En wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:09 schreef Ttulpen het volgende:
Wat me ook opvalt, is dat hij nooit meer sorry zegt. Zelfs als hij me de huid volscheldt om niets en ik ben vrijwel stil gebleven dan nog is het mijn schuld en ben ik respectloos. Dat is ook nieuw. Hij vindt het nu okay om grof te schelden en dan geen sorry meer te zeggen (niet dat dat dingen goedmaakt).
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Wat ik hier erg creepy aan vind is dat hij eerst kwaad wordt, dan weer poeslief en normaal, en dan wederom weer pissig.
Ik heb ook genoeg woede uitbarstingen gehad, maar dan gaat wel alles er uit zeg maar. Bij hem lijkt het in vlagen er uit te komen, waarschijnlijk door opkropping.
Ik zou eens een lang gesprek met hem aangaan, en hem de ruimte te geven om alles te zeggen wat hem dwarszit. En ga hem dan niet onderbreken of in discussie, maar laat hem even alles er uit gooien.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus hoe moet dat er uitzien dan?
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje?
Precies dit ja. Hilarische film.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Het was ook een vreselijke dag voor me. Dushet kan zijn dat ik rare dingen denk en opschrijf. Ik zat daarna echt uren lang ergens stil voor me uit te staren. Wat is dat. Apathie?
Ik ben vergeten wat het is om je gelukkig en geliefd te voelen.
Gohh ik ben de laatste die verwacht meelij of sympathie te krijgen vd "mensheid"quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat alles wat gezegd kan worden al wel gezegd is in dit topic.
Zo tekeer gaan is een no go, oude koeien uit de sloot halen is irritant en zo vaak aan/uit in een relatie is niet zo'n goed teken.
O en je manier van sympathie/meelij wekken door bovenstaande shit te posten werkt niet echt.
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.quote:
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:25 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Hij heeft totaal geen respect meer voor me. Zo zie ik dat. Er is van zijn kant niks meer over. Qua liefde weet ik het niet, maar dat zal ook niet veel zijn.
Laatst vroeg hij me zelfs om een soa test te doen. Hij wilde niet intiem zijn. Dat was de eerste keer in bijna 5 jaar en de eerste keer dat hij vroeg dat ik eerst een soa test moest doen. Terwijl ik nooit net anderen naar bed ben geweest.
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet, ik vraag wat jij ervan vindt.
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.
Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:33 schreef Grems het volgende:
[..]
En waarom kies je ervoor om in deze relatie te blijven?
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ik niet beter verdien. Ik ben ervan overtuigd.
Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:23 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
. Geen zorgen hoor ik vis niet naar meelij, heb al zoveel shit meegemaakt en doorstaan en nooit niet ergens hulp om gekregen
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Grems het volgende:
[..]
Als je niet beter verdient, waarom klaag je dan zo?
Hoezo luister ik slecht. Kan je voorbeelden geven?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef manny het volgende:
[..]
je krijgt al een topic lang hulp en advies. Je luistert alleen erg slecht moet ik zeggen.
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:16 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Zelfs dan nog doet het pijn en probeer ik er achter te komen naar het waarom?
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Eerst thee maken en dan in hoogbegaafd elitair Nederlands elkaar uitmaken voor barbaar, belhamel, of deugnietje?
Dus omdat het zo voelt,mag een man waarmee je zo lang samen was je zo uitschelden. Ik probeer er achter te komen waarom hij dat doetquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Omdat je niet beter verdient, dat zeg je net zelf.
En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik heb ook verlatingsangst en ben bang om alleen te blijven. Maar nu is zijn gedrag dusdanig erg dat het me niet eens interesseert dat ik alleen blijf. Ik heb veel geaccepteerd, maar bij dit...
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Precies. Kankermongool, kutwijf en hoer voegt niks toequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Precies hetzelfde, maar dan zonder kankerwijf te roepen. Dat is toch niet zo moeilijk, of wel?
Dat is natuurlijk een cirkelredenering van een jawelstequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Je kunt prima ruzie maken zonder te schelden en de ander ergens voor uit te maken..quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk, maar als ik ruzie heb vind ik haar nog geen kankerhoer, dus waarom zou ik dat dan zeggen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Beter kun je even alles tegen elkaar zeggen. Alle frustratie weg.
Als het eruit is dan is het eruit. Dat is gezond.
Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
En waarom verdien je niet beter ? Heb je een donker verleden ? Iets op je kerfstok ?
Je wilt wel iets beter anders zou je content zijn met je huidige situatie en was dit topic er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |