Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is danquote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
onderste deel is allemaal al gevouwen.
Ik begin altijd bovenaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
ow soms kan ik mn eigen laksheid best waarderen, blijkbaar ben ik vergeten om de wasmand te legen vorige keer.
die is nog aannemelijkerquote:
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit zou je bio op Twitter kunnen zijn. Of op Tinder, maar dat lijkt me een minder goed idee.
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:41 schreef Nizno het volgende:
Hoeveel bier heb je al op?quote:
niet als je er nieuwe boven op gooit.quote:
nouja als ik nu de gevouwen terug er in leg past er niets meer bij dus het zal toch eens de kast weer in moeten.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Nog even laten staan tot ie helemaal gevouwen is dan
Als je weer op je NS_online account zitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moetquote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je was vouwen en terug in de mand doen?
Mooie aansprakelijkheidsclaim.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb mevrouw Pippen beloofd dat ik wakker zou blijven in de auto terug naar huis.
Dan moet er wel iets beters komen dan Kensington.
Twee halve liters, een grimbergen tripel en een karmeliet tripel. Nu de tweede Grimbergenquote:
De enige waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn zus is groot fan van Kensington.
dan zet je het uitquote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef D. het volgende:
Ik voel me nu al schuldig, en het vet is nog niet heet
Pics van je zus?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
1,80m?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind er niet bijzonder veel aan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Ik vind Do I ever en Sorry niet bijzonder kut.
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.quote:
Dus je kiept eerst de mand leeg?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het van beneden te vouwen weer mee naar boven moet
Nou, ik heb liever Herman van Veen als ik mag kiezen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan toverde ik Kensington uit de lijst.
Beide voeten op de grond houden.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Twitter krijg ik wel steeds meer aanprijzingen van andere users. Oh, wat ben ik goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |