Ja kloptquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vooral omdat Jean-Marc de week erop het spel vrijwillig verliet
Ook met Riks uitleg snap je 'm nietquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even in het kort, ik heb Riks uitleg gemist. Deze opdracht, korte uitleg?
Ik heb tegenwoordig dat als de opdracht wordt uitgelegd dat ik het wel versta, maar niet hoor. Alles van het programma blijft hangen, maar de uitleg van de opdracht bijna nooitquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Even in het kort, ik heb Riks uitleg gemist. Deze opdracht, korte uitleg?
Dit. Soort slotje tikkertje estafette bevrijdingsdag geld.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ook met Riks uitleg snap je 'm niet
De kandidaten vaak ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:42 schreef ok01 het volgende:
Ik begrijp meestal de opdracht pas als het mislukt is
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig dat als de opdracht wordt uitgelegd dat ik het wel versta, maar niet hoor. Alles van het programma blijft hangen, maar de uitleg van de opdracht bijna nooit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:43 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snap werkelijk geen touwtyfus van deze opdracht
Geld en ze moeten binnen de tijd weer terug zijn ofzo. Alle bootjes.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:45 schreef essnhills het volgende:
Wat is dat nou met die klok en teruglopende dingen enzo?
Ja. Maar ook iets met een teruglopende klok die geld terug laat lopen, waardoor je op het juiste moment terug moet. Maar ook weer niet te laat ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geld en ze moeten binnen de tijd weer terug zijn ofzo. Alle bootjes.
Ja. Maar ook nog naar de goede kant.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar ook iets met een teruglopende klok die geld terug laat lopen, waardoor je op het juiste moment terug moet. Maar ook weer niet te laat ofzo.
Ja. Hij maakt er zelfs nog een bewust grapje van door het laatste cijfer 1 te noemen i.p.v. 2.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Henno het volgende:
Het geklungel van Niels weer duidelijk in beeld, als dat geen schijnmol is
Of ze schatten de kijker heul dom in dit jaar. Wat compleet afbreuk zou doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:47 schreef Henno het volgende:
Het geklungel van Niels weer duidelijk in beeld, als dat geen schijnmol is
Ja maar die hebben een andere theorie ofzo over lang wachten ipv vlugvlug.quote:
Dat doen ze toch ook?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:49 schreef Redefine het volgende:
Cinan en Jamie zouden hier behoorlijk kunnen mollen door de kandidaten heel erg op te jutten, waardoor ze juist weinig geld in de pot brengen.
Dat dom inschatten doen ze al jaren inmiddels hahaquote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Of ze schatten de kijker heul dom in dit jaar. Wat compleet afbreuk zou doen.
Ja, vooral de schuld van Jamie.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal veel te vroeg vertrokken
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat dom inschatten doen ze al jaren inmiddels haha
quote:Op zaterdag 26 januari 2019 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij zijn ze allemaal veel te vroeg vertrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |