maar gelukkig nog wel typenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
Potverdikkeme, ik kan geen Kerst meer zeggen.
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden?
Je hebt geen vrienden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.
IJndejaars van 't IJ is ook een echte moordenaar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zien uit naar een eindverslag in dit topic.
Ja, heel gezellig en ook Gent zelf veel leuker dan ik had verwacht als stad.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een leuke kerstmarkt! Ik was er afgelopen zondag.
Dat is bij mij standje, maaktnietuitdeburenzijnaldoofdoorallekerstmuziekvanafgelopenmaandquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef asco het volgende:
Dit gaat op standje vrijstaandhuisgenot.
Opschepperquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef asco het volgende:
Dit gaat op standje vrijstaandhuisgenot.
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt geen vrienden dus.
Ik had hem laatst weer eens en ik vroeg me meteen af waarom ik hem al een jaar ofzo niet meer had gedronkenquote:
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is bij mij standje, maaktnietuitdeburenzijnaldoofdoorallekerstmuziekvanafgelopenmaand
Hier ook hoor, zonder vrijstaand huis.quote:
Gent is een prachtige stad! en het viel me ook op dat de mensen op de kerstmarkt niet zo asociaal en lelijk zijn zoals bij al die kerstmarkten in de Duitse grensstreek.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, heel gezellig en ook Gent zelf veel leuker dan ik had verwacht als stad.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met rode is het helemaal kerst.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze zet ik hem op mn stemlijst voor volgend jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Dit zijn van die nummers waar ik zelf op vergeet te stemmen en dan zo blij ben dat anderen er wel aan gedacht hebben.
Je werkt in een Jumbo ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.
Ik ben nog een beginner zo te zien.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
IJndejaars van 't IJ is ook een echte moordenaar.
ik heb een internetradio gekocht, beste deal ever, hele jaar door christmasstation van skyradioquote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Godver man, bij mij op werk zelfs kerstmuziek op de plee. De horror.
Gelukkig heb je ons.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Niet dat ik er veel mee zit.
Salva Mea god.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier heb ik vroeger ook vaak naar geluisterd.
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draaiquote:
Denk ook omdat het een studentenstad is, met veel jong publiek dat er dan rondloopt en jonge gezinnetjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gent is een prachtige stad! en het viel me ook op dat de mensen op de kerstmarkt niet zo asociaal en lelijk zijn zoals bij al die kerstmarkten in de Duitse grensstreek.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn buren luisteren ook altijd dezelfde muziek als die ik draai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |