Zijn reactie is een reactie op zijn gevoel.
:')
Jezelf uit laten schelden voor kankerhoer en kankermongool. Is dat in jouw cultuur normaler ofzo?

Weg ermee met die mafketel. Wie wil er nou met zo een pauper samenleven. Tokkie eerste klas.

Dump that zero en get yourself a hero. Iemand die gewoon aardig en lief is en niet als een malle om het minste geringste begint te schreeuwen en te schelden. Drama om niks.
pi_185137830
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
pi_185137855
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:22 schreef SOG het volgende:

[..]

:')
Jezelf uit laten schelden voor kankerhoer en kankermongool. Is dat in jouw cultuur normaler ofzo?

Weg ermee met die mafketel. Wie wil er nou met zo een pauper samenleven. Tokkie eerste klas.

Dump that zero en get yourself a hero. Iemand die gewoon aardig en lief is en niet als een malle om het minste geringste begint te schreeuwen en te schelden. Drama om niks.
Maar een kerel die haar normaal en respectvol behandeld vindt ze niet aantrekkelijk.. :')
  woensdag 20 februari 2019 @ 23:53:38 #67
240618 Micson
The lonely stoner
pi_185138345
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
  donderdag 21 februari 2019 @ 00:08:46 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185138481
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Micson het volgende:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_185138517
Je hebt een knipperlichtrelatie met een reden. Die reden ben jij.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 21 februari 2019 @ 00:11:45 #70
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185138520
Klinkt als een psychopaat jeetje. :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185138641
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 00:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat komt niet in iedere relatie voor.
Idd. Wordt steeds gekker hier.
  Vis een optie? donderdag 21 februari 2019 @ 07:47:41 #72
70532 loveli
N
pi_185139903
Hoeveel accounts heb je? De zoveelste naam met een bloem, ik raak de tel kwijt.

5 jaar aan en uit, zal wel weer snel aan gaan dan.
crap in = crap out
pi_185139971
Alleen de OP gelezen vanwege tijdsgebrek, maar aan de eerste reacties te zien.. ik vind die reacties iets te kort door de bocht.

Hij schoot totaal uit z'n slof, maar de OP doet het klinken alsof dat normaal gesproken juist niet gebeurd, vandaar de schrikreactie van TS.

Het klinkt als iemand die 1 : iets als in irritaties of frustraties al tijden heeft zitten oppotten en 2 : dat hoe onbenullig de opmerking ook mocht zijn geweest van TS, het een soort druppel is geweest die de emmer liet overlopen.

Vrouwen kunnen soms ook het bloed onder je nagels vandaan halen met lullige opmerkingen :'), of dat hier ook het geval is bijv. jarenlang of wat dan ook, is niet na te gaan zonder de andere kant van het verhaal te weten.

Maar dat je kut opmerkingen kan maken naar elkaar toe, ook al is het soms niet met die bedoeling erachter, volgens mij komt dat in iedere relatie wel eens voor afhankelijk van de leef/woon/werk situatie.

Bijv. als je een laag inkomen hebt of je soms stoort aan elkaar omdat je teveel op elkaars lip zit etc.
Ik kan mij wel situaties inbeelden waar het zo kan lopen in ieder geval.

Dat je erover moet gaan praten met elkaar, dat lijkt mij logisch, als je tenminste nog door 1 deur wilt gaan samen voor x jaren.

Edit : na toch nog even vluchtig door pagina 2 te browser want ik had plots zo'n voorgevoel.. nvm eerder geschrevene, ga weg bij die dronken gek.
pi_185140127
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef SOG het volgende:
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
Ik val niet op badboys, jammer dat je je eigen onzekerheid op mij profileert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')