oren kapoet ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus overquote:
Succesquote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!
Bij Gijs zouden ze anders toch wel eerder ingrijpen?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus over
Truste.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Nizno het volgende:
goed jongelui ik ga mn bedje opzoeken aangezien die wekker over een kleine 7u weer mekkert.
Truste vast!
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.quote:
Mijn stream loopt achter dus ik ging erop letten maar volgens mij schoof hij wat op dat moment.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sinds wanneer bedient hij zelf de schuiven? Kan hij dat tegenwoordig? Hij liet het altijd aan een technicus over
Sinds ie hier links moet staanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Paar 12 cadeau gehad, heb ze eerlijk gezegd nog niet gedronken zijn voor oud en nieuwquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Bohhh, welke Westvleteren heb je?
Jaaa Joooooooosephine
Wat is jouw bescheiden mening over Bavaria? Ik ging een keer uiteten met mijn SLB-groep en ze schonken daar alleen smerige Bavaria, hadden lauwe patatjes en waren op het oude Zuiderpark weggestopt.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:58 schreef Bugno2 het volgende:
Ik was even aangewezen op supermarktbier en koos de Ur Hop. Wat prima is
houd ik je aan!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
Je bent al te lui om een icon te uploadenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zal je was een keer vouwen om het goed te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |