abonnement Unibet Coolblue
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 21:52:26 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183863772
Dit zijn alle kandidaten van WIDM 2019 op een rijtje! *O* [Het staat men vrij om individuele kandidaat-topics te maken]



Evelien de Bruijn
Evi Hanssen
Jamie Trenité
Merel Westrik
Niels Littooij
Nikkie de Jager
Rick Paul van Mulligen
Robert van Beckhoven
Sarah Chronis
Sinan Can


Info van https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/

[ Bericht 26% gewijzigd door Moira op 21-12-2018 00:05:59 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 21:55:48 #2
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183863880


OVER EVELIEN

Evelien de Bruijn (44) is radio- en televisiepresentator en presenteert o.a. de ‘Top 2000’ en ‘Hart van Nederland’.
Ze begint haar carrière bij de radio in de productie bij 3FM. Enkele jaren later gaat ze aan de slag bij Radio M Utrecht, waar ze het ochtendprogramma presenteert. Vanaf 2006 staat Evelien voor de camera, eerst als presentator van RTV Utrecht en na haar overstap naar SBS6 als presentator van ‘Hart van Nederland’ en ‘Huizenjacht’. Vanaf 2016 gaat Evelien na tien jaar weer radio maken, dit keer naast haar televisiecarrière. Ze presenteert de show ‘’t Wordt Nu Laat’ van 00.00-02.00 uur bij WNL op NPO Radio 2. Vanaf december 2016 is ze één van de eerste vrouwelijke presentatoren van de ‘Top 2000’ op NPO Radio 2.

HOE GA JIJ WIE IS DE MOL? SPELEN?

"Ik ga er alles, maar dan ook alles doen om te winnen. Ik ga heel goed om me heen kijken en heel goed luisteren."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/evelien/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 21:57:27 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183863934


OVER EVI

Vlaamse presentatrice en zangeres Evi Hanssen (39) studeerde aan het conservatorium en start in 2001 als vj bij TMF Vlaanderen, waar ze de kans krijgt om festivals te presenteren en internationale artiesten te interviewen.
Na haar tijd bij TMF ontwikkelt ze zich als presentatrice en presenteert ze diverse radio- en televisieprogramma’s, waaronder ‘De Farm’ en ‘De Designers’. Van 2006 tot 2013 presenteert ze ‘Expeditie Robinson’ en sinds 2014 reist ze de wereld over voor het reisprogramma ‘3 Op Reis’. Ook schuift ze regelmatig aan als tafeldame bij ‘De Wereld Draait Door’ en presenteerde ze in 2016 het familieprogramma ‘De Super Freek Show’ met Freek Vonk.

HOE OMSCHRIJF JIJ JEZELF ALS KANDIDAAT?

"Ik denk dat ik vrij flexibel ben. Ik pas me makkelijk aan in situaties. Ik ben vrij kalm. Ik kan heel meegaand zijn, maar ook heel eigenwijs."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/evi/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 21:59:16 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183863991


OVER JAMIE

Jamie Trenité (28) uit Amsterdam is bij het Nederlandse publiek bekend als tafelheer bij ‘De Wereld Draait Door’ en presentator van het wetenschapsprogramma ‘Jules Unlimited’.
De extreme sporten in dit programma zijn hem op het lijf geschreven. Nog voordat hij ging studeren is hij naar de Verenigde Staten en naar Azië gereisd om te tennissen op hoog niveau. Eenmaal terug in Nederland rondde hij de studie politicologie af aan de Universiteit van Amsterdam. Na het behalen van zijn diploma ontwikkelde hij een televisieformat en stuurde deze in bij de NPO. Het format is niet aangenomen, maar deze actie bracht hem wel in contact met de VARA, zij zochten een presentator voor ‘Jules Unlimited’.

ALS WAT VOOR KANDIDAAT ZOU JIJ JEZELF OMSCHRIJVEN?

"Als kandidaat ben ik iemand die de groep volgens mij wel een beetje aanzwengelt. Iemand die gespreken start… Ik laat mensen zich vrij voelen om veel te ouwehoeren."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/jamie/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:01:00 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864042


OVER MEREL

Merel Westrik (39) presenteert dagelijks om half acht het RTL Nieuws en heeft eerder het ochtendprogramma ‘Vandaag de Dag’ gepresenteerd.
Merel studeerde aan de School voor Journalistiek in Utrecht en begon haar nieuwscarrière bij de Amsterdamse televisiezender AT5. Hier presenteerde ze diverse programma’s, waaronder ‘De Zwoele Stad’ en het ‘AT5 Nieuws’. Na een aantal jaar maakte ze de overstap naar WNL en presenteerde ze samen met Eva Jinek het ochtendnieuws in ‘Vandaag de Dag’. Tussen 2009 en 2015 heeft Merel in samenwerking met stadsecoloog Martin Melchers twee Amsterdamse natuurfilms geproduceerd: ‘Haring in het IJ’ en ‘Amsterdam Wildlife’.

WAT IS JE EXCUUS OM ZO LANG WEG TE ZIJN?

"Ik heb gezegd... En dat spijt me, lieve collega’s… Ik heb gezegd dat ik geopereerd word aan mijn keelamandelen. Ik hoop dat het me vergeven wordt."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/merel/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:02:25 #6
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864093


OVER NIELS

Nielson (28) werd bekend bij het grote publiek door zijn vrolijke Nederpop hits waaronder ‘Beauty & De Brains’ en ‘Sexy als ik dans’.
In 2018 nam Nielson de beslissing zich van een andere kant te laten zien wat resulteerde in zijn album Diamant. Zijn nieuwe sound klinkt anders, voelt anders en ís anders: elektronisch, volwassen en internationaal. Samen met zijn band heeft hij op elk Nederlands poppodium gestaan en meerdere malen in een uitverkocht Afas Live. Nielsons teksten komen rechtstreeks uit zijn hart en zijn eerlijker en persoonlijker dan ooit. En dat is precies de bedoeling.

HEB JE EEN STRATEGIE?

"Ja, voor zover dat kan. Ik ga mezelf in toom proberen te houden tijdens de opdrachten, want anders gaan zoveel dingen langs je heen. Dat moet ik zien te voorkomen."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/niels/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:04:00 #7
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864140


OVER NIKKIE

Nikkie de Jager (24) is een Nederlandse visagiste uit Uden. Ze is bij het internationale publiek bekend van haar Engelstalige YouTube-kanaal NikkieTutorials, een kanaal met meer dan 10 miljoen abonnees.
Op dit kanaal plaatst ze sinds 2008 video’s over make-up en lifestyle. Ze brak in 2015 door bij het grote publiek toen haar video ‘The Power of Make up’ viral ging, een video waarin ze de ene helft van haar gezicht opmaakt en de andere helft make-uploos laat. ‘The Power of Make up’ is op YouTube inmiddels bijna 40 miljoen keer bekeken. Haar status als internationale influencer wordt bevestigd door het Amerikaanse tijdschrift Forbes magazine, waarin ze in 2017 wordt genoemd in de top tien grootste beauty influencers. In 2017 heeft Nikkie deelgenomen aan The Big Escape (AVROTROS), een programma waarin bekende Nederlanders moeten zien te ontsnappen uit een Escape Room.

WAT IS JE EXCUUS OM ZO LANG VAN HUIS TE ZIJN?

"Mijn excuus is eigenlijk wat het normaal ook is… Ik reis heel veel voor m’n werk. Iedereen denkt dat ik een product aan het ontwikkelen ben in Los Angeles."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/nikkie/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:05:34 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864187


OVER RICK PAUL

Acteur Rick Paul van Mulligen (37) studeerde af aan de ArtEZ Hogeschool voor de kunsten in Arnhem.
Na zijn studie speelt hij onder meer bij Toneelgroep Oostpool en het Nationale Theater. Zijn rol van Harm-Jan in de NPO televisieserie ‘A'dam-E.V.A.’ biedt hem een nationaal podium en van 2013 tot en met 2017 is hij als vast teamlid te zien in ‘De Grote Improvisatieshow’. Ook speelt hij in het tweede seizoen van de komedieserie ‘Rundfunk’.
In 2018 maakt Van Mulligen bekend dat hij een rol speelt in de internationale HBO serie Grisse, een serie die grotendeels wordt opgenomen in Indonesië. Rick Paul heeft samen met zijn man, acteur René van Bakel, en cabaretière Nina de la Croix een zoon en met z’n drieën nemen ze de opvoeding op zich.

HOE VOND JE HET OM JE DEELNAME GEHEIM TE HOUDEN?

"Dat vond ik eigenlijk ontzettend leuk. Vooral omdat ik zo’n goeie leugen heb en iedereen er met open ogen intrapte. Daar kon ik heel erg van genieten. Ik vond het eigenlijk super leuk om te doen."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/rick-paul/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:06:52 #9
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864233


OVER ROBERT

Nederlandse bakker, patissier en presentator Robèrt van Beckhoven (57) is de enige Nederlander die zowel de titel Meester Patissier als Meester Boulanger heeft.
Zijn opa en vader zaten in het bakkersvak en in 1989 nam hij de bakkerij van zijn vader over. Hij was als patissier betrokken bij de Olympische Spelen in Beijing en hij is gastdocent geweest van verschillende internationale masterclasses. In zijn eigen kookstudio brengt Robèrt zijn enthousiasme en vakmanschap over aan iedereen met een passie voor patisserie. In 2012 verscheen Robèrt op tv als jurylid van ‘CupCakeCup’ en in 2013 start hij als jurylid in het eerste seizoen van ‘Heel Holland Bakt’.

WAT MAAKT JOU EEN STERKE KANDIDAAT?

"Ik ben een allemansvriendje. Met iedereen lekker makkelijk praten zonder dat ze in de gaten hebben dat ik ze uithoor."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/robert/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:08:08 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864272


OVER SARAH

Actrice Sarah Chronis (32) uit Amsterdam studeerde aan de Toneelacademie in Maastricht, maar nog voordat ze haar studie had afgerond, speelde ze diverse (gast)rollen, waaronder in ‘Onderweg naar Morgen’, ‘Divorce’ en ‘Flikken Maastricht’.
In 2014 speelde ze de hoofdrol in de speelfilm ‘Bloedlink’, de Nederlandse verfilming van ‘The Disappearance of Alice Creed’. Deze thriller was de openingsfilm van het Nederlands Film Festival in Utrecht. Een jaar later bemachtigde ze één van de drie hoofdrollen in de serie ‘Meiden van de Herengracht’ en vertolkte ze acht afleveringen lang de rol van Hannah Hamel, modeontwerpster. In het najaar van 2017 speelt Sarah een hoofdrol in de romantische komedie ‘Alles voor Elkaar’.

HEB JE ANDERE SEIZOENEN VAN WIE IS DE MOL? GEKEKEN?

"Ik ben hartstikke fan van het programma! Maar toen ik gevraagd werd, heb ik mezelf niet gek gemaakt door alle seizoenen opnieuw te bekijken. Want ja, je moet er maar gewoon instappen en op je gevoel afgaan."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/sarah/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 20 december 2018 @ 22:09:11 #11
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_183864305


OVER SINAN

Sinan Can (41) is onderzoeksjournalist en documentairemaker bij BNNVARA. Voor zijn documentaires reist Sinan af naar conflictgebieden, met name naar het Midden-Oosten.
In 2015 reisde de journalist van Turks-Nederlandse afkomst samen met Armeens-Nederlandse musicalacteur Ara Halici naar Turkije en Armenië om dichterbij de waarheid omtrent de Armeense genocide te komen. Deze documentaireserie, ‘Bloedbroeders’, leverde hem een nominatie op voor de IDFA Documentary Awards van 2015. Naast ‘Bloedbroeders’ maakte hij ook de driedelige serie ‘De Arabische Storm’ met Thomas Blom en diverse uitzendingen voor Zembla, waaronder ‘De heilige Ayaan’. Samen met zijn team ontving hij in 2013 de Clara Meijer-Wichmann Penning voor de documentaireserie ‘Uitgezet’.

WAT MAAKT JOU EEN STERKE KANDIDAAT?

"Ik reis al een aantal jaren door oorlogsgebieden. Daar moet je ook een overlevingsinstinct hebben en strategisch zijn. Tien stappen vooruit denken. Ik denk dat dat mij heel erg gaat helpen in dit programma."

https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/sinan/
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')