Je bent niet debiel, je hebt tegen beter weten in het geprobeerd. Dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.
Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.
Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.
Het is verder ook niet debiel of dom, heel veel mensen proberen het goede in een ander te zien ondanks alles wat ze zelf te verduren krijgen.
Je weet nu hoe hij is, probeer daar naar te handelen en zet jezelf op de eerste plaats in plaats van die eikel.
Sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?
Is het iets wat ik uitlok of heb ik gewoon de verkeerde man getroffen?
Ben ik een bepaald type vrouw die geen respect verdient?
Als je zo traag van begrip moet je echt hulp zoeken hoor. Hengelen naar bevestiging van wat je wil horen gaat je niet helpen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?
Geluk moet je zelf vinden, gaat een ander niet voor je doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.
Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
Dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.
Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
Als je bewust de naïveling blijft uithangen en adviezen negeert, dan verdien je het inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Die krijgen geen nat poesje van agressieve mannen of hebben inmiddels geleerd dit onder controle te houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Terecht dat je je een debiel voelt als je hem verantwoordelijk maakt voor wat je zelf mede in stand hebt gehouden. Jij bepaalt wat je wel en niet de moeite waard vond en vindt. In dat opzicht is het inderdaad flink debiel dat de afgelopen jaren geen enkele waarde zou hebben, enkel omdat hij geen machine is die levert wat jij erin gestopt hebt. Dat is geen onvoorwaardelijke liefde, dus misschien moet je even die aureool afzetten, dat jij ook geen onschuldig en oprechte lover bent hierin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Jij zag kennelijk genoeg om het destijds die moeite waard te vinden. Was het niet voor hem als mens, dan wel als jouw geliefde toekomstbeeld in je hoofd. Dan kun je nu voor jezelf dat beeld gaan invullen met een andere vent dan deze en verbeteringen doorvoeren. Koester de wel mooie dingen die er wel geweest moeten zijn om vijf jaar vol te hebben gehouden en gebruik die voor wat je wel wil. Kijk naar de verbeterpunten en wat jij kan doen om ervoor te zorgen dat je niet weer in zo een situatie belandt. Dan neem je verantwoording voor wat je wel zelf kan doen en kun je de afgelopen jaren extra nut geven door er van te leren en te zorgen dat het niet weer gebeurt.quote:Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Volgende beter selecteren dus, al is het wellicht raadzaam om eerst eens een jaar alleen te blijven. Om een en ander te verwerken en niet te gaan rebounden in een ietwat hardnekkig patroon dat je niet bevalt..quote:Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
Jij leert anderen tot op zekere hoogte hoe ze met je om moeten en kunnen gaan. Als jij vindt dat je respect verdient, dan moet je daar naar gaan handelen en niet mauwen dat je na vijf jaar nog steeds geen respect krijgt van iemand die structureel over je grenzen heen is blijven gaan. Iets anders verwachten, terwijl je hetzelfde blijft doen is niet realistisch. Als hij dat niet kan of wil om wat voor reden dan ook, nou dan moet jij aan de bak om te bepalen of het je wel waard is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]hoi, ik val op vrouwen met issues en dit maakt me hard.
Ja hoi, daten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man....
Wat moet zij bij de GGZ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.
Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.quote:
Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.
Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.
Maarreee whats up 😊quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.
Maar zij wil ergens heen waar ze niets hoeft te betalen. Bij GGZ leden wordt volgens mij wel bijna alles vergoed.
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:58 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen idee.
Weet hij alleen. Hoe andere mannen daaronder zijn is verschillend. Sommige houden van de ander maar is het gewend zo tekeer te gaan (dan gaat dat ook zo in de familie eraan toe) of ze zijn echt klaar met je.
Kortom, alleen hij kan daarin een antwoord geven.
Heb je al gezegd hoe oud jullie zijn?
Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.
En we zijn echt niet de jongsten meer. Ik ben stukje jonger, maar hij wordt over paar maanden 38 jaar
Komt bekend voor vind je niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....
Zulke soaps heb ik al vaker hier gelezen ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Komt bekend voor vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |