Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een internetradio gekocht, beste deal ever, hele jaar door christmasstation van skyradio
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.
En staat gelukkig ook veel en veel hoger.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
Muziekje?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 is jaloers op het cheerleader team van Dagoduck
iddquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziekje? [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar twijfelde ik ook niet aan natuurlijk.quote:
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.
Jawel, al heel wat jaartjes inmiddels..quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Is ze nou nog niet klaar met kwelen en aanstellen?
dat eerder danquote:
kleine kans...quote:
Dit is Stijns openingszin.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.
Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is danquote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
onderste deel is allemaal al gevouwen.
Ik begin altijd bovenaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
die is nog aannemelijkerquote:
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
Hoeveel bier heb je al op?quote:
niet als je er nieuwe boven op gooit.quote:
nouja als ik nu de gevouwen terug er in leg past er niets meer bij dus het zal toch eens de kast weer in moeten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is dan
Als je weer op je NS_online account zitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moetquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?
Mooie aansprakelijkheidsclaim.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mevrouw Pippen beloofd dat ik wakker zou blijven in de auto terug naar huis.
Dan moet er wel iets beters komen dan Kensington.
Twee halve liters, een grimbergen tripel en een karmeliet tripel. Nu de tweede Grimbergenquote:
De enige waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn zus is groot fan van Kensington.
dan zet je het uitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef D. het volgende:
Ik voel me nu al schuldig, en het vet is nog niet heet
Pics van je zus?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
1,80m?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.quote:
Dus je kiept eerst de mand leeg?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moet
Nou, ik heb liever Herman van Veen als ik mag kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.
Beide voeten op de grond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
Mijn favo Kensington ....quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dus je kiept eerst de mand leeg?
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beide voeten op de grond houden.
Het origineel van Nothing But Thieves is beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?
Wie wel?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben ik niet, nee. Ga jij nog iets nuttigs doen in de komende week?
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik begrijp niet dat Sorry zo hoog staat, terwijl het toch een niet bijzondere, onopvallende ballad is.
Waarom niet boven vouwen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.
saai.quote:
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.
Ik hou er wel van eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Stasse niet gewoon candlelight gaan presenteren ofzo?
Dat is toch niet gezellig?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij ook helemaal
Ah ok. Mijn autistische trekken begonnen al op te spelenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemdquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...
pciesquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.
Nee, dat is niet raar. Ik vind het een mooi nummer, maar ben wel verbaasd dat dit ineens in de top2000 staat,quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?
Ze heeft vast andere kwaliteitenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemd
En op Fix You en The Scientist van Koltplee.
Smaak zit niet overal in de familie
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doenquote:
uitermate raarquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.quote:
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doen
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heeft ze nog geen sorry gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pas op je woordenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere kwaliteiten
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |