Kun je voelen dat zo'n woedeaanval eraan zit te komen? Denk dat dat wel te leren is. Of desnoods in je woede weglopen, ogen dicht, vingers in je oren, lalala.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat vrouwen niet begrijpen.
Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
Inderdaad. Naja wij hebben er maar 1 maar ik hoop dat zij mee krijgt hoe haar vader met haar moeder om gaat en dat dat de blauwdruk gaat zijn voor hoe zij het later wil. Je neemt genoegen met datgene dat je denkt dat je verdient, en wat je denkt dat je verdient is dan weer grotendeels iets dat je van je ouders mee krijgt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tsja, ik probeer mijn dochters in ieder geval te laten zien hoe het moet. Hopelijk is die invloed voldoende.
Nou precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Ik ben verbaal sterk. Dus als ze gaan zuigen (...) blijf ik gewoon kalm. En als ik merk dat ik mijn kalmte verlies ga ik gewoon elders heen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heb ik bij meerdere vrouwen gehad ja.
Het probleem is dat als vrouwen zien dat je je bent aan het irriteren ze er steeds een schepje bovenop doen. Dat is echt vrouwen eigen.
Mannen die dat niet ervaren die zijn aan het liegen, emotioneel geremd, of te lief (vloerdweil).
Ik hoef er met niemand over te praten want het kan makkelijk opgelost worden. Als je mannetje pissig is, probeer dan om hem rustig te krijgen of hou je mond dicht. Ga hem niet nog kwader maken. Lijkt mij vrij normaal.
Nou, het probleem ligt toch echt bij jou. Het gaat niet om of ze dat ervaren, het gaat erom hoe je er op reageert. Dat is je eigen verantwoordelijkheid, niet die van de vrouw,hoe hard je dat ook probeert te roepen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het probleem is dat als vrouwen zien dat je je bent aan het irriteren ze er steeds een schepje bovenop doen. Dat is echt vrouwen eigen.
Mannen die dat niet ervaren die zijn aan het liegen, emotioneel geremd, of te lief (vloerdweil).
Ik hoef er met niemand over te praten want het kan makkelijk opgelost worden. Als je mannetje pissig is, probeer dan om hem rustig te krijgen of hou je mond dicht. Ga hem niet nog kwader maken. Lijkt mij vrij normaal.
Wel makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen. Door een ander heb jij je niet in de hand. Zou toch mooi zijn als jij bepaalt hoe je je gedraagt?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat je met het slopen van je halve huis bij mij zou oogsten is dat je onmiddellijk op straat zou staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:11 schreef Harvest89 het volgende:
Nee, vrouwen moeten eens leren dat als een man zich zichtbaar aan het ergeren is gewoon hun mondje te houden totdat hij afgekoeld is. Wat je zaait zul je oogsten.
Die grens is flinterdun heb ik het idee. Er komt nog wel eens een moment dat je daar overheen stapt en ik vermoed dat je het voor jezelf nog recht weet te lullen ook. Iets met geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef Harvest89 het volgende:
Ik wil wel nog duidelijk maken dat ik nog nooit een vrouw heb geslagen. Al heb ik wel meerdere malen op het punt gestaan om dat te doen.
Je hoeft helemaal niets op te kroppen. Leef je lekker uit in de gym ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Tuurlijk. Beter krop je als man alle woede en haat op onder het mom van "beschaafd blijven", en "je kunt je ook beheersen"![]()
Daar is niets gezonds aan. Mensen zijn geen robots.
Mijn laatste post in dit topic:
Actie, reactie.
Vertel dat maar tegen de rechter mocht je aangehouden worden voor huiselijk geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Tuurlijk. Beter krop je als man alle woede en haat op onder het mom van "beschaafd blijven", en "je kunt je ook beheersen"![]()
Actie, reactie.
Was je vader nog in beeld? Hoe reageerde hij? Of waren je ouders niet op de hoogte hiervan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
Natuurlijk is het dan de schuld van de vrouw, want ze kwam per ongeluk in de baan van z'n hand toen hij iets wilde pakken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef Elpis het volgende:
[..]
Die grens is flinterdun heb ik het idee. Er komt nog wel eens een moment dat je daar overheen stapt en ik vermoed dat je het voor jezelf nog recht weet te lullen ook. Iets met geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Ik heb even de memo gemist dat woede alleen voorbehouden is aan mannen? hoe zit dat?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Actie, reactie.
In plaats van kritiek naar me te gooien zou je ook tegen me kunnen zeggen: "Wauw Harvest, respect dat je nog nooit vrouwen hebt geslagen zoals veel andere mannen hebben gedaan ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald. Ga zo door!".quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:49 schreef Elpis het volgende:
Die grens is flinterdun heb ik het idee. Er komt nog wel eens een moment dat je daar overheen stapt en ik vermoed dat je het voor jezelf nog recht weet te lullen ook. Iets met geen verantwoordelijkheid nemen voor je eigen daden.
Gastquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In plaats van kritiek naar me te gooien zou je ook tegen me kunnen zeggen: "Wauw Harvest, respect dat je nog nooit vrouwen hebt geslagen zoals veel andere mannen hebben gedaan ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald. Ga zo door!".
De grens is misschien dun, maar ik was vroeger wat gewelddadiger dan nu. Dus heb er wel vertrouwen in dat ik er niet overheen ga.
Wow respect dat je je gewoon als een volwassen mens gedraagt en niet als een kleuter van 4 die begint te meppen als het hem niet zint!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In plaats van kritiek naar me te gooien zou je ook tegen me kunnen zeggen: "Wauw Harvest, respect dat je nog nooit vrouwen hebt geslagen zoals veel andere mannen hebben gedaan ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald. Ga zo door!".
De grens is misschien dun, maar ik was vroeger wat gewelddadiger dan nu. Dus heb er wel vertrouwen in dat ik er niet overheen ga.
Haat zelfs.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:53 schreef Harvest89 het volgende:
Actie, reactie.
Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:46 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wel makkelijk om de verantwoordelijkheid bij de ander te leggen. Door een ander heb jij je niet in de hand. Zou toch mooi zijn als jij bepaalt hoe je je gedraagt?Dat het niet van de ander af hoeft te hangen.
Wow Harvest, respect dat je nog nooit een vrouw hebt vermoord en in stukken gesneden, ondanks het feit dat ze het bloed onder je nagels vandaan hebben gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Date andere vrouwen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb even de memo gemist dat woede alleen voorbehouden is aan mannen? hoe zit dat?
gast, jij hebt echt issues. Zoek hulpquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding. En ik kan me niet voorstellen dat jouw (ex)vriendinnen zo doortrapt en vals zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
Je klinkt zo een beetje als de mannelijke versie van 'alle mannen zijn klootzakken en niet te vertrouwen' en dan nog een tandje erger, vraag me af of je je dat wel beseft.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of mensen zeggen/ roepen gewoon dat iets ze kwaad maakt. Is al dat nare gedrag niet nodig. Lost ook niks op. Je scheldt wat, gooit met een stoel...en dan? Is het dan goed?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding.
Met andere woorden, je bent gewoon een agressief stuk vreten. Het ligt aan jou, aan niemand anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.
Bij vrouwen gaat dat dus niet.
Fijn om te lezen dat jij geen issues hebt met geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.
Ik herken hier niets van. Ik heb vrijwel nooit ruzie gehad. Maar woede en geweld lijkt een beetje als een rode draad door je leven te lopen. Of was dat ook allemaal de schuld van anderen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
ik ‘herken’ jouw verhaal van een aantal vrouwen die geweld gebruikten richting mannen. En ja, die hadden issues, niet te zuinig ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Dat hoeft helemaal niet, maar men is nu eenmaal geneigd om een relatie aan te gaan waarin je in je vertrouwde patroontje kan vallen en de rol van de ander ook vergelijkbaar is. Daarom zal jij niet gauw een actief agressieve vrouw die het interieur sloopt treffen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Nee, je zit hier in een normale omgeving waar mensen niet alles oplossen met geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.
Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Wat je wil zeggen is dat je gewoon een agressieve totaalidioot bentquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ja het verschil zit hem er vast niet in dat het een een conflict met wildvreemden is (dus heel makkelijk los en achter je te laten) en dat in een relatie niet het geval is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.
Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Hier heb je jezelf verklapt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk nooit: hij zal me niet slaan, dus ik ziek nog even lekker verder. Of: alleen een stemverheffing? Doe toch eens wat meer je best man!
Oh jawel. Ik snap dat dat confronterend is als je je mannelijkheid put uit het gebruiken van geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Heb je de posts van Harvest (die door Eldino gequoot wordt) wel gelezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo?
Iemand die bij ruzie begint te schelden, spullen stuk smijt, ontzettend vaak ruzie heeft gehad waarbij klappen zijn gevallen is niet agressief te noemen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo?
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Gewoon timmeren dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.
Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
Leuke poging maar ik zeg nadrukkelijk dat je daar geen relatie mee moet willen.quote:
Als je het niet weet, post dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon.![]()
Maar uh....Ik zelf ben niet agressief btw.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon.![]()
Temperamentvolle man 😍quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is niet echt een keuze. Ik krijg een rode waas voor mijn ogen als ik pissig ben, er gaat een knop om.
Dat "niet begrepen worden" ligt niet aan "vrouwen", dat ligt aan jou. Dat je jezelf niet onder controle kan houden is niet normaal. Ik zou maar eens professionele hulp zoeken als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zit hier denk ik op een plek waar paupers die zich niet kunnen inhouden zich normaal gesproken niet ophouden. Een echte man kan conflicten juist oplossen door te praten, niet door te slaan als een leeghoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.
Nou ja, dan moet je gewoon kappen met de relatie.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.
Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De aanleiding van de discussie was het verhaal over jouw vriendje.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Leuk. Gaat dit serieus al pagina's lang over de woedeaanvallen van harvest? Dit heeft toch niks met mijn OP te maken. Open dan je eigen topic.
Van mij mag een mod al die off topic berichten weghalen. Met zn "ik krijg een rode waas" voor mijn ogen. Rot toch op joh. Je bent gewoon een agressieve gek die zijn emoties niet voldoende kan beheersen.
Net zoals je vriend.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Leuk. Gaat dit serieus al pagina's lang over de woedeaanvallen van harvest? Dit heeft toch niks met mijn OP te maken. Open dan je eigen topic.
Van mij mag een mod al die off topic berichten weghalen. Met zn "ik krijg een rode waas" voor mijn ogen. Rot toch op joh. Je bent gewoon een agressieve gek die zijn emoties niet voldoende kan beheersen.
Oke cool, waarom reageer je niet zo tegen je vriend?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Heeft alles met jouw OP te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Dat doe ik ook! Alleen mijn (ex) vriend luistert niet. Hij heeft sinds woensdag ook niks meer van zich laten horen, geen sorry niks.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Oke cool, waarom reageer je niet zo tegen je vriend?
Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:52 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Heeft alles met jouw OP te maken.Jouw vriend kon zich ook niet beheersen en jouw vraag was of we dat normaal vinden.
Tja jij was blijven hangen in je passieve slachtofferrol en luisterde niet naar de gegeven adviezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:47 schreef Ttulpen het volgende:
Snap je niet dat ik ooit al hulp heb gehad? En hulp zoeken, kost ook klauwen vol met geld. Iets dar ik niet hebquote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Tja jij was blijven hangen in je passieve slachtofferrol en luisterde niet naar de gegeven adviezen.
Of heb je inmiddels hulp voor jezelf gezocht?
dan heb je echt issues, als dat je bezighoudt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:58 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.
Ik kan het niet uitstaan dat hij een andere vrouw wel respectvol zal behandelen en mij als voetveeg
Dus nu wacht je af tot hij naar je luistert?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:56 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Alleen mijn (ex) vriend luistert niet. Hij heeft sinds woensdag ook niks meer van zich laten horen, geen sorry niks.
Het is nu blijkbaar normaal voor hem dat hij zo heeft gescholden om niks. Als ik nou echt aan het jennen was, ok... maar laatst was dat echt niet het geval.
Wat zei de huisarts toen je hem dit probleem voorlegdequote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:02 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Snap je niet dat ik ooit al hulp heb gehad? En hulp zoeken, kost ook klauwen vol met geld. Iets dar ik niet heb
Je moet ook niet met Holleeder gaan daten.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:48 schreef Ttulpen het volgende:
Vandaag had ik met mijn vriend afgesproken waarmee ik bijna 5 jaar on and off samen mee ben geweest.
Maar de laatste maanden gedraagt hij zich zo ontzettend geïrriteerd naar mij toe.
Onderstaande is de exacte weergave van wat er vandaag gebeurde.
Over een maand wilden we een weekje weg gaan. We hadden het over onze bagages, kosten enz. En hij zei opeens dat we deze keer onze bagages vroeg moesten afgeven. De laatste keer werden ze niet meegestuurd met onze vlucht, omdat we te laat incheckten.
Ik herinnerde me toen het incident en zei -zonder dat beschuldigen mijn intentie was- dat die keer hij nog ging roken en daarna naar de wc ging (terwijl ik iets zei van dat we eerst koffers moesten wegbrengen). Hij zat er toen een half uur op en er waren allerlei problemen toen daar op de wc en het spoelde ook niet meer door.
Nou geen probleem. Alleen ging hij opeens heel moeilijk doen
*zo lang zit ik nóóit op de wc!!!
Ik zei: "het maakt ook niet uit. Ik herinnerde het me alleen". Maar hij begon zijn stem te verheffen en dat ik nu moest ophouden. Ik was lichtelijk geschrokken en zei dat het zo was gebeurd. Hij begon te schreeuwen en zei dat ik hem omlaag aan het drukken was en dat ik negatief was.
Ik probeerde intussen te zeggen dat ik daar niet mee bezig was, maar dat ik gewoon de feiten opnoemde, zodat we het konden voorkomen en hem niet omlaag aan het drukken was.
Hij schold me opeens uitvoor k*nkermongool. En daarna dat we niet meer naar Gouda gaan (we zaten in de auto). Daarna schold hij me uit voor kutwijf, hoer. Dat ik two faced en hypocriet ben. Dat ik geen doel in mijn leven heb. Dat allemaal keihard schreeuwen.
Ik bleef stil en af en toe piepte ik er iets tussendoor als *je hoeft niet te schelden* en *je hebt me uitgescholden*. Ik heb een hele fijne, zachte stem, dus stem verheffen gaat niet.
Hij keerde na 15 min samenzijn de auto om en zei intussen ik ga niet met jou op vakantie en daarna weer dat geld van mn vader is alleen voor mij. (Zn vader bood aan om hotel mee te betalen wat voor mij niet eens nodig was!!). Hij zou me weer wegbrengen waar hij me zojuist had opgehaald. Ik zei dat ik alleen ging.
Opeens deed hij weer poeslief en zei met een poeslieve stem: zullen we nu weer normaal doen? Ik was al aan het snikken en zei breng me maar weg. Hij emotieloos: ok.
Na een lange stilte zei hij dat ik respectloos was, gemeen tegen anderen ben en dat ik schijt aan hem heb en dat hij nu schijt aan mij heeft. In al die tijd heb ik hem niet 1 keer beschuldigd of uitgescholden of persoonlijk aangevallen. En dat zei ik hem ook. Hij deelde ook mee dat ik hem zou hebben gebruikt. Maar hij heeft nooit wat voor me gedaan. Toen ik hem dat vroeg,zei hij qua dagjes weggaan. Kan ik ook met vriendinnen zei ik.
Toen zette hij me ergens op straat af. En zei toen met een poeslieve stem *nou wat hebben we weer genoten hè* Ik begon natuurlijk in de auto te huilen en dat ik het niet zo bedoeld had, zei hij dat ik het weer aan het bagatelliseren was. Ik huilde en hij zei dat hij van binnen aan het huilen was. Kan dit?
En toen ik uit de auto was, scheurde hij letterlijk weg.
Ik zit nu met een kutgevoel, maar heb hem wel overal geblokkeerd.
Hij is echt veranderd. Is dit normaal?
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dus nu wacht je af tot hij naar je luistert?
Is het niet tijd om je van hem los te maken en voor je eigen leven te kiezen?
Mijn huisarts stuurde me naar iets dat gewoon niet vergoed werd. Zat ik daar met een rekening van 6000 euro. Nooit meer. Te vaak shit meegemaakt met die artsen. Ze willen alleen je geld. En echt niet dat die behandelingen mij hebben geholpen. Gelukkig kreeg ik geen antidepressivaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat zei de huisarts toen je hem dit probleem voorlegde
Ik bedoel toen je afgelopen week opnieuw contact opnam. Ik neem aan dat je hebt voorgelegd dat je nog steeds hulp nodig hebt, maar dat je het niet kan missen als het zo'n dure grap is en het niet wordt vergoed.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mijn huisarts stuurde me naar iets dat gewoon niet vergoed werd. Zat ik daar met een rekening van 6000 euro. Nooit meer. Te vaak shit meegemaakt met die artsen. Ze willen alleen je geld. En echt niet dat die behandelingen mij hebben geholpen. Gelukkig kreeg ik geen antidepressiva
GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:30 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mijn huisarts stuurde me naar iets dat gewoon niet vergoed werd. Zat ik daar met een rekening van 6000 euro. Nooit meer. Te vaak shit meegemaakt met die artsen. Ze willen alleen je geld. En echt niet dat die behandelingen mij hebben geholpen. Gelukkig kreeg ik geen antidepressiva
Je bent niet debiel, je hebt tegen beter weten in het geprobeerd. Dat gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.
Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me zo een debiel. Al die tijd heb ik verspild aan iemand die gewoon niks om me gaf.
Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken, als je voor iemand gaat dan moet je dat nooit zien als tijdsverspilling, dan doe je jezelf gewoon te kort.
Het is verder ook niet debiel of dom, heel veel mensen proberen het goede in een ander te zien ondanks alles wat ze zelf te verduren krijgen.
Je weet nu hoe hij is, probeer daar naar te handelen en zet jezelf op de eerste plaats in plaats van die eikel.
Sommige mensen sporen gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?
Is het iets wat ik uitlok of heb ik gewoon de verkeerde man getroffen?
Ben ik een bepaald type vrouw die geen respect verdient?
Als je zo traag van begrip moet je echt hulp zoeken hoor. Hengelen naar bevestiging van wat je wil horen gaat je niet helpen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met vrouwen die wel goed behandeld worden door hun partners? Verdienen zij het wel?
Geluk moet je zelf vinden, gaat een ander niet voor je doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk. Voel me minderwaardig en als ik een gelukkig meisje met haar vriend zie, denk ik vaak dus zij het wel verdient om goed behandeld te worden.
Ik moet zeggen dat ik het erg moeilijk vind om dit niet persoonlijk aan te trekken.
Dit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.
Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
Als je bewust de naïveling blijft uithangen en adviezen negeert, dan verdien je het inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Die krijgen geen nat poesje van agressieve mannen of hebben inmiddels geleerd dit onder controle te houden.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Terecht dat je je een debiel voelt als je hem verantwoordelijk maakt voor wat je zelf mede in stand hebt gehouden. Jij bepaalt wat je wel en niet de moeite waard vond en vindt. In dat opzicht is het inderdaad flink debiel dat de afgelopen jaren geen enkele waarde zou hebben, enkel omdat hij geen machine is die levert wat jij erin gestopt hebt. Dat is geen onvoorwaardelijke liefde, dus misschien moet je even die aureool afzetten, dat jij ook geen onschuldig en oprechte lover bent hierin.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:27 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Jij zag kennelijk genoeg om het destijds die moeite waard te vinden. Was het niet voor hem als mens, dan wel als jouw geliefde toekomstbeeld in je hoofd. Dan kun je nu voor jezelf dat beeld gaan invullen met een andere vent dan deze en verbeteringen doorvoeren. Koester de wel mooie dingen die er wel geweest moeten zijn om vijf jaar vol te hebben gehouden en gebruik die voor wat je wel wil. Kijk naar de verbeterpunten en wat jij kan doen om ervoor te zorgen dat je niet weer in zo een situatie belandt. Dan neem je verantwoording voor wat je wel zelf kan doen en kun je de afgelopen jaren extra nut geven door er van te leren en te zorgen dat het niet weer gebeurt.quote:Hij deed al in het begin raar en iedereen zei dat ik ermee moest stoppen. Maar op het laatst dacht ik, zie je ze hadden het allemaal verkeerd en dat hij echt veranderd was. Maar dat was hij nooit dus. Echt hoe dom ben ik geweest.
Volgende beter selecteren dus, al is het wellicht raadzaam om eerst eens een jaar alleen te blijven. Om een en ander te verwerken en niet te gaan rebounden in een ietwat hardnekkig patroon dat je niet bevalt..quote:Hoe hij me ook op straat afzet en uit zijn huis wegschold. Ik voelde me daarom nooit thuis bij hem.
Jij leert anderen tot op zekere hoogte hoe ze met je om moeten en kunnen gaan. Als jij vindt dat je respect verdient, dan moet je daar naar gaan handelen en niet mauwen dat je na vijf jaar nog steeds geen respect krijgt van iemand die structureel over je grenzen heen is blijven gaan. Iets anders verwachten, terwijl je hetzelfde blijft doen is niet realistisch. Als hij dat niet kan of wil om wat voor reden dan ook, nou dan moet jij aan de bak om te bepalen of het je wel waard is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2019 18:18 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Verdienen? Als een partner zich fatsoenlijk gedraagt is dat niet als beloning voor de ander bedoeld.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 17:05 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 19:40 schreef Aneurism het volgende:
[..]hoi, ik val op vrouwen met issues en dit maakt me hard.
Ja hoi, daten?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man....
Wat moet zij bij de GGZ?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 16:36 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
GGZ zit volgens mij gewoon in het basispakket.
Zeg tegen je huisarts dat je doorverwezen wil worden naar hulpverlening dat vergoed wordt.
Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.quote:
Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze naar een psycholoog wil.
Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan ook elders heen. Heel t land kent psychologen.
Maarreee whats up 😊quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja het zal mij een worst wezen waar ze heen gaat joh.
Maar zij wil ergens heen waar ze niets hoeft te betalen. Bij GGZ leden wordt volgens mij wel bijna alles vergoed.
Geen idee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 15:58 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook of hij nog van me hield en ik snap dat mannen agressiever zijn dan vrouwen.
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen idee.
Weet hij alleen. Hoe andere mannen daaronder zijn is verschillend. Sommige houden van de ander maar is het gewend zo tekeer te gaan (dan gaat dat ook zo in de familie eraan toe) of ze zijn echt klaar met je.
Kortom, alleen hij kan daarin een antwoord geven.
Heb je al gezegd hoe oud jullie zijn?
Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:32 schreef Ttulpen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik ook dat hij aan het daten is.
En we zijn echt niet de jongsten meer. Ik ben stukje jonger, maar hij wordt over paar maanden 38 jaar
Komt bekend voor vind je niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er komen telkens weer nieuwe stukjes bij je verhaal....
Zulke soaps heb ik al vaker hier gelezen ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Komt bekend voor vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |