abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 12:58:56 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853545
quote:
Sportscholen waar alleen vrouwen welkom zijn: ze schieten als paddenstoelen uit de grond. Amsterdam kent inmiddels al ruim twintig 'female only'-sportlocaties.

Halima Hollenberg is één van de eigenaren van FemmeGym, een vrouwensportschool met twee vestigingen in West. Volgens haar is er heel veel vraag naar ruimtes waar vrouwen kunnen sporten, zonder dat zij door mannen worden omringd. 'Het is gewoon prettiger om je work-out te doen zonder dat iedereen je bekijkt en tips geeft die je helemaal niet wil hebben.'

Een lid van BasicFit Ladies Only beaamt dat zij een sportschool met enkel vrouwen fijner vindt. 'Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiėnischer. Het geeft gewoon een algemeen beter gevoel.'

Mooie mannen met heel veel spieren
'Geen mannen die staan te bodybuilderen, of naar jou staan te kijken als je een squat doet. Het gaat vaak zo van "O, even kijken, hoe ziet dat eruit?"', vertelt een vrouw die sport bij FemmeGym De Garage.

Ze geeft toe dat het andersom ook het geval is. Beide seksen zijn volgens haar dan ook gebaat bij het gescheiden sporten. 'Het geeft je focus om goed te trainen en helpt je om niet afgeleid te raken door mooie mannen met heel veel spieren', zegt ze lachend.

Keuze is goed
Christine Swart van WOMEN Inc., een organisatie die zich inzet voor de emancipatie van de vrouw, vindt de behoefte aan female only-plekken niet raar. 'We merken dat vrouwen het soms prettiger vinden om onderling met elkaar te zijn, omdat ze toch meerdere dingen met elkaar kunnen delen, andere gesprekken voeren en omdat ze zich dan veiliger voelen.'

Op de vraag of de groei van het aantal female only-plekken positief is, antwoordt Swart: 'Ik denk dat het heel goed is dat de keuze er is. Als we nu met z'n allen zouden zeggen "we hebben alleen vrouwen of mannen-sportscholen", dan schiet het door. Ik denk dat een mix heel goed is.'

Discriminatie
Maken de vrouwensportscholen zich met het uitsluiten van mannen schuldig aan discriminatie? Een mannelijk lid van een van de gemengde sportscholen in de stad, vindt van niet. 'Er zijn genoeg andere plekken om te trainen. Als er vrouwen zijn die zich niet op hun gemak voelen bij mannen, dan vind ik het alleen maar goed dat er locaties zijn voor ladies only.'

Lachend bevestigt hij de bewering dat mannen in de sportschool naar vrouwen kijken, maar het geldt volgens hem zeker niet voor iedereen. 'Sommigen doen dat, maar ik denk niet dat dat altijd het geval is. Ik denk dat het een beetje een overhaaste generalisatie is.'
Bron: https://www.at5.nl/artike(...)an-mannen-om-je-heen

Aan de ene kant snap ik dit wel want ik zie ook genoeg sukkeltjes alleen maar in de sportschool lopen om dames te bekijken. Maar aan de andere kant lopen er ook genoeg dames rond die maar wat graag bekeken willen worden. En daarnaast, wat gaan vrouwen ervan vinden als er sportscholen zijn voor alleen mannen. En is de volgende stap dan sportscholen voor alleen hetero vrouwen? Want de lesbische dames loeren natuurlijk ook maar wat graag.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 12:59:56 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853564
is kut
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:00:07 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853567
niet mijn OP
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184853603
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 12:58 schreef sp3c het volgende:
bij mij heeft zo'n tjappie er wel eens gewichten bijgeplaatst want dit kun je nu wel en je kunt echt wel meer maar je vertrouwt jezelf niet!!!

DIT IS WAT IK MOET DOEN KLOOTZAK!!!
Wouw, dat zou ik echt niet okay vinden.
Was dat een trainer, of een gewoon een medesporter die daar rondliep?
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:02:15 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853607
was ook zo'n dude in het vorige deel (weetniemeerwiedoeterniettoe) die aan iemand vroeg waarom ze dr kont trainde als het niet is om naar te kijken

voor jezelf, gaat je geen reet aan, bemoei je er niet mee man :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:02:31 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Wouw, dat zou ik echt niet okay vinden.
Was dat een trainer, of een gewoon een medesporter die daar rondliep?
een van de trainers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:03:49 #7
14505 OProg
A Life in Music
pi_184853633
Ik moest direct aan dit stukje van een paar jaar terug denken. :o

quote:
Violiste Marga ter Veldhuis (51) uit Froombosch zit thuis met een nekhernia. Om de tijd te doden wil ze biljarten, maar de club in haar woonplaats laat geen vrouwen toe.
https://www.trouw.nl/home(...)biljarten-~a4295759/
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:08:02 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853696
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

een van de trainers
dit was overigens een dame

wmb mij sportscholen dikke aids, mannen, vrouwen, lekker belangrijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184853761
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

dit was overigens een dame

wmb mij sportscholen dikke aids, mannen, vrouwen, lekker belangrijk
Idd.
Laat mensen zelf sporten. Ipv al dat opgedrongen gedoe.
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:14:11 #10
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184853815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Laat mensen zelf sporten. Ipv al dat opgedrongen gedoe.
Nouja het is goed dat vrouwen zelf kunnen kiezen of ze naar een gemengde gym gaan of een fem only gym.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:14:29 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184853821
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Laat mensen zelf sporten. Ipv al dat opgedrongen gedoe.
niet alleen sporten, ik werk ook niet graag met mooie vrouwen

dan werk je gewoon voor twee hoor want om de 5 minuten komt er een of andere flapdrol een matige grap vertellen, doe mij dan gezellige dikke bertha maar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184853855
Natuurlijk is het goed dat vrouwen zelf kunnen kiezen. Maar het blijft een stap terug in de tijd. En jammer dat er blijkbaar behoefte aan is. Zelf zou ik er niet aan moeten denken, iets met alleen maar vrouwen.
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:18:32 #13
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184853915
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Natuurlijk is het goed dat vrouwen zelf kunnen kiezen. Maar het blijft een stap terug in de tijd. En jammer dat er blijkbaar behoefte aan is. Zelf zou ik er niet aan moeten denken, iets met alleen maar vrouwen.
Ik denk ook dat veel vrouwen die beginnen met sporten erg onzeker zijn en zich veiliger voelen in een omgeving met alleen eigen sekse.
pi_184853976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel vrouwen die beginnen met sporten erg onzeker zijn en zich veiliger voelen in een omgeving met alleen eigen sekse.
Nou ja, dat is volgens mij ook iets van de laatste tijd, dat vrouwen zich steeds meer onveilig en onzeker voelen. Gelukkig nooit last van gehad. Maar het is wel jammer.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:23:05 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184854023
ik denk dat dat niet heel erg waar is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:23:44 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184854032
beetje wishfull thinking van zelfbenoemde alfamannetjes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184854053
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel vrouwen die beginnen met sporten erg onzeker zijn en zich veiliger voelen in een omgeving met alleen eigen sekse.
Ik denk dat veel vrouwen die sporten een hekel hebben aan bepaald gedrag van mannen in de sportschool.
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 13:25:27 #18
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_184854075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat veel vrouwen die sporten een hekel hebben aan bepaald gedrag van mannen in de sportschool.
Als ik in onze gym dat beschouw valt dat heel erg mee in de praktijk.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 13:25:35 #19
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184854077
of een hekel aan het gedrag van bepaalde mannen in de sportschool
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:15:54 #20
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184856387
Fijn om in het vorige topic te lezen dat we steeds meer naar een islamitische seksescheiding toe bewegen, omdat autisme nu ook bij veel vrouwen voorkomt. Toch nog een vorm van emancipatie. :')
pi_184856902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik denk dat veel vrouwen die sporten een hekel hebben aan bepaald gedrag van mannen in de sportschool.
Dan moeten ze die mannen individueel aanspreken en niet over één kam scheren. Maar die vlieger gaat nooit op zodra het over mannen gaat, dan mag alles over één kam geschoren worden.
pi_184856921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel vrouwen die beginnen met sporten erg onzeker zijn en zich veiliger voelen in een omgeving met alleen eigen sekse.
Dikkere mannen voelen zich ook onzeker, dus sportschool voor alleen maar mannen! Maar wedden dat er dan weer wat feministische racisme roepers beginnen te schreeuwen.
pi_184856938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:23 schreef sp3c het volgende:
beetje wishfull thinking van zelfbenoemde alfamannetjes
Was dat op mijn reactie? Ik ben een vrouw.
pi_184858160
Ik weet niet of het een stap terug is in de tijd hoor. Vroeger hadden vrouwen geen keuze en werden ze sowieso al buitengesloten van zo'n beetje alles behalve het huishouden.

Nu is het een vrije keuze en dat is een prima ontwikkeling. Als iedereen zich zou gedragen zou het niet nodig hoeven zijn, dus daar valt nog wel wat te halen.
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:44:18 #25
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184858448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat veel vrouwen die beginnen met sporten erg onzeker zijn en zich veiliger voelen in een omgeving met alleen eigen sekse.
Alsof dat met alleen vrouwen anders is...
Daar zitten toch ook topfitte vrouwen tussen waar je (nog) niet aan kan voldoen? Sterker nog, als je onzeker bent over je uiterlijk meet je jezelf eerder aan die wel fitte vrouw ipv aan die man.

En vrijwel altijd onnodig, want die wel fitte man/vrouw vindt het in de meeste gevallen juist erg positief van je dat je aan het werk bent ermee. En weet dat alle begin moeilijk is.

Ik zou echt niet weten waarom Jessica met haar heerlijke strakke lijf minder onzekerheid oplevert dan Henk die ook wel wat kilo's kwijt moet en net zo staat te puffen tijdens het trainen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184858507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou ja, dat is volgens mij ook iets van de laatste tijd, dat vrouwen zich steeds meer onveilig en onzeker voelen. Gelukkig nooit last van gehad. Maar het is wel jammer.
Zoiets wordt toch wel een beetje bijgehouden denk of niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:47:17 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184858508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan moeten ze die mannen individueel aanspreken en niet over één kam scheren. Maar die vlieger gaat nooit op zodra het over mannen gaat, dan mag alles over één kam geschoren worden.
Mee eens hoor.
Een sportschool is in eerste instantie bedoeld om te sporten. Het gros van de mensen (m/v) zal je echt niet lastig vallen. Die ene uitzondering die dat wel doet hoort daar gewoon op aangesproken te worden en dat gebeurd ook meestal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184858529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:15 schreef PiyeReloaded het volgende:
Fijn om in het vorige topic te lezen dat we steeds meer naar een islamitische seksescheiding toe bewegen, omdat autisme nu ook bij veel vrouwen voorkomt. Toch nog een vorm van emancipatie. :')
_O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184858698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:32 schreef Myrr het volgende:
Ik weet niet of het een stap terug is in de tijd hoor. Vroeger hadden vrouwen geen keuze en werden ze sowieso al buitengesloten van zo'n beetje alles behalve het huishouden.

Nu is het een vrije keuze en dat is een prima ontwikkeling. Als iedereen zich zou gedragen zou het niet nodig hoeven zijn, dus daar valt nog wel wat te halen.
Dan heb je het over meer dan 65 jaar geleden. Ik vergelijk het met 20 jaar geleden en dan is het echt een stap terug in de tijd. Zoals alle vertrutting die de laatste jaren plaats vindt.
pi_184858710
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof dat met alleen vrouwen anders is...
Daar zitten toch ook topfitte vrouwen tussen waar je (nog) niet aan kan voldoen? Sterker nog, als je onzeker bent over je uiterlijk meet je jezelf eerder aan die wel fitte vrouw ipv aan die man.

En vrijwel altijd onnodig, want die wel fitte man/vrouw vindt het in de meeste gevallen juist erg positief van je dat je aan het werk bent ermee. En weet dat alle begin moeilijk is.

Ik zou echt niet weten waarom Jessica met haar heerlijke strakke lijf minder onzekerheid oplevert dan Henk die ook wel wat kilo's kwijt moet en net zo staat te puffen tijdens het trainen.
Mannen zijn eng, snap dat dan...
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:16:56 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_184859062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mannen zijn eng, snap dat dan...
Nee, snap dat niet. Vind vooral dat je het dan bij jezelf moet zoeken.

Henk die ook een paar kilo kwijt wil begrijpt heel prima hoe jij je voelt. Klaas met zijn 'fitbody' die je 'advies' komt geven is gewoon enthousiast en blij voor je. Stefan die verlekkert naar je kont kijkt vanuit zijn ooghoeken vertelt je dat je zelfs zonder die 'perfectie' nog best te pruimen bent. Jan die overdreven kwijlt of lullig doet wordt door al die andere afgekeurt, je hoeft maar te wijzen erop (als het hun niet al opvalt) en Jan wordt op zijn vingers getikt.

Misschien ligt hey aan de plaatsen waar ik heen ga, maar dit is voor mij normaal.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_184859272
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, snap dat niet. Vind vooral dat je het dan bij jezelf moet zoeken.

Henk die ook een paar kilo kwijt wil begrijpt heel prima hoe jij je voelt. Klaas met zijn 'fitbody' die je 'advies' komt geven is gewoon enthousiast en blij voor je. Stefan die verlekkert naar je kont kijkt vanuit zijn ooghoeken vertelt je dat je zelfs zonder die 'perfectie' nog best te pruimen bent. Jan die overdreven kwijlt of lullig doet wordt door al die andere afgekeurt, je hoeft maar te wijzen erop (als het hun niet al opvalt) en Jan wordt op zijn vingers getikt.

Misschien ligt hey aan de plaatsen waar ik heen ga, maar dit is voor mij normaal.
Ik was het al lang met je eens.... het was cynisch bedoeld. :{
pi_184859454
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dan heb je het over meer dan 65 jaar geleden. Ik vergelijk het met 20 jaar geleden en dan is het echt een stap terug in de tijd. Zoals alle vertrutting die de laatste jaren plaats vindt.
Ik onthou niet zo goed tegen wie ik wat zeg maar zaten wij nou niet op een totaal andere lijn in het vorige topic?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184859467
Discriminatie dus.
pi_184859573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik onthou niet zo goed tegen wie ik wat zeg maar zaten wij nou niet op een totaal andere lijn in het vorige topic?
Ik heb even voor je gekeken, maar nee. Je bent in de war met capricia waarschijnlijk.
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:42:16 #36
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184859599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:35 schreef Cattivo het volgende:
Discriminatie dus.
Eens.
Alle mannenvoetbalteams verbieden!
Verplicht naaktdouchen met het andere geslacht zonder een stijve te krijgen!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184859619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:40 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb even voor je gekeken, maar nee. Je bent in de war met capricia waarschijnlijk.
Lief dat je even voor me kijkt.
Capricia onthou ik wel die vind ik vrij extreem qua gedachtegoed.

Desondanks wel grappige klacht van dat "advies" ik vraag me af wat mensen dan allemaal komen vertellen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184859629
quote:
7s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:42 schreef Ringo het volgende:

[..]

Eens.
Alle mannenvoetbalteams verbieden!
Verplicht naaktdouchen met het andere geslacht zonder een stijve te krijgen!
Noem je die vrouwen nou lelijk (geen stijve)? Jij onbeschofte kerel! :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184859646
De volgende stap is anderen inhuren om voor jou te sporten, dan kun je zelf lekker thuis blijven.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:45:11 #40
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184859659
Wat is het probleem?
Vrouwen doen graag fitness.
Vrouwen haten vieze hitsige fitnesskerels die naar hun kont kijken en domme opmerkingen maken.
Vrouwen richten fitnessclubjes op waar geen kerels zijn toegestaan.

Probleem opgelost. :)
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:47:57 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184859700
Je zou die vieze hitsige kerels natuurlijk kunnen aanspreken op hun gedrag of pleiten voor een verandering van maatschappelijke zeden, maar voor je het weet ben je een hyperfeminist of “SJW” ( :') ) volgens het pikdragende geteisem dat de boventoon voert op GS en bepaalde topics hier.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:52:51 #42
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184859797
Verder:
:r fitness :r
:r sportscholen :r
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_184859867
quote:
2s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:47 schreef Ringo het volgende:
Je zou die vieze hitsige kerels natuurlijk kunnen aanspreken op hun gedrag of pleiten voor een verandering van maatschappelijke zeden, maar voor je het weet ben je een hyperfeminist of “SJW” ( :') ) volgens het pikdragende geteisem dat de boventoon voert op GS en bepaalde topics hier.
Tja als je de keuze hebt tussen zelf telkens politieagentje spelen en gewoon met hetzelfde pasje naar een andere locatie kunnen waar je dat niet hoeft is dat niet zo moeilijk denk ik. Bij een Basic-Fit is het sowieso sterk locatie-afhankelijk hoeveel waar je voor je geld krijgt.
pi_184859889
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:45 schreef Ringo het volgende:
Wat is het probleem?
Vrouwen doen graag fitness.
Vrouwen haten vieze hitsige fitnesskerels die naar hun kont kijken en domme opmerkingen maken.
Vrouwen richten fitnessclubjes op waar geen kerels zijn toegestaan.

Probleem opgelost. :)
Mja. Het is overigens bijna alleen in de drie grote steden, Amsterdram, Rotterdam en Den haag. Is er iets opvallends te bemerken als het aankomt op de bevolkings- samenstelling in die steden, buiten het feit dat daar relatief veel ''nederlanders'' met immigratie roots wonen?

Hier toevallig wel één in Culemborg;

quote:
„Vrouwen uit de Marokkaanse gemeenschap bleken al heel lang zoekende en zijn er enorm blij mee." Rachida is een van hen. Door een flyer kwam ze de nieuwe sportgelegenheid op het spoor. „Ik ben inmiddels al voor de vijfde keer deze week aan het sporten. Ik weet van mijzelf dat ik het fijner vind zonder mannen." Haar geloof speelt ook een rol in haar keuze. „Hier is iedereen bezig met een doel, terwijl het in een gemiddelde sportschool toch meer zien en gezien worden is, denk ik."
Naast de meiskes die er moeite mee hebben dat ook zij een seksueel wezen zijn en van overlast spreken (wat dus grotendeels voorkomt in de grote steden blijkbaar - góh!), is het natuurlijk ook weer een stukje onvervalste keiharde islamisering.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184859922
Gewoon een onvervalst staaltje vrije markt bedoel je.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184859924
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik onthou niet zo goed tegen wie ik wat zeg maar zaten wij nou niet op een totaal andere lijn in het vorige topic?
Over die hypotheekrente. Niet op een andere lijn, maar elkaar een beetje aan het verbeteren. Maar zijn we het in dit topic wel eens? Mooi toch!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 februari 2019 @ 17:59:47 #47
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184859937
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mja. Het is overigens bijna alleen in de drie grote steden, Amsterdram, Rotterdam en Den haag. Is er iets opvallends te bemerken als het aankomt op de bevolkings- samenstelling in die steden, buiten het feit dat daar relatief veel ''nederlanders'' met immigratie roots wonen?

Hier toevallig wel één in Culemborg;

[..]

Naast de meiskes die er moeite mee hebben dat ook zij een seksueel wezen zijn en van overlast spreken (wat dus grotendeels voorkomt in de grote steden blijkbaar - góh!), is het natuurlijk ook weer een stukje onvervalste keiharde islamisering.
Ik wil niet veel zeggen maar dit wordt net zoveel gedaan door roomblanke fitboys hoor, :'). Ik heb in elk geval nooit overwegend last van allochtonen gehad in de sportschool. Ik denk eerder 50/50.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_184859986
quote:
17s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen maar dit wordt net zoveel gedaan door roomblanke fitboys hoor, :'). Ik heb in elk geval nooit overwegend last van allochtonen gehad in de sportschool. Ik denk eerder 50/50.
Oh ja hoor, dat geloof ik. Ik merk alleen op waar die scholen zich vooral bevinden.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:58 schreef Monolith het volgende:
Gewoon een onvervalst staaltje vrije markt bedoel je.
Nee ik had het over een onvervalst staaltje commerciėle islamisering.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_184860019
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mja. Het is overigens bijna alleen in de drie grote steden, Amsterdram, Rotterdam en Den haag. Is er iets opvallends te bemerken als het aankomt op de bevolkings- samenstelling in die steden, buiten het feit dat daar relatief veel ''nederlanders'' met immigratie roots wonen?

Hier toevallig wel één in Culemborg;

[..]

Naast de meiskes die er moeite mee hebben dat ook zij een seksueel wezen zijn en van overlast spreken (wat dus grotendeels voorkomt in de grote steden blijkbaar - góh!), is het natuurlijk ook weer een stukje onvervalste keiharde islamisering.
Als dat de kern van het succes is dan waren die sportscholen er ook al lang in Utrecht Overvecht en Kanaleneiland.

Ik denk dat de toename van sportscholen ( https://menspower.nl/aantal-sportscholen-in-nederland-2018/ zie de grafiek van 2007 t/m nu) een grotere rol speelt. Uiteraard, die toename is er, omdat er vraag is. Maar dat betekent niet dat mensen soms het gevoel hebben door de bomen het bos niet meer te zien. Daarom kan het slim zijn je als sportschool te onderscheiden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2019 18:32:06 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 6 februari 2019 @ 18:22:37 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_184860319
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh ja hoor, dat geloof ik. Ik merk alleen op waar die scholen zich vooral bevinden.

[..]

Nee ik had het over een onvervalst staaltje commerciėle islamisering.
Ik vraag me af hoe dat percentueel gezien zit. Grote steden hebben sowieso meer sportscholen dus ook meer women-only lijkt me? En ik denk dat grotere steden daar sowieso wat sneller mee zijn en kleinere steden meer volgen, zoals bij veel dingen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 6 februari 2019 @ 18:28:29 #51
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184860435
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2019 21:22 schreef Myrr het volgende:

[..]

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raad mannen die hier een mening over hebben aan een keer naar een volle gay tent te gaan waar je dus ook een prooidier bent en daarna nog een keer te zeggen dat het allemaal wel meevalt. :+
Ik weet niet man. Ik zie mensen (m/v) echt naar van alles en nog wat kijken in de gym.

Het is doorgaans ook wel echt een 'issue' waar vooral onzekere mensen mee zitten. Mensen die te dik zijn en gaan sporten, mensen die bepaalde oefeningen niet durven te doen omdat anderen dan kunnen zien dat ze die niet kunnen (bijv pullups), mensen die niet echt sterk zijn maar wel stoer willen overkomen en dus veel te veel gewicht pakken en zo. Die hebben ook heel sterk het gevoel dat iedeeen naar ze kijkt terwijl ze sporten.

Mensen kijken gewoon om zich heen tijdens het wachten tussen setjes. Ik zie zowel mannen als vrouwen dat doen. Als je wat opvallender bent, dan kijken meer mensen naar je ja. Als je als man shit doet die andere mannen niet kunnen (voorbeeld dus weer pullups maar dan weighted pullups of weighted dips of zo), dan zie je ook in je ooghoeken mensen (m/v) kijken en evt wijzen. Als je zware gewichten pakt ook. Als je een of andere rare oefening doet vast ook wel. Als je staat te egoliften kijken mensen ook ja.

Is niet per se zo dat ze je meteen in het squatrack keihard willen pakken of om die reden naar je kijken. Is ook niet iets wat is voorbehouden aan vrouwen. Alsof je door vrouwen niet om welke reden dan ook zou worden aangesproken in een females only gym :T
pi_184860836
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:02 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh ja hoor, dat geloof ik. Ik merk alleen op waar die scholen zich vooral bevinden.

[..]

Nee ik had het over een onvervalst staaltje commerciėle islamisering.
Er is nou eenmaal behoefte aan, dus wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184860895
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Over die hypotheekrente. Niet op een andere lijn, maar elkaar een beetje aan het verbeteren. Maar zijn we het in dit topic wel eens? Mooi toch!
Ohja weet het weer, maar beetje haat ende passie mag wel blijven tussen ons hoor! Houdt het spannend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184861412
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het blijft een stap terug in de tijd.
In jouw beleving misschien. Ik zie het als een stap vooruit.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:23:32 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184861616
feitelijk is het een stap opzij

het is niet alsof het mannen en vrouwen ineens verboden is om met elkaar te sporten ofzo
het is alleen niet verplicht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 6 februari 2019 @ 19:28:36 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_184861717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:23 schreef sp3c het volgende:
feitelijk is het een stap opzij

het is niet alsof het mannen en vrouwen ineens verboden is om met elkaar te sporten ofzo
het is alleen niet verplicht
Ik vind het wel een rare ontwikkeling die in de huidige rare tijdsgeest past.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:32:48 #57
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184861803
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:23 schreef sp3c het volgende:
feitelijk is het een stap opzij

het is niet alsof het mannen en vrouwen ineens verboden is om met elkaar te sporten ofzo
het is alleen niet verplicht
Het is niet verboden om met elkaar te sporten, maar mannen mogen gewoon niet naar binnen :T
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:34:17 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184861839
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:32 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Het is niet verboden om met elkaar te sporten, maar mannen mogen gewoon niet naar binnen :T
er zijn nog wel 1 of 2 sportscholen over waar ze niet zo moeilijk doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184861862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is nou eenmaal behoefte aan, dus wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen?
Makke naļeve schapen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:36:16 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184861888
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik vind het wel een rare ontwikkeling die in de huidige rare tijdsgeest past.
wat ... vrouwensport?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184861922
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:35 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Makke naļeve schapen.
Leg uit. Waarom is het mijn probleem als genoeg vrouwen ervoor kiezen om naar een female only sportschool te gaan waardoor het concept rendabel is?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184861934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

wat ... vrouwensport?
Veel korfballers hier kennelijk. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:39:29 #63
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184861968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

er zijn nog wel 1 of 2 sportscholen over waar ze niet zo moeilijk doen
Ja zo werkt dat met clubs en scholen en zo ook
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:39:50 #64
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

In jouw beleving misschien. Ik zie het als een stap vooruit.
Maar jij bent al een tijdje geradicaliseerd. Ik weet niet of we jou nog serieus kunnen nemen gezien je posts hier op het forum.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:42:48 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184862041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:39 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja zo werkt dat met clubs en scholen en zo ook
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:39 schreef hugecooll het volgende:
en winkels
ok?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184862044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:28 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik weet niet man. Ik zie mensen (m/v) echt naar van alles en nog wat kijken in de gym.

Het is doorgaans ook wel echt een 'issue' waar vooral onzekere mensen mee zitten. Mensen die te dik zijn en gaan sporten, mensen die bepaalde oefeningen niet durven te doen omdat anderen dan kunnen zien dat ze die niet kunnen (bijv pullups), mensen die niet echt sterk zijn maar wel stoer willen overkomen en dus veel te veel gewicht pakken en zo. Die hebben ook heel sterk het gevoel dat iedeeen naar ze kijkt terwijl ze sporten.

Mensen kijken gewoon om zich heen tijdens het wachten tussen setjes. Ik zie zowel mannen als vrouwen dat doen. Als je wat opvallender bent, dan kijken meer mensen naar je ja. Als je als man shit doet die andere mannen niet kunnen (voorbeeld dus weer pullups maar dan weighted pullups of weighted dips of zo), dan zie je ook in je ooghoeken mensen (m/v) kijken en evt wijzen. Als je zware gewichten pakt ook. Als je een of andere rare oefening doet vast ook wel. Als je staat te egoliften kijken mensen ook ja.

Is niet per se zo dat ze je meteen in het squatrack keihard willen pakken of om die reden naar je kijken. Is ook niet iets wat is voorbehouden aan vrouwen. Alsof je door vrouwen niet om welke reden dan ook zou worden aangesproken in een females only gym :T
Ik zou madelieff wel checken tijdens het squatten. ;)
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:43:21 #68
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862050
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:42 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Ik zou madelieff wel checken tijdens het squatten. ;)
JA MAAR JY BENT DAN OOK HET TYPE WAARDOOR ZE ZULKE GYMS OPENEN HE
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:43:33 #69
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

[..]

ok?
ja ok ja
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:45:40 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184862106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

ja ok ja
ja weet ik veel, ik mis het punt ergens volgens mij

je hebt toch ook scholen voor jongens en clubs voor mannen enzo of is dat niet meer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:45:40 #71
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862107
Ik vind dit het zoveelste bewijs waaruit blijkt dat feminisme en de sociaal geaccepteerde mannen-haat compleet uit de hand gelopen is.

Wat is er zo belangrijk aan het geslacht van degene die naast je staat te sporten?

Waarom zou ik in een sportschool geweigerd worden omdat ik het verkeerde geslacht heb?
Is een man vooraf al een voyeur?
Vinden die vrouwen zichzelf allemaal zo onweerstaanbaar en speciaal en menen ze dat alle mannen naar hun willen gluren en aan hun willen zitten?

Opmerkelijk is trouwens dat de kleine groep vrouwen waar mannen daadwerkelijk naar kijken totaal geen probleem hebben hiermee. Het zijn alleen maar de verzuurde feministen waar sowieso al geen enkele man naar kijkt.
pi_184862135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

JA MAAR JY BENT DAN OOK HET TYPE WAARDOOR ZE ZULKE GYMS OPENEN HE
Ik moet me ogen nou eenmaal ergens op richten als ik rust tussen de setjes. 8-)
pi_184862181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit het zoveelste bewijs waaruit blijkt dat feminisme en de sociaal geaccepteerde mannen-haat compleet uit de hand gelopen is.

Wat is er zo belangrijk aan het geslacht van degene die naast je staat te sporten?

Waarom zou ik in een sportschool geweigerd worden omdat ik het verkeerde geslacht heb?
Is een man vooraf al een voyeur?
Vinden die vrouwen zichzelf allemaal zo onweerstaanbaar en speciaal en menen ze dat alle mannen naar hun willen gluren en aan hun willen zitten?

Opmerkelijk is trouwens dat de kleine groep vrouwen waar mannen daadwerkelijk naar kijken totaal geen probleem hebben hiermee. Het zijn alleen maar de verzuurde feministen waar sowieso al geen enkele man naar kijkt.
Wel makkelijk dat ondernemers geen marktonderzoek hoeven te doen. Ze kunnen gewoon jou bellen voor een messcherpe analyse van de marktsegmentatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:49:37 #74
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wel makkelijk dat ondernemers geen marktonderzoek hoeven te doen. Ze kunnen gewoon jou bellen voor een messcherpe analyse van de marktsegmentatie.
Advies vragen mag.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:50:25 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862245
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja weet ik veel, ik mis het punt ergens volgens mij

je hebt toch ook scholen voor jongens en clubs voor mannen enzo of is dat niet meer?
"In Nederland werden in 1968 de laatste jongensscholen en meisjesscholen in het mavo, havo, atheneum, gymnasium en het basisonderwijs afgeschaft. Rond 1977 is ook in het lagere technische onderwijs (LTS) en in de huishoudscholen (LHNO) het seksegescheiden onderwijs afgeschaft."

Ik denk dat barbiers nog het dichtst in de buurt komen, maar bij een activiteit die zo algemeen is als fitness heb je denk ik niet meer iets waarbij vrouwen, negers, moslims of whatever expliciet niet welkom zijn
pi_184862305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Advies vragen mag.
Maar als ik jou begrijp is dit een enorme win-win. Alle lelijke wijven gaan naar een female only sportschool waardoor in de gemengde sportscholen enkel lekkere wijven overblijven waardoor alle geilneven hier maximaal aan hun trekken kunnen komen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:52:38 #77
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184862320
quote:
15s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Mja. Het is overigens bijna alleen in de drie grote steden, Amsterdram, Rotterdam en Den haag. Is er iets opvallends te bemerken als het aankomt op de bevolkings- samenstelling in die steden, buiten het feit dat daar relatief veel ''nederlanders'' met immigratie roots wonen?

Hier toevallig wel één in Culemborg;

[..]

Naast de meiskes die er moeite mee hebben dat ook zij een seksueel wezen zijn en van overlast spreken (wat dus grotendeels voorkomt in de grote steden blijkbaar - góh!), is het natuurlijk ook weer een stukje onvervalste keiharde islamisering.
De redenering is gewoon hetzelfde, maar bij de moslima's ligt het er hooguit wat dikker bovenop, omdat ze dat uit hun geloof halen en minder geplaagd worden door progressieve gedachtes over emancipatie. Het vloeit voort uit hetzelfde wereldbeeld dat vrouwen tere bloemen zijn die hun schoonheid moeten afschermen van mannen, omdat mannelijke seksualiteit onbedwingbaar, onvoorspelbaar en inherent gevaarlijk is.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 18:28 schreef hugecooll het volgende:
Is niet per se zo dat ze je meteen in het squatrack keihard willen pakken of om die reden naar je kijken. Is ook niet iets wat is voorbehouden aan vrouwen. Alsof je door vrouwen niet om welke reden dan ook zou worden aangesproken in een females only gym :T
De ervaring leert dat het dan wel oké is. Beweegredenen van vrouwen worden positiever uitgelegd en hun handelingen minder snel als vervelend gezien. Vrouwen kunnen wegkomen met ronduit botte versierpogingen, zelfs tegen een heteroseksuele vrouw, terwijl een man met dezelfde opmerkingen als smeerlap en seksueel intimiderend wordt gezien. Ondanks dat dit natuurlijk onderliggende redenen heeft, is het vaak onterecht, maar de schuld wordt door velen volledig bij de handeling van de man gelegd en niet de perceptie van de vrouw. Sterker nog, als je dat waagt, dan word je al snel in het hokje victim blaming gestopt (terwijl er niet eens sprake van een slachtoffer is).
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:55:47 #78
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862394
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
De ervaring leert dat het dan wel oké is. Beweegredenen van vrouwen worden positiever uitgelegd en hun handelingen minder snel als vervelend gezien. Vrouwen kunnen wegkomen met ronduit botte versierpogingen, zelfs tegen een heteroseksuele vrouw, terwijl een man met dezelfde opmerkingen als smeerlap en seksueel intimiderend wordt gezien. Ondanks dat dit natuurlijk onderliggende redenen heeft, is het vaak onterecht, maar de schuld wordt door velen volledig bij de handeling van de man gelegd en niet de perceptie van de vrouw. Sterker nog, als je dat waagt, dan word je al snel in het hokje victim blaming gestopt (terwijl er niet eens sprake van een slachtoffer is).
Ja maar in een vrouwenhoofd hoeft er niet per se feitelijk iets gebeurd te zijn om te kunnen spreken van een slachtoffer he
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:57:08 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862431
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar als ik jou begrijp is dit een enorme win-win. Alle lelijke wijven gaan naar een female only sportschool waardoor in de gemengde sportscholen enkel lekkere wijven overblijven waardoor alle geilneven hier maximaal aan hun trekken kunnen komen.
Ik wil geen voyeur genoemd worden.
Zonder dat ik, of een andere man, iets verkeerds gedaan heb.

Dankjewel.

En de feministen juichen dit soort dingen alleen maar toe.
Terwijl dit 180 graden de verkeerde richting uit is, als gelijkheid je doel is.
Zoveelste bewijs van hypocrisie.

Mannenhaat is hun beweegreden, die gelijkheid kan hun gesloten worden.
Ik vind ze tegenwoordig meer zielig dan dat ik nog minachting voel.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:57:45 #80
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862445
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja maar in een vrouwenhoofd hoeft er niet per se feitelijk iets gebeurd te zijn om te kunnen spreken van een slachtoffer he
Niet alle vrouwen zijn zo he.
pi_184862450
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:41 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Maar jij bent al een tijdje geradicaliseerd. Ik weet niet of we jou nog serieus kunnen nemen gezien je posts hier op het forum.
Pardon?

Grapje zeker.
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:59:15 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen zijn zo he.
weet ik
  woensdag 6 februari 2019 @ 19:59:56 #83
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862494
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Pardon?

Grapje zeker.
Je vindt jezelf wel een vooruitstrevende progressieveling? :T
pi_184862515
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik wil geen voyeur genoemd worden.
Zonder dat ik, of een andere man, iets verkeerds gedaan heb.

Dankjewel.

En de feministen juichen dit soort dingen alleen maar toe.
Terwijl dit 180 graden de verkeerde richting uit is, als gelijkheid je doel is.
Zoveelste bewijs van hypocrisie.

Mannenhaat is hun beweegreden, die gelijkheid kan hun gesloten worden.
Ik vind ze tegenwoordig meer zielig dan dat ik nog minachting voel.
Dat is natuurlijk een drogreden. Er zijn mannen die wel loeren, vrouwen ongewenst lastigvallen en ga zo maar door. Er zijn vrouwen die daar een probleem mee hebben. Die kunnen naar zo'n sportschool voor vrouwen.

Hieruit valt niet te concluderen dat alle mannen viespeuken zouden zijn, dus waarom je het op jezelf wilt betrekken is mij een raadsel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 20:03:21 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184862570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

"In Nederland werden in 1968 de laatste jongensscholen en meisjesscholen in het mavo, havo, atheneum, gymnasium en het basisonderwijs afgeschaft. Rond 1977 is ook in het lagere technische onderwijs (LTS) en in de huishoudscholen (LHNO) het seksegescheiden onderwijs afgeschaft."
nou ok scholen niet dan :)

quote:
Ik denk dat barbiers nog het dichtst in de buurt komen, maar bij een activiteit die zo algemeen is als fitness heb je denk ik niet meer iets waarbij vrouwen, negers, moslims of whatever expliciet niet welkom zijn
negers, joden, moslims vind ik een stap verder

maar mannen sporten nu eenmaal anders dan vrouwen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:03:56 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

weet ik
Dat wil ik er wel altijd bijzeggen.

Anti-feminist is iets heel anders dan anti-vrouw.
Al wordt het vaak zo gezien. Het is bijna strafbaar om kritiek te hebben op feminisme.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:08:17 #87
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184862719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dat wil ik er wel altijd bijzeggen.

Anti-feminist is iets heel anders dan anti-vrouw.
Al wordt het vaak zo gezien. Het is bijna strafbaar om kritiek te hebben op feminisme.
Op zich goed dat je probeert daar op te letten, maar een beetje jammer dat je dan wel een belachelijk vijandbeeld gecreėerd hebt van feministen en niet ziet dat die ook uiteenlopende visies op dit soort zaken hebben.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:09:11 #88
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862736
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een drogreden. Er zijn mannen die wel loeren, vrouwen ongewenst lastigvallen en ga zo maar door. Er zijn vrouwen die daar een probleem mee hebben. Die kunnen naar zo'n sportschool voor vrouwen.[quote]
Er kunnen ook mannen naar mij loeren. Mag ik nu ook naar die vrouwensportschool?
Als iemand een vrouw ongewenst lastigvalt, of iets doet wat niet kan dan kan ze aangifte doen of de sportschool kan maatregelen nemen.
Discriminatie is nooit een oplossing. Omdat je nieuwe problemen creėert

quote:
Hieruit valt niet te concluderen dat alle mannen viespeuken zouden zijn, dus waarom je het op jezelf wilt betrekken is mij een raadsel.
Ik wil niet dat mijn groep, het zogenaamde "sterke geslacht" gestereotypeerd, gegeneraliseerd en gediscrimineerd wordt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ixnay op 06-02-2019 20:14:25 ]
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:11:06 #89
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184862781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
negers, joden, moslims vind ik een stap verder

maar mannen sporten nu eenmaal anders dan vrouwen
Ja daarom zijn de meeste competities gescheiden. Als er geen wedstrijdelement is, is er (imo) ook geen logische reden om mensen op basis van geslacht te weigeren. Of je biedt iets aan wat vrouwen wel interessant vinden en mannen niet en op die basis komen mannen vrijwillig al niet want niet geļnteresseerd.

En je zou het waarschijnlijk net zo raar vinden als ze je in een winkel zouden weigeren omdat je neger bent als dat ze je zouden weigeren omdat je man bent
pi_184862795
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Hieruit valt niet te concluderen dat alle mannen viespeuken zouden zijn, dus waarom je het op jezelf wilt betrekken is mij een raadsel.

Ik wil niet dat mijn groep, het zogenaamde "sterke geslacht" gestereotypeerd, gegeneraliseerd en gediscrimineerd wordt.
Dat worden ze ook niet, dat is vooral een stukje projectie. Je lijkt vooral het verschil tussen de existentiekwantor en de universele kwantor niet zo goed te begrijpen.

Ik snap ook wel dat basale logica voor sommigen een lastig concept is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:13:56 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862853
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:08 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Op zich goed dat je probeert daar op te letten, maar een beetje jammer dat je dan wel een belachelijk vijandbeeld gecreėerd hebt van feministen en niet ziet dat die ook uiteenlopende visies op dit soort zaken hebben.
Wie is de vijand waar feminisme tegen strijdt dan? Dat zijn wij mannen toch?
Wij zijn toch de schuld van hun "lijden" volgens hun?

Of beweer jij dat ze zich inzetten voor algemene gelijkheid voor zowel vrouw als man?

Waarom zeggen ze niet dat ze gewoon voor gelijkheid zijn en gebruiken ze het woord feminisme?
Het gaat alleen maar om de vrouw bij hun. Gelijke rechten voor vaders heb ik ze nog nooit over gehoord.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 20:16:18 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184862908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja daarom zijn de meeste competities gescheiden. Als er geen wedstrijdelement is, is er (imo) ook geen logische reden om mensen op basis van geslacht te weigeren. Of je biedt iets aan wat vrouwen wel interessant vinden en mannen niet en op die basis komen mannen vrijwillig al niet want niet geļnteresseerd.

En je zou het waarschijnlijk net zo raar vinden als ze je in een winkel zouden weigeren omdat je neger bent als dat ze je zouden weigeren omdat je man bent
ik zou het sowieso raar vinden als een winkel iemand zou weigeren om welke reden
of hij moet knetterlam zijn ofzo

maar een sportclub voor vrouwen vind ik niet iets aparts ofzo, of daar nu een wedstrijdelement in zit of niet, bij ons had je ook zo'n clubje voor leuke meisjens dat geen competitie speelden en alleen trainden

moeten die dan mannen toelaten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:17:07 #93
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862923
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat worden ze ook niet, dat is vooral een stukje projectie. Je lijkt vooral het verschil tussen de existentiekwantor en de universele kwantor niet zo goed te begrijpen.

Ik snap ook wel dat basale logica voor sommigen een lastig concept is.
Ik wil je post graag beantwoorden maar ik ben niet bekend met de termen "existentiekwantor" en "de universele kwantor".
pi_184862930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:17 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik wil je post graag beantwoorden maar ik ben niet bekend met de termen "existentiekwantor" en "de universele kwantor".
Ook niet met Google kennelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184862965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Je vindt jezelf wel een vooruitstrevende progressieveling? :T
Ik ben op sommige punten misschien wat conservatief, maar zeker niet radicaal.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:19:48 #96
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184862970
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook niet met Google kennelijk.
Ik heb hard gewerkt, veel denkwerk enzo. Geen zin om te Googlen. Kun je je punt niet wat simpeler formuleren?

Ik ben wel bekend met existentialisme. Ik weet niet of dat te maken heeft met jouw post. :)
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:24:46 #97
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184863060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:13 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wie is de vijand waar feminisme tegen strijdt dan? Dat zijn wij mannen toch?
Wij zijn toch de schuld van hun "lijden" volgens hun?

Of beweer jij dat ze zich inzetten voor algemene gelijkheid voor zowel vrouw als man?

Waarom zeggen ze niet dat ze gewoon voor gelijkheid zijn en gebruiken ze het woord feminisme?
Het gaat alleen maar om de vrouw bij hun. Gelijke rechten voor vaders heb ik ze nog nooit over gehoord.
Dat komt dus door jouw belachelijke vijandbeeld. Het gros van de feministen vecht helemaal niet tegen een vijand, maar tegen maatschappelijke normen. Bovendien zijn er zat feministen die dat dus wel benoemen, maar als iemand dat doet, dan plaats je die tijdelijk buiten de categorie feminist, om die er later weer in te plaatsen, wanneer die zegt dat er meer loongelijkheid moet komen. Zo kun je dat beeld in je hoofd in stand houden, maar dat betekent niet dat het klopt.
pi_184863131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:19 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb hard gewerkt, veel denkwerk enzo. Geen zin om te Googlen. Kun je je punt niet wat simpeler formuleren?

Ik ben wel bekend met existentialisme. Ik weet niet of dat te maken heeft met jouw post. :)
Ik heb het punt toch ook al meermaals uitgelegd. Jij roept maar steeds dat alle mannen ergens van worden beticht, terwijl het slechts gaat om sommige mannen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:33:02 #99
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184863211
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zou het sowieso raar vinden als een winkel iemand zou weigeren om welke reden
of hij moet knetterlam zijn ofzo

maar een sportclub voor vrouwen vind ik niet iets aparts ofzo, of daar nu een wedstrijdelement in zit of niet, bij ons had je ook zo'n clubje voor leuke meisjens dat geen competitie speelden en alleen trainden

moeten die dan mannen toelaten?
Ja waarom niet?
En dan graag je antwoord beginnen met 'omdat mannen'
pi_184863264






"Hihi niet kijken hoor!!"
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 20:38:13 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184863305
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:33 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja waarom niet?
En dan graag je antwoord beginnen met 'omdat mannen'
omdat mannen beter zijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 februari 2019 @ 20:39:47 #102
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184863335
Als het puur en alleen om seksisme zou gaan is de ontwikkeling toch wel rijkelijk aan de late kant. 30 jaar geleden was het niet anders met anabole sjonnies in hun gorilla wear pyjama's.
And so is the past
pi_184864907
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 19:37 schreef Monolith het volgende:

[..]

Leg uit. Waarom is het mijn probleem als genoeg vrouwen ervoor kiezen om naar een female only sportschool te gaan waardoor het concept rendabel is?
Ho, ik zeg niet dat het jouw probleem is.

Ik wil alleen aangeven dat de doorslaande vertrutting die nu gebeurt, in dit geval specifiek, er voor zorgt dat de (commerciėle) islamisering welwillend in de slipstream mee vaart.

Er zijn dus vrouwen die niet samen met mannen willen sporten. Ik vind het deels ergens wel een beetje begrijpelijk, maar eigenlijk vooral ook gewoon aanstellerij. Maar goed; nu dus o.a. sportscholen waar mannen en vrouwen niet mixen, en niet op religieuze gronden.

Mannen en vrouwen die niet mixen, dat is ook des islam's, dus dit komt even heel erg mooi uit om die eigen religieuze gronden een beetje verkapt door te drukken.

Commerciėle islamisering werkt op verschillende manieren, zo zag ik laatst bij de IKEA dat de hotdogs nu van 100% kippenvlees zijn, en dit werd overal ook flink benadrukt. Nu hoeft dit an sich geen issue te zijn, maar als je het grotere plaatje bekijkt word men door dit soort praktijken onbewust klaargestoomd voor steeds meer normalisering naar islamitische richtlijnen.

Met dank aan de ''vrije markt''.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  woensdag 6 februari 2019 @ 21:53:34 #104
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184865113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:24 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat komt dus door jouw belachelijke vijandbeeld. Het gros van de feministen vecht helemaal niet tegen een vijand, maar tegen maatschappelijke normen. Bovendien zijn er zat feministen die dat dus wel benoemen, maar als iemand dat doet, dan plaats je die tijdelijk buiten de categorie feminist, om die er later weer in te plaatsen, wanneer die zegt dat er meer loongelijkheid moet komen. Zo kun je dat beeld in je hoofd in stand houden, maar dat betekent niet dat het klopt.
Er is geen loonongelijkheid tussen een man en een vrouw.

Er is loonongelijkheid tussen individuen die beslissingen maken in hun leven die leiden tot meer of juist minder loon.
Er is is ook loonongelijkheid tussen individuen die onderhandelen over loon en individuen die dat niet doen.
Verder is er ook loonongelijkheid tussen individuen die een andere baan kiezen als hun baas niet goed genoeg betaalt en individuen die dat niet doen.

Het hebben van een bepaald hormoon leidt vaker tot bovenstaand onderhandelingsgedrag.
In de vrije markt heeft het totaal geen zin om iemand beter te bepalen vanwege zijn geslacht.

Salaris wordt bepaald door marktwerking en niets anders.
Als iemand te veel geld vraagt krijgt hij de baan niet. Waarom zou je iemand in de vrije markt te veel willen betalen als hij dat niet terugverdient.
Als iemand te weinig of precies genoeg geld vraagt krijgt hij de baan wel. Waarom zou je iemand in de vrije markt niet aannemen als hij alle kosten terugverdient.

Laten we niet te veel afwijken van het hoofdonderwerp.
Maar er is geen loonongelijkheid dat niet rechtvaardig is.

Ik ben tegen discriminatie.
  woensdag 6 februari 2019 @ 21:55:05 #105
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184865147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb het punt toch ook al meermaals uitgelegd. Jij roept maar steeds dat alle mannen ergens van worden beticht, terwijl het slechts gaat om sommige mannen.
Dus alle mannen op één hoop gooien?

Je bent vast ook een voorstander van vrouwenparkeerplaatsen.
Want wij hebben minder recht op bescherming.
pi_184865428
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"Hihi niet kijken hoor!!"
Wat een domme post. :')

De oefeningen zijn gewoon de oefeningen. Een losse broek zit in de weg (en je reet is nog steeds zichtbaar). De oefeningen zien er ook bij vrouwen die niet willen worden bekeken zo uit maar door jouw domme kronkel ga je vanuit dat iedereen die dit doet graag bekeken wil worden? :')
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:08:49 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184865432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dus alle mannen op één hoop gooien?

Je bent vast ook een voorstander van vrouwenparkeerplaatsen.
Want wij hebben minder recht op bescherming.
en jij bent voorstander van genderneutrale toiletten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:10:35 #108
236264 crew  capricia
pi_184865471
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"Hihi niet kijken hoor!!"
Want vrouwen lopen er gemiddeld zo bij. :')

En met een kort rokje vraag je er om.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:10:39 #109
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184865472
je broek moet wel heel wijd zijn voor het in de weg gaat zitten hoor _O-

of je moet net als die ene dude tennisballen in je broek hebben hangen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184865487
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wat een domme post. :')

De oefeningen zijn gewoon de oefeningen. Een losse broek zit in de weg (en je reet is nog steeds zichtbaar). De oefeningen zien er ook bij vrouwen die niet willen worden bekeken zo uit maar door jouw domme kronkel ga je vanuit dat iedereen die dit doet graag bekeken wil worden? :')
Dat heb ik nergens gezegd.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:12:12 #111
236264 crew  capricia
pi_184865509
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:11 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd.
Je insinueerde het alleen maar. :D
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:15:47 #112
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184865599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is geen loonongelijkheid tussen een man en een vrouw.

Er is loonongelijkheid tussen individuen die beslissingen maken in hun leven die leiden tot meer of juist minder loon.
Er is is ook loonongelijkheid tussen individuen die onderhandelen over loon en individuen die dat niet doen.
Verder is er ook loonongelijkheid tussen individuen die een andere baan kiezen als hun baas niet goed genoeg betaalt en individuen die dat niet doen.

Het hebben van een bepaald hormoon leidt vaker tot bovenstaand onderhandelingsgedrag.
In de vrije markt heeft het totaal geen zin om iemand beter te bepalen vanwege zijn geslacht.

Salaris wordt bepaald door marktwerking en niets anders.
Als iemand te veel geld vraagt krijgt hij de baan niet. Waarom zou je iemand in de vrije markt te veel willen betalen als hij dat niet terugverdient.
Als iemand te weinig of precies genoeg geld vraagt krijgt hij de baan wel. Waarom zou je iemand in de vrije markt niet aannemen als hij alle kosten terugverdient.

Laten we niet te veel afwijken van het hoofdonderwerp.
Maar er is geen loonongelijkheid dat niet rechtvaardig is.

Ik ben tegen discriminatie.
Daar ging het ook helemaal niet om. Ik benoemde gewoon zomaar een punt dat populair is onder feministen. Het ging om het vijandbeeld dat jij gecreėerd hebt, dat niet klopt.
pi_184865652
Ik eis een shemale only sportschool. Daar zou ik abbo nemen en me de hele dag door douchen.
U MAD?
pi_184865793
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Je insinueerde het alleen maar. :D
Nee. Maar vrouwen zijn daar een beetje dubbel in. Want als ze er zo bij zouden lopen (ook terwijl ze niet bekeken willen worden) en ze merken dat er čcht niemand naar ze kijkt, dan zijn er zat die dan weer aan zichzelf gaan twijfelen.

Dat heeft een vrouw me ooit verteld (volgens mij op Fok ook nog). En jullie zijn uiteraard dan weer niet zo, dat zal allemaal best. Is allemaal niet zo erg verder maar het leven draait nu eenmaal een beetje om kijken en bekeken worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap verder het punt van de discussie wel hoor. Er zijn zat mannen die de hint(s) niet snappen. En sommigen daarvan gaan blijkbaar idd in de eerste plaats naar de gym om een mogelijke partner te zoeken. Aangezien het merendeel van de leden om andere redenen gaat, is de kans noiet zo groot dat je daar zo ff in gaat slagen.
pi_184865906
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:10 schreef sp3c het volgende:
je broek moet wel heel wijd zijn voor het in de weg gaat zitten hoor _O-

of je moet net als die ene dude tennisballen in je broek hebben hangen
Naja ik vind een joggingsbroek irritant zitten bij fitness. Die vouwen kruipen op in je knieholten, je moet de onderkant steeds weer recht trekken en het wordt nat. Veel dikkere stof ook. Zon legging verdeelt zweet, droogt snel, het ademt beter, beweegt goed mee en kruipt niet op. Is ook dun, koeler, zodat het niet zo'n zweethok wordt in je broek. Geen huidwrijving bij je bezwete dijen. Spullen vallen niet uit je zak.

Best een uitkomst.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2019 22:30:39 ]
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:32:45 #116
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184865949
zal een vrouwendingetje zijn dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184865958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dus alle mannen op één hoop gooien?

Je bent vast ook een voorstander van vrouwenparkeerplaatsen.
Want wij hebben minder recht op bescherming.
Ik zou toch echt een cursus logisch redeneren gaan volgen, want je stapelt drogreden op drogreden. Het lijkt wel of het gemiddelde IQ van deelnemers aan deze discussie de 80 niet overstijgt. :')

Er wordt helemaal niemand op één hoop gegooid. Er zijn kennelijk vrouwen die het gevoel hebben door sommige mannen beloerd te worden en die hebben dus de behoefte aan een sportschool voor vrouwen waar dat in ieder geval niet gebeurt. Ik zie het punt niet.
Ik heb meer het idee dat je problemen zoekt die er niet zijn. Maar goed, de slachtofferrol is niet weg te slaan hier tegenwoordig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:33:17 #118
236264 crew  capricia
pi_184865962
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:24 schreef Modus het volgende:

[..]

Nee. Maar vrouwen zijn daar een beetje dubbel in. Want als ze er zo bij zouden lopen (ook terwijl ze niet bekeken willen worden) en ze merken dat er čcht niemand naar ze kijkt, dan zijn er zat die dan weer aan zichzelf gaan twijfelen.

Dat heeft een vrouw me ooit verteld (volgens mij op Fok ook nog). En jullie zijn uiteraard dan weer niet zo, dat zal allemaal best. Is allemaal niet zo erg verder maar het leven draait nu eenmaal een beetje om kijken en bekeken worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap verder het punt van de discussie wel hoor. Er zijn zat mannen die de hint(s) niet snappen. En sommigen daarvan gaan blijkbaar idd in de eerste plaats naar de gym om een mogelijke partner te zoeken. Aangezien het merendeel van de leden om andere redenen gaat, is de kans noiet zo groot dat je daar zo ff in gaat slagen.
Idd.
Alsof je naar de bioscoop gaat om vrouwen te checken en praatjes aan te knopen.
Bedoel, dat laat je toch uit je hoofd?
Maar in de sportschool is het kennelijk wel Okay.
Terwijl de meesten daar gewoon komen om hun ding te doen.
Definitely not CIA
pi_184865995
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Alsof je naar de bioscoop gaat om vrouwen te checken en praatjes aan te knopen.
Bedoel, dat laat je toch uit je hoofd?
Maar in de sportschool is het kennelijk wel Okay.
Terwijl de meesten daar gewoon komen om hun ding te doen.
Niemand die hier zegt dat je naar de sportschool gaat om praatjes te houden. maar als het aan jou ligt bestaat die mogelijkheid helemaal niet en is het altijd ongewenst.

Bij de bios maken ook genoeg mensen een praatje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866035
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

"Hihi niet kijken hoor!!"
Je bent ook wel een beetje een sneu figuur als je iedere keer dat een chick squat of deadlift je je hoofd omdraait.
pi_184866051
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niemand die hier zegt dat je naar de sportschool gaat om praatjes te houden. maar als het aan jou ligt bestaat die mogelijkheid helemaal niet en is het altijd ongewenst.

Bij de bios maken ook genoeg mensen een praatje.
Bij de goedkopere gyms lopen genoeg figuren rond die op een vervelende manier een gesprek willen aanknopen met een vrouw en subtiele hints niet oppikken. Dan is het ook niet heel gek dat je daar een keer klaar mee bent lijkt me.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:41:26 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184866121
bij duurdere ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184866128
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:35 schreef ludovico het volgende:

Bij de bios maken ook genoeg mensen een praatje.
Ik weet niet maar volgens mij daar zelfs nog veel minder.
pi_184866146
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je bent ook wel een beetje een sneu figuur als je iedere keer dat een chick squat of deadlift je je hoofd omdraait.
Nou als zulke vrouwen bezig zijn kijk ik ook zeker wel. Probeer niet te staren maar ach.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:41 schreef sp3c het volgende:
bij duurdere ook
True, true. Maar bij een Basic Fit e.d. lijken er over het algemeen toch een stuk meer figuren rond te lopen die er vooral niet komen om te trainen maar om het haantje uit te hangen.
pi_184866189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Bij de goedkopere gyms lopen genoeg figuren rond die op een vervelende manier een gesprek willen aanknopen met een vrouw en subtiele hints niet oppikken. Dan is het ook niet heel gek dat je daar een keer klaar mee bent lijkt me.
Nee logisch, gelijk klaar mee lijkt me overigens, maar zoiets leer je toch wel als aantrekkelijke vrouw?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866200
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee logisch, gelijk klaar mee lijkt me overigens, maar zoiets leer je toch wel als aantrekkelijke vrouw?
Wat valt daar in godsnaam aan te leren?
pi_184866231
Als je als vrouw aantrekkelijk bent moet je niet zeiken als mannen je lastig vallen. Dan had je maar niet zo aantrekkelijk moeten zijn. Goed verhaal.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:50:33 #129
236264 crew  capricia
pi_184866294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee logisch, gelijk klaar mee lijkt me overigens, maar zoiets leer je toch wel als aantrekkelijke vrouw?
Ah. Als aantrekkelijke vrouw moet je maar leren hoe hier mee om te gaan. Nee..Duidelijk.

Ik las net ook dat het vooral lelijke dikke vrouwen zijn die een probleem met eigenwaarde hebben die het vervelend vinden.

Dus eigenlijk alle vrouwen.

Lijkt me een succesvol business model. Een ladies Only gym.
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 22:51:29 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184866314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True, true. Maar bij een Basic Fit e.d. lijken er over het algemeen toch een stuk meer figuren rond te lopen die er vooral niet komen om te trainen maar om het haantje uit te hangen.
omgekeerde is eerder waar denk ik

imo zijn het toch vooral de echte echte fitness types die er komen om tof te doen en hoe echter hoe toffer, de rest komt gewoon na het werk een beetje aan gewichten leuren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184866385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:51 schreef sp3c het volgende:

[..]

omgekeerde is eerder waar denk ik

imo zijn het toch vooral de echte echte fitness types die er komen om tof te doen, de rest komt gewoon na het werk een beetje aan gewichten leuren
Neuh, dat lijkt aan de oppervlakte zo wellicht. De keren dat ik bij een Basic Fit ben geweest loop ik er rond met het idee dat je binnen de kortste keren ruzie kunt hebben met een paar mafkezen die denken dat ze tof zijn. Bij een wat meer hardcore gym doen mensen hun ding en hangt er een veel gemoedelijker sfeertje. Het uiterlijk doet misschien anders vermoeden maar qua vibe is het een wereld van verschil. En de fanatiekere bodybuilders komen niet aan zo'n fysiek door een beetje aan gewichten te leuren.
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:55:55 #132
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184866399
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Alsof je naar de bioscoop gaat om vrouwen te checken en praatjes aan te knopen.
Bedoel, dat laat je toch uit je hoofd?
Maar in de sportschool is het kennelijk wel Okay.
Terwijl de meesten daar gewoon komen om hun ding te doen.
Overal waar mensen samenkomen ontmoeten mensen elkaar voor vriendschap en romantiek. Dat is precies waarom bepaalde figuren ervoor pleiten om de seksen zoveel mogelijk gescheiden te houden. Voor mij is dat geen maatschappij waar ik naartoe wil. Jij vindt dat blijkbaar een goed idee.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:00:05 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184866466
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Neuh, dat lijkt aan de oppervlakte zo wellicht. De keren dat ik bij een Basic Fit ben geweest loop ik er rond met het idee dat je binnen de kortste keren ruzie kunt hebben met een paar mafkezen die denken dat ze tof zijn. Bij een wat meer hardcore gym doen mensen hun ding en hangt er een veel gemoedelijker sfeertje. Het uiterlijk doet misschien anders vermoeden maar qua vibe is het een wereld van verschil. En de fanatiekere bodybuilders komen niet aan zo'n fysiek door een beetje aan gewichten te leuren.
hoe vaak heb je daadwerkelijk ruzie gehad?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:05:12 #134
236264 crew  capricia
pi_184866565
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:55 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Overal waar mensen samenkomen ontmoeten mensen elkaar voor vriendschap en romantiek. Dat is precies waarom bepaalde figuren ervoor pleiten om de seksen zoveel mogelijk gescheiden te houden. Voor mij is dat geen maatschappij waar ik naartoe wil. Jij vindt dat blijkbaar een goed idee.
En kennelijk is de sportschool niet de plek waar veel vrouwen hun romantiek en vriendschap zoeken.
En de andere sexe kennelijk wel.
En dus gaan sommige vrouwen naar een ladies Only sportschool.
Kun je vervelend vinden. Kun je prima vinden.
Maar het is wel een boodschap.
Hoef je niets mee te doen. Kun je belachelijk vinden. Maar zo werkt het.
Definitely not CIA
pi_184866581
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:50 schreef capricia het volgende:
Ah. Als aantrekkelijke vrouw moet je maar leren hoe hier mee om te gaan.
Hoe lees jij dingen?

Ik denk dat je het veel tegenkomt als knappe vrouw, lijkt mij dat je dan wel leert om ermee om te gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:45 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat valt daar in godsnaam aan te leren?
Hoe je daarmee om moet gaan?!

quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:47 schreef Xa1pt het volgende:
Als je als vrouw aantrekkelijk bent moet je niet zeiken als mannen je lastig vallen. Dan had je maar niet zo aantrekkelijk moeten zijn. Goed verhaal.
Zit je nu net te doen alsof ik dat zit te insinueren?

Volgens mij doen jullie het er gewoon om hoor, alles fout interpreteren zodat de nuancerende partij in een hokje kan worden weggestopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866675
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]

En kennelijk is de sportschool niet de plek waar veel vrouwen hun romantiek en vriendschap zoeken.
En de andere sexe kennelijk wel.

En dus gaan sommige vrouwen naar een ladies Only sportschool.
Kun je vervelend vinden. Kun je prima vinden.
Maar het is wel een boodschap.
Hoef je niets mee te doen. Kun je belachelijk vinden. Maar zo werkt het.
Okay, herhaal mijn woorden even voor jezelf, probeer echt te lezen wat er staat, laat het tot je doordringen, misschien dat het blijft hangen:

Mensen gaan niet naar de sportschool om romantiek en vriendschap te zoeken

Mensen KUNNEN in de sportschool vriendschap en romantiek vinden.

Je doet alsof het zo werkt dat niemand benaderbaar is in een sportschool, dat is een misvatting.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:15:04 #138
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184866728
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]

En kennelijk is de sportschool niet de plek waar veel vrouwen hun romantiek en vriendschap zoeken.
En de andere sexe kennelijk wel.
En dus gaan sommige vrouwen naar een ladies Only sportschool.
Kun je vervelend vinden. Kun je prima vinden.
Maar het is wel een boodschap.
Hoef je niets mee te doen. Kun je belachelijk vinden. Maar zo werkt het.
De meeste mannen in dit topic geven aan dat niet in de sportschool te zoeken, dus dat valt schijnbaar wel mee. Maar ondertussen gaan we als gehele samenleving wel weer een stapje terug in de tijd.

Kun je aangeven waar voor jou de grens ligt? Als er nou ook steeds meer gescheiden stranden, zwembaden, scholen, werkomgevingen, horeca, congreszalen etc. bij komen, wanneer denk jij dan 'hmm, misschien bewegen we toch een beetje de verkeerde kant op'?
pi_184866770
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

De meeste mannen in dit topic geven aan dat niet in de sportschool te zoeken, dus dat valt schijnbaar wel mee. Maar ondertussen gaan we als gehele samenleving wel weer een stapje terug in de tijd.

Kun je aangeven waar voor jou de grens ligt? Als er nou ook steeds meer gescheiden stranden, zwembaden, scholen, werkomgevingen, horeca, congreszalen etc. bij komen, wanneer denk jij dan 'hmm, misschien bewegen we toch een beetje de verkeerde kant op'?
Hoe erger man/vrouw segregeren hoe erger het objectificeren wordt, immers, dat vrouwen ook mensen zijn wordt dan nooit ervaren.

In die zin lijkt het mij eerder seksueel geweld oproepen om deze trend aan te moedigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:23:09 #140
236264 crew  capricia
pi_184866856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay, herhaal mijn woorden even voor jezelf, probeer echt te lezen wat er staat, laat het tot je doordringen, misschien dat het blijft hangen:

Mensen gaan niet naar de sportschool om romantiek en vriendschap te zoeken

Mensen KUNNEN in de sportschool vriendschap en romantiek vinden.

Je doet alsof het zo werkt dat niemand benaderbaar is in een sportschool, dat is een misvatting.
Ach ja. Je hebt gelijk.
Je spreekt 10 vrouwen aan in de sportschool. En 1 geeft haar telefoonnummer. Nou, succes, geweldig.
8 geven je niets. Wilden dus eigenlijk niet benaderd worden.
En 1 overweegt hierdoor een ladies only. Omdat ze dit gedrag van kerels gewoon helemaal zat is.
En vergeet niet dat jij niet de enige bent die haar aanspreekt of ongevraagd adviezen geeft.

Nou wat een succes.
Hoeveel vrouwen heb je in dit topic al horen vertellen dat ze het tof vinden om aangesproken te worden of om adviezen te krijgen?
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:23:11 #141
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184866858
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe erger man/vrouw segregeren hoe erger het objectificeren wordt, immers, dat vrouwen ook mensen zijn wordt dan nooit ervaren.

In die zin lijkt het mij eerder seksueel geweld oproepen om deze trend aan te moedigen.
Voor het bewijs hoef je maar te kijken naar het verwrongen beeld en de seksuele frustratie alomtegenwoordig in de islamitische wereld.
pi_184866898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

hoe vaak heb je daadwerkelijk ruzie gehad?
Dat is een beetje een raar criterium. Er hangt, wat mijn ervaringen betreft dan, op de drukke tijdstippen wel een gespannen sfeer. Bij een wat langer oogcontact dan gebruikelijk is er garantie op snel neus aan neus staan. Heb ik dan weer niet zoveel zin in in m'n vrije tijd als het niet hoeft, dus dat is dan ook relatief makkelijk te ontlopen.
pi_184866930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe je daarmee om moet gaan?!
Waarom moet je daar überhaupt mee leren omgaan? Waarom zou je er niet voor kunnen kiezen om een sportschool te zoeken waarbij je niet dagelijks met dat soort gedrag geconfronteerd wordt?
pi_184866945
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:23 schreef capricia het volgende:

[..]

Ach ja. Je hebt gelijk.
Je spreekt 10 vrouwen aan in de sportschool. En 1 geeft haar telefoonnummer. Nou, succes, geweldig.
8 geven je niets. Wilden dus eigenlijk niet benaderd worden.
En 1 overweegt hierdoor een ladies only. Omdat ze dit gedrag van kerels gewoon helemaal zat is.
En vergeet niet dat jij niet de enige bent die haar aanspreekt of ongevraagd adviezen geeft.

Nou wat een succes.
Hoeveel vrouwen heb je in dit topic al horen vertellen dat ze het tof vinden om aangesproken te worden of om adviezen te krijgen?
Als je je door mij lastiggevallen voelt ben ik toch geneigd te zeggen dat je wel heel teer en zielig bent.

1/10, lijkt mij een hele goede score eigenlijk, de overige 9/10 gaan gewoon lekker door met hun ding en hebben nergens last van. Iedereen blij.

Nee ik ben niet de enige die weleens een vrouw aanspreekt, dus? Moet ik dan maar asociaal mezelf terugtrekken uit de maatschappij? Want? Ik doe liever mee met het leven en maak liever kans om wat mee te maken. Gelukkig zeg dat vrouwen het vaak leuk vinden dat je een praatje maakt, ik denk dat we zouden uitsterven als soort als iedereen zo extreem op zichzelf was.

Welke ongevraagde adviezen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184866969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe erger man/vrouw segregeren hoe erger het objectificeren wordt, immers, dat vrouwen ook mensen zijn wordt dan nooit ervaren.
Uhu, vandaar dat vrouwen de behoefte hebben om te trainen zonder dit soort gezeik. Allemaal een gevolg van onze decennialange niet-gesegregeerde samenleving waarin mannen en vrouwen wekelijks samen trainen.
pi_184866977
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom moet je daar überhaupt mee leren omgaan? Waarom zou je er niet voor kunnen kiezen om een sportschool te zoeken waarbij je niet dagelijks met dat soort gedrag geconfronteerd wordt?
Uit zelfbescherming omdat je het niet kunt ontwijken zonder extreme maatregelen te nemen.

Je kan wél kiezen voor een female only sportschool.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:30:48 #147
236264 crew  capricia
pi_184866989
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:23 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Voor het bewijs hoef je maar te kijken naar het verwrongen beeld en de seksuele frustratie alomtegenwoordig in de islamitische wereld.
Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.

Maar goed, ik denk dat ik ook wat meer ervaren ben dan merendeel hier. :+
Definitely not CIA
pi_184867011
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Doe je dat dan ook naakt? Of waarom word je zo veel lastig gevallen?
pi_184867030
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Uhu, vandaar dat vrouwen de behoefte hebben om te trainen zonder dit soort gezeik. Allemaal een gevolg van onze decennialange niet-gesegregeerde samenleving waarin mannen en vrouwen wekelijks samen trainen.
Het gaat om de tendensen hč, het versterkt elkaar naar mijn indruk. Vrouwen die mannen vervelend vinden hebben vast altijd al bestaan.

Onze samenleving is een stuk individualistischer dan vroeger, ik ben bang dat vrouwen als een gevolg daarvan meer geobjectificeerd voelen en dat de drang om verder te segregeren wordt versterkt. Als een zelf versterkend effect.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867050
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:23 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Voor het bewijs hoef je maar te kijken naar het verwrongen beeld en de seksuele frustratie alomtegenwoordig in de islamitische wereld.
Ah, ja, de "wij als westerse wereld grossieren in het goed behandelen van vrouwen en zijn niet zo seksistisch als de rest van de wereld". Lachwekkend.
pi_184867053
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.

Maar goed, ik denk dat ik ook wat meer ervaren ben dan merendeel hier. :+
Ik vind je rete eng, als iemand aan jou de weg wilt vragen op straat als jij met je koptelefoon op loopt dan geef je hem nog net niet aan voor aanranding.

Alsof dit allemaal harde regels zijn in de samenleving...

Deze regels gelden voor jou misschien, maar ze zijn extreem en gelden echt alleen zo extreem voor jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:35:13 #152
236264 crew  capricia
pi_184867059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Doe je dat dan ook naakt? Of waarom word je zo veel lastig gevallen?
Sporten?
Nee. Haha. Natuurlijk niet.
Maar mijn hormonen gieren bij het zien van mannen niet door mijn keel.
Testosteron doet kennelijk andere dingen met mensen.
Definitely not CIA
pi_184867062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gaat om de tendensen hč, het versterkt elkaar naar mijn indruk. Vrouwen die mannen vervelend vinden hebben vast altijd al bestaan.
Ah, het zijn de vrouwen die mannen vervelend vinden. Niet de mannen die vervelend doen tegen vrouwen.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:35:45 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184867068
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is een beetje een raar criterium. Er hangt, wat mijn ervaringen betreft dan, op de drukke tijdstippen wel een gespannen sfeer. Bij een wat langer oogcontact dan gebruikelijk is er garantie op snel neus aan neus staan. Heb ik dan weer niet zoveel zin in in m'n vrije tijd als het niet hoeft, dus dat is dan ook relatief makkelijk te ontlopen.
was gewoon een vraag

mijn ervaring is hoe heftiger de fitness hoe vervelender de mensen en als je dan niet van hetzelfde type bent dan zou ik haast zeggen hoe goedkoper hoe beter

voor vrouwen zal dat misschien anders liggen, dat ben ik niet dus dat weet ik niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184867074
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het zijn de vrouwen die mannen vervelend vinden. Niet de mannen die vervelend doen tegen vrouwen.
Kan toch beide? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:36:35 #156
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867077
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Het zijn de beste voorbeelden van sterk gesegregeerde samenlevingen en deze beweging wordt dan ook van harte omarmd door de (conservatievere) moslims in ons land. Dus het slaat wel degelijk ergens op, om dat erbij te halen. Dat je meegedaan hebt aan orgies maakt niet dat niks van wat jij toejuicht in hetzelfde straatje kan passen als een islamitische levensvisie.

Overigens ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag in mijn eerdere post. Het punt dat je bezig wil zijn met je eigen ding kun je namelijk overal maken, op school, op werk, in de trein, op een strand en het punt dat er altijd vieze glurende mannen zijn ook. Zou je dan niet op een bepaald punt het ook jammer gaan vinden, als dat allemaal gescheiden plaatsvindt?
pi_184867087
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, de "wij als westerse wereld grossieren in het goed behandelen van vrouwen en zijn niet zo seksistisch als de rest van de wereld". Lachwekkend.
Mwoah... :') Het kan vast beter (nouja ik weet eigenlijk niet wat wij vrouwen zouden moeten misdoen?) maar noem even een plek buiten de westerse wereld waar vrouwen gelijker worden behandeld?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uit zelfbescherming omdat je het niet kunt ontwijken zonder extreme maatregelen te nemen.

Je kan wél kiezen voor een female only sportschool.
Lijkt me niks mis mee. En nog altijd beter dan een soort willen normaliseren van het lastigvallen van vrouwen omdat 'dat er nu eenmaal bij hoort als je aantrekkelijk bent'.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:37:39 #159
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867092
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, de "wij als westerse wereld grossieren in het goed behandelen van vrouwen en zijn niet zo seksistisch als de rest van de wereld". Lachwekkend.
Zoiets zou ik nooit beweren, maar op dit vlak doen wij het echt wel een stukje beter ja.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:39:31 #160
236264 crew  capricia
pi_184867116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind je rete eng, als iemand aan jou de weg wilt vragen op straat als jij met je koptelefoon op loopt dan geef je hem nog net niet aan voor aanranding.

Alsof dit allemaal harde regels zijn in de samenleving...

Deze regels gelden voor jou misschien, maar ze zijn extreem en gelden echt alleen zo extreem voor jou.
Ja. Ik heb wel door dat jij mij niet trekt.

Kijk eens naar jezelf waarom je moeite hebt met vrouwen die nogal duidelijk zijn.
Ik hoef geen antwoord. Maar het kan voor jou een inzicht in jezelf zijn.
Definitely not CIA
pi_184867123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me niks mis mee. En nog altijd beter dan een soort willen normaliseren van het lastigvallen van vrouwen omdat 'dat er nu eenmaal bij hoort als je aantrekkelijk bent'.
Normaal contact leggen normaliseren als lastigvallen lijkt mij ook niet al te best.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867134
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Ik heb wel door dat jij mij niet trekt.

Kijk eens naar jezelf waarom je moeite hebt met vrouwen die nogal duidelijk zijn.
Ik hoef geen antwoord. Maar het kan voor jou een inzicht in jezelf zijn.
Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?

Ik heb moeite met extremisten die hun zin doordrukken die de samenleving de verkeerde kant op drukken. (omdat er naar mijn idee mensen vatbaar zijn voor het gedachtegoed, genoeg extreme feministen die een podium krijgen heden ten dagen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:41:29 #163
236264 crew  capricia
pi_184867139
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Het zijn de beste voorbeelden van sterk gesegregeerde samenlevingen en deze beweging wordt dan ook van harte omarmd door de (conservatievere) moslims in ons land. Dus het slaat wel degelijk ergens op, om dat erbij te halen. Dat je meegedaan hebt aan orgies maakt niet dat niks van wat jij toejuicht in hetzelfde straatje kan passen als een islamitische levensvisie.

Overigens ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag in mijn eerdere post. Het punt dat je bezig wil zijn met je eigen ding kun je namelijk overal maken, op school, op werk, in de trein, op een strand en het punt dat er altijd vieze glurende mannen zijn ook. Zou je dan niet op een bepaald punt het ook jammer gaan vinden, als dat allemaal gescheiden plaatsvindt?
Oh ja. De theorie dat als je ze een vinger geeft, ze je hele hand pakken. Toch?
Definitely not CIA
pi_184867147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah... :') Het kan vast beter maar noem even een plek buiten de westerse wereld waar vrouwen gelijker worden behandeld?
Dat verschilt een beetje per regio maar wat algemene omgang met andere geslachten betreft heb ik het idee dat ze het in een land als Thailand toch een stuk beter doen. Daar doen genders er überhaupt niet zo toe en wordt er niet zo in hokjes gedacht als hier. De omgang in het openbaar is daarin veel gelijkwaardiger. Niet dat er niet op andere aspecten terrein te winnen valt, wat wetgeving betreft o.a., maar het idee dat de westerse wereld het hierin heel goed doet slaat nergens op.
pi_184867162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Normaal contact leggen normaliseren als lastigvallen lijkt mij ook niet al te best.
Waar gebeurt dat?
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:43:55 #166
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh ja. De theorie dat als je ze een vinger geeft, ze je hele hand pakken. Toch?
Nee, niemand pakt hier wat. Het punt dat jij maakt is ook toepasbaar op andere vlakken. Ik vraag me gewoon af of je er ook voor bent als het wordt toegepast op die andere vlakken.
pi_184867188
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat?
Wat dacht je van hier, door het zo extreem zwart wit te stellen dat iemand aanspreken met een koptelefoon op altijd ende per definitie onder lastigvallen geschaard behoord te worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan toch beide? :')
Klopt, maar hoe je dat benoemt is opvallend.
pi_184867213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht je van hier, door het zo extreem zwart wit te stellen dat iemand aanspreken met een koptelefoon op altijd ende per definitie onder lastigvallen geschaard behoord te worden.
Dus een paar posts terug zit je een beetje mee te knikken als het gaat om vrouwen die lastig worden gevallen door mannen en dat dat niet echt oké is en dan nu is dat ineens allemaal heel extreem en zwart-wit?

Lekker duidelijk allemaal.
pi_184867216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat verschilt een beetje per regio maar wat algemene omgang met andere geslachten betreft heb ik het idee dat ze het in een land als Thailand toch een stuk beter doen. Daar doen genders er überhaupt niet zo toe en wordt er niet zo in hokjes gedacht als hier. De omgang in het openbaar is daarin veel gelijkwaardiger. Niet dat er niet op andere aspecten terrein te winnen valt, wat wetgeving betreft o.a., maar het idee dat de westerse wereld het hierin heel goed doet slaat nergens op.
Noem dan eens iets concreets waar wij vrouwen op achterstellen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:47:15 #171
236264 crew  capricia
pi_184867222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?

Ik heb moeite met extremisten die hun zin doordrukken die de samenleving de verkeerde kant op drukken. (omdat er naar mijn idee mensen vatbaar zijn voor het gedachtegoed, genoeg extreme feministen die een podium krijgen heden ten dagen.
Eerst waren het moslims. Nu feministen.
Prachtig allemaal. Mooie vrouwen ook.

Lijkt me inderdaad lastig als stereotype man. Al die hokjes ook.
Definitely not CIA
pi_184867227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Noem dan eens iets concreets waar wij vrouwen op achterstellen?
Als je deze vraag stelt snap je niet heel veel van wat ik zei.
pi_184867234
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een paar posts terug zit je een beetje mee te knikken als het gaat om vrouwen die lastig worden gevallen door mannen en dat dat niet echt oké is en dan nu is dat ineens allemaal heel extreem en zwart-wit?

Lekker duidelijk allemaal.
Lees eens wat er staat, je antwoord wel wat maar het heeft weinig te maken met wat ik typte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867240
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je deze vraag stelt snap je niet heel veel van wat ik zei.
Wie weet, ben je concreet geweest dan? Je zegt dat gender er weinig toe doet in Thailand, waaruit blijkt dat? Waaruit blijkt er hier dat het er hier in Nederland wel toe doet? Noem eens wat voorbeelden? Maak het eens concreet? Wil je zeggen dat je concreet bent geweest?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867254
het is maar een sportschool waarom doen mensen er zo moeilijk over? muh slippery slope

Als vrouwen een probleem hadden, dan had de helft vd stoere mannen hier gezegd: "ga je eigen sportschool voor vrouwen starten dan". Wordt er eindelijk het vrije markt principe gevolgd, is het nog niet goed :')
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:49:34 #176
236264 crew  capricia
pi_184867258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nee, niemand pakt hier wat. Het punt dat jij maakt is ook toepasbaar op andere vlakken. Ik vraag me gewoon af of je er ook voor bent als het wordt toegepast op die andere vlakken.
Jawel. Want jij wil het op de hele maatschappij doortrekken. Dus pak je de hele hand.
Terwijl ik het enkel over de sportschool heb. Waar dit topic over gaat.
Definitely not CIA
pi_184867269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lees eens wat er staat, je antwoord wel wat maar het heeft weinig te maken met wat ik typte.
Er valt geen coherent verhaal in te ontdekken. Eerst beweer je dat het inderdaad niet oké is dat mannen vrouwen zo vaak lastig vallen maar nu ben je ineens gedraaid naar "het wordt allemaal heel erg overtrokken en komt niet zo vaak voor".

Welke van de twee is het?
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:50:54 #178
236264 crew  capricia
pi_184867277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?

Ik heb moeite met extremisten die hun zin doordrukken die de samenleving de verkeerde kant op drukken. (omdat er naar mijn idee mensen vatbaar zijn voor het gedachtegoed, genoeg extreme feministen die een podium krijgen heden ten dagen.
Wat is volgens jou dan ‘de verkeerde kant’?
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:51:31 #179
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867286
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat verschilt een beetje per regio maar wat algemene omgang met andere geslachten betreft heb ik het idee dat ze het in een land als Thailand toch een stuk beter doen. Daar doen genders er überhaupt niet zo toe en wordt er niet zo in hokjes gedacht als hier. De omgang in het openbaar is daarin veel gelijkwaardiger. Niet dat er niet op andere aspecten terrein te winnen valt, wat wetgeving betreft o.a., maar het idee dat de westerse wereld het hierin heel goed doet slaat nergens op.
Ah ja, Thailand, het middelpunt van de islamitische wereld.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:52:15 #180
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Jawel. Want jij wil het op de hele maatschappij doortrekken. Dus pak je de hele hand.
Terwijl ik het enkel over de sportschool heb. Waar dit topic over gaat.
Interessante uitleg van de uitdrukking, maar ik zie dat je geen antwoord wil geven. Jammer.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:53:25 #181
236264 crew  capricia
pi_184867312
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er valt geen coherent verhaal in te ontdekken. Eerst beweer je dat het inderdaad niet oké is dat mannen vrouwen zo vaak lastig vallen maar nu ben je ineens gedraaid naar "het wordt allemaal heel erg overtrokken en komt niet zo vaak voor".

Welke van de twee is het?
Dat ligt aan het type posters. Of het nachtbagger is of niet.
Ik denk dat hij wat jonger is, wat minder karakter heeft, dan jij of ik.

Een echte man staat voor zijn mening en draait niet steeds.
Definitely not CIA
pi_184867320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Eerst waren het moslims. Nu feministen.
Prachtig allemaal. Mooie vrouwen ook.

Lijkt me inderdaad lastig als stereotype man. Al die hokjes ook.
Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:55:04 #183
236264 crew  capricia
pi_184867331
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ah ja, Thailand, het middelpunt van de islamitische wereld.
Jammer dat je er op dit aspect niet in wil gaan.
Definitely not CIA
pi_184867356
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er valt geen coherent verhaal in te ontdekken. Eerst beweer je dat het inderdaad niet oké is dat mannen vrouwen zo vaak lastig vallen maar nu ben je ineens gedraaid naar "het wordt allemaal heel erg overtrokken en komt niet zo vaak voor".

Welke van de twee is het?
Het is niet okay om anderen ( man of vrouw doet er geen ene reet toe ) lastig te vallen.

Dat laatste heb ik nergens gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan ‘de verkeerde kant’?
Dat mannen en vrouwen totaal gesegregeerd van elkaar leven en dat er hogere drempels worden opgeworpen om gewoon normaal met elkaar om te gaan. - in dit geval.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:57:52 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184867378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:49 schreef topdeck het volgende:
het is maar een sportschool waarom doen mensen er zo moeilijk over? muh slippery slope

Als vrouwen een probleem hadden, dan had de helft vd stoere mannen hier gezegd: "ga je eigen sportschool voor vrouwen starten dan". Wordt er eindelijk het vrije markt principe gevolgd, is het nog niet goed :')
winnaar!

gewoon lekker laten gaan, jij hebt er geen last van en de dames ook niet, als ze behoefte hebben aan contact dan komen ze vanzelf weer terug lijkt me

zijn ook vaak dezelfde gasten die begonnen te stijgeren toen er per se vrouwen bij de mariniers toegelaten moesten worden of straks als de pers oppikt dat er vrouwen in de onderzeeboot mogen en altijd als er ergens genderneutrale toiletten worden geinstalleerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:58:05 #187
236264 crew  capricia
pi_184867386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?
Ja. Dat blijft hangen hč.
Denk daar maar eens over.
Definitely not CIA
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:58:16 #188
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867389
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer dat je er op dit aspect niet in wil gaan.
Er valt weinig op in te gaan. Ik benoemde de verwrongen seksuele moraal alomtegenwoordig in de islamitische wereld. Ik zie niet zo goed wat Thailand daarmee van doen heeft. Ik ben niet bekend met de Thaise cultuur, maar als het daar allemaal zoveel gelijker is en dat positieve effecten heeft, dan bewijst dat toch precies mijn punt?
pi_184867400
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt aan het type posters. Of het nachtbagger is of niet.
Ik denk dat hij wat jonger is, wat minder karakter heeft, dan jij of ik.

Een echte man staat voor zijn mening en draait niet steeds.
Ik ben nergens gedraaid, maar misschien is de wereld iets minder zwart - wit dan hij is voor jou, probeer eens wat genuanceerder naar de wereld te kijken, maar misschien leer je zoiets met leeftijd?

- Ik ben geen echte man
- Ik heb minder karakter
- Ik sta niet voor mijn mening.

Heb je het nou echt nodig om zo zielig op de persoon te worden, ben je zo onvolwassen?

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 00:09:42 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867416
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Dat blijft hangen hč.
Denk daar maar eens over.
Wat bedoel je? Ik wil best nadenken maar weet niet over wat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:00:28 #191
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

winnaar!

gewoon lekker laten gaan, jij hebt er geen last van en de dames ook niet, als ze behoefte hebben aan contact dan komen ze vanzelf weer terug lijkt me

zijn ook vaak dezelfde gasten die begonnen te stijgeren toen er per se vrouwen bij de mariniers toegelaten moesten worden of straks als de pers oppikt dat er vrouwen in de onderzeeboot mogen en altijd als er ergens genderneutrale toiletten worden geinstalleerd
En stel nou dat je zelf een linkse, feministische SJW bent, mag je dan wel steigeren?
pi_184867475
Vind jij jezelf aanspreekbaar Capricia? Hoe moeten mensen dat van je aflezen?

Denk je dat iemand met een koptelefoon op per definitie niet aanspreekbaar is? Iedereen die een koptelefoon opzet in de sportschool doet dat per definitie bewust omdat ze niet aangesproken willen worden? Dat is een wetmatigheid? Een natuurwet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet okay om anderen ( man of vrouw doet er geen ene reet toe ) lastig te vallen.

Dat laatste heb ik nergens gezegd.
Nee, maar het wordt allemaal wel heel erg overtrokken enzo natuurlijk.
pi_184867522
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ah ja, Thailand, het middelpunt van de islamitische wereld.
Oh, ook in Qatar ofzo valt het op dat er toch een stuk minder plat met seksen om wordt gegaan dan hier. Vrouwen hebben het objectief gezien hier uitstekend wat betreft de verhouding tussen wetgever en individu, maar dat is maar één kant van het verhaal. M.b.t. de omgang tussen seksen is de wereld een stuk diverser dan dat en onszelf voorhouden dat we het hier zo goed doen en er van seksualisering nauwelijks sprake is slaat nergens op.
pi_184867533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat mannen en vrouwen totaal gesegregeerd van elkaar leven en dat er hogere drempels worden opgeworpen om gewoon normaal met elkaar om te gaan. - in dit geval.
Aha, en hoe dienen vrouwen dan precies om te gaan met intimidaties en dergelijke? Is gewoon inherent aan het dagelijks leven?
pi_184867541
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, maar het wordt allemaal wel heel erg overtrokken enzo natuurlijk.
???
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

???
Ben je nu al vergeten wat je net schreef?
pi_184867547
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat ligt aan het type posters. Of het nachtbagger is of niet.
Ik denk dat hij wat jonger is, wat minder karakter heeft, dan jij of ik.

Een echte man staat voor zijn mening en draait niet steeds.
Zwaktebod is behoorlijk zwak.
pi_184867568
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aha, en hoe dienen vrouwen dan precies om te gaan met intimidaties en dergelijke? Is gewoon inherent aan het dagelijks leven?
Ik stelde een vraag, of vrouwen daar niet mee leren omgaan. Ik heb nergens gezegd dat ik daar het antwoord op heb. Lijkt mij alleen dat je jezelf daarop wapent als het je zo veel overkomt, zeker weten doe ik dat niet vandaar dat vraagteken, vandaar die vraag.....

Ik ben bang dat vrouwen vaker lastiggevallen worden en dat het voor sommige vrouwen inherent is aan het "dagelijks" leven. ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867570
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ben je nu al vergeten wat je net schreef?
Je mag mij citeren, maar ben bang dat ik dat nergens geschreven heb nee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik stelde een vraag, of vrouwen daar niet mee leren omgaan.
Ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan maar daar heb ik nu m'n bedenkingen bij.

En je zegt wel doodleuk dat je dergelijke intimidaties niet wil normaliseren, maar dat zit toch wel degelijk verborgen onder zo'n vraag. "Ze kunnen er toch ook mee leren omgaan?" impliceert een normalisering.

quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik daar het antwoord op heb.
Nou ja, dan lijkt het me ook niet zo heel zinnig om ineens allerlei verzonnen tegenwerpingen op te gooien. Wellicht helpt het om het e.e.a. af te kaderen. Feit is: vrouwen hebben op dagelijkse basis last van figuren die hen tijdens het sporten lastig vallen. Daar ben je het wel mee eens, of toch niet? Wat is het?

En als we dat dan even als uitgangspunt nemen is de vraag; wat dan nu? Female only gyms vind je blijkbaar een slecht idee want segregatie kan niet, dit dat, zus zo. Wat is dan precies het alternatief? Ik snap ergens de gedachte dat het geen ideale situatie is, maar de dagelijkse praktijk is nu eenmaal geen ideale situatie.

Dus vertel; wat is het alternatief dan?

quote:
Lijkt mij alleen dat je jezelf daarop wapent als het je zo veel overkomt, zeker weten doe ik dat niet vandaar dat vraagteken, vandaar die vraag.....
En daar zit opnieuw een normalisatie in. Vrouwen worden lastig gevallen maar in plaats van dat we zeggen "ja, goh, lijkt me ook niet echt de bedoeling" gaan we vervolgens tegen die vrouwen zeggen dat ze er maar mee om moeten leren gaan en moeten accepteren dat ze worden lastig gevallen.

Vind je dat zelf niet een klein beetje een idiote situatie?
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:25:21 #202
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, ook in Qatar ofzo valt het op dat er toch een stuk minder plat met seksen om wordt gegaan dan hier. Vrouwen hebben het objectief gezien hier uitstekend wat betreft de verhouding tussen wetgever en individu, maar dat is maar één kant van het verhaal. M.b.t. de omgang tussen seksen is de wereld een stuk diverser dan dat en onszelf voorhouden dat we het hier zo goed doen en er van seksualisering nauwelijks sprake is slaat nergens op.
Dus een vrouw die zich buiten de norm van haar genderrol begeeft is in Qatar minder snel een vogelvrije hoer dan eentje die dat in Nederland doet? Of bedoel je met plat vooral dat iemand in Nederland sneller zal benoemen dat iemand 'lekkere tieten' heeft, dan ze in Qatar zouden doen?
pi_184867644
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
Ze zeggen dat er geen domme vragen bestaan maar daar heb ik nu m'n bedenkingen bij.

En je zegt wel doodleuk dat je dergelijke intimidaties niet wil normaliseren, maar dat zit toch wel degelijk verborgen onder zo'n vraag. "Ze kunnen er toch ook mee leren omgaan?" impliceert een normalisering.
Dat heb ik helemaal nergens gezegd man! Citeer het dan!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867654
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:25 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dus een vrouw die zich buiten de norm van haar genderrol begeeft is in Qatar minder snel een vogelvrije hoer dan eentje die dat in Nederland doet? Of bedoel je met plat vooral dat iemand in Nederland sneller zal benoemen dat iemand 'lekkere tieten' heeft, dan ze in Qatar zouden doen?
Dat laatste sowieso, ja.
pi_184867655
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
vrouwen hebben op dagelijkse basis last van figuren die hen tijdens het sporten lastig vallen. Daar ben je het wel mee eens, of toch niet? Wat is het?
Vrouwen, als, in heel Nederland? Dagelijks wel iemand tegenkomen de ze lastigvalt? Lijkt me wel, en daar ben ik constant duidelijk in geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen, als, in heel Nederland? Dagelijks wel iemand tegenkomen de ze lastigvalt? Lijkt me wel, en daar ben ik constant duidelijk in geweest.
Als je nou ook nog op de rest van de post een inhoudelijke reactie geeft zouden we wellicht in de buurt kunnen komen van een zinnig gesprek. Maar nee hoor.
pi_184867664
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
En als we dat dan even als uitgangspunt nemen is de vraag; wat dan nu? Female only gyms vind je blijkbaar een slecht idee want segregatie kan niet, dit dat, zus zo. Wat is dan precies het alternatief? Ik snap ergens de gedachte dat het geen ideale situatie is, maar de dagelijkse praktijk is nu eenmaal geen ideale situatie.

Dus vertel; wat is het alternatief dan?
Ik vind segregatie een slechte ontwikkeling, zeg daarmee niet dat je iets gelijk moet verbieden.

Opvoeden. :') Naar het daglicht brengen, het goede feminisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867680
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal nergens gezegd man! Citeer het dan!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik stelde een vraag, of vrouwen daar niet mee leren omgaan. Ik heb nergens gezegd dat ik daar het antwoord op heb. Lijkt mij alleen dat je jezelf daarop wapent als het je zo veel overkomt, zeker weten doe ik dat niet vandaar dat vraagteken, vandaar die vraag.....

Ik ben bang dat vrouwen vaker lastiggevallen worden en dat het voor sommige vrouwen inherent is aan het "dagelijks" leven. ja.
Je stelt de vraag of vrouwen daar niet mee kunnen leren omgaan. Ergo; dat lastig vallen is nu eenmaal de dagelijkse praktijk dus in plaats van dat te vermijden moeten ze dat leren accepteren en zich daartegen wapenen. Je draait de zaak een beetje om.
pi_184867688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind segregatie een slechte ontwikkeling, zeg daarmee niet dat je iets gelijk moet verbieden.

Opvoeden. :') Naar het daglicht brengen, het goede feminisme.
Ik ga het nog één keer vragen, daarna hou ik het voor gezien.

ALS JE SEGREGATIE EEN SLECHTE ONTWIKKELING VINDT; WAT IS DAN PRECIES HET ALTERNATIEF VOLGENS JOU?

En dan nu zonder weer een tegenvraag te stellen.
pi_184867690
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:24 schreef Xa1pt het volgende:
En daar zit opnieuw een normalisatie in. Vrouwen worden lastig gevallen maar in plaats van dat we zeggen "ja, goh, lijkt me ook niet echt de bedoeling" gaan we vervolgens tegen die vrouwen zeggen dat ze er maar mee om moeten leren gaan en moeten accepteren dat ze worden lastig gevallen.

Vind je dat zelf niet een klein beetje een idiote situatie?
Dat staat er helemaal niet, er staat nergens "dat moet je normaal gaan vinden" het is niet normaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867703
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ga het nog één keer vragen, daarna hou ik het voor gezien.

ALS JE SEGREGATIE EEN SLECHTE ONTWIKKELING VINDT; WAT IS DAN PRECIES HET ALTERNATIEF VOLGENS JOU?

En dan nu zonder weer een tegenvraag te stellen.
Het alternatief op segregatie? Toenadering zoeken tot elkaar? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867709
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet, er staat nergens "dat moet je normaal gaan vinden" het is niet normaal.
Nee, je zegt het niet letterlijk maar je impliceert dat wel als je zegt dat vrouwen zich daartegen moeten wapenen en het moeten accepteren. Oh nee, wacht. Dat vrįįg je.

Het is goed met je chef.
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:36:06 #213
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso, ja.
Ja dat is dus die conservatieve scheiding. Vrouwen en mannen mogen nauwelijks op dezelfde plekken komen, de enige vrouwen waar je als man mee om mag gaan zijn je directe familieleden of je echtgenote en de vrouwen zijn tedere blaadjes, die door de mannen in hun omgeving beschermd en verzorgd moeten worden. Maar waag het niet om als vrouw een theehuis binnen te stappen, of de kledingvoorschriften te schenden, want dan ben je meteen het doelwit van alle seksuele frustratie. Daarvan zou ik nou net zeggen dat ik de Nederlandse situatie toch wat beter vindt.
pi_184867741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het alternatief op segregatie? Toenadering zoeken tot elkaar? :')
quote:
Feit is: vrouwen hebben op dagelijkse basis last van figuren die hen tijdens het sporten lastig vallen. Daar ben je het wel mee eens, of toch niet? Wat is het?

En als we dat dan even als uitgangspunt nemen is de vraag; wat dan nu? Female only gyms vind je blijkbaar een slecht idee want segregatie kan niet, dit dat, zus zo. Wat is dan precies het alternatief?
En dan zeg jij; toenadering zoeken tot elkaar!!!

:')
pi_184867746
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:30 schreef Xa1pt het volgende:
Je stelt de vraag of vrouwen daar niet mee kunnen leren omgaan. Ergo; dat lastig vallen is nu eenmaal de dagelijkse praktijk dus in plaats van dat te vermijden moeten ze dat leren accepteren en zich daartegen wapenen. Je draait de zaak een beetje om.
Je bent vrij om het te vermijden hoor, ik stel gewoon een vraag of vrouwen zich niet kunnen wapenen tegen mannen die ze lastigvallen, lijkt mij een normale vraag als het zo normaal is dat ze lastiggevallen zouden worden.

Vrouwen moeten helemaal niks, ze mogen zelf een keuze maken hoe ze ermee om gaan. Ik zou mensen alleen wel aanraden om weerbaar te worden i.p.v. constant op de vlucht te zijn, maar pick your battles.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

En dan zeg jij; toenadering zoeken tot elkaar!!!

:')
Female gyms kan, wil ik niet verbieden ofzo, maar de tendens naar man/vrouw van elkaar willen segregeren vind ik een slechte ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867766
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, je zegt het niet letterlijk maar je impliceert dat wel als je zegt dat vrouwen zich daartegen moeten wapenen en het moeten accepteren. Oh nee, wacht. Dat vrįįg je.

Het is goed met je chef.
Citeer het dan waar ik dit weer zeg?

Ik ben het wel een beetje zat dat je mijn woorden compleet aan het verdraaien bent. Kap daar mee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:42:45 #218
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867771
Ik zou zeggen, als je lastig gevallen wordt in een omgeving waar je betaalt voor je lidmaatschap, is het misschien een idee om dat te melden bij de mensen die geld verdienen aan je aanwezigheid. Als je echter oefeningen doen bij jou in de buurt al als lastig vallen ziet, dan kan dat misschien tegenvallen.
pi_184867776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:42 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou zeggen, als je lastig gevallen wordt in een omgeving waar je betaalt voor je lidmaatschap, is het misschien een idee om dat te melden bij de mensen die geld verdienen aan je aanwezigheid. Als je echter oefeningen doen bij jou in de buurt al als lastig vallen ziet, dan kan dat misschien tegenvallen.
Maar laten we hopen dat de collectieve gekte niet te ver doordraait... M.b.t. de media en dergelijken lijkt toenadering zoeken steeds ongewenster bevonden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867791
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Ja dat is dus die conservatieve scheiding. Vrouwen en mannen mogen nauwelijks op dezelfde plekken komen, de enige vrouwen waar je als man mee om mag gaan zijn je directe familieleden of je echtgenote en de vrouwen zijn tedere blaadjes, die door de mannen in hun omgeving beschermd en verzorgd moeten worden. Maar waag het niet om als vrouw een theehuis binnen te stappen, of de kledingvoorschriften te schenden, want dan ben je meteen het doelwit van alle seksuele frustratie. Daarvan zou ik nou net zeggen dat ik de Nederlandse situatie toch wat beter vindt.
Uiteraard, uiteindelijk is dat ook een wat geforceerde omgang met elkaar. Maar je ziet aan de oppervlakte in de dagelijkse omgang veel minder platvloers seksisme zoals hier.
pi_184867802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Citeer het dan waar ik dit weer zeg?

Ik ben het wel een beetje zat dat je mijn woorden compleet aan het verdraaien bent. Kap daar mee.
Mooi, ik kan dat gedraai en ontwijken van de inhoud jouwerzijds ook niet echt bevorderlijk noemen dus veel plezier er verder mee.
pi_184867805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:42 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik zou zeggen, als je lastig gevallen wordt in een omgeving waar je betaalt voor je lidmaatschap, is het misschien een idee om dat te melden bij de mensen die geld verdienen aan je aanwezigheid. Als je echter oefeningen doen bij jou in de buurt al als lastig vallen ziet, dan kan dat misschien tegenvallen.
Om vervolgens tegen een medewerker aan te lopen die zegt dat je wat weerbaarder moet worden en je niet zo moet aanstellen.
pi_184867821
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mooi, ik kan dat gedraai en ontwijken van de inhoud jouwerzijds ook niet echt bevorderlijk noemen dus veel plezier er verder mee.
Ik heb nergens gedraaid. Ik ontwijk ook geen inhoud, heb op al je comments geloof ik zo een beetje gereageerd.

Als je mijn woorden vervormd moet je alleen niet gaan denken dat ik daar serieus op inga, want dat zijn woorden die ik zelf helemaal niet heb geschreven of achter sta.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb nergens gedraaid. Ik ontwijk ook geen inhoud, heb op al je comments geloof ik zo een beetje gereageerd.

Als je mijn woorden vervormd moet je alleen niet gaan denken dat ik daar serieus op inga, want dat zijn woorden die ik zelf helemaal niet heb geschreven of achter sta.
Ok man.
pi_184867831
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Om vervolgens tegen een medewerker aan te lopen die zegt dat je wat weerbaarder moet worden en je niet zo moet aanstellen.
:') Zit je weer te impliceren alsof ik dat gezegd heb of impliceer, je verzint het allemaal zelf hč, dat weet je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') Zit je weer te impliceren alsof ik dat gezegd heb of impliceer, je verzint het allemaal zelf hč, dat weet je?
Klopt, je hebt niks genoemd wat er ook maar op lijkt. Die stomme mensen op internet begrijpen je gewoon niet en willen overal het negatieve in zien. Dahaag.
pi_184867843
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Klopt, je hebt niks genoemd wat er ook maar op lijkt. Die stomme mensen op internet begrijpen je gewoon niet en willen overal het negatieve in zien. Dahaag.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:38 schreef ludovico het volgende:
Vrouwen moeten helemaal niks, ze mogen zelf een keuze maken hoe ze ermee om gaan. Ik zou mensen alleen wel aanraden om weerbaar te worden i.p.v. constant op de vlucht te zijn, maar pick your battles.
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:48 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Om vervolgens tegen een medewerker aan te lopen die zegt dat je wat weerbaarder moet worden en je niet zo moet aanstellen.
Waarom zou het advies "weerbaarheid" impliceren dat je iemand niet serieus neemt als diegene zich lastiggevallen voelt?

Ik weet niet hoor maar het lijkt mij geenszins een normale reactie "word maar weerbaarder" als iemand om hulp vraagt omdat ze wordt lastiggevallen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waarom zou het advies "weerbaarheid" impliceren dat je iemand niet serieus neemt als diegene zich lastiggevallen voelt?
Nee, ik ga dit niet nog een keer doen. Dat je daarmee het lastig vallen normaliseert heb ik al eerder uitgelegd, maar dat gaat je pet te boven blijkbaar.

quote:
Ik weet niet hoor maar het lijkt mij geenszins een normale reactie "word maar weerbaarder" als iemand om hulp vraagt omdat ze wordt lastiggevallen.
Geenszins een normale reactie of juist wel, wat is het?
pi_184867863
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
Geenszins een normale reactie of juist wel, wat is het?
Niet een normale reactie. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867867
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:59 schreef Xa1pt het volgende:
Nee, ik ga dit niet nog een keer doen. Dat je daarmee het lastig vallen normaliseert heb ik al eerder uitgelegd, maar dat gaat je pet te boven blijkbaar.
Als ik een vrouw adviseer om niet naakt door Rotterdam Zuid te lopen omdat er mensen kunnen zijn die dat zien als uitnodiging om haar aan te randen ben ik nog niet aanranding aan het normaliseren.

Sure het moet kunnen, ja de andere partij zit fout, maar doe het nou maar gewoon niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867876
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:57 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]


[..]

Waarom zou het advies "weerbaarheid" impliceren dat je iemand niet serieus neemt als diegene zich lastiggevallen voelt?

Ik weet niet hoor maar het lijkt mij geenszins een normale reactie "word maar weerbaarder" als iemand om hulp vraagt omdat ze wordt lastiggevallen.

Ik zou zeggen ‘hou gewoon op met het gedrag wat vrouwen leidt naar een ladies Only gym’.
Er zijn hier genoeg voorbeelden genoemd.
Dat jij je als man niet herkent daarin, dat is aan jou.
Definitely not CIA
pi_184867884
quote:
15s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet een normale reactie. Dat snap je zelf ook wel hoop ik.
Oh, niet? Maar je noemt het wel net, dat dat je advies is t.a.v. mensen die worden lastig gevallen?
pi_184867892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik een vrouw adviseer om niet naakt door Rotterdam Zuid te lopen omdat er mensen kunnen zijn die dat zien als uitnodiging om haar aan te randen ben ik nog niet aanranding aan het normaliseren.

Sure het moet kunnen, ja de andere partij zit fout, maar doe het nou maar gewoon niet.
Ah, dus een vrouw moet dan maar niet meer naar de gym gaan waar ze wordt lastig gevallen? Nou ja, dat is precies wat deze vrouwen doen maar dan zit je alsnog moeilijk te doen met segregatie dit dat, zus zo.
pi_184867906
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, niet? Maar je noemt het wel net, dat dat je advies is t.a.v. mensen die worden lastig gevallen?
"Je moet weerbaarder worden" zeggen is niet hoe je iemand weerbaar maakt.

Iemand uithoren, ideeėn wisselen hoe ze er beter mee kan omgaan, wat ze zelf zou kunnen doen.. Haar het lef geven dat ze zoiets wél meld bij de instructeurs... Wat dacht je daar van?

Als je ergens onder gebukt gaat geef je het de controle terwijl je in wezen zelf de macht hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Je moet weerbaarder worden" zeggen is niet hoe je iemand weerbaar maakt.

Iemand uithoren, ideeėn wisselen hoe ze er beter mee kan omgaan, wat ze zelf zou kunnen doen.. Haar het lef geven dat ze zoiets wél meld bij de instructeurs... Wat dacht je daar van?
En wat schiet iemand daarmee op als er morgen weer een stel josti's lopen die irritant doen?
pi_184867927
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, dus een vrouw moet dan maar niet meer naar de gym gaan waar ze wordt lastig gevallen? Nou ja, dat is precies wat deze vrouwen doen maar dan zit je alsnog moeilijk te doen met segregatie dit dat, zus zo.
Wat raad jij een vrouw aan die wordt lastiggevallen in een gym?

Ik zou kijken of de instructeurs er iets aan kunnen doen, ik zou ervoor zorgen dat ze zich veilig gaat voelen. Als dat allemaal niet helpt? Dan zou ik haar aanraden om niet meer naar die gym te gaan. Hoort dat op die manier? Nee. Zou mij aardig frusteren dat je je ergens niet veilig voelt waar je je veilig hoort te voelen.

En dat er dan een safe haven is genaamd "women only" prima. Mag alleen toch hopen dat dit niet serieus de staat is van de wereld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867931
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat schiet iemand daarmee op als er morgen weer een stel josti's lopen die irritant doen?
Ik denk niet dat de influx van vervelende Josti's zo hoog is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat raad jij een vrouw aan die wordt lastiggevallen in een gym?

Ik zou kijken of de instructeurs er iets aan kunnen doen, ik zou ervoor zorgen dat ze zich veilig gaat voelen. Als dat allemaal niet helpt? Dan zou ik haar aanraden om niet meer naar die gym te gaan. Hoort dat op die manier? Nee. Zou mij aardig frusteren dat je je ergens niet veilig voelt waar je je veilig hoort te voelen.

En dat er dan een safe haven is genaamd "women only" prima. Mag alleen toch hopen dat dit niet serieus de staat is van de wereld.
Ik hoopte dat het niet de staat is van de wereld dat er vrouwen worden lastig gevallen als ze aan het trainen zijn, maar blijkbaar toch wel.
pi_184867938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de influx van vervelende Josti's zo hoog is.
Vandaar de vraag om dit soort gyms, ja.
pi_184867940
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik hoopte dat het niet de staat is van de wereld dat er vrouwen worden lastig gevallen als ze aan het trainen zijn, maar blijkbaar toch wel.
Denk dat het allemaal wel meevalt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867943
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vandaar de vraag om dit soort gyms, ja.
Er zullen vast ook zeker wel vrouwen zijn die het wel ervaren hebben, of vrouwen die wat lichtzinniger zijn als het komt op mannelijk aandacht vervelend vinden. Prima dat zij zich lekker kunnen afzonderen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk dat het allemaal wel meevalt.
Tuurlijk denk jij dat.
pi_184867947
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tuurlijk denk jij dat.
Jij gaat ervan uit dat veel vrouwen worden lastiggevallen in de gym? Hoe merk je dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit dat veel vrouwen worden lastiggevallen in de gym? Hoe merk je dat?
Ik ga daarvan uit gezien de toenemende vraag naar dit soort gyms.
pi_184867965
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ga daarvan uit gezien de toenemende vraag naar dit soort gyms.
Normale gyms nemen ook toe, de dichtheid van fitness vrouwen was misschien niet hoog genoeg voor een rendabele female only gym?

Overigens zorgt "vrouwen lastigvallen in de gym" an sich niet voor een toename van female only gyms. Als je er vanuit gaat dat dit altijd al zo geweest is moet er een toename hebben plaatsgevonden van dat gedrag mocht er iets causaals in zitten.

Er kunnen ook andere redenen aan te wijzen zijn dan "mannen vallen me lastig" voor een vrouw om naar een female only club te gaan hč. De beschikbaarheid en het opkomende succes enthousiasmeert mensen waarschijnlijk ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184867977
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Normale gyms nemen ook toe, de dichtheid van fitness vrouwen was misschien niet hoog genoeg voor een rendabele female only gym?

Overigens zorgt "vrouwen lastigvallen in de gym" an sich niet voor een toename van female only gyms. Als je er vanuit gaat dat dit altijd al zo geweest is moet er een toename hebben plaatsgevonden van dat gedrag mocht er iets causaals in zitten.
Vrouwen gaan het steeds minder normaal vinden blijkbaar, maar dat is blijkbaar een slechte trend volgens ludovico die zich in allerlei gekke bochten wringt om maar vooral niet te erkennen dat er daarin toch wel sprake is van een probleem. De vrouwen die hier behoefte aan hebben zijn vrouwen die zich toch een klein beetje aanstellen.

Maar zo heeft de topic-seksist dat nooit gezegd hoor! Lichtzinnig gaan ze hier mee om!
pi_184867998
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrouwen gaan het steeds minder normaal vinden blijkbaar, maar dat is blijkbaar een slechte trend volgens ludovico die zich in allerlei gekke bochten wringt om maar vooral niet te erkennen dat er daarin toch wel sprake is van een probleem. De vrouwen die hier behoefte aan hebben zijn vrouwen die zich toch een klein beetje aanstellen.

Maar zo heeft de topic-seksist dat nooit gezegd hoor! Lichtzinnig gaan ze hier mee om!
Vrouwen gaan wat steeds minder normaal vinden?

Segregatie is een slechte trend, man/vrouw gaan elkaar steeds minder vertrouwen en groeien uit elkaar, dat lijkt mij niet prettig nee. En als dat komt omdat vrouwen zich in grotere mate lastiggevallen voelen is die trend NOG slechter. Dat impliceert namelijk dat er steeds meer vrouwen zouden worden lastiggevallen. Of dat het steeds meer voor vrouwen zo voelt.

Of er een probleem is kun je niet herleiden uit het succes van female only gyms.. Je zult dan echt meer onderzoek moeten doen. En in welke mate dat probleem dan nog beheersbaar is is het 2e, het gaat namelijk mis bij de opvoeding als iemand anderen lastigvalt.

Problemen kunnen behoorlijk serieus zijn, zoals eerder gezegd, het zou mij behoorlijk frustreren als iemand zich niet veilig kan voelen ergens.

Miepen omdat iemand iets tegen je zegt terwijl je NOTE BENE een koptelefoon op hebt.... Ja aanstelleritus, dat is geen lastigvallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 01:46:44 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 10:45:34 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184871412
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Vrouwen gaan het steeds minder normaal vinden blijkbaar, maar dat is blijkbaar een slechte trend volgens ludovico die zich in allerlei gekke bochten wringt om maar vooral niet te erkennen dat er daarin toch wel sprake is van een probleem. De vrouwen die hier behoefte aan hebben zijn vrouwen die zich toch een klein beetje aanstellen.

Maar zo heeft de topic-seksist dat nooit gezegd hoor! Lichtzinnig gaan ze hier mee om!
denk dat jullie vooral langs elkaar heen praten

hij erkent wel dat er een probleem is, hij ziet het aanspreken van vrouwen alleen niet als onderdeel ervan

hij zegt ook niet dat vrouwen die lastig gevallen worden ermee om moeten leren gaan of weerbaarder moeten worden maar dat vrouwen die een vriendelijk praatje als lastig vallen zien weerbaarder moeten worden

ik vind dat niet echt seksistisch en ik kan het daar ook niet 100% mee oneens zijn

de manier waarop is belangrijk en de tijd en de plaats is belangrijk en als jij dan een beetje zit te sporten met je koptelefoon op en iemand komt met een 'hey wat ben je aan het doen' binnen dan kun je zeggen dat je geen zin hebt in een praatje lijkt mij, zou ik wel doen ... in een eerder deel zei iemand dat vrouwen dat lastig vinden en die kun je dan prima aanraden wat weerbaarder te worden

lukt dat niet dan is een female only een prima alternatief lijkt me

jij maakt ervan dat hij roept dat vrouwen niet moeten zeuren als ze lastig gevallen worden en dat is weer een heel ander uiterste
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:37:02 #249
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184872226
quote:
Zie het probleem niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 11:37:41 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184872243
ik ook niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 7 februari 2019 @ 11:38:29 #251
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184872260
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 01:34 schreef ludovico het volgende:

Miepen omdat iemand iets tegen je zegt terwijl je NOTE BENE een koptelefoon op hebt.... Ja aanstelleritus, dat is geen lastigvallen.
Het gaat om de intentie.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_184872658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 10:45 schreef sp3c het volgende:
hij zegt ook niet dat vrouwen die lastig gevallen worden ermee om moeten leren gaan of weerbaarder moeten worden maar dat vrouwen die een vriendelijk praatje als lastig vallen zien weerbaarder moeten worden

"Moeten" zou ik het nooit noemen.

Ik ben alleen bang dat lastiggevallen worden als mooie vrouw erg inherent is aan het leven - helaas - ik zou adviseren aan vrouwen om zichzelf tegen dat nare gedrag te wapenen, hoe? Geen idee, maar ik zou denken dat vrouwen daar wel trucjes op hebben verzonnen als ze het zo vaak zouden meemaken. (wat ik vaak hoor is negeren en doorlopen, iets ervan zeggen escaleert het vaak, allemaal super naar gedrag natuurlijk, alleen er psychologisch aan ten onder gaan gaat jezelf ook niet helpen, je moet het toch een plekje leren geven)

Dit moet dan niet gelijk geļnterpreteerd worden alsof ik de verantwoording bij de vrouwen leg, het persoon dat iemand lastig valt blijft degene die iets fout doet, maar veel zaken kun je wel degelijk sturen zodat je eigen leven prettiger wordt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het gaat om de intentie.
De intentie "lastigvallen" is wel fout ja.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 12:04:44 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 12:04:49 #253
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184872805
je kunt het ook gewoon voorkomen door het uit de weg te gaan

thuis trainen, privetrainer of in dit geval female only ... lijkt mij niets mis mee

als ik weet dat ik ergens vervelende mensen tegen ga komen dan ga ik er ook niet heen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 12:05:48 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184872814
en wat ik vervelend vind is heel persoonlijk natuurlijk, dat kan ik niet per definitie de ander kwalijk nemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184872833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:04 schreef sp3c het volgende:
je kunt het ook gewoon voorkomen door het uit de weg te gaan

thuis trainen, privetrainer of in dit geval female only ... lijkt mij niets mis mee

als ik weet dat ik ergens vervelende mensen tegen ga komen dan ga ik er ook niet heen
Volgens mij overdrijven we "het probleem" hier wel hoor, anders zou ik mij sterk verbazen over het aantal vrouwelijke leden dat toch nog wel de 20% ofzo aan tikt.

Als het echt lastigvallen wordt zou mijn advies zijn dat te melden aan de instructeur, blijft het voorkomen en is het probleem echt niet binnen de perken te houden zou ik a.s.a.p. naar een female only gym gaan ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:05 schreef sp3c het volgende:
en wat ik vervelend vind is heel persoonlijk natuurlijk, dat kan ik niet per definitie de ander kwalijk nemen
Of lastigvallen noemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator donderdag 7 februari 2019 @ 12:34:01 #256
18653 crew  D.
pi_184873313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Het gaat om de intentie.
Dat!

Maar geloof dat hij het niet wil snappen...
  donderdag 7 februari 2019 @ 12:55:31 #257
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_184873682
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:34 schreef D. het volgende:

[..]

Dat!

Maar geloof dat hij het niet wil snappen...
Nee, dat klopt. :)

Ludovico vindt dat hij zelf wel voor iemand anders kan bepalen wat lastig vallen is en wat niet. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 7 februari 2019 @ 13:56:29 #258
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184874767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. :)

Ludovico vindt dat hij zelf wel voor iemand anders kan bepalen wat lastig vallen is en wat niet. :)
alleen ff in de billen knijpen. Wat is nou het probleem, is toch grappig? Ze kunnen het ook als een compliment zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Speekselklier op 07-02-2019 14:01:36 ]
Tot nooit .......
pi_184874798
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:56 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

alleen ff in de billen knijpen. Wat is nou het probleem, is toch grappig?
Speels tikje moet kunnen. Daarna wel maken dat je wegkomt.
pi_184874897
Bleef na waterpolo altijd hangen om de synchroonzwemsters te checken. Dat was een prettige aanschouwing. En volgens mij waren die dames niet zonder reden altijd te vroeg.
pi_184877681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. :)

Ludovico vindt dat hij zelf wel voor iemand anders kan bepalen wat lastig vallen is en wat niet. :)
Iedereen mag zijn mening hebben van wat die grens hoort te zijn toch? Moet je overtrokken gedrag dan serieus nemen? Ik vind iemand onterecht betichten van lastigvallen best gemeen eigenlijk.

Altijd serieus nemen betekent in deze zin ook dat je iemand beticht van lastigvallen hč, terwijl die gene helemaal niks geks hoeft te doen.

Het is echt veel te zwart-wit hoe jij die situatie schetst.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 13:56 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

alleen ff in de billen knijpen. Wat is nou het probleem, is toch grappig? Ze kunnen het ook als een compliment zien.
Wat een niveau. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 16:31:43 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184877687
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:34 schreef D. het volgende:

[..]

Dat!

Maar geloof dat hij het niet wil snappen...
Welke intentie is er volgens jou fout dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184878767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke intentie is er volgens jou fout dan?
Ik weet niet maar ergens lijk je te zeggen dat omdat jouw intenties wellicht niet fout zijn vrouwen daarom af en toe toch maar gewoon moeten reageren als je ze aanspreekt, ook al staan ze zichtbaar niet open voor interactie?
pi_184878799
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:26 schreef Modus het volgende:

[..]

Ik weet niet maar ergens lijk je te zeggen dat omdat jouw intenties wellicht niet fout zijn vrouwen daarom af en toe toch maar gewoon moeten reageren als je ze aanspreekt, ook al staan ze zichtbaar niet open voor interactie?
Ik weet niet waar je zulke ideeėn vandaan haalt.

Dingen eisen van anderen die je niet kent zou een beetje treurig zijn, niet? Waar lees je dat "ik dat lijk te zeggen" ik begin dit selectieve interpreteren een beetje zat te raken.

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 17:34:06 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184878854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Of lastigvallen noemen.
Idd, omdat het zo persoonlijk is kun je ook eieren voor je geld kiezen en naar een female only sportschool gaan

Dan hoef je niemand ergens van te betichten

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2019 17:32:45 ]
  donderdag 7 februari 2019 @ 17:55:52 #266
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184879305
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Idd, omdat het zo persoonlijk is kun je ook eieren voor je geld kiezen en naar een female only sportschool gaan

Dan hoef je niemand ergens van te betichten
Dat is na meer dan 10 pagina's discussie ook nog steeds mijn opvatting. Als mensen een niet-divers clubje willen starten, laat ze lekker. Ik hoef daar echt niet tussen te zitten.

Maar laat ook de Boy Scouts en mannenkoren met rust. Ook mannen mogen samen optrekken.
pi_184879557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je zulke ideeėn vandaan haalt.

Dingen eisen van anderen die je niet kent zou een beetje treurig zijn, niet? Waar lees je dat "ik dat lijk te zeggen" ik begin dit selectieve interpreteren een beetje zat te raken.
Hier stond eerst wat anders.
Blijkbaar ben ik niet de enige die dat zo denkt te zien. Komt toch ergens vandaan.
pi_184879601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:07 schreef Modus het volgende:

[..]

Hier stond eerst wat anders.
Blijkbaar ben ik niet de enige die dat zo denkt te zien. Komt toch ergens vandaan.
Leuk, valt me op dat het alleen niet aan te wijzen is door jullie in de dingen die ik heb gezegd in dit topic maar goed.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:11:59 #269
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184879649
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef sp3c het volgende:

[..]

en jij bent voorstander van genderneutrale toiletten?
In mijn woning is een genderneutraal toilet.
Wat is daar mis mee?
pi_184879686
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leuk, valt me op dat het alleen niet aan te wijzen is door jullie in de dingen die ik heb gezegd in dit topic maar goed.
Jawel, je hebt al een aantal toch wat opmerkelijke claims en uitspraken dit topic in gegooid. Maar het ligt natuurlijk niet aan jou verder.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:14:18 #271
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184879707
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Daar ging het ook helemaal niet om. Ik benoemde gewoon zomaar een punt dat populair is onder feministen. Het ging om het vijandbeeld dat jij gecreėerd hebt, dat niet klopt.
"Mannen, waaronder ik, zijn schuldig aan het feit dat vrouwen minder rechten hebben."
Volgens hun.

Wie creėert er nu een vijandbeeld?
En wie wil mijn rechten inperken vanwege bovenstaand misverstand?
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:23:14 #272
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184879891
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou toch echt een cursus logisch redeneren gaan volgen, want je stapelt drogreden op drogreden. Het lijkt wel of het gemiddelde IQ van deelnemers aan deze discussie de 80 niet overstijgt. :')
Het gemiddelde kan alsnog 80 of lager zijn. Ook als er hoogbegaafden tussen zitten zoals nu het geval is.

quote:
Er wordt helemaal niemand op één hoop gegooid. Er zijn kennelijk vrouwen die het gevoel hebben door sommige mannen beloerd te worden en die hebben dus de behoefte aan een sportschool voor vrouwen waar dat in ieder geval niet gebeurt. Ik zie het punt niet.
Ik heb meer het idee dat je problemen zoekt die er niet zijn. Maar goed, de slachtofferrol is niet weg te slaan hier tegenwoordig.
Sommige vrouwen loeren ook.
Veel mannen loeren niet.
Loeren is niet strafbaar.
Discrimineren is slecht.

Geslacht heeft niets te maken met het wel of niet loeren.
Eventuele bescherming tegen het beloerd te worden als man is net zo belangrijk als Eventuele bescherming tegen het beloerd te worden als vrouw.

Het fenomeen "geslacht" speelt totaal geen rol bij deze hele kwestie.
Discrimineren is volledig zinloos. Wat ook in een female only sportschool kan volop geloerd worden.

Pas als je doelgroep a wil beschermen tegen het beloerd worden door doelgroep b, terwijl ze nog steeds beloerd kunnen worden door doelgroep a, dan ben je aan het discrimineren.
Je impliceert dat het beloerd worden door doelgroep a minder erg is, terwijl het voor de beloerde persoon precies hetzelfde zou moeten zijn, in het geval dat er geen discriminatie is.

Je kunt nu wel zeggen "ik vind beloerd worden door doelgroep b erger, want het is een man, ik vind dat niet fijn" is precies hetzelfde als "ik geen iemand die leidinggevende functie niet, want het is een vrouw, ik vind dat niet fijn".

Gelijkheid is goed. :)
Discriminatie is slecht. :)
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:33:57 #273
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184880110
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]

"Mannen, waaronder ik, zijn schuldig aan het feit dat vrouwen minder rechten hebben."
Volgens hun.

Wie creėert er nu een vijandbeeld?
En wie wil mijn rechten inperken vanwege bovenstaand misverstand?
Dat is niet hoe citaten werken.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:38:57 #274
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184880238
Ik vraag me af hoe de maatschappij zou reageren als iemand een bedrijf had met als regel.
"Hier mogen alleen mannen werken."

Reden:
"Sommige mannen vinden het nou eenmaal niet prettig om de hele dag naar simpel geklets over GTST, nagels, baby's, de verjaardag van hun tante, etc. te luisteren. En willen gewoon lekker kunnen werken, zonder last te hebben van die vrouwen. Daarom is er speciaal voor hun een werkplek zonder die vervelende vrouwen."

Dit is toch net zo generaliserend en seksistisch? Je stereotypeert de helft van de hele wereldbevolking.
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:46:41 #275
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184880321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:38 schreef Ixnay het volgende:
Ik vraag me af hoe de maatschappij zou reageren als iemand een bedrijf had met als regel.
"Hier mogen alleen mannen werken."

Reden:
"Sommige mannen vinden het nou eenmaal niet prettig om de hele dag naar simpel geklets over GTST, nagels, baby's, de verjaardag van hun tante, etc. te luisteren. En willen gewoon lekker kunnen werken, zonder last te hebben van die vrouwen. Daarom is er speciaal voor hun een werkplek zonder die vervelende vrouwen."

Dit is toch net zo generaliserend en seksistisch? Je stereotypeert de helft van de hele wereldbevolking.
Maar op die sportschool zou je als man wel mogen werken.
Jouw niet aannemen met als argument dat je een man bent is pure discriminatie!
Tot nooit .......
  donderdag 7 februari 2019 @ 18:48:36 #276
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184880366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zou toch echt een cursus logisch redeneren gaan volgen, want je stapelt drogreden op drogreden. Het lijkt wel of het gemiddelde IQ van deelnemers aan deze discussie de 80 niet overstijgt. :')

Er wordt helemaal niemand op één hoop gegooid. Er zijn kennelijk vrouwen die het gevoel hebben door sommige mannen beloerd te worden en die hebben dus de behoefte aan een sportschool voor vrouwen waar dat in ieder geval niet gebeurt. Ik zie het punt niet.
Ik heb meer het idee dat je problemen zoekt die er niet zijn. Maar goed, de slachtofferrol is niet weg te slaan hier tegenwoordig.
dus:
er zijn vrouwen die zich beloerd voelen door sommige mannen
er zijn vrouwen die behoefte hebben aan een plek waar die sommige mannen dat in ieder geval niet zullen doen
er worden sportscholen geopend waar alle mannen niet welkom zijn
niemand wordt op één hoop gegooid

??
pi_184880714
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:48 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dus:
er zijn vrouwen die zich beloerd voelen door sommige mannen
er zijn vrouwen die behoefte hebben aan een plek waar die sommige mannen dat in ieder geval niet zullen doen
er worden sportscholen geopend waar alle mannen niet welkom zijn
niemand wordt op één hoop gegooid

??
Nee, er worden gewoon scholen geopend waar alle vrouwen gewoon op hun gemak kunnen zijn. Dat is een stuk pragmatischer dan één of ander tribunaal gaan oprichten waarbij mannen geėvalueerd moeten worden op hun gedrag.

Het is allemaal niet zo moeilijk, maar fok lijkt weer collectief in paniek. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:10:09 #278
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_184880899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, er worden gewoon scholen geopend waar alle vrouwen gewoon op hun gemak kunnen zijn. Dat is een stuk pragmatischer dan één of ander tribunaal gaan oprichten waarbij mannen geėvalueerd moeten worden op hun gedrag.

Het is allemaal niet zo moeilijk, maar fok lijkt weer collectief in paniek. :')
ah, nu snap ik het.
Dus als veel blanke mannen er moeite mee hebben om te sporten met marokanen mogen we ook gewoon een bordje ophangen?

Ik dacht even dat dat discriminatie was.
Tot nooit .......
pi_184881025
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:10 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ah, nu snap ik het.
Dus als veel blanke mannen er moeite mee hebben om te sporten met marokanen mogen we ook gewoon een bordje ophangen?

Ik dacht even dat dat discriminatie was.
Onderscheid maken an sich is dan ook niet het probleem, maar de vraag of er geoorloofd onderscheid wordt gemaakt. Als je denkt dat hier sprake is van ongeoorloofd onderscheid dan mag je best naar de rechter stappen hoor.

Er was natuurlijk ook geen zak aan de hand geweest als een stel obesitaslijers een eigen sportschool had opgericht voor mensen met een BMI van boven de 35 waar ze niet door slankere mensen werden weggekeken of -gehoond. Dan had het topic hier niet vol gestaan met jankerds die klagen over discriminatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:15:56 #280
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184881036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, er worden gewoon scholen geopend waar alle vrouwen gewoon op hun gemak kunnen zijn. Dat is een stuk pragmatischer dan één of ander tribunaal gaan oprichten waarbij mannen geėvalueerd moeten worden op hun gedrag.

Het is allemaal niet zo moeilijk, maar fok lijkt weer collectief in paniek. :')
om dat doel te bewerkstelligen worden sportscholen geopend waar alle mannen niet welkom zijn (o.a.) op basis van het (vermeende) gedrag van sommige mannen. Das toch gewoon op één hoop gooien of nie?
Ff los van of je het pragmatisch vindt of hoe je erover denkt
pi_184881109
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

om dat doel te bewerkstelligen worden sportscholen geopend waar alle mannen niet welkom zijn (o.a.) op basis van het (vermeende) gedrag van sommige mannen. Das toch gewoon op één hoop gooien of nie?
Ff los van of je het pragmatisch vindt of hoe je erover denkt
Nee dat is het niet. Er wordt namelijk nergens beweerd dat alle mannen viespeuken zijn. Simpelweg dat sommige vrouwen graag een plek willen hebben waar ze gegarandeerd ongestoord kunnen sporten. Dat kun je niet los zien van pragmatisch zijn, want de hele reden daarvoor is een pragmatische.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:19:00 #282
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_184881118
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

om dat doel te bewerkstelligen worden sportscholen geopend waar alle mannen niet welkom zijn (o.a.) op basis van het (vermeende) gedrag van sommige mannen. Das toch gewoon op één hoop gooien of nie?
Ff los van of je het pragmatisch vindt of hoe je erover denkt
Da's niet hetzelfde want het betreft mannen

Blanke Witte boze mannen dan ook nog eens, het ergste soort!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_184881158
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:19 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Da's niet hetzelfde want het betreft mannen

Blanke Witte boze mannen dan ook nog eens, het ergste soort!
Denk je dat? Ik denk dat in veel grote steden het soort mannen dat vrouwen beloert of lastig valt zeker niet overwegend blank hoeft te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 07-02-2019 19:25:41 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:22:50 #284
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184881223
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Denk je dat? Ik denk dat in veel grote steden het soort mannen dat vrouwen beloerd of lastig valt zeker niet overwegend blank hoeft te zijn.
In de sportschool zeker niet. Maar ik woon in Almere, daar wonen bovengemiddeld veel mensen van Caraļbische afkomst, dus mijn perceptie kan gekleurd (haha) zijn.

Ik bedoel dat er veel gekleurde spierbundels rondlopen, niet dat het mensen zijn die vrouwen lastig vallen. Daar heb ik niet zo'n kijk op.
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:26:50 #285
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184881327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Er wordt namelijk nergens beweerd dat alle mannen viespeuken zijn. Simpelweg dat sommige vrouwen graag een plek willen hebben waar ze gegarandeerd ongestoord kunnen sporten. Dat kun je niet los zien van pragmatisch zijn, want de hele reden daarvoor is een pragmatische.
Een plek waar ze 'gegarandeerd' ongestoord kunnen sporten want expliciet geen mannen.

'Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiėnischer'

Ook niet echt genuanceerd of zo. Maar zelfs als ze het zou nuanceren en het maar over een aantal mannen zou hebben, dan worden voor de oplossing alsnog alle mannen op een hoop gegooid, want allemaal niet welkom. Niet alleen die rotte appels dus
pi_184881368
Er zijn wel mannen. Er werken bijv wel mannen. Alleen geen mannen als lid.
Dat lees ik op de websites.
Definitely not CIA
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:28:17 #287
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_184881375
Ik heb zelf eigenlijk best wel een hekel aan het type man dat vrouwen lastigvalt in de gym (of eender waar). Ik vind vrouwelijk schoon fijn maar iemand aanstaren of rare opmerkingen maken of nog erger: jezelf opdringen terwijl iemand duidelijk komt sporten is echt marginaal gedrag.

Ben wel van mening dat het logischer lijkt om dat soort mannen gewoon uit te sluiten ipv "female-only" zaken te openen. Want daar krijg ik een andere connotatie bij dan het ontwijken van vervelende mannen. Dan bedoel ik op basis van irrationele religieuze gronden (mannen vrouwen gescheiden) ipv rationele gronden (mannen die lastig vallen tijdens het trainen).

Lijkt mij dus handiger om irritante mannen gewoon overal buiten te zetten, tot dat ze zich kunnen gedragen. Fijner ook voor de mannen die net hetzelfde willen komen doen als de vrouwen: namelijk sporten. Gemengd als dat kan - aangezien ik ook graag naar de gym ga samen met m'n vriendin.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_184881406
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:26 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Een plek waar ze 'gegarandeerd' ongestoord kunnen sporten want expliciet geen mannen.

'Er zijn geen mannen, dus je hebt geen ogen die kijken om het kijken en het is gewoon veel hygiėnischer'

Ook niet echt genuanceerd of zo. Maar zelfs als ze het zou nuanceren en het maar over een aantal mannen zou hebben, dan worden voor de oplossing alsnog alle mannen op een hoop gegooid, want allemaal niet welkom. Niet alleen die rotte appels dus
Dat citaat zegt precies wat ik stel. Als er geen mannen zijn heb je de garantie dat je niet door mannen bekeken wordt. Er staat nergens dat alle mannen viespeuken zijn. Ik snap echt niet waar die lachwekkende slachtofferrol hier toch altijd vandaan komt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184881482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 18:23 schreef Ixnay het volgende:
Het fenomeen "geslacht" speelt totaal geen rol bij deze hele kwestie.
:')

Wįt?

quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat citaat zegt precies wat ik stel. Als er geen mannen zijn heb je de garantie dat je niet door mannen bekeken wordt. Er staat nergens dat alle mannen viespeuken zijn. Ik snap echt niet waar die lachwekkende slachtofferrol hier toch altijd vandaan komt.
Royal sadness, echt.
pi_184881634
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar ik woon in Almere
Dat verklaart een hoop.
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:41:28 #291
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184881789
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat citaat zegt precies wat ik stel. Als er geen mannen zijn heb je de garantie dat je niet door mannen bekeken wordt. Er staat nergens dat alle mannen viespeuken zijn. Ik snap echt niet waar die lachwekkende slachtofferrol hier toch altijd vandaan komt.
dat staat er ook niet

Het probleem is dat ALLE mannen worden uitgesloten omdat SOMMIGE mannen zich misdragen.

Als alle Libiėrs het land uit worden gegooid omdat een aantal Libiėrs ergens bommen hebben laten ontploffen, dan zeggen we ook niet dat alle Libiėrs bommen zullen laten ontploffen.

We impliceren er echter wel mee dat we in alle Libiėrs het risico te hoog vinden dat zij een bom gaan leggen.

En het is dan wel een beetje zwak om te zeggen dat we gewoon een rustige bomloze samenleving willen en heus niet denken dat alle Libiėrs bommen zullen leggen, maar dat dit gewoon een stuk pragmatischer is dan van elke Libiėr eerst uit te zoeken of hij of zij eigenlijk wel van plan is om bommen te laten ontploffen. Dan hou je imo alleen jezelf voor de gek
pi_184881810
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat staat er ook niet

Het probleem is dat ALLE mannen wprden uitgesloten omdat SOMMIGE mannen zich misdragen.
Ja, en? Voel je je nu aangesproken of persoonlijk benadeeld?
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:47:17 #293
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_184881931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en? Voel je je nu aangesproken of persoonlijk benadeeld?
Mwah, er zijn mensen zoals ik die graag gemengd aan sport doen dus ook in de sportschool. Zoals ik zei in een eerdere post: samen met m'n vriendin dus niet om naar de dames te gluren.

Zolang er voldoende faciliteiten overblijven waar je gemengd terecht kan is er niks aan de hand maar ik ben wel tegen scheiding van mannen en vrouwen waar dat niet noodzakelijk is. Voelt als een throw-back in tijd, als je snapt wat ik bedoel.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_184881945
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat staat er ook niet

Het probleem is dat ALLE mannen worden uitgesloten omdat SOMMIGE mannen zich misdragen.

Als alle Libiėrs het land uit worden gegooid omdat een aantal Libiėrs ergens bommen hebben laten ontploffen, dan zeggen we ook niet dat alle Libiėrs bommen zullen laten ontploffen.

We impliceren er echter wel mee dat we in alle Libiėrs het risico te hoog vinden dat zij een bom gaan leggen.

En het is dan wel een beetje zwak om te zeggen dat we gewoon een rustige bomloze samenleving willen en heus niet denken dat alle Libiėrs bommen zullen leggen, maar dat dit gewoon een stuk pragmatischer is dan van elke Libiėr eerst uit te zoeken of hij of zij eigenlijk wel van plan is om bommen te laten ontploffen. Dan hou je imo alleen jezelf voor de gek
Dat is iets met een dusdanig lage incidentie dat het natuurlijk nergens op slaat. Daarbij is het ook niet zo dat mannen niet meer naar een sportschool zouden mogen. Voor elke "female only" sportschool zijn er waarschijnlijk 50 of 100 waar mannen wel welkom zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_184881989
Bijna het 3e deel! Dit onderwerp maakt de tongen wel los.
  donderdag 7 februari 2019 @ 19:50:47 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184882038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, en? Voel je je nu aangesproken of persoonlijk benadeeld?
Ik word ook persoonlijk benadeeld want ik mag er persoonlijk niet naartoe. Ik wil ook niet op korfbal maar ik wil niet op voorhand geweigerd worden bij een korfbalclub om redenen waar ik geen invloed op heb. Zelfde geldt voor een honkbalclub of wat voor club dan ook buiten mijn interessegebied.

Zo hoef ik ook niet per se vrouwen in de gym en heb ik ook liever dat er gewoon niemand is, maar dat betekent niet dat ik het dan maar oke vind als zij met zijn allen gym openen waar ik niet welkom ben omdat kleur, naam, ras, lul, dit dat
pi_184882062
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:47 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Mwah, er zijn mensen zoals ik die graag gemengd aan sport doen dus ook in de sportschool. Zoals ik zei in een eerdere post: samen met m'n vriendin dus niet om naar de dames te gluren.

Zolang er voldoende faciliteiten overblijven waar je gemengd terecht kan is er niks aan de hand maar ik ben wel tegen scheiding van mannen en vrouwen waar dat niet noodzakelijk is. Voelt als een throw-back in tijd, als je snapt wat ik bedoel.
Volgens mij is er voor iedereen nog steeds keuze genoeg.

Ik snap alleen echt niet hoe we van vrouwen die regelmatig worden lastig gevallen en besluiten daar een beetje klaar mee te zijn ineens gaan naar "nou, dat is ook niet eerlijk, segregatie, terug in de tijd, boehoe alle mannen worden op een hoop gegooid", etc. gaan. Misschien moeten we het een keer gaan hebben over de oorzaak in plaats van weer over vrouwen of allerlei wilde idealen te gaan zeiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xa1pt op 07-02-2019 19:57:12 ]
pi_184882189
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:50 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik word ook persoonlijk benadeeld want ik mag er persoonlijk niet naartoe. Ik wil ook niet op korfbal maar ik wil niet op voorhand geweigerd worden bij een korfbalclub om redenen waar ik geen invloed op heb. Zelfde geldt voor een honkbalclub of wat voor club dan ook buiten mijn interessegebied.

Zo hoef ik ook niet per se vrouwen in de gym en heb ik ook liever dat er gewoon niemand is, maar dat betekent niet dat ik het dan maar oke vind als zij met zijn allen gym openen waar ik niet welkom ben omdat kleur, naam, ras, lul, dit dat
Ik denk dat vrouwen ook liever zouden zien dat ze niet lastig worden gevallen. Het is alleen wel de realiteit. En in plaats van dat we daar dan wat meer begrip voor hebben of een keer zeggen dat we daar als maatschappij toch wat anders mee om moeten gaan ook, gaan we klagen over hypothetische situaties waarin we denkbeeldig benadeeld worden omdat wij mannen nu niet meer naar een female only gym kunnen.

Ja, nee, ok, goed verhaal.

  donderdag 7 februari 2019 @ 20:01:22 #299
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184882373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen ook liever zouden zien dat ze niet lastig worden gevallen. Het is alleen wel de realiteit. En in plaats van dat we daar dan wat meer begrip voor hebben of een keer zeggen dat we daar als maatschappij toch wat anders mee om moeten gaan ook, gaan we klagen over hypothetische situaties waarin we denkbeeldig benadeeld worden omdat wij mannen nu niet meer naar een female only gym kunnen.

Ja, nee, ok, goed verhaal.


mensen moeten anderen ook niet lastigvallen, dat ben ik ook gewoon met iedereen eens.

Maar het enige hypothetische aan die benadeling is natuurlijk dat ik daar zelf niet naartoe ga he. Het is niet zo dat die uitsluiting van mannen hypothetisch is.
pi_184882474
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:28 schreef Lothiriel het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk best wel een hekel aan het type man dat vrouwen lastigvalt in de gym (of eender waar). Ik vind vrouwelijk schoon fijn maar iemand aanstaren of rare opmerkingen maken of nog erger: jezelf opdringen terwijl iemand duidelijk komt sporten is echt marginaal gedrag.

Ben wel van mening dat het logischer lijkt om dat soort mannen gewoon uit te sluiten ipv "female-only" zaken te openen. Want daar krijg ik een andere connotatie bij dan het ontwijken van vervelende mannen. Dan bedoel ik op basis van irrationele religieuze gronden (mannen vrouwen gescheiden) ipv rationele gronden (mannen die lastig vallen tijdens het trainen).

Lijkt mij dus handiger om irritante mannen gewoon overal buiten te zetten, tot dat ze zich kunnen gedragen. Fijner ook voor de mannen die net hetzelfde willen komen doen als de vrouwen: namelijk sporten. Gemengd als dat kan - aangezien ik ook graag naar de gym ga samen met m'n vriendin.
Blijkbaar zijn er dus een aantal vrouwen die geen zin hebben daar op te wachten. Ik geef ze geen ongelijk.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:04:57 #301
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184882497
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is iets met een dusdanig lage incidentie dat het natuurlijk nergens op slaat. Daarbij is het ook niet zo dat mannen niet meer naar een sportschool zouden mogen. Voor elke "female only" sportschool zijn er waarschijnlijk 50 of 100 waar mannen wel welkom zijn.
Dat geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld winkels
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')