Ach gosh.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klachtquote:
Kijk eens een keer in het speciaalbiertopic in CUL. Dankzij hun heb ik All The Leaves Are Brown van Tempest gekochtquote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.
Moet je nog tot diep in de nacht?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ben niet weggelegd voor een powernap trouwens. #doorgaan
Dan zou ik wel een heel erg mooi salaris verdienen voor ongediplomeerd werkquote:
Goede buren dan wel!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en in 3 jaar tijd nog niet 1 klacht
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Moet je nog tot diep in de nacht?
Weet niet of dit landelijk verkrijgbaar is. Amsterdamse winkels liggen er vol mee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nog een beginner zo te zien.
Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een internetradio gekocht, beste deal ever, hele jaar door christmasstation van skyradio
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig heb je ons.
En staat gelukkig ook veel en veel hoger.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
Eigenlijk nietquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Origineel van Fleetwood Mac is beter
Muziekje?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:39 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 is jaloers op het cheerleader team van Dagoduck
iddquote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan zit je in ieder geval wel korter te bouten, goede tactiek.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Muziekje? [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar twijfelde ik ook niet aan natuurlijk.quote:
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben een rustig mens, wel bezitter van een sterke mening. Van feesten ben ik niet zo. Voelt een beetje zinloos voor me. Geef me bier, sport op TV, discussieplatforms (wat Twitter ook een beetje is) en muziek en ik ben heel tevreden.
Jawel, al heel wat jaartjes inmiddels..quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Is ze nou nog niet klaar met kwelen en aanstellen?
dat eerder danquote:
kleine kans...quote:
Dit is Stijns openingszin.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |