Doe maar een Karmelietje.quote:
We zien uit naar een eindverslag in dit topic.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb hier een blikje van 16,1% van Kees liggen. Misschien gaat die er met oudjaarsavond aan
Heb je geen vrienden?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als vorig jaar. Daarna lafjes vanuit de flat een paar etages hoger vuurwerk kijken. En #diepindenacht nog thuis het muziekjaar 2019 aftrappen. Wat een feest.
Dat is een leuke kerstmarkt! Ik was er afgelopen zondag.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef skysherrif het volgende:
Vandaag een paar Choufjes gedronken op de kerstmarkt van Gent ook priem
Bier met Ijsblokjes? rarequote:Op woensdag 26 december 2018 21:34 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens een avond enthousiast begonnen met 3 Eisbockjes. Het was een korte avond.
Goede TT
Hier heb ik vroeger ook vaak naar geluisterd.quote:
maar gelukkig nog wel typenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
Potverdikkeme, ik kan geen Kerst meer zeggen.
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden?
Je hebt geen vrienden dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De mensen waarmee ik optrek wonen in Den Haag en omstreken waar ik ook op school zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |