Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige weekquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:50 schreef Joosie200 het volgende:
Wie stapt er uit de lift? Denk nog steeds Robert.
Ik net andersomquote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige week(had Nikkie als afvaller ingevuld)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja hier net zo. Plus Robert is gewoon een toffe gast. Ken hem van HHB en Nikki is gewoon lang niet zo interessant.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 15:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het want dan krijg ik eindelijk m'n pronopunten van vorige week(had Nikkie als afvaller ingevuld)
Een vriendje van mijn jongste (8 jaar) vertelde van de week hier aan tafel dat het Nikkie was omdat haar neef overleden was....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:09 schreef BasEnAad het volgende:
Dat was toch wel min of meer uitgevogeld, dat Nikki er uit is, omdat zij op het gebouw zat met het rode licht?
Broertje toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een vriendje van mijn jongste (8 jaar) vertelde van de week hier aan tafel dat het Nikkie was omdat haar neef overleden was....
Geen idee wat zijn bron was, maar ik vond het wel mooi dat een groep 4 kind me dat even zat te vertellen
Ja, nu ik het google kom ik idd (stief)broertje tegen.quote:
Opnames waren tussen ongeveer 17 mei en 9 juni (wat ik gelezen heb op een ander forum).quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nu ik het google kom ik idd (stief)broertje tegen.
Geen idee wanneer de opnames waren, maar als dat eind mei was dan is de kans groot dat dat een reden van vertrek uit WIDM was.
Ik ben zoooooo benieuwd hoe ze dat vanavond gaan doen......quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Opnames waren tussen ongeveer 17 mei en 9 juni (wat ik gelezen heb op een ander forum).
Rekenkundig gezien zou Nikkie de volgende eliminatie niet meer kunnen meemaken, maar dat betekent niet gelijk dat ze een rood scherm gezien heeft.
We gaan in elk geval niet naar 3 afvallers vanavond, dus of we hebben geen afvaller (Robert vorige week, Nikkie vrijwillig weg) of we krijgen wel een afvaller (Nikkie vorige week).
Wat we wel weten is dat er schermen getoond gaan worden, dus optie 1 lijkt uitgesloten.
Ik ook ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo benieuwd hoe ze dat vanavond gaan doen......
Maar ik zag haar vrij ontspannen die test maken.....ze zag er niet uit of ze toen al het slechte nieuws had gekregen.....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Of simpelweg met haar afgesproken dat zij een rood scherm zou krijgen, slechte test of niet, zodat het spel "gewoon" kan doorgaan zonder dat de reden dat ze weg moest openlijk bekend zou worden gemaakt. Een soort no drama-exit (wellicht op haar eigen verzoek).
Zegt niks toch.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik zag haar vrij ontspannen die test maken.....ze zag er niet uit of ze toen al het slechte nieuws had gekregen.....
Lijkt me lastig om eerst echt slecht nieuws te horen en dan toch nog een stukje aflevering moet draaien...quote:
Daarom. Lijkt me logischer dat ze de test helemaal niet zou maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om eerst echt slecht nieuws te horen en dan toch nog een stukje aflevering moet draaien...
Ja precies.....maar we zullen het zien vanavond....quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daarom. Lijkt me logischer dat ze de test helemaal niet zou maken.
Nr. 5 = Robert na het carnaval zonder geslapen te hebben.quote:
Tussen 20 mei en 9 juni zoiets.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 17:00 schreef aloa het volgende:
Ben benieuwd.
Wanneer is de mol opgenomen dan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:20 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Nr. 5 = Robert na het carnaval zonder geslapen te hebben.
Ik ben nr. 7 want ik zit in een omgekeerde trechtervisie ipv tunnelvisie, per aflevering verdenk ik meer mensen
Dat hoop ik ook jaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:27 schreef Redefine het volgende:
Hopelijk vandaag wel betere en leukere opdrachten.
Ik ook.quote:
2 afleveringen zonder afvaller?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:31 schreef essnhills het volgende:
Het zal mij niks verbazen als ze er beiden niet uitgaan
er kan er later altijd nog eentje komen met 2 afvallersquote:
Het zou best kunnen, zag niet letterlijk mol staan, maar waren wel letters.quote:
Bij Ron was het nog sneuerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:33 schreef Redefine het volgende:
Wel lullig dat je de enige binnen WIDM ooit bent die geen afscheid mag nemen.
In België is dat gewone zaak.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:33 schreef Redefine het volgende:
Wel lullig dat je de enige binnen WIDM ooit bent die geen afscheid mag nemen.
Ik ga sowieso even terugspoelenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, zag niet letterlijk mol staan, maar waren wel letters.
Tsja, het was alleen maar om te teasen he. Eigenlijk vooral gedaan omdat de productie vast wel besefte dat het een hele suffe aflevering was en ze zo het nog spannend konden maken.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:33 schreef essnhills het volgende:
Oh, ik had iets spectaculairders verwacht
Ah ja dat is waar. Al kon die nog wel van een afscheid nemen. Maar dat was wel sneuer ja.quote:
Even teruggespoeld. Het leek op "10 M"quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou best kunnen, zag niet letterlijk mol staan, maar waren wel letters.
Vooral omdat Jean-Marc de week erop het spel vrijwillig verlietquote:
Dat laatste was bijna gelukt, nu herinner ik mij Ron weer. En bedankt hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In België is dat gewone zaak.
En Ron Boszhard vergeten?
Misschien incl voorbereiding en voorpret?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft een paar mooie weken gehad ? Hoelang zat ze daar dan?
Dat is omgedraaid m o 1, waar je niet veel creativiteit mol van kan makenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Even teruggespoeld. Het leek op "10 M"
Omgekeerd "MOL"quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Even teruggespoeld. Het leek op "10 M"
Tuurlijk wel. Maar het was wel een toffe execuctie.quote:
Bedoel je de prono?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hadden we deze week misschien 2 afvallers moeten kiezen? Met Nikkie zat ik in ieder geval goed.
Dat laatste is ook wel een cliffhangerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het was wel een toffe execuctie.
Bommelding op Rotterdan The Hague Airport btw: vliegveld dicht.
Helemaal omdat hij de tweede keer door de groep afgewezen werdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar. Al kon die nog wel van een afscheid nemen. Maar dat was wel sneuer ja.
Kreeg een pushmelding.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel een cliffhanger
Ja kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vooral omdat Jean-Marc de week erop het spel vrijwillig verliet
Ook met Riks uitleg snap je 'm nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even in het kort, ik heb Riks uitleg gemist. Deze opdracht, korte uitleg?
Ik heb tegenwoordig dat als de opdracht wordt uitgelegd dat ik het wel versta, maar niet hoor. Alles van het programma blijft hangen, maar de uitleg van de opdracht bijna nooitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even in het kort, ik heb Riks uitleg gemist. Deze opdracht, korte uitleg?
Dit. Soort slotje tikkertje estafette bevrijdingsdag geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ook met Riks uitleg snap je 'm niet
De kandidaten vaak ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:42 schreef ok01 het volgende:
Ik begrijp meestal de opdracht pas als het mislukt is
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig dat als de opdracht wordt uitgelegd dat ik het wel versta, maar niet hoor. Alles van het programma blijft hangen, maar de uitleg van de opdracht bijna nooit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snap werkelijk geen touwtyfus van deze opdracht
Geld en ze moeten binnen de tijd weer terug zijn ofzo. Alle bootjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:45 schreef essnhills het volgende:
Wat is dat nou met die klok en teruglopende dingen enzo?
Ja. Maar ook iets met een teruglopende klok die geld terug laat lopen, waardoor je op het juiste moment terug moet. Maar ook weer niet te laat ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geld en ze moeten binnen de tijd weer terug zijn ofzo. Alle bootjes.
Ja. Maar ook nog naar de goede kant.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar ook iets met een teruglopende klok die geld terug laat lopen, waardoor je op het juiste moment terug moet. Maar ook weer niet te laat ofzo.
Ja. Hij maakt er zelfs nog een bewust grapje van door het laatste cijfer 1 te noemen i.p.v. 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Henno het volgende:
Het geklungel van Niels weer duidelijk in beeld, als dat geen schijnmol is
Of ze schatten de kijker heul dom in dit jaar. Wat compleet afbreuk zou doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Henno het volgende:
Het geklungel van Niels weer duidelijk in beeld, als dat geen schijnmol is
Ja maar die hebben een andere theorie ofzo over lang wachten ipv vlugvlug.quote:
Dat doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:49 schreef Redefine het volgende:
Cinan en Jamie zouden hier behoorlijk kunnen mollen door de kandidaten heel erg op te jutten, waardoor ze juist weinig geld in de pot brengen.
Dat dom inschatten doen ze al jaren inmiddels hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of ze schatten de kijker heul dom in dit jaar. Wat compleet afbreuk zou doen.
Ja, vooral de schuld van Jamie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal veel te vroeg vertrokken
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat dom inschatten doen ze al jaren inmiddels haha
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal veel te vroeg vertrokken
Ja klopt. Maar daarom zeg ik het ook. Jamie was maar het haasten.quote:
Nou wat ik hier zei, was dus wederom weer waarquote:
Dat wel. Hij is net Olcay.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:52 schreef Keyos het volgende:
Jamie werkt me echt op m’n zenuwen. Grote bek maar tering dom.
Yenga begreep ik tenminstequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:53 schreef Shenti het volgende:
[..]
Kost weinig moeite met dit flutseizoen.
Dat wel ja. Waarbij ze het een beetje doen lijken alsof Merel en RP (vooral die laatste) het wel begrepen en veel geld in de pot wilden brengen. Maar een mol kan dat ook doen en dan bewust te laat aankomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaimie is niet de mol, want de montage zette het neer als een mollenstreek.
De teller loopt hard terug. Zijn ze niet voor de eindtijd bij de finish, dan is dat definitief mingeld. Zijn ze op tijd binnen, dan werd de min een plus.quote:
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Waarbij ze het een beetje doen lijken alsof Merel en RP (vooral die laatste) het wel begrepen en veel geld in de pot wilden brengen. Maar een mol kan dat ook doen en dan bewust te laat aankomen.
Één keertje is wel leuk, maar niet continue inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef Redefine het volgende:
Ik word een beetje moe van het, jullie bepalen als kandidaten hoeveel geld jullie verdienenLekker makkelijk.
Dat vind ik een goede redenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.
Ik ook niet, weinig echte verrassingen. Beetje meer van hetzelfde allemaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom dit jaar echt niet in de WIDM-mood
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze hadden ze Het Boszhard-Balkon moeten noemen.
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.
Ik trok ook eenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef Henno het volgende:
Dit balkon is niet van Sinan, en nog wat anderen
"Dus wist ik dat dit niet mijn balkon was"
no shit sherlock
Is hij ook niet. Ligt te dik erbovenop.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik hoop niet dat Jamie de mol is, zou ik saai vinden. Zelfde type als Jan :’)
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgens mij is hij echt zo’n kluns.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Niels vind ik enorm irritant met dat opzichtige geklungel.
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef ok01 het volgende:
Dit voelt een beetje als een scène uit Scooby Doo
Op Retroforum doe ik mee aan een Wie Is De Mol-Pool die meer WIDM is dan WIDM dit jaar zelf is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.
Doet me een beetje denken aan dat seizoen toen Art kandidaat was. Die jongen is niet dom maar hij zat zichzelf zo gigantisch opzichtig verdacht voor te doen dat het net leek alsof hij niet helemaal koekoek was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Niels vind ik enorm irritant met dat opzichtige geklungel.
Ik heb deze aflevering met moeite aan gezet, terwijl ik heel veel zin had in het seizoen. Combi van saai land, slechte presentator die heel de mysterie en spanning er uit rukt en de meest levenloze groep kandidaten in de geschiedenis van WIDM. Tot slot lijkt het budget voor de opdrachten ook nog eens niet verder te komen dan 5 euro. Zo. Dat lucht op.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die montage gaat er nog komenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.
Ik vind de kandidaten ook niet vreselijk, maar het grijpt me niet. Ik zit niet op mijn vaste forum, praat amper met mijn molmaatje. Niksquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.
Art was echt een verschrikkelijke kandidaat. Net zoals Rik eigenlijk. Beiden hebben ze het seizoen gewonnen, door ontzettend veel geld uit de pot te halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat seizoen toen Art kandidaat was. Die jongen is niet dom maar hij zat zichzelf zo gigantisch opzichtig verdacht voor te doen dat het net leek alsof hij niet helemaal koekoek was.
Vind ik van Niels, Rick-Paul en Sinan. Zou jammer zijn als een van hen de mol is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hij ook niet. Ligt te dik erbovenop.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering met moeite aan gezet, terwijl ik heel veel zin had in het seizoen. Combi van saai land, slechte presentator die heel de mysterie en spanning er uit rukt en de meest levenloze groep kandidaten in de geschiedenis van WIDM. Tot slot lijkt het budget voor de opdrachten ook nog eens niet verder te komen dan 5 euro. Zo. Dat lucht op.
Dit hotel ontploft straks als Rik in slowmotion wegloopt, terwijl hij zijn zonnebril opzet. Of die muzikanten gaan straks schieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil weer helikopters, vuurwerk en spektakel
Dat was mooi geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.
Het grijpt mij ook niet nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de kandidaten ook niet vreselijk, maar het grijpt me niet. Ik zit niet op mijn vaste forum, praat amper met mijn molmaatje. Niks
Gelukkig heb ik jullie nog
En er vliegen vijf duiven wegquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit hotel ontploft straks als Rik in slowmotion wegloopt, terwijl hij zijn zonnebril opzet. Of die muzikanten gaan straks schieten.
Ik verstond moverquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:02 schreef DaMart het volgende:
Zongen die Colombianen nou over Robert? Net of die naam een keer viel.
Beter dan bonDjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh de muziek wordt dreigend, bonje.
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Rik vooralsnog ook niks als presentator
Dat is vergelijkbare logica als de gemiddelde uitleg voor een opdracht.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef essnhills het volgende:
Huh..?
Voordat we elkaar allemaal aanvallen, laten we eerst alle Facta checken, zodat we Jamie kunnen aanpakken? Wat is dat voor logica
Jeroen Pauw had dit moeten doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.
Hij voegt niks toe, dat zeg je goed 😄quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.
Zou ie dit vaker gedaan hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:
Robert weet wel hij hoe met taart moet omgaan
Verdiend een nekschot deze aflevering..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Jamie zo'n kwal..kan hem niet echt goed uitstaan
Het wordt nu wel ernstig.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:08 schreef Shenti het volgende:
Wat een opdracht weer zeg. Mijn hemel.
Ik drink nooit koffie. Al scheelt dat helaas wel zeven koffiepauzes op een dagquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef roos94 het volgende:
Drink nooit koffie. Slecht voor je tanden en die geur van collega's sochtends nadat ze die zooi hebben gedronken![]()
Bezuinigingen bij de NPO.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom steeds van die goedkope opdrachten zonder attributen
theepauze werkt net zo goed hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Al scheelt dat helaas wel zeven koffiepauzes op een dag
Eensch.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef roos94 het volgende:
Drink nooit koffie. Slecht voor je tanden en die geur van collega's sochtends nadat ze die zooi hebben gedronken![]()
Ik mis Pieter Jan Hagensquote:
Hier kan je als kijker niks mee. :/quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig kunnen wij als kijker ook goed lezen wat er op de kleding staat....
Doet z’n Zuidas-achternaam in ieder geval eer aan.quote:
nehquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef essnhills het volgende:
Zou er ergens op 1 van de pakken 'de mol' staan?
In het label ofzo, waar wij als kijker weer geen hut aan hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef essnhills het volgende:
Zou er ergens op 1 van de pakken 'de mol' staan?
Fucking flopshow. Dit is misschien het eerste seizoen waar ik ga afhakenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:
Eerst een opdracht waar de uitleg heel slecht is, maar vooral waar wij als kijker niet kunnen zien hoeveel geld er nog op de klok staat.
Dan een opdracht waarvan wij als kijker de helft niet te zien krijgen van wat er op de bordjes op de balkons staat waar de kandidaat bij aan komt lopen.
En de derde opdracht waarvan wij eigenlijk helemaal niks kunnen lezen.
Hier heb je toch als kijker geen hol aan
Olcay was vorig seizoen op die wijze ook zo irritant. Én irritant neergezet door productie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Shenti het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan die dagboekzooi is dat er altijd één iemand finaal wordt neergezet als mol, die het dus dan eigenlijk helemaal niet is.
Het is dat het een programma is die je als het ware samen kijkt en samen bespreekt. Anders zou ik sowieso wel afhaken ja,quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fucking flopshow. Dit is misschien het eerste seizoen waar ik ga afhaken
Olcay was leuk ❤quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Olcay was vorig seizoen op die wijze ook zo irritant. Én irritant neergezet door productie.
Ja ze willen bij de montage niet weer op hun bek gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt dit jaar amper speuren al kijker...
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:
Eerst een opdracht waar de uitleg heel slecht is, maar vooral waar wij als kijker niet kunnen zien hoeveel geld er nog op de klok staat.
Dan een opdracht waarvan wij als kijker de helft niet te zien krijgen van wat er op de bordjes op de balkons staat waar de kandidaat bij aan komt lopen.
En de derde opdracht waarvan wij eigenlijk helemaal niks kunnen lezen.
Hier heb je toch als kijker geen hol aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |