Mooie meiden welquote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ik
Ik heb Steven Rooks tenminste live 2e zien worden in de Tour en Theunissen de Nederlandse bocht zien domineren.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In vergelijking met jou wel ja haha
Speciaalbier en oudjaarsavond klinkt als een heerlijke avondquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.
allang. was er 1 en hij was al bijna klaar toen ik hier de aankondiging deedquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef cafca het volgende:
Zo, visite id de deur uit, we zitten goed vol, en hoeven de komende dagen niet meer te koken.
Nu weer tijd voor de prachtige muziek in de top 2000
ze heten beiden sammy?!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Na Bon Djovie dan toch zeker.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef cafca het volgende:
Nu weer tijd voor de prachtige muziek in de top 2000
Ehhh, neequote:
Alleen beetje jammer dat hij het moeilijkste gedeelte van Livin' on a Prayer al jarenlang door het publiek laat zingen. Beetje zwaktebod.quote:
Lekker man. Veel eten en speciaalbier klinkt als een ideale avond.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Speciaalbier en oudjaarsavond klinkt als een heerlijke avond
#hottakequote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik flesjes 12% weg zitten stouwen op het laatst, arme ik.
Been there, done thatquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
zag je het vuurwerk tenminste dubbel opquote:Op woensdag 26 december 2018 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom mogen die wel langer dan een half uurtje blijven?? Disc.....quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |