mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draaiquote:
Denk ook omdat het een studentenstad is, met veel jong publiek dat er dan rondloopt en jonge gezinnetjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gent is een prachtige stad! en het viel me ook op dat de mensen op de kerstmarkt niet zo asociaal en lelijk zijn zoals bij al die kerstmarkten in de Duitse grensstreek.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
Ach gosh.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klachtquote:
Kijk eens een keer in het speciaalbiertopic in CUL. Dankzij hun heb ik All The Leaves Are Brown van Tempest gekochtquote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.
Moet je nog tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben niet weggelegd voor een powernap trouwens. #doorgaan
Dan zou ik wel een heel erg mooi salaris verdienen voor ongediplomeerd werkquote:
Goede buren dan wel!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klacht
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je nog tot diep in de nacht?
Weet niet of dit landelijk verkrijgbaar is. Amsterdamse winkels liggen er vol mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |