abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 februari 2019 @ 23:33:43 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185161141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
Het is ook absurd gedrag om olie op het vuur te gooien.
Just saying.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185161186
quote:
12s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Just saying.
Tering he. Maar goed doe je ding.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 07:54:31 #153
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_185163956
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:58 schreef Harvest89 het volgende:
Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.
Jullie nooit gedaan? Ben ik de enige? Kom op joh.

Klinkt als mijn jongste. Die heeft echter een emotieregulatiestoornis.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het kwam niet uit de lucht vallen he? :')
Het is niet dat ik zomaar uit het niets op een dag besloot om het interieur te slopen.

Mijn ex hield er van om maar door te blijven mekkeren en kritiek naar me te gooien ook als ze zag dat ik me zwaar aan het irriteren was en me al in probeerde te houden. Dit is typisch iets wat vrouwen niet kunnen of willen begrijpen.

Je hoeft niet te blijven he? Het is toegestaan een relatie te verbreken als het zo kut voor je is.

quote:
12s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Just saying.
En nou maar hopen dat je het over je reacties in dit topic hebt.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_185163997
quote:
Overigens vind ik sommige reacties wel hilarisch als het gaat om ruzies.
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Toen ik nog samenwoonde met mijn ex heb ik bijvoorbeeld eens ons halve interieur aan gort geslagen. Heb elk vloek en scheldwoord al naar haar gegooid.

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Je bent niet de enige, maar het is gedrag wat je gelukkig alleen bij een minderheid ziet. Het is overigens een uiting van machteloosheid. Jouw ex was jou waarschijnlijk mentaal de baas.

Hoe dan ook: het is wangedrag. En niet normaal.
pi_185164195
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Ttulpen het volgende:

[..]

Ik heb o.a. gezondheidsproblemen. Piep in mijn oor en hyperacusis. Kan niet eens naar de film. Dus ik voel me ook wel beperkt en neem ik genoegen met respectloosheid. Wie wil nou zo iemand als ik?

Maar zijn 20 minutenlange gescheld van laatst op 1 opmerking van mij gaat mij zelfs te ver. Dan maar alleen zijn
Ik denk dat alleen zijn en leren van jezelf te houden voor jou een goede stap is om daarna een fijne relatie te krijgen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:30:22 #156
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185164266
Sorry ik heb het tot pagina 5 volgehouden maar:

Slachtofferrol much. Wil je niet alleen blijven en zijn gedrag accepteren een fijn leven samen of vrouw-up en zoek jezelf en wees niet bang om alleen te blijven en kruip in vredesnaam uit die slachtofferrol.

Het is na 5 pagina's niet meer op te brengen om door te lezen voor mij. Kanonne
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 22 februari 2019 @ 08:35:35 #157
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_185164322
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Kan je wel zo'n smiley plaatsen maar het is echt absurd gedrag om zoiets te doen.
Hier worden de dakpannetjes ook af en toe gelicht maar dat blijft dan een flinke mopperpartij van beide kanten. Als het interieur er aan zou gaan (vanaf maand nul tot jaar 17) dan was er vanaf maand nul een gat in het huis en daar zou een van beide partijen per direct door mogen vertrekken.
If you can dream it, you can do it...
pi_185165279
quote:
Wat doen jullie als je ruzie met je partner hebt? Nooit meegemaakt dat de spanningen erg hoog kunnen oplopen en dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt?

Alleen wat ik bizar vind aan het gedrag van de vriend van TS is dat zijn woedeaanvallen zo wisselvallig zijn. Misschien kan een psycholoog te hulp schieten.
Dat is écht niet normaal hoor.
pi_185165892
quote:

Je bent sowieso niet de enige. Mensen kunnen boos worden en uit boosheid weleens gek gaan doen, maar het is niet ‘normaal’. Het ligt er misschien ook aan hoe je in je vel zit en hoe de relatie op dat moment is. Ofzo. Ik kan ook wel echt heel kwaad worden (2x per jaar eens ofzo :P), dat ik zin heb om ergens tegenaan te trappen. Ik denk toch wel dat dat menselijk is, tenzij je heel zen bent. Maar het maakt ‘t niet normaal om het hele interieur dan maar kapot te maken, al heb je die drang wel.
pi_185166200
quote:

Nee, gelukkig niet.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 10:47:17 #161
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185166323
quote:

Nee. Ik heb respect voor mijn vrouw.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 11:13:18 #162
16180 crew  CoolGuy
pi_185166961
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 23:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zeg niet zo zeer dat het normaal is, maar het is ook geen wereldvreemd gedrag en zo reageren sommige users hier wel.

Man en vrouw samen is een heel avontuur. En daar komt de nodige frustratie bij, aan allebei de kanten. En de natuur heeft er nu eenmaal voor gezorgd dat mannen agressiever zijn.
Op deze manier uiting geven aan je agressie is een keuze. Je kunt je ook omdraaien en weglopen. Ik zeg niet dat vrouwen zich niet ontzettend kut kunnen gedragen maar wat jij beschrijft is gewoon respectloos. Als je het niet trekt ga je weg, maar je gaat niet schelden en de boel slopen.

Lekker voorbeeld zou ik dan ook zijn voor mn dochter zeg. Die krijgt dan het idee dat dat normaal is en zal dan ook met zo'n gast thuis komen, no thanks :N
pi_185167166
quote:

Nee je bent niet de enige.
Ik deed dat ook in mijn jonge jaren.
Kutte is alleen dat je zelf ook weer opdraait voor de kosten van je uit boosheid gesloopte interieur.
Wijsheid komt met de jaren.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:21 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185167290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:23 schreef Rose_Red het volgende:
Wijsheid komt met de jaren.
Die 'wijsheid' had ik ook wel toen ik 20 was. Wat een onzin. Niet iedereen is een tokkie die zijn emoties niet onder controle heeft.
pi_185167843
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die 'wijsheid' had ik ook wel toen ik 20 was. Wat een onzin. Niet iedereen is een tokkie die zijn emoties niet onder controle heeft.
Ja en? Wil je nu een sticker ofzo?
pi_185167869
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 11:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoef je niet perse een tokkie voor te zijn. Soms zijn mensen echt niet voor elkaar gemaakt.
pi_185168017
Ik vind het belangrijker om zelfreflectie te hebben en daardoor bepaalde gedragspatronen (of dat nou slopen, schelden, slachtoffergedrag of passief-agressief zijn is) bij jezelf weet te herkennen en daar vervolgens actie op onderneemt om het te verbeteren.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:03:47 #168
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 07:54 schreef Elpis het volgende:
Je hoeft niet te blijven he? Het is toegestaan een relatie te verbreken als het zo kut voor je is.

Loyaliteit en trouw heb ik hoog in het vaandel staan.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:05:05 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Ik heb respect voor mijn vrouw.
En als je vrouw zich een keer disrespectvol gedraagt naar jou toe?
Wat dan? Ga je nog dieper bukken voor haar?
pi_185168183
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:03 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Loyaliteit en trouw heb ik hoog in het vaandel staan.
Totaan de ander met geweld dwingen te blijven?
pi_185168187
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Jij vergelijkt het oplossen van een conflict met woorden met jezelf vernederen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:09:38 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_185168209
quote:

[..]

Vind je het zelf niet veelzeggend dat er in jouw hoofd niets bestaat tussen 'diep bukken' en elk scheldwoord dat er is naar dr hoofd gooien en de boel kort en klein slaan?

Daarnaast heeft mijn vrouw ook respect voor mij. Heb je voorbeelden van wat jij ziet als 'disrespectvol'?
pi_185168210
quote:

Er schijnt onder volwassen ook wel eens gepraat te worden.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:11:55 #174
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168261
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 07:54 schreef Elpis het volgende:

[..]

[..]

En nou maar hopen dat je het over je reacties in dit topic hebt.
Nee, vrouwen moeten eens leren dat als een man zich zichtbaar aan het ergeren is gewoon hun mondje te houden totdat hij afgekoeld is. Wat je zaait zul je oogsten.

Ik ga bijvoorbeeld ook niet tegen haar zeggen dat ze een veels te dikke kont heeft als ze onzeker is en dit aan mij vraagt.
pi_185168276
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er schijnt onder volwassen ook wel eens gepraat te worden.
Ja.
Maar toch komt het wel vaak voor hoor, geweld en schelden binnen relaties. Ik geloof niet álle mensen hier die zeggen het niet te herkennen.
pi_185168283
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Harvest89 het volgende:

Nee, vrouwen moeten eens leren dat als een man zich zichtbaar aan het ergeren is gewoon hun mondje te houden totdat hij afgekoeld is. Wat je zaait zul je oogsten.

Ik ga bijvoorbeeld ook niet tegen haar zeggen dat ze een veels te dikke kont heeft als ze onzeker is en dit aan mij vraagt.
Jij klinkt wel als een enorm leuke kerel zo.
pi_185168306
Wat verdrietig dat je denkt dat je niet beter verdient. Door de problemen met je gehoor kun je misschien bepaalde dingen niet ondernemen, maar dat betekent echt niet dat je maar genoegen moet nemen met iemand die je zo behandelt. :{ Denk dat je aan de slag moet met zulke gedachten (ook de angstige gedachten). Er eens kritisch naar kijken met bijvoorbeeld hulp van een psycholoog. Dat kan ook veel doen voor je gevoel van eigenwaarde.

@Harvest89 - denk je dat een ruzie zonder gescheld of het vernielen van dingen geen echt goede ruzie kan zijn? }) 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_185168313
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja.
Maar toch komt het wel vaak voor hoor, geweld en schelden binnen relaties. Ik geloof niet álle mensen hier die zeggen het niet te herkennen.
O, maar dat heb ik ook gezegd. Het komt voor. Maar is een minderheid.

Overigens vind ik een keer ‘eikel’ of ‘kutwijf’ naar iemand roepen van een totaal andere orde dan het halve huis slopen.
pi_185168338
quote:

[..]

Iets oplossen met geweld is een teken van zwakte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185168365
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O, maar dat heb ik ook gezegd. Het komt voor. Maar is een minderheid.

Overigens vind ik een keer ‘eikel’ of ‘kutwijf’ naar iemand roepen van een totaal andere orde dan het halve huis slopen.
Ja, geloof ik ook niet echt. Een 'minderheid'. Ik denk dat zulke ongezonde relaties veel vaker voorkomen dan je je voor kunt stellen, ook in je eigen omgeving. Mensen zijn best wel fucked up eigenlijk, helaas.
pi_185168396
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Ja, geloof ik ook niet echt. Een 'minderheid'. Ik denk dat zulke ongezonde relaties veel vaker voorkomen dan je je voor kunt stellen, ook in je eigen omgeving. Mensen zijn best wel fucked up eigenlijk, helaas.
Ik ben positiever. :)
pi_185168432
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben positiever. :)
Ik niet! En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:20:44 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168447
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij klinkt wel als een enorm leuke kerel zo.
Ben ik ook, met mij is het nooit saai.
pi_185168457
quote:

[..]

Dude.... :')
pi_185168477
quote:

[..]

Tuurlijk is het fijn als ze het dan -even- laat rusten, zodat je kunt afkoelen. Maar wat de ander ook doet, je bent verantwoordelijk voor jouw eigen reactie. Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.

Ik zou trouwens liever horen dat ik een dikke kont heb, dan dat mijn man me kankerhoer noemt of iets dergelijks. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_185168485
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:16 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Maar hoe is dat nu relevant dan? En een ongezond patroon is ook niet per definitie niet meer te doorbreken, al dan niet met professionele hulp. Alleen binnen een relatie moet je dan wel beiden het probleem erkennen en er iets aan willen doen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
Eens :)
pi_185168509
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik niet! En ik vind het ook dom om mensen die geweld gebruiken in relaties, per definitie af te schilderen als tokkies. Hoeft niet zo te zijn, maar ja, :)
Ik heb dan ook gezegd dat het een teken van onmacht is. :)
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:25:10 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168522
Laten we er maar over ophouden.
TS is degene hier die hulp en advies nodig heeft.

Ik wil wel nog duidelijk maken dat ik nog nooit een vrouw heb geslagen. Al heb ik wel meerdere malen op het punt gestaan om dat te doen.
pi_185168534
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Tuurlijk is het fijn als ze het dan -even- laat rusten, zodat je kunt afkoelen. Maar wat de ander ook doet, je bent verantwoordelijk voor jouw eigen reactie. Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.

Ik zou trouwens liever horen dat ik een dikke kont heb, dan dat mijn man me kankerhoer noemt of iets dergelijks. :')
De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:27:27 #190
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168560
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:22 schreef Sumppi het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen je te beheersen.
Dit is dus precies wat vrouwen niet begrijpen.
Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
pi_185168565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
Klinkt gezond, al eens hulp voor gezocht?
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:28:03 #192
16180 crew  CoolGuy
pi_185168568
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Omdat dat wordt gezien als toegeven aan. Je loopt weg, maar dat voelt als verliezen. Het is uiteindelijk gewoon een keuze om te schelden of fysiek te worden. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om dat niét te doen. Zo eenvoudig is het inderdaad.
pi_185168578
quote:

[..]

Dus ligt het aan jou en niet aan vrouwen. Hebben we dat even vastgelegd.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:29:33 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_185168591
quote:

[..]

Daar zou ik dan eens met iemand over gaan praten. Ik weet niet of je dat bij al je relaties had of alleen bij die ex maar dit is gewoon ongezond. Aangezien je refereert aan vrouwen, meervoud, lijkt het me dat je dat niet alleen bij je ex had.

Dat is niet een issue van die vrouwen, maar van jou.
pi_185168606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:28 schreef CoolGuy het volgende:

Omdat dat wordt gezien als toegeven aan. Je loopt weg, maar dat voelt als verliezen. Het is uiteindelijk gewoon een keuze om te schelden of fysiek te worden. Je kunt er namelijk ook voor kiezen om dat niét te doen. Zo eenvoudig is het inderdaad.
Ik denk dat dat al een deel van het probleem is. Zoiets zien als winnen of verliezen. Gewoon samen oplossen.
pi_185168608
quote:

[..]

Alleen maar omdat ze ergens over zit te drammen? Dan laat je je wel makkelijk kisten hoor.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 12:34:13 #197
16180 crew  CoolGuy
pi_185168643
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat al een deel van het probleem is. Zoiets zien als winnen of verliezen. Gewoon samen oplossen.
Dat denk ik ook wel. Je zult als ouder maar moeten toezien hoe je dochter met iemand die dit gedrag laat zien samen is.
pi_185168686
quote:

[..]

Jij beschouwd een TBS waas als iets mannelijks? Juist
pi_185168699
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:34 schreef CoolGuy het volgende:

Dat denk ik ook wel. Je zult als ouder maar moeten toezien hoe je dochter met iemand dit dit gedrag laat zien samen is.
Tsja, ik probeer mijn dochters in ieder geval te laten zien hoe het moet. Hopelijk is die invloed voldoende.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 12:38:03 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185168717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Daar zou ik dan eens met iemand over gaan praten. Ik weet niet of je dat bij al je relaties had of alleen bij die ex maar dit is gewoon ongezond. Aangezien je refereert aan vrouwen, meervoud, lijkt het me dat je dat niet alleen bij je ex had.

Dat is niet een issue van die vrouwen, maar van jou.
Heb ik bij meerdere vrouwen gehad ja.
Het probleem is dat als vrouwen zien dat je je bent aan het irriteren ze er steeds een schepje bovenop doen. Dat is echt vrouwen eigen.
Mannen die dat niet ervaren die zijn aan het liegen, emotioneel geremd, of te lief (vloerdweil).

Ik hoef er met niemand over te praten want het kan makkelijk opgelost worden. Als je mannetje pissig is, probeer dan om hem rustig te krijgen of hou je mond dicht. Ga hem niet nog kwader maken. Lijkt mij vrij normaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')