saai.quote:
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. Met oud en nieuw wel voorzichtig een paar biertjes drinken.
Ik hou er wel van eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan Stasse niet gewoon candlelight gaan presenteren ofzo?
Dat is toch niet gezellig?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij ook helemaal
Ah ok. Mijn autistische trekken begonnen al op te spelenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik vouw vanuit de mand, leg het op tafel en dan leg ik het terug in de mand en sleep ik het mee naar boven.
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemdquote:Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen die op Kensington stemmen überhaupt niet...
pciesquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen kijk ik weer naar de bezigheid darten.
Nee, dat is niet raar. Ik vind het een mooi nummer, maar ben wel verbaasd dat dit ineens in de top2000 staat,quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?
Ze heeft vast andere kwaliteitenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemd
En op Fix You en The Scientist van Koltplee.
Smaak zit niet overal in de familie
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doenquote:
uitermate raarquote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken deze van Sjors niet. Is dat raar?
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.quote:
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is was vouwen nooit, daarom meteen zo snel mogelijk doen
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heeft ze nog geen sorry gezegd?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Pas op je woordenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze heeft vast andere kwaliteiten
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dan toch liever op een gezellige plek. Muziekje aan of een tv serietje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |