Ja klopt. Maar daarom zeg ik het ook. Jamie was maar het haasten.quote:
Nou wat ik hier zei, was dus wederom weer waarquote:
Dat wel. Hij is net Olcay.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:52 schreef Keyos het volgende:
Jamie werkt me echt op m’n zenuwen. Grote bek maar tering dom.
Yenga begreep ik tenminstequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:53 schreef Shenti het volgende:
[..]
Kost weinig moeite met dit flutseizoen.
Dat wel ja. Waarbij ze het een beetje doen lijken alsof Merel en RP (vooral die laatste) het wel begrepen en veel geld in de pot wilden brengen. Maar een mol kan dat ook doen en dan bewust te laat aankomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaimie is niet de mol, want de montage zette het neer als een mollenstreek.
De teller loopt hard terug. Zijn ze niet voor de eindtijd bij de finish, dan is dat definitief mingeld. Zijn ze op tijd binnen, dan werd de min een plus.quote:
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Waarbij ze het een beetje doen lijken alsof Merel en RP (vooral die laatste) het wel begrepen en veel geld in de pot wilden brengen. Maar een mol kan dat ook doen en dan bewust te laat aankomen.
Één keertje is wel leuk, maar niet continue inderdaad.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef Redefine het volgende:
Ik word een beetje moe van het, jullie bepalen als kandidaten hoeveel geld jullie verdienenLekker makkelijk.
Dat vind ik een goede redenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Merel is mijn mol, omdat ik haar gewoon een lekkere dame vind die zo lang mogelijk in het programma moet blijven.
Ik ook niet, weinig echte verrassingen. Beetje meer van hetzelfde allemaal.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik kom dit jaar echt niet in de WIDM-mood
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Deze hadden ze Het Boszhard-Balkon moeten noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |