Dat laatste was bijna gelukt, nu herinner ik mij Ron weer. En bedankt hequote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
In België is dat gewone zaak.
En Ron Boszhard vergeten?
Misschien incl voorbereiding en voorpret?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:34 schreef roos94 het volgende:
Ze heeft een paar mooie weken gehad ? Hoelang zat ze daar dan?
Dat is omgedraaid m o 1, waar je niet veel creativiteit mol van kan makenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Even teruggespoeld. Het leek op "10 M"
Omgekeerd "MOL"quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Even teruggespoeld. Het leek op "10 M"
Tuurlijk wel. Maar het was wel een toffe execuctie.quote:
Bedoel je de prono?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hadden we deze week misschien 2 afvallers moeten kiezen? Met Nikkie zat ik in ieder geval goed.
Dat laatste is ook wel een cliffhangerquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar het was wel een toffe execuctie.
Bommelding op Rotterdan The Hague Airport btw: vliegveld dicht.
Helemaal omdat hij de tweede keer door de groep afgewezen werdquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dat is waar. Al kon die nog wel van een afscheid nemen. Maar dat was wel sneuer ja.
Kreeg een pushmelding.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is ook wel een cliffhanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |