Leg uit. Waarom is het mijn probleem als genoeg vrouwen ervoor kiezen om naar een female only sportschool te gaan waardoor het concept rendabel is?quote:
Ja zo werkt dat met clubs en scholen en zo ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn nog wel 1 of 2 sportscholen over waar ze niet zo moeilijk doen
Maar jij bent al een tijdje geradicaliseerd. Ik weet niet of we jou nog serieus kunnen nemen gezien je posts hier op het forum.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
In jouw beleving misschien. Ik zie het als een stap vooruit.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat met clubs en scholen en zo ook
ok?quote:
Ik zou madelieff wel checken tijdens het squatten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik weet niet man. Ik zie mensen (m/v) echt naar van alles en nog wat kijken in de gym.
Het is doorgaans ook wel echt een 'issue' waar vooral onzekere mensen mee zitten. Mensen die te dik zijn en gaan sporten, mensen die bepaalde oefeningen niet durven te doen omdat anderen dan kunnen zien dat ze die niet kunnen (bijv pullups), mensen die niet echt sterk zijn maar wel stoer willen overkomen en dus veel te veel gewicht pakken en zo. Die hebben ook heel sterk het gevoel dat iedeeen naar ze kijkt terwijl ze sporten.
Mensen kijken gewoon om zich heen tijdens het wachten tussen setjes. Ik zie zowel mannen als vrouwen dat doen. Als je wat opvallender bent, dan kijken meer mensen naar je ja. Als je als man shit doet die andere mannen niet kunnen (voorbeeld dus weer pullups maar dan weighted pullups of weighted dips of zo), dan zie je ook in je ooghoeken mensen (m/v) kijken en evt wijzen. Als je zware gewichten pakt ook. Als je een of andere rare oefening doet vast ook wel. Als je staat te egoliften kijken mensen ook ja.
Is niet per se zo dat ze je meteen in het squatrack keihard willen pakken of om die reden naar je kijken. Is ook niet iets wat is voorbehouden aan vrouwen. Alsof je door vrouwen niet om welke reden dan ook zou worden aangesproken in een females only gym
JA MAAR JY BENT DAN OOK HET TYPE WAARDOOR ZE ZULKE GYMS OPENEN HEquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:42 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik zou madelieff wel checken tijdens het squatten.
ja weet ik veel, ik mis het punt ergens volgens mijquote:
Ik moet me ogen nou eenmaal ergens op richten als ik rust tussen de setjes.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JA MAAR JY BENT DAN OOK HET TYPE WAARDOOR ZE ZULKE GYMS OPENEN HE
Wel makkelijk dat ondernemers geen marktonderzoek hoeven te doen. Ze kunnen gewoon jou bellen voor een messcherpe analyse van de marktsegmentatie.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind dit het zoveelste bewijs waaruit blijkt dat feminisme en de sociaal geaccepteerde mannen-haat compleet uit de hand gelopen is.
Wat is er zo belangrijk aan het geslacht van degene die naast je staat te sporten?
Waarom zou ik in een sportschool geweigerd worden omdat ik het verkeerde geslacht heb?
Is een man vooraf al een voyeur?
Vinden die vrouwen zichzelf allemaal zo onweerstaanbaar en speciaal en menen ze dat alle mannen naar hun willen gluren en aan hun willen zitten?
Opmerkelijk is trouwens dat de kleine groep vrouwen waar mannen daadwerkelijk naar kijken totaal geen probleem hebben hiermee. Het zijn alleen maar de verzuurde feministen waar sowieso al geen enkele man naar kijkt.
Advies vragen mag.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat ondernemers geen marktonderzoek hoeven te doen. Ze kunnen gewoon jou bellen voor een messcherpe analyse van de marktsegmentatie.
"In Nederland werden in 1968 de laatste jongensscholen en meisjesscholen in het mavo, havo, atheneum, gymnasium en het basisonderwijs afgeschaft. Rond 1977 is ook in het lagere technische onderwijs (LTS) en in de huishoudscholen (LHNO) het seksegescheiden onderwijs afgeschaft."quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik mis het punt ergens volgens mij
je hebt toch ook scholen voor jongens en clubs voor mannen enzo of is dat niet meer?
Maar als ik jou begrijp is dit een enorme win-win. Alle lelijke wijven gaan naar een female only sportschool waardoor in de gemengde sportscholen enkel lekkere wijven overblijven waardoor alle geilneven hier maximaal aan hun trekken kunnen komen.quote:
De redenering is gewoon hetzelfde, maar bij de moslima's ligt het er hooguit wat dikker bovenop, omdat ze dat uit hun geloof halen en minder geplaagd worden door progressieve gedachtes over emancipatie. Het vloeit voort uit hetzelfde wereldbeeld dat vrouwen tere bloemen zijn die hun schoonheid moeten afschermen van mannen, omdat mannelijke seksualiteit onbedwingbaar, onvoorspelbaar en inherent gevaarlijk is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:57 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Mja. Het is overigens bijna alleen in de drie grote steden, Amsterdram, Rotterdam en Den haag. Is er iets opvallends te bemerken als het aankomt op de bevolkings- samenstelling in die steden, buiten het feit dat daar relatief veel ''nederlanders'' met immigratie roots wonen?
Hier toevallig wel één in Culemborg;
[..]
Naast de meiskes die er moeite mee hebben dat ook zij een seksueel wezen zijn en van overlast spreken (wat dus grotendeels voorkomt in de grote steden blijkbaar - góh!), is het natuurlijk ook weer een stukje onvervalste keiharde islamisering.
De ervaring leert dat het dan wel oké is. Beweegredenen van vrouwen worden positiever uitgelegd en hun handelingen minder snel als vervelend gezien. Vrouwen kunnen wegkomen met ronduit botte versierpogingen, zelfs tegen een heteroseksuele vrouw, terwijl een man met dezelfde opmerkingen als smeerlap en seksueel intimiderend wordt gezien. Ondanks dat dit natuurlijk onderliggende redenen heeft, is het vaak onterecht, maar de schuld wordt door velen volledig bij de handeling van de man gelegd en niet de perceptie van de vrouw. Sterker nog, als je dat waagt, dan word je al snel in het hokje victim blaming gestopt (terwijl er niet eens sprake van een slachtoffer is).quote:Op woensdag 6 februari 2019 18:28 schreef hugecooll het volgende:
Is niet per se zo dat ze je meteen in het squatrack keihard willen pakken of om die reden naar je kijken. Is ook niet iets wat is voorbehouden aan vrouwen. Alsof je door vrouwen niet om welke reden dan ook zou worden aangesproken in een females only gym
Ja maar in een vrouwenhoofd hoeft er niet per se feitelijk iets gebeurd te zijn om te kunnen spreken van een slachtoffer hequote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
De ervaring leert dat het dan wel oké is. Beweegredenen van vrouwen worden positiever uitgelegd en hun handelingen minder snel als vervelend gezien. Vrouwen kunnen wegkomen met ronduit botte versierpogingen, zelfs tegen een heteroseksuele vrouw, terwijl een man met dezelfde opmerkingen als smeerlap en seksueel intimiderend wordt gezien. Ondanks dat dit natuurlijk onderliggende redenen heeft, is het vaak onterecht, maar de schuld wordt door velen volledig bij de handeling van de man gelegd en niet de perceptie van de vrouw. Sterker nog, als je dat waagt, dan word je al snel in het hokje victim blaming gestopt (terwijl er niet eens sprake van een slachtoffer is).
Ik wil geen voyeur genoemd worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Maar als ik jou begrijp is dit een enorme win-win. Alle lelijke wijven gaan naar een female only sportschool waardoor in de gemengde sportscholen enkel lekkere wijven overblijven waardoor alle geilneven hier maximaal aan hun trekken kunnen komen.
Niet alle vrouwen zijn zo he.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar in een vrouwenhoofd hoeft er niet per se feitelijk iets gebeurd te zijn om te kunnen spreken van een slachtoffer he
Pardon?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:41 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Maar jij bent al een tijdje geradicaliseerd. Ik weet niet of we jou nog serieus kunnen nemen gezien je posts hier op het forum.
Dat is natuurlijk een drogreden. Er zijn mannen die wel loeren, vrouwen ongewenst lastigvallen en ga zo maar door. Er zijn vrouwen die daar een probleem mee hebben. Die kunnen naar zo'n sportschool voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik wil geen voyeur genoemd worden.
Zonder dat ik, of een andere man, iets verkeerds gedaan heb.
Dankjewel.
En de feministen juichen dit soort dingen alleen maar toe.
Terwijl dit 180 graden de verkeerde richting uit is, als gelijkheid je doel is.
Zoveelste bewijs van hypocrisie.
Mannenhaat is hun beweegreden, die gelijkheid kan hun gesloten worden.
Ik vind ze tegenwoordig meer zielig dan dat ik nog minachting voel.
nou ok scholen niet danquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"In Nederland werden in 1968 de laatste jongensscholen en meisjesscholen in het mavo, havo, atheneum, gymnasium en het basisonderwijs afgeschaft. Rond 1977 is ook in het lagere technische onderwijs (LTS) en in de huishoudscholen (LHNO) het seksegescheiden onderwijs afgeschaft."
negers, joden, moslims vind ik een stap verderquote:Ik denk dat barbiers nog het dichtst in de buurt komen, maar bij een activiteit die zo algemeen is als fitness heb je denk ik niet meer iets waarbij vrouwen, negers, moslims of whatever expliciet niet welkom zijn
Dat wil ik er wel altijd bijzeggen.quote:
Op zich goed dat je probeert daar op te letten, maar een beetje jammer dat je dan wel een belachelijk vijandbeeld gecreëerd hebt van feministen en niet ziet dat die ook uiteenlopende visies op dit soort zaken hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat wil ik er wel altijd bijzeggen.
Anti-feminist is iets heel anders dan anti-vrouw.
Al wordt het vaak zo gezien. Het is bijna strafbaar om kritiek te hebben op feminisme.
Als iemand een vrouw ongewenst lastigvalt, of iets doet wat niet kan dan kan ze aangifte doen of de sportschool kan maatregelen nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een drogreden. Er zijn mannen die wel loeren, vrouwen ongewenst lastigvallen en ga zo maar door. Er zijn vrouwen die daar een probleem mee hebben. Die kunnen naar zo'n sportschool voor vrouwen.[quote]
Er kunnen ook mannen naar mij loeren. Mag ik nu ook naar die vrouwensportschool?
Ik wil niet dat mijn groep, het zogenaamde "sterke geslacht" gestereotypeerd, gegeneraliseerd en gediscrimineerd wordt.quote:Hieruit valt niet te concluderen dat alle mannen viespeuken zouden zijn, dus waarom je het op jezelf wilt betrekken is mij een raadsel.
Ja daarom zijn de meeste competities gescheiden. Als er geen wedstrijdelement is, is er (imo) ook geen logische reden om mensen op basis van geslacht te weigeren. Of je biedt iets aan wat vrouwen wel interessant vinden en mannen niet en op die basis komen mannen vrijwillig al niet want niet geïnteresseerd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
negers, joden, moslims vind ik een stap verder
maar mannen sporten nu eenmaal anders dan vrouwen
Dat worden ze ook niet, dat is vooral een stukje projectie. Je lijkt vooral het verschil tussen de existentiekwantor en de universele kwantor niet zo goed te begrijpen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hieruit valt niet te concluderen dat alle mannen viespeuken zouden zijn, dus waarom je het op jezelf wilt betrekken is mij een raadsel.
Ik wil niet dat mijn groep, het zogenaamde "sterke geslacht" gestereotypeerd, gegeneraliseerd en gediscrimineerd wordt.
Wie is de vijand waar feminisme tegen strijdt dan? Dat zijn wij mannen toch?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Op zich goed dat je probeert daar op te letten, maar een beetje jammer dat je dan wel een belachelijk vijandbeeld gecreëerd hebt van feministen en niet ziet dat die ook uiteenlopende visies op dit soort zaken hebben.
ik zou het sowieso raar vinden als een winkel iemand zou weigeren om welke redenquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja daarom zijn de meeste competities gescheiden. Als er geen wedstrijdelement is, is er (imo) ook geen logische reden om mensen op basis van geslacht te weigeren. Of je biedt iets aan wat vrouwen wel interessant vinden en mannen niet en op die basis komen mannen vrijwillig al niet want niet geïnteresseerd.
En je zou het waarschijnlijk net zo raar vinden als ze je in een winkel zouden weigeren omdat je neger bent als dat ze je zouden weigeren omdat je man bent
Ik wil je post graag beantwoorden maar ik ben niet bekend met de termen "existentiekwantor" en "de universele kwantor".quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat worden ze ook niet, dat is vooral een stukje projectie. Je lijkt vooral het verschil tussen de existentiekwantor en de universele kwantor niet zo goed te begrijpen.
Ik snap ook wel dat basale logica voor sommigen een lastig concept is.
Ook niet met Google kennelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:17 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik wil je post graag beantwoorden maar ik ben niet bekend met de termen "existentiekwantor" en "de universele kwantor".
Ik ben op sommige punten misschien wat conservatief, maar zeker niet radicaal.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel een vooruitstrevende progressieveling?
Ik heb hard gewerkt, veel denkwerk enzo. Geen zin om te Googlen. Kun je je punt niet wat simpeler formuleren?quote:
Dat komt dus door jouw belachelijke vijandbeeld. Het gros van de feministen vecht helemaal niet tegen een vijand, maar tegen maatschappelijke normen. Bovendien zijn er zat feministen die dat dus wel benoemen, maar als iemand dat doet, dan plaats je die tijdelijk buiten de categorie feminist, om die er later weer in te plaatsen, wanneer die zegt dat er meer loongelijkheid moet komen. Zo kun je dat beeld in je hoofd in stand houden, maar dat betekent niet dat het klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:13 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wie is de vijand waar feminisme tegen strijdt dan? Dat zijn wij mannen toch?
Wij zijn toch de schuld van hun "lijden" volgens hun?
Of beweer jij dat ze zich inzetten voor algemene gelijkheid voor zowel vrouw als man?
Waarom zeggen ze niet dat ze gewoon voor gelijkheid zijn en gebruiken ze het woord feminisme?
Het gaat alleen maar om de vrouw bij hun. Gelijke rechten voor vaders heb ik ze nog nooit over gehoord.
Ik heb het punt toch ook al meermaals uitgelegd. Jij roept maar steeds dat alle mannen ergens van worden beticht, terwijl het slechts gaat om sommige mannen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb hard gewerkt, veel denkwerk enzo. Geen zin om te Googlen. Kun je je punt niet wat simpeler formuleren?
Ik ben wel bekend met existentialisme. Ik weet niet of dat te maken heeft met jouw post.
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou het sowieso raar vinden als een winkel iemand zou weigeren om welke reden
of hij moet knetterlam zijn ofzo
maar een sportclub voor vrouwen vind ik niet iets aparts ofzo, of daar nu een wedstrijdelement in zit of niet, bij ons had je ook zo'n clubje voor leuke meisjens dat geen competitie speelden en alleen trainden
moeten die dan mannen toelaten?
omdat mannen beter zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja waarom niet?
En dan graag je antwoord beginnen met 'omdat mannen'
Ho, ik zeg niet dat het jouw probleem is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Leg uit. Waarom is het mijn probleem als genoeg vrouwen ervoor kiezen om naar een female only sportschool te gaan waardoor het concept rendabel is?
Er is geen loonongelijkheid tussen een man en een vrouw.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:24 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat komt dus door jouw belachelijke vijandbeeld. Het gros van de feministen vecht helemaal niet tegen een vijand, maar tegen maatschappelijke normen. Bovendien zijn er zat feministen die dat dus wel benoemen, maar als iemand dat doet, dan plaats je die tijdelijk buiten de categorie feminist, om die er later weer in te plaatsen, wanneer die zegt dat er meer loongelijkheid moet komen. Zo kun je dat beeld in je hoofd in stand houden, maar dat betekent niet dat het klopt.
Dus alle mannen op één hoop gooien?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het punt toch ook al meermaals uitgelegd. Jij roept maar steeds dat alle mannen ergens van worden beticht, terwijl het slechts gaat om sommige mannen.
Wat een domme post.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hihi niet kijken hoor!!"
en jij bent voorstander van genderneutrale toiletten?quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus alle mannen op één hoop gooien?
Je bent vast ook een voorstander van vrouwenparkeerplaatsen.
Want wij hebben minder recht op bescherming.
Want vrouwen lopen er gemiddeld zo bij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nergens gezegd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat een domme post.
De oefeningen zijn gewoon de oefeningen. Een losse broek zit in de weg (en je reet is nog steeds zichtbaar). De oefeningen zien er ook bij vrouwen die niet willen worden bekeken zo uit maar door jouw domme kronkel ga je vanuit dat iedereen die dit doet graag bekeken wil worden?
Daar ging het ook helemaal niet om. Ik benoemde gewoon zomaar een punt dat populair is onder feministen. Het ging om het vijandbeeld dat jij gecreëerd hebt, dat niet klopt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is geen loonongelijkheid tussen een man en een vrouw.
Er is loonongelijkheid tussen individuen die beslissingen maken in hun leven die leiden tot meer of juist minder loon.
Er is is ook loonongelijkheid tussen individuen die onderhandelen over loon en individuen die dat niet doen.
Verder is er ook loonongelijkheid tussen individuen die een andere baan kiezen als hun baas niet goed genoeg betaalt en individuen die dat niet doen.
Het hebben van een bepaald hormoon leidt vaker tot bovenstaand onderhandelingsgedrag.
In de vrije markt heeft het totaal geen zin om iemand beter te bepalen vanwege zijn geslacht.
Salaris wordt bepaald door marktwerking en niets anders.
Als iemand te veel geld vraagt krijgt hij de baan niet. Waarom zou je iemand in de vrije markt te veel willen betalen als hij dat niet terugverdient.
Als iemand te weinig of precies genoeg geld vraagt krijgt hij de baan wel. Waarom zou je iemand in de vrije markt niet aannemen als hij alle kosten terugverdient.
Laten we niet te veel afwijken van het hoofdonderwerp.
Maar er is geen loonongelijkheid dat niet rechtvaardig is.
Ik ben tegen discriminatie.
Nee. Maar vrouwen zijn daar een beetje dubbel in. Want als ze er zo bij zouden lopen (ook terwijl ze niet bekeken willen worden) en ze merken dat er ècht niemand naar ze kijkt, dan zijn er zat die dan weer aan zichzelf gaan twijfelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap verder het punt van de discussie wel hoor. Er zijn zat mannen die de hint(s) niet snappen. En sommigen daarvan gaan blijkbaar idd in de eerste plaats naar de gym om een mogelijke partner te zoeken. Aangezien het merendeel van de leden om andere redenen gaat, is de kans noiet zo groot dat je daar zo ff in gaat slagen.
Naja ik vind een joggingsbroek irritant zitten bij fitness. Die vouwen kruipen op in je knieholten, je moet de onderkant steeds weer recht trekken en het wordt nat. Veel dikkere stof ook. Zon legging verdeelt zweet, droogt snel, het ademt beter, beweegt goed mee en kruipt niet op. Is ook dun, koeler, zodat het niet zo'n zweethok wordt in je broek. Geen huidwrijving bij je bezwete dijen. Spullen vallen niet uit je zak.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:10 schreef sp3c het volgende:
je broek moet wel heel wijd zijn voor het in de weg gaat zitten hoor
of je moet net als die ene dude tennisballen in je broek hebben hangen
Ik zou toch echt een cursus logisch redeneren gaan volgen, want je stapelt drogreden op drogreden. Het lijkt wel of het gemiddelde IQ van deelnemers aan deze discussie de 80 niet overstijgt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dus alle mannen op één hoop gooien?
Je bent vast ook een voorstander van vrouwenparkeerplaatsen.
Want wij hebben minder recht op bescherming.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Maar vrouwen zijn daar een beetje dubbel in. Want als ze er zo bij zouden lopen (ook terwijl ze niet bekeken willen worden) en ze merken dat er ècht niemand naar ze kijkt, dan zijn er zat die dan weer aan zichzelf gaan twijfelen.
Dat heeft een vrouw me ooit verteld (volgens mij op Fok ook nog). En jullie zijn uiteraard dan weer niet zo, dat zal allemaal best. Is allemaal niet zo erg verder maar het leven draait nu eenmaal een beetje om kijken en bekeken worden.Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap verder het punt van de discussie wel hoor. Er zijn zat mannen die de hint(s) niet snappen. En sommigen daarvan gaan blijkbaar idd in de eerste plaats naar de gym om een mogelijke partner te zoeken. Aangezien het merendeel van de leden om andere redenen gaat, is de kans noiet zo groot dat je daar zo ff in gaat slagen.
Alsof je naar de bioscoop gaat om vrouwen te checken en praatjes aan te knopen.
Bedoel, dat laat je toch uit je hoofd?
Maar in de sportschool is het kennelijk wel Okay.
Terwijl de meesten daar gewoon komen om hun ding te doen.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
Niemand die hier zegt dat je naar de sportschool gaat om praatjes te houden. maar als het aan jou ligt bestaat die mogelijkheid helemaal niet en is het altijd ongewenst.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
Alsof je naar de bioscoop gaat om vrouwen te checken en praatjes aan te knopen.
Bedoel, dat laat je toch uit je hoofd?
Maar in de sportschool is het kennelijk wel Okay.
Terwijl de meesten daar gewoon komen om hun ding te doen.
Je bent ook wel een beetje een sneu figuur als je iedere keer dat een chick squat of deadlift je je hoofd omdraait.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:35 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |