En wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.
Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.
Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje?
Precies dit ja. Hilarische film.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Het was ook een vreselijke dag voor me. Dushet kan zijn dat ik rare dingen denk en opschrijf. Ik zat daarna echt uren lang ergens stil voor me uit te staren. Wat is dat. Apathie?
Ik ben vergeten wat het is om je gelukkig en geliefd te voelen.
Gohh ik ben de laatste die verwacht meelij of sympathie te krijgen vd "mensheid"quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.
Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.
O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.quote:
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:25 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.
Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.
Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Grems het volgende:
[..]
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.
Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:23 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef manny het volgende:
[..]
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje?
Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doetquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Precies. Kankermongool, kutwijf en hoer voegt niks toequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Dat is natuurlijk een cirkelredenering van een jawelstequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Je kunt prima ruzie maken zonder te schelden en de ander ergens voor uit te maken..quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer, dus waarom zou ik dat dan zeggen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
Jij vindt blijkbaar van wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doet
Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:40 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Jou gedrag is respectloos, maar stem verheffen en schelden is wel respectvol ?
Gast heeft het niet helemaal op n rijtje
Proficiat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer
Als hij inziet dat zijn gedrag respectloos is, en dat hij jou gedrag respectloos vindt. Dan zou er geen probleem zijn, dan zouden jullie dezelfde morele waarden hebben en vrienden voor het leven zijn. Dat is niet zo. Hij is hypocriet door respectloos te zijn maar wel te verwachten dat anderen om hem heen respectvol zijn (in zijn ogen) naar hem toe. Soort tyran, gast heeft reality check nodig dat de aarde om de zon draait en niet om hem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie
Oke helder. Wat is nu je volgende stap ? Wat is nu je probleem hiermee ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hij weet dat hij fout zit. Echter, het interesseert hem niks meer en daarom zegt hij dat ik respectloos ben. Voor zijn gevoel heeft hij niks te verliezen. Hij zegt dat ik respectloos ben gewoon omdat het kan. Omdat ik kan oprotten. Plain and simple. Zij heeft haar doel gediend, denkt ie.
Hij heeft ook nooit n band met me gevoeld. Ik dacht eerst dat het een grap was, maar narcisten kunnen je als vuil wegzetten zodra ze je zat zijn. Je wil niet weten hoe erg ik hem heb geholpen.
Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.
Nu ben ik de kankermongool, loser, gewoon niks meer. Eerst was ik zijn wereld. Nu niks.
8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?
De volgende keer als je iemand tegenkomt waar je interesse in hebt vraag je dan even af of het een partner of een project wordt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:48 schreef Ttulpen het volgende:
Door mij studeerde hij weer, eigen huis, nieuwe auto, gestopt met drinken. Gestopt met roken, niet gelukt. Heb hem bijgestaan in rechtszaal. Geholpen bij werkproblemen.
Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:
[..]
8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
5 jaar on en off is nou niet een serieuze relatie te noemen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou ik heb niet geadviseerd om bij hem weg te gaan hoor. Niet als hij nog te helpen is en kan veranderen. Dat moet TS zelf maar invullen. 5 jaar is toch wel redelijk lang, en het is wel jammer als je dat weg zou gooien.
Nee als mens maak ik graag gebruik van de mogelijkheid om rationeel te handelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Overigens vind ik sommige reacties wel hilarisch als het gaat om ruzies.
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?
Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.
Jullie nooit gedaan? Ben ik de enige? Kom op joh.
Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Iedereen op Fok roept altijd meteen dat het uitgemaakt moet worden, dat soort flauwekul slaat helemaal nergens op en helpt ook niet echt omdat ze dat zelf waarschijnlijk ook wel weet als het niet anders kan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:58 schreef manny het volgende:
[..]
8.000 man geven in verschillende bewoordingen je het advies om weg te gaan bij iemand die je zo behandelt en eerst eens aan jezelf te gaan werken.
Ook een stap te ver ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?
Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.
Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, maar dat betekent niet dat het normaal is om dat te doen.
Het feit dat jij denkt dat dergelijk gedrag normaal is (en ex vriendin dergelijk gedrag accepteerde) vind ik vrij zorgelijk..
Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.
Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
Het kwam niet uit de lucht vallen he?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sorry maar als jij het interieur sloopt is dat echt geen gezond gedrag. Voor mij dat zou dat serieus een reden zijn om de relatie te verbreken.
Dat zou het wel moeten zijn. Het is onder geen beding toelaatbaar gedrag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.
Je probeert je eigen gedrag te bagatelliseren en goed te praten.quote:Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het kwam niet uit de lucht vallen he?![]()
Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.
Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.
Maar goed, dit topic gaat over TS en niet over mij.
^^ ditquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt als een gezonde relatie.
Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttigerquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:25 schreef Everythingexist het volgende:
[..]
Haha wat een leuke onverwachte reactie. Ik denk dat de ts hier wel wat mee kan.
Hahaha. Deze is leuk. Dank je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jouw bijdrage aan dit topic is inderdaad vele malen nuttiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |