abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:10:31 #101
451005 Grems
Clown World
pi_185152944
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
En wat vind je daarvan?
pi_185152955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.

Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.

Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
pi_185152973
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
_O-
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:14:11 #104
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185153035
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef SOG het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies dit ja. Hilarische film.
Alleen is de situatie van TS niet zo grappig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:16:50 #105
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185153123
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Het was ook een vreselijke dag voor me. Dushet kan zijn dat ik rare dingen denk en opschrijf. Ik zat daarna echt uren lang ergens stil voor me uit te staren. Wat is dat. Apathie?

Ik ben vergeten wat het is om je gelukkig en geliefd te voelen.

Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.

Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.

O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
pi_185153367
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.

Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.

O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
Gohh ik ben de laatste die verwacht meelij of sympathie te krijgen vd "mensheid" :'). Ik weet hoe hard mensen zijn.

Enfin, ik luchtte enkel mijn hart in mijn topic. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen. Ben eerder genaaid op alle mogelijke manieren. Gelukkig ben ik niet wrokkig geëindigd en heb ik nog wel gevoel voor mensen en wil ze graag helpen.
pi_185153435
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:10 schreef Grems het volgende:

[..]

En wat vind je daarvan?
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.

Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:29:20 #108
451005 Grems
Clown World
pi_185153542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:25 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.

Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
pi_185153621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:29 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.

Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:33:16 #110
451005 Grems
Clown World
pi_185153658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.

Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
pi_185154262
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Grems het volgende:

[..]

En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.

Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:00:12 #112
451005 Grems
Clown World
pi_185154424
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:02:36 #113
80382 manny
30 is best veel
pi_185154498
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:23 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_185154974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
pi_185154987
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef manny het volgende:

[..]

je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:20:20 #116
451005 Grems
Clown World
pi_185155115
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
pi_185155364
quote:

[..]

Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje? :')
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185155592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Grems het volgende:

[..]

Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doet
pi_185155597
quote:

[..]

En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:34:42 #120
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185155600
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
pi_185155618
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Precies. Kankermongool, kutwijf en hoer voegt niks toe
pi_185155688
quote:

[..]

Dat is natuurlijk een cirkelredenering van een jawelste :N

Omdat je vindt dat je niet beter verdient blijf je bij hem. Omdat je bij hem blijft, verdien je niet beter.

Zo kom je er nooit uit.
Somebody that I used to know
pi_185155694
quote:

[..]

Je kunt prima ruzie maken zonder te schelden en de ander ergens voor uit te maken..
pi_185155699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer, dus waarom zou ik dat dan zeggen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185155708
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?

Maar zijn 20 minutenlange gescheld van laatst op 1 opmerking van mij gaat mij zelfs te ver. Dan maar alleen zijn
pi_185155814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?
Gast heeft het niet helemaal op n rijtje
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:40:49 #127
451005 Grems
Clown World
pi_185155819
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doet
Jij vindt blijkbaar van wel.
pi_185156057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:40 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?
Gast heeft het niet helemaal op n rijtje
Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.

Hij heeft ook nooit n band met me gevoeld. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar narcisten kunnen je als vuil wegzetten zodra ze je zat zijn. Je wil niet weten hoe erg ik hem heb geholpen.

Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.

Nu ben ik de kankermongool, loser, gewoon niks meer. Eerst was ik zijn wereld. Nu niks.
pi_185156083
Gast zal wel e.e.a aan problemen hebben, financieel en alcohol probleem.
Dat jullie zo weird omgaan met een reisje boeken zegt al genoeg.
Gast zegt als tip iets beter te doen dan vorige keer oke prima. Ipv dat je positief reageerde dat dat n goed ding is om op te letten ga je iets negatiefs uit het verleden aanhalen.
Je zegt een beetje van "dat lag aan jou dat het de vorige keer mis ging" ja dus ? ook al is dat waar dan nog doe je er beter aan deze keer wel op tijd in te checken.
Dan neemt die gast dat ook nog eens negatief op tja
Beide drama queens en genieten jullie niet van het leven.
Doe een cursus mindfullness of ga eens een nachtje in mosul kamperen is de beste tip die ik jullie kan geven.
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:51:20 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185156176
quote:
2s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer
Proficiat.
pi_185156269
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie
Als hij inziet dat zijn gedrag respectloos is, en dat hij jou gedrag respectloos vindt. Dan zou er geen probleem zijn, dan zouden jullie dezelfde morele waarden hebben en vrienden voor het leven zijn. Dat is niet zo. Hij is hypocriet door respectloos te zijn maar wel te verwachten dat anderen om hem heen respectvol zijn (in zijn ogen) naar hem toe. Soort tyran, gast heeft reality check nodig dat de aarde om de zon draait en niet om hem.

Financiële problemen (de onkunde om daar mentaal mee om te kunnen gaan) en alcohol verslaving alsmede gebrek aan fatsoen zullen de grondslag zijn van zijn gedrag.
pi_185156312
quote:

[..]

Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.

Hij heeft ook nooit n band met me gevoeld. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar narcisten kunnen je als vuil wegzetten zodra ze je zat zijn. Je wil niet weten hoe erg ik hem heb geholpen.

Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.

Nu ben ik de kankermongool, loser, gewoon niks meer. Eerst was ik zijn wereld. Nu niks.
Oke helder. Wat is nu je volgende stap ? Wat is nu je probleem hiermee ?
  donderdag 21 februari 2019 @ 20:58:54 #133
80382 manny
30 is best veel
pi_185156447
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?
8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:22:30 #134
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185157253
quote:
De volgende keer als je iemand tegenkomt waar je interesse in hebt vraag je dan even af of het een partner of een project wordt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:52:13 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185158332
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:

[..]

8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.
  donderdag 21 februari 2019 @ 21:58:50 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185158538
Overigens vind ik sommige reacties wel hilarisch als het gaat om ruzies.
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.
Jullie nooit gedaan? Ben ik de enige? Kom op joh.

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
pi_185158735
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.
5 jaar on en off is nou niet een serieuze relatie te noemen...
Mijn advies zou dan ook zijn stoppen direct, als iemand in 5 jaar zichzelf niet kan ontwikkelen zal de volgende 5 jaar ook niet veel helpen. Iig voorlopig op "off" mode, komt die over 2 maanden terug uit tibet en heeft die het licht gezien kun je nog eens overwegen verder te gaan.
pi_185158804
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Nee als mens maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om rationeel te handelen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:21:37 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_185159174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:

[..]

Iedereen op Fok roept altijd meteen dat het uitgemaakt moet worden, dat soort flauwekul slaat helemaal nergens op en helpt ook niet echt omdat ze dat zelf waarschijnlijk ook wel weet als het niet anders kan.
pi_185160218
quote:

Ook een stap te ver ja.
pi_185160307
quote:

Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.

Het feit dat jij denkt dat dergelijk gedrag normaal is (en ex vriendin dergelijk gedrag accepteerde) vind ik vrij zorgelijk..
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:13:21 #142
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185160529
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.

Het feit dat jij denkt dat dergelijk gedrag normaal is (en ex vriendin dergelijk gedrag accepteerde) vind ik vrij zorgelijk..
Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.

Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
pi_185160585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.

Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:19:16 #144
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185160714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.
Het kwam niet uit de lucht vallen he? :')
Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.

Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.

Maar goed, dit topic gaat over TS en niet over mij.
pi_185160737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn. Het is onder geen beding toelaatbaar gedrag.

quote:
Je probeert je eigen gedrag te bagatelliseren en goed te praten.

Feit blijft dat de meeste mannen geen dingen gaan slopen en niet gaan schelden wanneer zij ruzie hebben met hun vriendin.

Het ligt dus absoluut aan jou als persoon en niet aan het feit dat je een man bent dat je je zo achterlijk gedraagt
pi_185160751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het kwam niet uit de lucht vallen he? :')
Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.

Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.

Maar goed, dit topic gaat over TS en niet over mij.
Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
pi_185160768
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
^^ dit
pi_185160904
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als een gezonde relatie.
Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.
pi_185160998
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef Everythingexist het volgende:

[..]

Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.
Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttiger :')
pi_185161045
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttiger :')
Hahaha. Deze is leuk. Dank je. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')