SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ik ben ooit eens een avond enthousiast begonnen met 3 Eisbockjes. Het was een korte avond.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.
Goede TT![]()
Duhh...quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Net als vorig jaar. Daarna lafjes vanuit de flat een paar etages hoger vuurwerk kijken. En #diepindenacht nog thuis het muziekjaar 2019 aftrappen. Wat een feest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker man. Veel eten en speciaalbier klinkt als een ideale avond.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Als Carice komt hebben we iig eindelijk naakt in het café.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stefan mag nichtjes jelka en carice ook wel eens meenemenThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Van Houten??quote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stefan mag nichtjes jelka en carice ook wel eens meenemen![]()
-XOXO-![]()
Yupquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
carice smelt waarschijnlijk weg onder die lampenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Stefan mag nichtjes jelka en carice ook wel eens meenemen![]()
Ben best wel fan van Bon Jovi maar deze hoefde niet zo van mij."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik heb hier een blikje van 16,1% van Kees liggen. Misschien gaat die er met oudjaarsavond aanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.![]()
![]()
Toen stierf Bugno1 en kwam plots Bugno2.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef Bugno2 het volgende:
Ik ben ooit eens een avond enthousiast begonnen met 3 Eisbockjes. Het was een korte avond.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Zoete meuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag een paar Choufjes gedronken op de kerstmarkt van Gent ook priem![]()
Goeie TT.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier heb ik op gestemdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Snapte?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen stierf Bugno1 en kwam plots Bugno2.![]()
Belgische biertjes, altijd goedquote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag een paar Choufjes gedronken op de kerstmarkt van Gent ook priem
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goed nummer trouwens van Jon.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Doe maar een Karmelietje.quote:The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
We zien uit naar een eindverslag in dit topic.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hier een blikje van 16,1% van Kees liggen. Misschien gaat die er met oudjaarsavond aan♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar. Daarna lafjes vanuit de flat een paar etages hoger vuurwerk kijken. En #diepindenacht nog thuis het muziekjaar 2019 aftrappen. Wat een feest.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Dat is een leuke kerstmarkt! Ik was er afgelopen zondag.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag een paar Choufjes gedronken op de kerstmarkt van Gent ook priem![]()
Faithless
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bier met Ijsblokjes? rarequote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens een avond enthousiast begonnen met 3 Eisbockjes. Het was een korte avond.
Goede TT![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Hier heb ik vroeger ook vaak naar geluisterd.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
maar gelukkig nog wel typenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
Potverdikkeme, ik kan geen Kerst meer zeggen.![]()
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Je hebt geen vrienden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
deze nog eens live gezien op Bospop! Maar dat was ook in de tijd dat ze op ieder festival in NL stonden![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik trek zo een rauchbiertje open.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
IJndejaars van 't IJ is ook een echte moordenaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zien uit naar een eindverslag in dit topic.![]()
Ja, heel gezellig en ook Gent zelf veel leuker dan ik had verwacht als stad.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een leuke kerstmarkt! Ik was er afgelopen zondag.![]()
Dit zijn van die nummers waar ik zelf op vergeet te stemmen en dan zo blij ben dat anderen er wel aan gedacht hebben.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat is bij mij standje, maaktnietuitdeburenzijnaldoofdoorallekerstmuziekvanafgelopenmaandquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef asco het volgende:
Dit gaat op standje vrijstaandhuisgenot.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Opschepperquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef asco het volgende:
Dit gaat op standje vrijstaandhuisgenot.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt geen vrienden dus.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik had hem laatst weer eens en ik vroeg me meteen af waarom ik hem al een jaar ofzo niet meer had gedronkenquote:
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is bij mij standje, maaktnietuitdeburenzijnaldoofdoorallekerstmuziekvanafgelopenmaandThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Hier ook hoor, zonder vrijstaand huis.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gent is een prachtige stad! en het viel me ook op dat de mensen op de kerstmarkt niet zo asociaal en lelijk zijn zoals bij al die kerstmarkten in de Duitse grensstreek.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig en ook Gent zelf veel leuker dan ik had verwacht als stad.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met rode is het helemaal kerst.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rode pompoms
![]()
![]()
Bij deze zet ik hem op mn stemlijst voor volgend jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Dit zijn van die nummers waar ik zelf op vergeet te stemmen en dan zo blij ben dat anderen er wel aan gedacht hebben.
Je werkt in een Jumbo ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik ben nog een beginner zo te zien.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
IJndejaars van 't IJ is ook een echte moordenaar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
MijnBurenLuisterenOokFaithless|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik heb een internetradio gekocht, beste deal ever, hele jaar door christmasstation van skyradioquote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Gelukkig heb je ons.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Salva Mea god.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier heb ik vroeger ook vaak naar geluisterd.![]()
1 keer met mijn ogen knipperen en we zijn 35 posts verder....
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Sister bliss in de Hemkade in Zaandam, kan me helemaal niks meer herinneren van die avond,nacht ochtend.![]()
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draaiquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk ook omdat het een studentenstad is, met veel jong publiek dat er dan rondloopt en jonge gezinnetjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gent is een prachtige stad! en het viel me ook op dat de mensen op de kerstmarkt niet zo asociaal en lelijk zijn zoals bij al die kerstmarkten in de Duitse grensstreek.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ach gosh.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
Ik ben niet weggelegd voor een powernap trouwens. #doorgaan|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klachtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kijk eens een keer in het speciaalbiertopic in CUL. Dankzij hun heb ik All The Leaves Are Brown van Tempest gekochtquote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.Ze hebben wel vaker goede tips.
![]()
#teamchristinemcvieWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Moet je nog tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben niet weggelegd voor een powernap trouwens. #doorgaanT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Dan zou ik wel een heel erg mooi salaris verdienen voor ongediplomeerd werkquote:.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ok, ik ga ff een biertje pakken en wat anders doen tot Chris Rea.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Goede buren dan wel!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klachtT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je nog tot diep in de nacht?
Weet niet of dit landelijk verkrijgbaar is. Amsterdamse winkels liggen er vol mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.![]()
Origineel van Fleetwood Mac is beter
En ja, dit keer meen ik het."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een internetradio gekocht, beste deal ever, hele jaar door christmasstation van skyradioThe Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
En staat gelukkig ook veel en veel hoger.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beterAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
-XOXO-![]()
Muziekje?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 is jaloers op het cheerleader team van Dagoduck
iddquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziekje? [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Daar twijfelde ik ook niet aan natuurlijk.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
onderste deel is allemaal al gevouwen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Jawel, al heel wat jaartjes inmiddels..quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Is ze nou nog niet klaar met kwelen en aanstellen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
dat eerder danquote:kleine kans...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is Stijns openingszin.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.![]()
Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is danquote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
onderste deel is allemaal al gevouwen.![]()
![]()
Ik begin altijd bovenaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
onderste deel is allemaal al gevouwen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
die is nog aannemelijkerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
onderste deel is allemaal al gevouwen.
-XOXO-![]()
Heb toch liever het origineel van Christine McVieThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
ff pissen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoeveel bier heb je al op?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Welk nummer is dit van Kensington? Heb je er een gehoord, dan heb je ze allemaal gehoord.
Murray Walker![]()
Hey, was dit nummer niet al geweest?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
KensingtonSARSHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
niet als je er nieuwe boven op gooit.quote:nouja als ik nu de gevouwen terug er in leg past er niets meer bij dus het zal toch eens de kast weer in moeten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is danOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb mevrouw Pippen beloofd dat ik wakker zou blijven in de auto terug naar huis.
Dan moet er wel iets beters komen dan Kensington.My friends all drive horses![]()
Als je weer op je NS_online account zitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moetquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De diarree van de 10's.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.![]()
Mijn zus is groot fan van Kensington.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mooie aansprakelijkheidsclaim.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mevrouw Pippen beloofd dat ik wakker zou blijven in de auto terug naar huis.
Dan moet er wel iets beters komen dan Kensington.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Twee halve liters, een grimbergen tripel en een karmeliet tripel. Nu de tweede Grimbergenquote:
De enige waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn zus is groot fan van Kensington.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
dan zet je het uitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef D. het volgende:
Ik voel me nu al schuldig, en het vet is nog niet heetOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Pics van je zus?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn zus is groot fan van Kensington.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
1,80m?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn zus is groot fan van Kensington.![]()
![]()
Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.quote:My friends all drive horses![]()
Dus je kiept eerst de mand leeg?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moet
-XOXO-![]()
Nou, ik heb liever Herman van Veen als ik mag kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Beide voeten op de grond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Mijn favo Kensington ....quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.![]()
![]()
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je kiept eerst de mand leeg?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beide voeten op de grond houden.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Het origineel van Nothing But Thieves is beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Wie wel?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Waarom niet boven vouwen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.![]()
![]()
saai.quote:
beneden is leuker, tv laptop en zulksOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik hou er wel van eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Stasse niet gewoon candlelight gaan presenteren ofzo?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dat is toch niet gezellig?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij ook helemaalI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ah ok. Mijn autistische trekken begonnen al op te spelenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.
-XOXO-![]()
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemdquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...
En op Fix You en The Scientist van Koltplee.
Smaak zit niet overal in de familie
pciesquote:
moeders deed t ook altijd aan de keukentafel vouwen, gezelligOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Nee, dat is niet raar. Ik vind het een mooi nummer, maar ben wel verbaasd dat dit ineens in de top2000 staat,quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ze heeft vast andere kwaliteitenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemd
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doenquote:
-Scorpion_17![]()
uitermate raarquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?![]()
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Smaak zit niet overal in de familie![]()
Heeft ze nog geen sorry gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Murray Walker![]()
Pas op je woordenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere kwaliteiten
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ik trek er nog een open♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.
-Scorpion_17![]()
Nummer van je zus ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jaaaaaa, kunnen we er daarna weer een jaartje tegenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.
moei dan niequote:Op woensdag 26 december 2018 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wil zometeen nog wel even zeiken over het gebrek aan radiohead nummers en where is my mind van the pixies aub.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.![]()
Ik zou ze in ieder geval zelf niet op mn lijst zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebbenquote:
-Scorpion_17![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Zo blijf ik niet wakker. Ik heb meer gitaren nodig.
Heeft iemand nog een mop of zo?My friends all drive horses![]()
Why do deer have so much sex?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand nog een mop of zo?![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand nog een mop of zo?
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Er lopen twee ballonnen door de woestijnquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand nog een mop of zo?
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mind over matter; je fantaseert die gitaren er zelf maar bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand nog een mop of zo?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Thomas de Gent!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.![]()
Dit blijft toch echt vreselijke aidsmuziek. Dit vind ik oprecht erger dan Kensington en Coldplay bij elkaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Niet haten op knuffelsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.
-Scorpion_17![]()
Er is weinig beter dan simpele HJ's hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.![]()
![]()
Ik ken de mens Wout van Aert niet dus ik zou er niets over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Duurt maar een paar minuten, boeie.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.![]()
WAT. EEN. KUTMUZIEK.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch echt vreselijke aidsmuziek. Dit vind ik oprecht erger dan Kensington en Coldplay bij elkaar.![]()
![]()
![]()
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt maar een paar minuten, boeie.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
The Script is voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar op een straatfeest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Knuffeldolfijnenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.![]()
![]()
ik heb hier ook nog een berg liggen, en ik woon dichterbij, kan hij eerst hier oefenenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.![]()
Dat er mensen zijn die dit in een top 10 aller tijden vinden staan, bij een keuze uit een ca. 2 miljoen nummers.
Dat is net zoiets als een Toyota Corolla de mooiste auto ooit vinden.![]()
Karmeliet is een fijn biertjequote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.![]()
![]()
Ik ken één Josephine.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Bohhh, welke Westvleteren heb je?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Heb nog Westvleteren en Sint Benardus hier wel![]()
Maar nu gewoon koffie
Jaaa Joooooooosephine![]()
Iedereen weet dat de Fiat Multipla de mooiste isquote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef Qverath het volgende:
Dat is net zoiets als een Toyota Corolla de mooiste auto ooit vinden.
Murray Walker![]()
Vandaag nog gehadquote:
Zowat het beste dat uit België is gekomen
doe datquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebbenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die stem
Ik kom helemaal tot rustWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deed ie zelf.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Stasse kwam niet uit met het intro vollullen, werd zo zijn schuif dichtgeschoven|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heeft ie een kersthit?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van Chris![]()
![]()
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappistquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vandaag nog gehad
Zowat het beste dat uit België is gekomen![]()
even lekker tijd voor mezelfquote:
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Jouw top 3 bieren?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappist![]()
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van ChrisJuin uit Eigen Tuin!![]()
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
oren kapoet ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus overquote:![]()
Succesquote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!
Ik zie nog die kop van 'm voor me bij het afscheid van ad visser bij TopPopWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bij Gijs zouden ze anders toch wel eerder ingrijpen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus overDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Je mag een half uur in dat cafe staan toch ? Staat echt al een stel er een uur of 2. Niet dat het mij uitmaakt
Truste.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
Truste vast!
En succes morgen!My friends all drive horses![]()
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Mijn stream loopt achter dus ik ging erop letten maar volgens mij schoof hij wat op dat moment.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus over|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sinds ie hier links moet staanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus overWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Paar 12 cadeau gehad, heb ze eerlijk gezegd nog niet gedronken zijn voor oud en nieuwquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bohhh, welke Westvleteren heb je?
Jaaa Joooooooosephine![]()
![]()
Wat is jouw bescheiden mening over Bavaria? Ik ging een keer uiteten met mijn SLB-groep en ze schonken daar alleen smerige Bavaria, hadden lauwe patatjes en waren op het oude Zuiderpark weggestopt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Bugno2 het volgende:
Ik was even aangewezen op supermarktbier en koos de Ur Hop. Wat prima is♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
houd ik je aan!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
nu egweg
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Je bent al te lui om een icon te uploadenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |