Niet haten op knuffelsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.
Er is weinig beter dan simpele HJ's hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Ik ken de mens Wout van Aert niet dus ik zou er niets over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.
Duurt maar een paar minuten, boeie.quote:
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch echt vreselijke aidsmuziek. Dit vind ik oprecht erger dan Kensington en Coldplay bij elkaar.
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt maar een paar minuten, boeie.
The Script is voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar op een straatfeest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.
Knuffeldolfijnenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb hier ook nog een berg liggen, en ik woon dichterbij, kan hij eerst hier oefenenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.
Karmeliet is een fijn biertjequote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.
Bohhh, welke Westvleteren heb je?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Heb nog Westvleteren en Sint Benardus hier wel![]()
Maar nu gewoon koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |