Ik heb écht geen enkel ideequote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wie is dat dat met dat zwarte truitje en kerstmuts op in de studio?
Volendam is aardig gedecimeerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik had gedacht/gehoopt dat dit soort meuk allang was weggezakt.
Ik ben ook jong geweest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik kan dit niet zo rijmen met je voorkeur voor highbrow snobmuziek.
pics?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vis een optie?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
DE VIS KAN ER WEER IN MENSEN!!!!
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4quote:Op woensdag 26 december 2018 21:27 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Ik mis de house top 1000, die kwam vroeger of Fresh FM met Pasen maar dat doen ze dus niet meer.
Je bent nog steeds jong gekkerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest.
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig.
Lekker gegeten?
een Stassequote:Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is ook wel genot.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
MUZ / House Top 1000 Aller Tijden op Fresh-FM. (82 uur non-stop) #4
Ik ken de TS daar
Mijn eerste CD die ik ooit heb gekocht was van Eiffel 65, jeugd maar snel vergetenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben ook jong geweest.
In vergelijking met jou wel ja hahaquote:
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ikquote:
Frikandellen al op?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga mezelf maar ff dwingen de laptop weg te doen en nog een vouwsessie aan te vangen
Mooie meiden welquote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die in t groene jasje wel iig, dat is Sammy, die andere ook denk ik
Ik heb Steven Rooks tenminste live 2e zien worden in de Tour en Theunissen de Nederlandse bocht zien domineren.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In vergelijking met jou wel ja haha
Speciaalbier en oudjaarsavond klinkt als een heerlijke avondquote:Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tapasbarretje. Gisteren heeft mijn oma extreem veel eten gemaakt, achteraf ook nog smerig lekkere desserts. Deze #smerigdikke jongen heeft niets te klagen. Met oudejaarsdag net als vorig jaar [bereid je voor] gourmetten waar ook altijd teveel vlees voor wordt ingekocht door familie. Daarna gaat de speciaalbierkeuken open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |