Nummer van je zus ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn zus had vorig jaar helaas op Sorry gestemd
En op Fix You en The Scientist van Koltplee.
Smaak zit niet overal in de familie
Jaaaaaa, kunnen we er daarna weer een jaartje tegenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.
moei dan niequote:Op woensdag 26 december 2018 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fair nuff, maar ik heb alles gelijkvloers dus eigenlijk mag ik niet vergelijken
Ik wil zometeen nog wel even zeiken over het gebrek aan radiohead nummers en where is my mind van the pixies aub.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
NEE, DAT MAG JE VAN DIT TOPIC NIET SNAPPEN. JE MOET ALLES AFKRAKEN EN KUT VINDEN.
Ik zou ze in ieder geval zelf niet op mn lijst zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon lekker zeiken op coldplay en kensington, maar het is heel goed te snappen dat iemand die 3 nummers mooi vindt.
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebbenquote:
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik juich voor een sympathieke, magere Belg.
Why do deer have so much sex?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zo blijf ik niet wakker. Ik heb meer gitaren nodig.
Heeft iemand nog een mop of zo?
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Er lopen twee ballonnen door de woestijnquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.quote:
Mind over matter; je fantaseert die gitaren er zelf maar bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
Thomas de Gent!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is muziek voor meisjes die een knuffeldolfijn hebben.
Niet haten op knuffelsquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is weinig beter dan simpele HJ's hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Ik ken de mens Wout van Aert niet dus ik zou er niets over kunnen zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan juich je dus niet voor Wout van Aert.
Duurt maar een paar minuten, boeie.quote:
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Simpele HJ's vandaag. Morgen ga ik pizza's kopen en loop ik ook nog even langs de slijterij.
Hier ben ik het mee eensquote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef MTheBassman het volgende:
Dit blijft toch echt vreselijke aidsmuziek. Dit vind ik oprecht erger dan Kensington en Coldplay bij elkaar.
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Duurt maar een paar minuten, boeie.
The Script is voor meisjes tussen de 12 en 16 jaar op een straatfeest.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Denk nog eens aan de Karmelietjes, of een Barbar.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klopt, ik kan dit onderschrijven. Mijn dochter vindt dit leuk.
Knuffeldolfijnenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |