Ik ben ook jong geweest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zo rijmen met je voorkeur voor highbrow snobmuziek.
pics?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?
Vis een optie?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DE VIS KAN ER WEER IN MENSEN!!!!
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Ik mis de house top 1000, die kwam vroeger of Fresh FM met Pasen maar dat doen ze dus niet meer.
Je bent nog steeds jong gekkerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest.
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig.
Lekker gegeten?
een Stassequote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?
Dit is ook wel genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4
Ik ken de TS daar
Mijn eerste CD die ik ooit heb gekocht was van Eiffel 65, jeugd maar snel vergetenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest.
In vergelijking met jou wel ja hahaquote:
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ikquote:
Frikandellen al op?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga mezelf maar ff dwingen de laptop weg te doen en nog een vouwsessie aan te vangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |