Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.
Ik trok ook eenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef Henno het volgende:
Dit balkon is niet van Sinan, en nog wat anderen
"Dus wist ik dat dit niet mijn balkon was"
no shit sherlock
Is hij ook niet. Ligt te dik erbovenop.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik hoop niet dat Jamie de mol is, zou ik saai vinden. Zelfde type als Jan :’)
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom dit jaar echt niet in de WIDM-mood
Volgens mij is hij echt zo’n kluns.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Niels vind ik enorm irritant met dat opzichtige geklungel.
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef ok01 het volgende:
Dit voelt een beetje als een scène uit Scooby Doo
Op Retroforum doe ik mee aan een Wie Is De Mol-Pool die meer WIDM is dan WIDM dit jaar zelf is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.
Doet me een beetje denken aan dat seizoen toen Art kandidaat was. Die jongen is niet dom maar hij zat zichzelf zo gigantisch opzichtig verdacht voor te doen dat het net leek alsof hij niet helemaal koekoek was.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:56 schreef zoem het volgende:
[..]
Niels vind ik enorm irritant met dat opzichtige geklungel.
Ik heb deze aflevering met moeite aan gezet, terwijl ik heel veel zin had in het seizoen. Combi van saai land, slechte presentator die heel de mysterie en spanning er uit rukt en de meest levenloze groep kandidaten in de geschiedenis van WIDM. Tot slot lijkt het budget voor de opdrachten ook nog eens niet verder te komen dan 5 euro. Zo. Dat lucht op.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom dit jaar echt niet in de WIDM-mood
Die montage gaat er nog komenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |