Nummer van je zus ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemd
En op Fix You en The Scientist van Koltplee.
Smaak zit niet overal in de familie
Jaaaaaa, kunnen we er daarna weer een jaartje tegenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.
moei dan niequote:Op woensdag 26 december 2018 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijken
Ik wil zometeen nog wel even zeiken over het gebrek aan radiohead nummers en where is my mind van the pixies aub.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.
Ik zou ze in ieder geval zelf niet op mn lijst zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebbenquote:
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.
Why do deer have so much sex?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo blijf ik niet wakker. Ik heb meer gitaren nodig.
Heeft iemand nog een mop of zo?
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Er lopen twee ballonnen door de woestijnquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.quote:
Mind over matter; je fantaseert die gitaren er zelf maar bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Thomas de Gent!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.
Niet haten op knuffelsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is weinig beter dan simpele HJ's hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Ik ken de mens Wout van Aert niet dus ik zou er niets over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.
Duurt maar een paar minuten, boeie.quote:
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch echt vreselijke aidsmuziek. Dit vind ik oprecht erger dan Kensington en Coldplay bij elkaar.
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt maar een paar minuten, boeie.
The Script is voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar op een straatfeest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.
Knuffeldolfijnenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb hier ook nog een berg liggen, en ik woon dichterbij, kan hij eerst hier oefenenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.
Karmeliet is een fijn biertjequote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.
Bohhh, welke Westvleteren heb je?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Heb nog Westvleteren en Sint Benardus hier wel![]()
Maar nu gewoon koffie
Iedereen weet dat de Fiat Multipla de mooiste isquote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef Qverath het volgende:
Dat is net zoiets als een Toyota Corolla de mooiste auto ooit vinden.
Vandaag nog gehadquote:
doe datquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebben
Deed ie zelf.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Stasse kwam niet uit met het intro vollullen, werd zo zijn schuif dichtgeschoven
Heeft ie een kersthit?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van Chris
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappistquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vandaag nog gehad
Zowat het beste dat uit België is gekomen
even lekker tijd voor mezelfquote:
Jouw top 3 bieren?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappist
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van Chris
oren kapoet ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus overquote:
Succesquote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!
Bij Gijs zouden ze anders toch wel eerder ingrijpen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus over
Truste.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.quote:
Mijn stream loopt achter dus ik ging erop letten maar volgens mij schoof hij wat op dat moment.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus over
Sinds ie hier links moet staanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Paar 12 cadeau gehad, heb ze eerlijk gezegd nog niet gedronken zijn voor oud en nieuwquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bohhh, welke Westvleteren heb je?
Jaaa Joooooooosephine
Wat is jouw bescheiden mening over Bavaria? Ik ging een keer uiteten met mijn SLB-groep en ze schonken daar alleen smerige Bavaria, hadden lauwe patatjes en waren op het oude Zuiderpark weggestopt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Bugno2 het volgende:
Ik was even aangewezen op supermarktbier en koos de Ur Hop. Wat prima is
houd ik je aan!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
Je bent al te lui om een icon te uploadenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |