ik heb hier ook nog een berg liggen, en ik woon dichterbij, kan hij eerst hier oefenenquote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kom bij mij mijn was opvouwen. Ik daag je uit.
Karmeliet is een fijn biertjequote:Op woensdag 26 december 2018 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Karmelietjes scoren wel goed op dit forum.
Bohhh, welke Westvleteren heb je?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef skysherrif het volgende:
Heb nog Westvleteren en Sint Benardus hier wel![]()
Maar nu gewoon koffie
Iedereen weet dat de Fiat Multipla de mooiste isquote:Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef Qverath het volgende:
Dat is net zoiets als een Toyota Corolla de mooiste auto ooit vinden.
Vandaag nog gehadquote:
doe datquote:Op woensdag 26 december 2018 21:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En nu gaan we het godverdomme gezellig hebben
Deed ie zelf.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, Stasse kwam niet uit met het intro vollullen, werd zo zijn schuif dichtgeschoven
Heeft ie een kersthit?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van Chris
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappistquote:Op woensdag 26 december 2018 21:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vandaag nog gehad
Zowat het beste dat uit België is gekomen
even lekker tijd voor mezelfquote:
Jouw top 3 bieren?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat zou in niet willen zeggen, maar het is een prima frisse trappist
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)quote:Op woensdag 26 december 2018 21:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze is beter dan de kersthit van Chris
oren kapoet ?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kan ik niet meer horen (en deze eigenlijk ook niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |