Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.quote:
Dus je kiept eerst de mand leeg?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moet
Nou, ik heb liever Herman van Veen als ik mag kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.
Beide voeten op de grond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
Mijn favo Kensington ....quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je kiept eerst de mand leeg?
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beide voeten op de grond houden.
Het origineel van Nothing But Thieves is beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?
Wie wel?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.
Waarom niet boven vouwen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |