abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185140139
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Maar een kerel die haar normaal en respectvol behandeld vindt ze niet aantrekkelijk.. :')
Nee idd, ik laat mij graag elke avond mishandelen tijdens gtst.
pi_185140158
Dus crono is nu ineens ts geworden.

:?
pi_185140443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:26 schreef SOG het volgende:
Dus crono is nu ineens ts geworden.

:?
Nee want ik hou mijn mond en verberg de blauwe plekken ;(
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:00:04 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140459
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Dus je bent wel met een badboy? :?
The love you take is equal to the love you make.
pi_185140549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dus je bent wel met een badboy? :?
Oh je neemt het serieus.
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:08:27 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140561
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:07 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Oh je neemt het serieus.
Ik probeer te begrijpen wat je zegt.

Maar je kletst dus maar wat?
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 februari 2019 @ 09:20:15 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185140708
Schelden lijkt me nooit normaal. Als mijn partner me kankermongool zou noemen zou dat vermoedelijk wel einde verkering zijn.

Verder hebben vrouwen er wel een handje van om dingen die jaren geleden gebeurd zijn met een lichte verdraaiing in hun voordeel als geschiedkundig feit te brengen en omdat mannelijke geheugens minder goed werken, komen ze daar vaak mee weg. Dit is wel eens frustrerend. (maar niet voldoende om te schelden.)
pi_185140737
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja maar om dan je vriendin met kankermongool uit te schelden is wel een paar stappen te ver natuurlijk. Dan is het echt al klaar hoor, daar had dat gescheld met hoer niet eens achteraan gehoeven.
Hier (en eerder trouwens ook) zou je, als je ook maar een beetje zelfrespect hebt, en streep hebben getrokken en gezegd hebben: als het zo moet, zet me er hier dan maar uit. En dan op de vluchtstrook uitstappen en zorgen dat je in de bewoonde wereld komt. Dat kan echt niet.
Somebody that I used to know
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:23:59 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185140767
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hier (en eerder trouwens ook) zou je, als je ook maar een beetje zelfrespect hebt, en streep hebben getrokken en gezegd hebben: als het zo moet, zet me er hier dan maar uit. En dan op de vluchtstrook uitstappen en zorgen dat je in de bewoonde wereld komt. Dat kan echt niet.
Uitstappen op de vluchtstrook vind ik dan weer een slecht idee. Leuk voor het dramatische effect, maar verder: slecht idee.
pi_185140782
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Uitstappen op de vluchtstrook vind ik dan weer een slecht idee. Leuk voor het dramatische effect, maar verder: slecht idee.
Oh -O-
Somebody that I used to know
pi_185143014
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Micson het volgende:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen. Nogal slap om meteen in de slachtofferrol te kruipen, maar meisjes als TS voelen zich in die rol comfortabel.
Dat zegt alleen maar iets over hoe zwak jij in een discussie bent.

En het komt dus niet in iedere relatie voor.
pi_185143071
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:23 schreef SOG het volgende:
Dit zijn van die vrouwen die met een mafketel jaren in een relatie zitten en dan als het over is ineens helemaal klaar zijn met de badboytype en dan ineens gewoon een normale lieve zachtaardige man willen.
Om er vervolgens achter te komen dat een echte man dat gescheld niet nodig heeft en nog steeds een echte man kan zijn in plaats van alleen maar een lieve man.

Wat dat lovey-dovey vinden heel veel vrouwen seksueel erg onaantrekkelijk.
pi_185144889
'Is dit normaal?', 'Zou hij een ander hebben?', 'Wat voor persoon ben ik als iemand me zo heftig uitscheldt?', 'Hij is klaar met me', enz -O-

Joh, waarom ben jij niet klaar met hem? :? 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 21 februari 2019 @ 12:51:07 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185145252
Alleen de OP gelezen.

Als dit uitzonderlijk is, als in had dit echt niet verwacht van hem, zou ik eens goed met hem praten over wat er aan de hand is. Want er speelt dan duidelijk meer, hij zit afschuwelijk in zijn eigen vel/relatie. Wat begrip en steun kunnen dan helpen. Iemand gelijk geheel afwijzen is niet nodig. Een lijn trekken wel, een tot hier en niet verder.

Maar als er al vaker zaken in deze lijn voorgevallen zijn. Dit het ergste tot nu toe, maar opzich niet uitzonderlijk, is dan is er maar 1 goed advies. Run Forrest, run!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185145602
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:53 schreef Micson het volgende:
Komt in iedere relatie voor. Ik noem mijn vriendin ook wel eens kankerhoer - in de hitte van de strijd kan dat eruit glippen.
pi_185147082
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:48 schreef Ttulpen het volgende:
Maar de laatste maanden gedraagt hij zich zo ontzettend geïrriteerd naar mij toe.
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Ttulpen het volgende:
Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem,
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185147272
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:55 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij schold me al in het begin van onze relatie uit (alleen als hij dronken was) waardoor ik hem nooit echt ben gaan vertrouwen.

Ik denk dat hij me goed genoeg vond om aan zichzelf te werken, want hij zat 5 jaar geleden heel slecht in zijn vel. Door mij gaat het nu veel beter met hem. Daar was hij me ook dankbaar voor. En als we leuke dingen deden, was het ook echt leuk en hij was toen geel lief voor me. Dat zag ik ook aan zijn ogen. Er waren ook ruzies, alleen als hij dronken was. Maar toch merkte ik dat hij op zijn manier van mij hield.

Maar nu merk ik dat hij argumenten zoekt om een hekel aan me te hebben. Zodat hij zich gerechtvaardigd kan voelen in zijn gedrag tegenover mij. Hij is al 3 maanden gestopt met drinken ivm werkprobleem, ik dacht dat de ruzies zouden stoppen. Maar het is juist nu erger dan ooit tevoren. Hij is klaar met me
Ga voor jezelf na waarom je met hem bent en zou willen blijven. Uit de manier waarop je over hem schrijft krijg ik de indruk dat je bij hem blijft omdat het goed voor hem zou zijn, in plaats van omdat jij er gelukkig van wodt.
pi_185151015
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 08:57 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Sorry schat ik ben zo onzeker dat ik me op jou afreageer :D
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:01:20 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152755
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.

Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.

Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:03:46 #95
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152803
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:20 schreef Kreator het volgende:
Schelden lijkt me nooit normaal. Als mijn partner me kankermongool zou noemen zou dat vermoedelijk wel einde verkering zijn.
Jij hebt duidelijk nooit ruzie gehad. :)
pi_185152840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nooit ruzie gehad. :)
Je kan ook ruzie hebben met je partner zonder in een tokkie te veranderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185152871
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.

Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.

Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
Ja hij kan ineens heel kwaad worden en dan ineens poeslief. Naar mijn weten klopt het dan niet. Een echt boos iemand koelt niet zo snel af.

Toch?

Ik geef hem altijd de ruimte om dingen eruit te gooien en we hebben heel vaak hele lange gesprekken gehad. Dat helpt ook niet.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:07:47 #98
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152880
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je kan ook ruzie hebben met je partner zonder in een tokkie te veranderen.
Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
pi_185152910
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
pi_185152937
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
Normaal communiceren kan ook tijdens ruzies. Dus misschien verhitte discussies,maar dan zonder dat gescheld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')