Ik vind de kandidaten ook niet vreselijk, maar het grijpt me niet. Ik zit niet op mijn vaste forum, praat amper met mijn molmaatje. Niksquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is dat je daarna nog een beetje met andere mensen aan het discussieren bent wie de mol is etc. Waardoor het nog wat heeft, maar het programma vind ik dit seizoen heel matig. Dat terwijl ik de kandidaten gemiddeld niet eens vreselijk vind. Er zijn jaren waarin iedereen heel opzichtig aan het nepmollen is. Dit jaar eigenlijk alleen NIelson.
Art was echt een verschrikkelijke kandidaat. Net zoals Rik eigenlijk. Beiden hebben ze het seizoen gewonnen, door ontzettend veel geld uit de pot te halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat seizoen toen Art kandidaat was. Die jongen is niet dom maar hij zat zichzelf zo gigantisch opzichtig verdacht voor te doen dat het net leek alsof hij niet helemaal koekoek was.
Vind ik van Niels, Rick-Paul en Sinan. Zou jammer zijn als een van hen de mol is.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is hij ook niet. Ligt te dik erbovenop.
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering met moeite aan gezet, terwijl ik heel veel zin had in het seizoen. Combi van saai land, slechte presentator die heel de mysterie en spanning er uit rukt en de meest levenloze groep kandidaten in de geschiedenis van WIDM. Tot slot lijkt het budget voor de opdrachten ook nog eens niet verder te komen dan 5 euro. Zo. Dat lucht op.
Dit hotel ontploft straks als Rik in slowmotion wegloopt, terwijl hij zijn zonnebril opzet. Of die muzikanten gaan straks schieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:01 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil weer helikopters, vuurwerk en spektakel
Dat was mooi geweestquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat. Of ik had er een Bennie Hill muziekje onder gezet.
Het grijpt mij ook niet nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind de kandidaten ook niet vreselijk, maar het grijpt me niet. Ik zit niet op mijn vaste forum, praat amper met mijn molmaatje. Niks
Gelukkig heb ik jullie nog
En er vliegen vijf duiven wegquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit hotel ontploft straks als Rik in slowmotion wegloopt, terwijl hij zijn zonnebril opzet. Of die muzikanten gaan straks schieten.
Ik verstond moverquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:02 schreef DaMart het volgende:
Zongen die Colombianen nou over Robert? Net of die naam een keer viel.
Beter dan bonDjequote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Oeh de muziek wordt dreigend, bonje.
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind Rik vooralsnog ook niks als presentator
Dat is vergelijkbare logica als de gemiddelde uitleg voor een opdracht.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef essnhills het volgende:
Huh..?
Voordat we elkaar allemaal aanvallen, laten we eerst alle Facta checken, zodat we Jamie kunnen aanpakken? Wat is dat voor logica
Jeroen Pauw had dit moeten doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.
Hij voegt niks toe, dat zeg je goed 😄quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij doet het ook weer niet slecht, maar voegt echt niks toe. Hij is er, zit niet in de weg, maar is totaal onopvallend.
Zou ie dit vaker gedaan hebben?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef zoem het volgende:
Robert weet wel hij hoe met taart moet omgaan
Verdiend een nekschot deze aflevering..quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:06 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Jamie zo'n kwal..kan hem niet echt goed uitstaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |