abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184867053
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.

Maar goed, ik denk dat ik ook wat meer ervaren ben dan merendeel hier. :+
Ik vind je rete eng, als iemand aan jou de weg wilt vragen op straat als jij met je koptelefoon op loopt dan geef je hem nog net niet aan voor aanranding.

Alsof dit allemaal harde regels zijn in de samenleving...

Deze regels gelden voor jou misschien, maar ze zijn extreem en gelden echt alleen zo extreem voor jou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:35:13 #152
236264 crew  capricia
pi_184867059
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:32 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Doe je dat dan ook naakt? Of waarom word je zo veel lastig gevallen?
Sporten?
Nee. Haha. Natuurlijk niet.
Maar mijn hormonen gieren bij het zien van mannen niet door mijn keel.
Testosteron doet kennelijk andere dingen met mensen.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_184867062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het gaat om de tendensen hè, het versterkt elkaar naar mijn indruk. Vrouwen die mannen vervelend vinden hebben vast altijd al bestaan.
Ah, het zijn de vrouwen die mannen vervelend vinden. Niet de mannen die vervelend doen tegen vrouwen.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:35:45 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184867068
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:25 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is een beetje een raar criterium. Er hangt, wat mijn ervaringen betreft dan, op de drukke tijdstippen wel een gespannen sfeer. Bij een wat langer oogcontact dan gebruikelijk is er garantie op snel neus aan neus staan. Heb ik dan weer niet zoveel zin in in m'n vrije tijd als het niet hoeft, dus dat is dan ook relatief makkelijk te ontlopen.
was gewoon een vraag

mijn ervaring is hoe heftiger de fitness hoe vervelender de mensen en als je dan niet van hetzelfde type bent dan zou ik haast zeggen hoe goedkoper hoe beter

voor vrouwen zal dat misschien anders liggen, dat ben ik niet dus dat weet ik niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184867074
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, het zijn de vrouwen die mannen vervelend vinden. Niet de mannen die vervelend doen tegen vrouwen.
Kan toch beide? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:36:35 #156
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867077
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit is complete onzin, dat je de Islam erbij haalt. Ik ga naar naaktstranden met vrienden en vriendinnen. Ik heb (samen met mijn man) meerere orgies meegemaakt. Ik ben niet vies van mannen of vrouwen. Ik hou van sex en van de spanning.

Maar als ik sport, met koptelefoon op, wil ik gewoon met rust gelaten worden.
Het zijn de beste voorbeelden van sterk gesegregeerde samenlevingen en deze beweging wordt dan ook van harte omarmd door de (conservatievere) moslims in ons land. Dus het slaat wel degelijk ergens op, om dat erbij te halen. Dat je meegedaan hebt aan orgies maakt niet dat niks van wat jij toejuicht in hetzelfde straatje kan passen als een islamitische levensvisie.

Overigens ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag in mijn eerdere post. Het punt dat je bezig wil zijn met je eigen ding kun je namelijk overal maken, op school, op werk, in de trein, op een strand en het punt dat er altijd vieze glurende mannen zijn ook. Zou je dan niet op een bepaald punt het ook jammer gaan vinden, als dat allemaal gescheiden plaatsvindt?
pi_184867087
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, de "wij als westerse wereld grossieren in het goed behandelen van vrouwen en zijn niet zo seksistisch als de rest van de wereld". Lachwekkend.
Mwoah... :') Het kan vast beter (nouja ik weet eigenlijk niet wat wij vrouwen zouden moeten misdoen?) maar noem even een plek buiten de westerse wereld waar vrouwen gelijker worden behandeld?
pi_184867089
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uit zelfbescherming omdat je het niet kunt ontwijken zonder extreme maatregelen te nemen.

Je kan wél kiezen voor een female only sportschool.
Lijkt me niks mis mee. En nog altijd beter dan een soort willen normaliseren van het lastigvallen van vrouwen omdat 'dat er nu eenmaal bij hoort als je aantrekkelijk bent'.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:37:39 #159
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867092
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ja, de "wij als westerse wereld grossieren in het goed behandelen van vrouwen en zijn niet zo seksistisch als de rest van de wereld". Lachwekkend.
Zoiets zou ik nooit beweren, maar op dit vlak doen wij het echt wel een stukje beter ja.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:39:31 #160
236264 crew  capricia
pi_184867116
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind je rete eng, als iemand aan jou de weg wilt vragen op straat als jij met je koptelefoon op loopt dan geef je hem nog net niet aan voor aanranding.

Alsof dit allemaal harde regels zijn in de samenleving...

Deze regels gelden voor jou misschien, maar ze zijn extreem en gelden echt alleen zo extreem voor jou.
Ja. Ik heb wel door dat jij mij niet trekt.

Kijk eens naar jezelf waarom je moeite hebt met vrouwen die nogal duidelijk zijn.
Ik hoef geen antwoord. Maar het kan voor jou een inzicht in jezelf zijn.
- Goethe, “Faust”
pi_184867123
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lijkt me niks mis mee. En nog altijd beter dan een soort willen normaliseren van het lastigvallen van vrouwen omdat 'dat er nu eenmaal bij hoort als je aantrekkelijk bent'.
Normaal contact leggen normaliseren als lastigvallen lijkt mij ook niet al te best.
pi_184867134
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Ik heb wel door dat jij mij niet trekt.

Kijk eens naar jezelf waarom je moeite hebt met vrouwen die nogal duidelijk zijn.
Ik hoef geen antwoord. Maar het kan voor jou een inzicht in jezelf zijn.
Moeite met vrouwen die duidelijk zijn? Wat bedoel je?

Ik heb moeite met extremisten die hun zin doordrukken die de samenleving de verkeerde kant op drukken. (omdat er naar mijn idee mensen vatbaar zijn voor het gedachtegoed, genoeg extreme feministen die een podium krijgen heden ten dagen.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:41:29 #163
236264 crew  capricia
pi_184867139
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:36 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Het zijn de beste voorbeelden van sterk gesegregeerde samenlevingen en deze beweging wordt dan ook van harte omarmd door de (conservatievere) moslims in ons land. Dus het slaat wel degelijk ergens op, om dat erbij te halen. Dat je meegedaan hebt aan orgies maakt niet dat niks van wat jij toejuicht in hetzelfde straatje kan passen als een islamitische levensvisie.

Overigens ben ik benieuwd naar het antwoord op de vraag in mijn eerdere post. Het punt dat je bezig wil zijn met je eigen ding kun je namelijk overal maken, op school, op werk, in de trein, op een strand en het punt dat er altijd vieze glurende mannen zijn ook. Zou je dan niet op een bepaald punt het ook jammer gaan vinden, als dat allemaal gescheiden plaatsvindt?
Oh ja. De theorie dat als je ze een vinger geeft, ze je hele hand pakken. Toch?
- Goethe, “Faust”
pi_184867147
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwoah... :') Het kan vast beter maar noem even een plek buiten de westerse wereld waar vrouwen gelijker worden behandeld?
Dat verschilt een beetje per regio maar wat algemene omgang met andere geslachten betreft heb ik het idee dat ze het in een land als Thailand toch een stuk beter doen. Daar doen genders er überhaupt niet zo toe en wordt er niet zo in hokjes gedacht als hier. De omgang in het openbaar is daarin veel gelijkwaardiger. Niet dat er niet op andere aspecten terrein te winnen valt, wat wetgeving betreft o.a., maar het idee dat de westerse wereld het hierin heel goed doet slaat nergens op.
pi_184867162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Normaal contact leggen normaliseren als lastigvallen lijkt mij ook niet al te best.
Waar gebeurt dat?
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:43:55 #166
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867173
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Oh ja. De theorie dat als je ze een vinger geeft, ze je hele hand pakken. Toch?
Nee, niemand pakt hier wat. Het punt dat jij maakt is ook toepasbaar op andere vlakken. Ik vraag me gewoon af of je er ook voor bent als het wordt toegepast op die andere vlakken.
pi_184867188
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat?
Wat dacht je van hier, door het zo extreem zwart wit te stellen dat iemand aanspreken met een koptelefoon op altijd ende per definitie onder lastigvallen geschaard behoord te worden.
pi_184867194
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan toch beide? :')
Klopt, maar hoe je dat benoemt is opvallend.
pi_184867213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat dacht je van hier, door het zo extreem zwart wit te stellen dat iemand aanspreken met een koptelefoon op altijd ende per definitie onder lastigvallen geschaard behoord te worden.
Dus een paar posts terug zit je een beetje mee te knikken als het gaat om vrouwen die lastig worden gevallen door mannen en dat dat niet echt oké is en dan nu is dat ineens allemaal heel extreem en zwart-wit?

Lekker duidelijk allemaal.
pi_184867216
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat verschilt een beetje per regio maar wat algemene omgang met andere geslachten betreft heb ik het idee dat ze het in een land als Thailand toch een stuk beter doen. Daar doen genders er überhaupt niet zo toe en wordt er niet zo in hokjes gedacht als hier. De omgang in het openbaar is daarin veel gelijkwaardiger. Niet dat er niet op andere aspecten terrein te winnen valt, wat wetgeving betreft o.a., maar het idee dat de westerse wereld het hierin heel goed doet slaat nergens op.
Noem dan eens iets concreets waar wij vrouwen op achterstellen?
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:47:15 #171
236264 crew  capricia
pi_184867222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb moeite met extremisten die hun zin doordrukken die de samenleving de verkeerde kant op drukken. (omdat er naar mijn idee mensen vatbaar zijn voor het gedachtegoed, genoeg extreme feministen die een podium krijgen heden ten dagen.
Eerst waren het moslims. Nu feministen.
Prachtig allemaal. Mooie vrouwen ook.

Lijkt me inderdaad lastig als stereotype man. Al die hokjes ook.
- Goethe, “Faust”
pi_184867227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Noem dan eens iets concreets waar wij vrouwen op achterstellen?
Als je deze vraag stelt snap je niet heel veel van wat ik zei.
pi_184867234
quote:
10s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dus een paar posts terug zit je een beetje mee te knikken als het gaat om vrouwen die lastig worden gevallen door mannen en dat dat niet echt oké is en dan nu is dat ineens allemaal heel extreem en zwart-wit?

Lekker duidelijk allemaal.
Lees eens wat er staat, je antwoord wel wat maar het heeft weinig te maken met wat ik typte.
pi_184867240
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je deze vraag stelt snap je niet heel veel van wat ik zei.
Wie weet, ben je concreet geweest dan? Je zegt dat gender er weinig toe doet in Thailand, waaruit blijkt dat? Waaruit blijkt er hier dat het er hier in Nederland wel toe doet? Noem eens wat voorbeelden? Maak het eens concreet? Wil je zeggen dat je concreet bent geweest?
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:49:24 #175
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_184867254
het is maar een sportschool waarom doen mensen er zo moeilijk over? muh slippery slope

Als vrouwen een probleem hadden, dan had de helft vd stoere mannen hier gezegd: "ga je eigen sportschool voor vrouwen starten dan". Wordt er eindelijk het vrije markt principe gevolgd, is het nog niet goed :')
graag op anoniem
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:49:34 #176
236264 crew  capricia
pi_184867258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Nee, niemand pakt hier wat. Het punt dat jij maakt is ook toepasbaar op andere vlakken. Ik vraag me gewoon af of je er ook voor bent als het wordt toegepast op die andere vlakken.
Jawel. Want jij wil het op de hele maatschappij doortrekken. Dus pak je de hele hand.
Terwijl ik het enkel over de sportschool heb. Waar dit topic over gaat.
- Goethe, “Faust”
pi_184867269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lees eens wat er staat, je antwoord wel wat maar het heeft weinig te maken met wat ik typte.
Er valt geen coherent verhaal in te ontdekken. Eerst beweer je dat het inderdaad niet oké is dat mannen vrouwen zo vaak lastig vallen maar nu ben je ineens gedraaid naar "het wordt allemaal heel erg overtrokken en komt niet zo vaak voor".

Welke van de twee is het?
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:50:54 #178
236264 crew  capricia
pi_184867277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan ‘de verkeerde kant’?
- Goethe, “Faust”
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:51:31 #179
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867286
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:42 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah ja, Thailand, het middelpunt van de islamitische wereld.
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:52:15 #180
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867297
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Jawel. Want jij wil het op de hele maatschappij doortrekken. Dus pak je de hele hand.
Terwijl ik het enkel over de sportschool heb. Waar dit topic over gaat.
Interessante uitleg van de uitdrukking, maar ik zie dat je geen antwoord wil geven. Jammer.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:53:25 #181
236264 crew  capricia
pi_184867312
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er valt geen coherent verhaal in te ontdekken. Eerst beweer je dat het inderdaad niet oké is dat mannen vrouwen zo vaak lastig vallen maar nu ben je ineens gedraaid naar "het wordt allemaal heel erg overtrokken en komt niet zo vaak voor".

Dat ligt aan het type posters. Of het nachtbagger is of niet.
Ik denk dat hij wat jonger is, wat minder karakter heeft, dan jij of ik.

Een echte man staat voor zijn mening en draait niet steeds.
- Goethe, “Faust”
pi_184867320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:47 schreef capricia het volgende:

[..]

Eerst waren het moslims. Nu feministen.
Prachtig allemaal. Mooie vrouwen ook.

Lijkt me inderdaad lastig als stereotype man. Al die hokjes ook.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:55:04 #183
236264 crew  capricia
pi_184867331
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Jammer dat je er op dit aspect niet in wil gaan.
- Goethe, “Faust”
pi_184867356
quote:
9s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is niet okay om anderen ( man of vrouw doet er geen ene reet toe ) lastig te vallen.

Dat laatste heb ik nergens gezegd.
pi_184867366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat is volgens jou dan ‘de verkeerde kant’?
Dat mannen en vrouwen totaal gesegregeerd van elkaar leven en dat er hogere drempels worden opgeworpen om gewoon normaal met elkaar om te gaan. - in dit geval.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:57:52 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184867378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:49 schreef topdeck het volgende:
het is maar een sportschool waarom doen mensen er zo moeilijk over? muh slippery slope

Als vrouwen een probleem hadden, dan had de helft vd stoere mannen hier gezegd: "ga je eigen sportschool voor vrouwen starten dan". Wordt er eindelijk het vrije markt principe gevolgd, is het nog niet goed :')
winnaar!

gewoon lekker laten gaan, jij hebt er geen last van en de dames ook niet, als ze behoefte hebben aan contact dan komen ze vanzelf weer terug lijkt me

zijn ook vaak dezelfde gasten die begonnen te stijgeren toen er per se vrouwen bij de mariniers toegelaten moesten worden of straks als de pers oppikt dat er vrouwen in de onderzeeboot mogen en altijd als er ergens genderneutrale toiletten worden geinstalleerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 23:58:05 #187
236264 crew  capricia
pi_184867386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja. Dat blijft hangen hè.
Denk daar maar eens over.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 6 februari 2019 @ 23:58:16 #188
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867389
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Jammer dat je er op dit aspect niet in wil gaan.
Er valt weinig op in te gaan. Ik benoemde de verwrongen seksuele moraal alomtegenwoordig in de islamitische wereld. Ik zie niet zo goed wat Thailand daarmee van doen heeft. Ik ben niet bekend met de Thaise cultuur, maar als het daar allemaal zoveel gelijker is en dat positieve effecten heeft, dan bewijst dat toch precies mijn punt?
pi_184867400
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben nergens gedraaid, maar misschien is de wereld iets minder zwart - wit dan hij is voor jou, probeer eens wat genuanceerder naar de wereld te kijken, maar misschien leer je zoiets met leeftijd?

- Ik ben geen echte man
- Ik heb minder karakter
- Ik sta niet voor mijn mening.

Heb je het nou echt nodig om zo zielig op de persoon te worden, ben je zo onvolwassen?

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 07-02-2019 00:09:42 ]
pi_184867416
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Dat blijft hangen hè.
Denk daar maar eens over.
Wat bedoel je? Ik wil best nadenken maar weet niet over wat.
  donderdag 7 februari 2019 @ 00:00:28 #191
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184867422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

winnaar!

gewoon lekker laten gaan, jij hebt er geen last van en de dames ook niet, als ze behoefte hebben aan contact dan komen ze vanzelf weer terug lijkt me

zijn ook vaak dezelfde gasten die begonnen te stijgeren toen er per se vrouwen bij de mariniers toegelaten moesten worden of straks als de pers oppikt dat er vrouwen in de onderzeeboot mogen en altijd als er ergens genderneutrale toiletten worden geinstalleerd
En stel nou dat je zelf een linkse, feministische SJW bent, mag je dan wel steigeren?
pi_184867475
Vind jij jezelf aanspreekbaar Capricia? Hoe moeten mensen dat van je aflezen?

Denk je dat iemand met een koptelefoon op per definitie niet aanspreekbaar is? Iedereen die een koptelefoon opzet in de sportschool doet dat per definitie bewust omdat ze niet aangesproken willen worden? Dat is een wetmatigheid? Een natuurwet?
pi_184867502
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is niet okay om anderen ( man of vrouw doet er geen ene reet toe ) lastig te vallen.

Dat laatste heb ik nergens gezegd.
Nee, maar het wordt allemaal wel heel erg overtrokken enzo natuurlijk.
pi_184867522
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:51 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Oh, ook in Qatar ofzo valt het op dat er toch een stuk minder plat met seksen om wordt gegaan dan hier. Vrouwen hebben het objectief gezien hier uitstekend wat betreft de verhouding tussen wetgever en individu, maar dat is maar één kant van het verhaal. M.b.t. de omgang tussen seksen is de wereld een stuk diverser dan dat en onszelf voorhouden dat we het hier zo goed doen en er van seksualisering nauwelijks sprake is slaat nergens op.
pi_184867533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat mannen en vrouwen totaal gesegregeerd van elkaar leven en dat er hogere drempels worden opgeworpen om gewoon normaal met elkaar om te gaan. - in dit geval.
Aha, en hoe dienen vrouwen dan precies om te gaan met intimidaties en dergelijke? Is gewoon inherent aan het dagelijks leven?
pi_184867541
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, maar het wordt allemaal wel heel erg overtrokken enzo natuurlijk.
???
pi_184867545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

???
Ben je nu al vergeten wat je net schreef?
pi_184867547
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 23:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Zwaktebod is behoorlijk zwak.
pi_184867568
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aha, en hoe dienen vrouwen dan precies om te gaan met intimidaties en dergelijke? Is gewoon inherent aan het dagelijks leven?
Ik stelde een vraag, of vrouwen daar niet mee leren omgaan. Ik heb nergens gezegd dat ik daar het antwoord op heb. Lijkt mij alleen dat je jezelf daarop wapent als het je zo veel overkomt, zeker weten doe ik dat niet vandaar dat vraagteken, vandaar die vraag.....

Ik ben bang dat vrouwen vaker lastiggevallen worden en dat het voor sommige vrouwen inherent is aan het "dagelijks" leven. ja.
pi_184867570
quote:
9s.gif Op donderdag 7 februari 2019 00:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ben je nu al vergeten wat je net schreef?
Je mag mij citeren, maar ben bang dat ik dat nergens geschreven heb nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')