quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zo’n vriendje als Harvest heb ik ook gehad. Gevolg was dat ik op een gegeven moment maar niets meer zei en hij alsnog flipte want [insert onzinreden]. Is gelukkig al heel lang geleden, maar mijn God, wat was ik dom en naïef dat ik het toen zo ver heb laten komen.
Je klinkt zo een beetje als de mannelijke versie van 'alle mannen zijn klootzakken en niet te vertrouwen' en dan nog een tandje erger, vraag me af of je je dat wel beseft.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat veel vrouwen weten dat je ze niet hoort te slaan, en je dat waarschijnlijk ook niet zal doen. En daar maken ze nou juist misbruik van. Niet alle vrouwen hoor, maar veel wel.
Of mensen zeggen/ roepen gewoon dat iets ze kwaad maakt. Is al dat nare gedrag niet nodig. Lost ook niks op. Je scheldt wat, gooit met een stoel...en dan? Is het dan goed?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Dat is het wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Doe alsjeblieft iets aan je beeld van mensen. Het is geen man-vrouw ding.
Met andere woorden, je bent gewoon een agressief stuk vreten. Het ligt aan jou, aan niemand anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.
Bij vrouwen gaat dat dus niet.
Fijn om te lezen dat jij geen issues hebt met geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ik heb ontzettend vaak ruzie gehad met mannen. Met name vroeger tijdens het uitgaan in kroegen, voetbalwedstrijden, clubs etc.
Als daar spanningen hoog oplopen dan geef je elkaar een paar klappen. Je krijgt een kick van de adrenaline en pijn. Alle woede en haat is eruit.
Ik herken hier niets van. Ik heb vrijwel nooit ruzie gehad. Maar woede en geweld lijkt een beetje als een rode draad door je leven te lopen. Of was dat ook allemaal de schuld van anderen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
ik ‘herken’ jouw verhaal van een aantal vrouwen die geweld gebruikten richting mannen. En ja, die hadden issues, niet te zuinig ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Dat hoeft helemaal niet, maar men is nu eenmaal geneigd om een relatie aan te gaan waarin je in je vertrouwde patroontje kan vallen en de rol van de ander ook vergelijkbaar is. Daarom zal jij niet gauw een actief agressieve vrouw die het interieur sloopt treffen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vrouwen gaan er denk ik anders mee om. Die laten vaker op een andere manier zien dat ze kwaad zijn.
Silent treatment, sabotagewerk, afstandelijk gedrag, sarcasme etc.
Nee, je zit hier in een normale omgeving waar mensen niet alles oplossen met geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.
Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Wat je wil zeggen is dat je gewoon een agressieve totaalidioot bentquote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
Ja het verschil zit hem er vast niet in dat het een een conflict met wildvreemden is (dus heel makkelijk los en achter je te laten) en dat in een relatie niet het geval is.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is het wel.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:41 schreef Harvest89 het volgende:
Oke laat maar gaan dan.
Ik zit hier in de upperclass society waar mannen elkaar met stoffen handschoentjes om de beurt in het gezicht vegen als ze onenigheid hebben.
Hier heb je jezelf verklapt.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:30 schreef Sumppi het volgende:
Ik denk nooit: hij zal me niet slaan, dus ik ziek nog even lekker verder. Of: alleen een stemverheffing? Doe toch eens wat meer je best man!
Oh jawel. Ik snap dat dat confronterend is als je je mannelijkheid put uit het gebruiken van geweld.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Heb je de posts van Harvest (die door Eldino gequoot wordt) wel gelezen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo?
Iemand die bij ruzie begint te schelden, spullen stuk smijt, ontzettend vaak ruzie heeft gehad waarbij klappen zijn gevallen is niet agressief te noemen?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:57 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Wat een waardeoordelen allemaal weer. Ben jij telepathisch ofzo?
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De vraag is ook: waarom zegt hij zelf niet: ik ben even weg. Om die pauze te krijgen. Want zo simpel is het natuurlijk wel.
Ik word een beetje vochtig van jou als hartstochtelijke, passievolle, mannelijke sterke man....quote:Op vrijdag 22 februari 2019 13:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier heb je jezelf verklapt.
Het zou misschien kunnen dat ik de verkeerde vrouwen heb uitgekozen. Maar ga niet ontkennen dat dit geen vrouwelijk gedrag is.
Gewoon timmeren dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:05 schreef Grems het volgende:
[..]
Sommige vrouwen volgen je tot in de andere kamer, verdieping of zelfs tot in de auto.
Niet dat je daarmee een relatie moet onderhouden maar ze zijn er wel en ze zijn niet bepaald zeldzaam.
Leuke poging maar ik zeg nadrukkelijk dat je daar geen relatie mee moet willen.quote:
Als je het niet weet, post dan gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon.![]()
Maar uh....Ik zelf ben niet agressief btw.
Nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 14:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Tja ik weet niet. Sommige mensen verdienen dat ook gewoon.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |