abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185169934
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
:*
pi_185169953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
Je klinkt zo een beetje als de mannelijke versie van 'alle mannen zijn klootzakken en niet te vertrouwen' en dan nog een tandje erger, vraag me af of je je dat wel beseft.
pi_185170101
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Of mensen zeggen/ roepen gewoon dat iets ze kwaad maakt. Is al dat nare gedrag niet nodig. Lost ook niks op. Je scheldt wat, gooit met een stoel...en dan? Is het dan goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:37:16 #229
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170149
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding.
Dat is het wel.

Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.

Bij vrouwen gaat dat dus niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185170176
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat is het wel.

Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.

Met andere woorden, je bent gewoon een agressief stuk vreten. Het ligt aan jou, aan niemand anders.
pi_185170188
quote:

[..]

Dat is het wel.

Fijn om te lezen dat jij geen issues hebt met geweld.
  Moderator vrijdag 22 februari 2019 @ 13:39:28 #232
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185170210
quote:

[..]

Dat is het wel.

Ik herken hier niets van. Ik heb vrijwel nooit ruzie gehad. Maar woede en geweld lijkt een beetje als een rode draad door je leven te lopen. Of was dat ook allemaal de schuld van anderen?

Als het overal waar je komt naar stront stinkt moet je eens onder je eigen schoenen gaan kijken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_185170238
quote:

[..]

Dat is het wel.

ik ‘herken’ jouw verhaal van een aantal vrouwen die geweld gebruikten richting mannen. En ja, die hadden issues, niet te zuinig ook.
Ik hoop echt dat je gaat inzien dat het echt niet normaal is dat je je zo gedraagt
pi_185170263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Dat hoeft helemaal niet, maar men is nu eenmaal geneigd om een relatie aan te gaan waarin je in je vertrouwde patroontje kan vallen en de rol van de ander ook vergelijkbaar is. Daarom zal jij niet gauw een actief agressieve vrouw die het interieur sloopt treffen.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:41:53 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170284
Oke laat maar gaan dan.

Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
pi_185170305
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.

Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Nee, je zit hier in een normale omgeving waar mensen niet alles oplossen met geweld.
pi_185170310
quote:

[..]

Dat is het wel.

Wat je wil zeggen is dat je gewoon een agressieve totaalidioot bent
A mind with a heart of it's own
pi_185170313
quote:

[..]

Dat is het wel.

Ja het verschil zit hem er vast niet in dat het een een conflict met wildvreemden is (dus heel makkelijk los en achter je te laten) en dat in een relatie niet het geval is. :T
pi_185170509
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.

:D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 22 februari 2019 @ 13:50:39 #240
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185170518
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk nooit: hij zal me niet slaan, dus ik ziek nog even lekker verder. Of: alleen een stemverheffing? Doe toch eens wat meer je best man!
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
pi_185170649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Oh jawel. Ik snap dat dat confronterend is als je je mannelijkheid put uit het gebruiken van geweld.

Zoals ik je al eerder heb geprobeerd uit te leggen zijn er net zo goed actief agressieve vrouwen. Maar daar zul jij niet mee in een relatie belanden, omdat jullie vertrouwde destructieve gedragspatronen en rollen niet bij elkaar passen.
pi_185170757
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo? :')
Heb je de posts van Harvest (die door Eldino gequoot wordt) wel gelezen? :D
Anders begin daar eens mee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185170837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo? :')
Iemand die bij ruzie begint te schelden, spullen stuk smijt, ontzettend vaak ruzie heeft gehad waarbij klappen zijn gevallen is niet agressief te noemen? :+
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:05:41 #244
451005 Grems
Clown World
pi_185170917
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.

Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:19:47 #245
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_185171281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man.... :9~
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_185171337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:

[..]

Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.

Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
Gewoon timmeren dan.
Tap tap tap
  vrijdag 22 februari 2019 @ 14:25:40 #247
451005 Grems
Clown World
pi_185171419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gewoon timmeren dan.
Leuke poging maar ik zeg nadrukkelijk dat je daar geen relatie mee moet willen.

Alleen we moeten vooral niet doen alsof het in de meeste gevallen een kwestie is van een halve wilde die het arme dametje pijn doet. Vaak is het een zieke dynamiek.
pi_185171450
Doet me denken aan de ruzies bij oud buren van mij met veel gescheld van met name zijn kant en gegooi met servies enzo.
Was enorm blij voor die meid dat ze op een gegeven moment de moed had op de relatie te verbreken en er vandoor te gaan.
A mind with a heart of it's own
pi_185171489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon. :')
Maar uh....Ik zelf ben niet agressief btw.
Als je het niet weet, post dan gewoon niet.
pi_185171509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon. :')

Nee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')