Zou ie dit vaker gedaan hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:
Robert weet wel hij hoe met taart moet omgaan
Verdiend een nekschot deze aflevering..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Jamie zo'n kwal..kan hem niet echt goed uitstaan
Het wordt nu wel ernstig.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:08 schreef Shenti het volgende:
Wat een opdracht weer zeg. Mijn hemel.
Ik drink nooit koffie. Al scheelt dat helaas wel zeven koffiepauzes op een dagquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef roos94 het volgende:
Drink nooit koffie. Slecht voor je tanden en die geur van collega's sochtends nadat ze die zooi hebben gedronken![]()
Bezuinigingen bij de NPO.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom steeds van die goedkope opdrachten zonder attributen
theepauze werkt net zo goed hoorquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Al scheelt dat helaas wel zeven koffiepauzes op een dag
Eensch.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:09 schreef roos94 het volgende:
Drink nooit koffie. Slecht voor je tanden en die geur van collega's sochtends nadat ze die zooi hebben gedronken![]()
Ik mis Pieter Jan Hagensquote:
Hier kan je als kijker niks mee. :/quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:10 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig kunnen wij als kijker ook goed lezen wat er op de kleding staat....
Doet z’n Zuidas-achternaam in ieder geval eer aan.quote:
nehquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef essnhills het volgende:
Zou er ergens op 1 van de pakken 'de mol' staan?
In het label ofzo, waar wij als kijker weer geen hut aan hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef essnhills het volgende:
Zou er ergens op 1 van de pakken 'de mol' staan?
Fucking flopshow. Dit is misschien het eerste seizoen waar ik ga afhakenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:
Eerst een opdracht waar de uitleg heel slecht is, maar vooral waar wij als kijker niet kunnen zien hoeveel geld er nog op de klok staat.
Dan een opdracht waarvan wij als kijker de helft niet te zien krijgen van wat er op de bordjes op de balkons staat waar de kandidaat bij aan komt lopen.
En de derde opdracht waarvan wij eigenlijk helemaal niks kunnen lezen.
Hier heb je toch als kijker geen hol aan
Olcay was vorig seizoen op die wijze ook zo irritant. Én irritant neergezet door productie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Shenti het volgende:
Wat ik zo jammer vind aan die dagboekzooi is dat er altijd één iemand finaal wordt neergezet als mol, die het dus dan eigenlijk helemaal niet is.
Het is dat het een programma is die je als het ware samen kijkt en samen bespreekt. Anders zou ik sowieso wel afhaken ja,quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Fucking flopshow. Dit is misschien het eerste seizoen waar ik ga afhaken
Olcay was leuk ❤quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Olcay was vorig seizoen op die wijze ook zo irritant. Én irritant neergezet door productie.
Ja ze willen bij de montage niet weer op hun bek gaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je kunt dit jaar amper speuren al kijker...
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:12 schreef Redefine het volgende:
Eerst een opdracht waar de uitleg heel slecht is, maar vooral waar wij als kijker niet kunnen zien hoeveel geld er nog op de klok staat.
Dan een opdracht waarvan wij als kijker de helft niet te zien krijgen van wat er op de bordjes op de balkons staat waar de kandidaat bij aan komt lopen.
En de derde opdracht waarvan wij eigenlijk helemaal niks kunnen lezen.
Hier heb je toch als kijker geen hol aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |