abonnement Unibet Coolblue
pi_181823292
Het antwoord is ja:
Vragen Alternative für Deutschland in de Bundestag
Artikel Journalistenwatch

Volgens de Duitse regering hebben links-extremisten van 2001 tot 2017 in totaal 59 moorddelicten gepleegd. Dat blijkt uit een schriftelijk antwoord op vragen van de AfD-fractie. De statistiek zou slechts teruggaan tot het jaar 2001. De AfD had gevraagd naar alle links-extreem gemotiveerde moorden sinds het bestaan van de Bondsrepubliek Duitsland in 1949.

Bij een blik op de statistiek valt echter op dat het aantal links gemotiveerde moorddelicten snel toeneemt. Waren het in de elf jaar van 2001 tot 2011 “slechts” 22 moorddelicten, zo bedroeg dat aantal in de periode van 2012 tot 2017 al 37. In een half zo lange periode pleegden links-extremisten een bijna tweemaal zo groot aantal delicten tegen het leven. Dat zijn zeven moorddelicten per jaar.

Uit het antwoord blijkt ook dat links-extremisten in de hele periode van 2001 tot 2017 in totaal 7.719 keer lichamelijk letsel toebrachten – gemiddeld dus 454 per jaar.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181823331
De maatschappelijke focus ligt op rechts terwijl links de meeste gekkies en terroristen voortbrengt
U MAD?
  maandag 10 september 2018 @ 19:54:07 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181823350
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:53 schreef de_boswachter het volgende:
De maatschappelijke focus ligt op rechts terwijl links de meeste gekkies en terroristen voortbrengt
bwoahh
#KICKOUTZP
pi_181823364
Lijkt me duidelijk ja. Vrijwel elke rel tijdens demonstraties komt uit die kant en bv in NL zo'n beetje alle recente politieke moorden, pogingen daartoe, geweld jegens politici en bomaanslagen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181823570
Ze worden het niet, maar zijn al gewelddadiger. Maar ze worden door censuur meer uit de wind gehouden.
'Gelukkig' wordt dat laatste steeds moeilijker door sociale mediums en zien steeds meer mensen het grote gevaar van hen.
pi_181823624
Inb4 verbaal geweld van links
  maandag 10 september 2018 @ 20:14:44 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_181823840
Ik kan dit beamen. Net nog een mug die van rechts kwam helemaal doodgeslagen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 10 september 2018 @ 20:15:13 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181823849
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:14 schreef Dven het volgende:
Ik kan dit beamen. Net nog een mug die van rechts kwam helemaal doodgeslagen.
:') 14.gif
#KICKOUTZP
pi_181824271
Mwa, vorige eeuw waren ze toch echt wel iets gewelddadiger.
Conscience do cost.
  maandag 10 september 2018 @ 20:33:29 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181824314
Goed dat je het voorbeeld van Duitsland aanhaalt, waarin ze geweld door (extremistische) moslims tegen Joden scharen onder extreem rechts.

Wat is voor jou, of jou bron in dit geval, extreem links? Anders valt er weinig te discusseren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 10 september 2018 @ 20:38:18 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181824452
Nee ze zijn altijd gewelddadig geweest. Al sinds de Weimar Republiek. Maar sinds de val van het Derde Rijk hebben ze vrij spel gehad omdat iedereen te bang was in de extreem rechtse hoek geduwd te worden. Pas sinds het nieuwe millenium begon, na 9/11 en voor ons de moord op Pim, komt er langzaam verandering in.

Maar inmiddels hebben de Marxisten zich diep ingegraven. In het onderwijs, in de media, de kunstwereld. Exotisme is de norm geworden, zelfhaat een deugd. Een destructief pad.

Hun millitante broertjes van de AFA worden vanuit de schoolbanken en de theaterzalen toegejuicht. Dood aan de blanke kapitalisten!
pi_181824508
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee ze zijn altijd gewelddadig geweest. Al sinds de Weimar Republiek. Maar sinds de val van het Derde Rijk hebben ze vrij spel gehad omdat iedereen te bang was in de extreem rechtse hoek geduwd te worden. Pas sinds het nieuwe millenium begon, na 9/11 en voor ons de moord op Pim, komt er langzaam verandering in.

Maar inmiddels hebben de Marxisten zich diep ingegraven. In het onderwijs, in de media, de kunstwereld. Exotisme is de norm geworden, zelfhaat een deugd. Een destructief pad.

Hun millitante broertjes van de AFA worden vanuit de schoolbanken en de theaterzalen toegejuicht. Dood aan de blanke kapitalisten!
Gooide jij ook gisteren met vuurwerk naar Antifa in Nijmegen :P ?
  maandag 10 september 2018 @ 20:54:24 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181824892
Schitterend topic. _O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181827846
Ik vroeg mij al af waarom dit topic nog niet bestond.
  maandag 10 september 2018 @ 22:48:33 #15
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_181828087
Hier een overzicht van HP/de Tijd (toch wel enigszins links) van het aantal doden onder 10 dictator (waarvan 4 extreem links, 2 negers (het is ook links om neger te zijn) en 1 moslim (het is ook links om moslim te zijn). Verder 1 Belg, 1 Oostenrijker die liever een Duitser wilde zijn en 1 Jap)

https://www.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/07/dictator.jpg
Non possumus non loqui
  Beste debater 2022 dinsdag 11 september 2018 @ 00:08:52 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_181829451
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee ze zijn altijd gewelddadig geweest. Al sinds de Weimar Republiek. Maar sinds de val van het Derde Rijk hebben ze vrij spel gehad omdat iedereen te bang was in de extreem rechtse hoek geduwd te worden. Pas sinds het nieuwe millenium begon, na 9/11 en voor ons de moord op Pim, komt er langzaam verandering in.

Maar inmiddels hebben de Marxisten zich diep ingegraven. In het onderwijs, in de media, de kunstwereld. Exotisme is de norm geworden, zelfhaat een deugd. Een destructief pad.

Hun millitante broertjes van de AFA worden vanuit de schoolbanken en de theaterzalen toegejuicht. Dood aan de blanke kapitalisten!
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_181843440
Ik vroeg me al af wanneer deze lemming een keer zou gaan komen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181843474
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

Goed dat je het voorbeeld van Duitsland aanhaalt, waarin ze geweld door (extremistische) moslims tegen Joden scharen onder extreem rechts.
Wat zijn ze dan? Progressief-links?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 11 september 2018 @ 19:55:42 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181843597
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:49 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat zijn ze dan? Progressief-links?
Ach, we hebben hier op het forum zelfs een notoire Jodenhater die zichzelf centrist noemt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181844148
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, we hebben hier op het forum zelfs een notoire Jodenhater die zichzelf centrist noemt.
Fascinerend verhaal, maar niet echt een antwoord op mijn vraag.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181844270
quote:
14s.gif Op maandag 10 september 2018 22:37 schreef Infection het volgende:
Ik vroeg mij al af waarom dit topic nog niet bestond.
Volgens mij bestonden er al een paar van dit soort topics.

Maar heerlijk, weer een wij vs. zij-topic waar we allemaal "iedereen is tegen ons!" kunnen jammeren. :'(
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:23:55 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181844370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:16 schreef Molurus het volgende:

[..]

Fascinerend verhaal, maar niet echt een antwoord op mijn vraag.
Als jij iedereen die Joden haat als extreem rechts ziet, houdt het snel op natuurlijk.
Geeft niet, maar doe dan niet alsof je een discussie wilt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181844422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Als jij iedereen die Joden haat als extreem rechts ziet, houdt het snel op natuurlijk.
Geeft niet, maar doe dan niet alsof je een discussie wilt.
Kijk eens even in de spiegel.

1) ik heb er geen enkele uitspraak over gedaan. Ik vind het oprecht een interessante vraag.
2) ik vraag jou naar wat jij ervan vindt. Zou je conservatieve radicale moslims als 'links' of als 'rechts' typeren? En wat dan ook het antwoord is, waarom?

Het lijkt er verdacht veel op dat je liever niet teveel nadenkt over deze vraag.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:32:42 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181844564
Jo Cox zou deze vraag ontkennend beantwoorden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:37:34 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_181844683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Kijk eens even in de spiegel.

1) ik heb er geen enkele uitspraak over gedaan. Ik vind het oprecht een interessante vraag.
2) ik vraag jou naar wat jij ervan vindt. Zou je conservatieve radicale moslims als 'links' of als 'rechts' typeren? En wat dan ook het antwoord is, waarom?

Het lijkt er verdacht veel op dat je liever niet teveel nadenkt over deze vraag.
Daarom gebruik je een sarcastische PI en poneer je direct een stropop. Lul toch niet zo slap man.

Heb betere dingen te doen dan op trollen te reageren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_181844698
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee ze zijn altijd gewelddadig geweest. Al sinds de Weimar Republiek. Maar sinds de val van het Derde Rijk hebben ze vrij spel gehad omdat iedereen te bang was in de extreem rechtse hoek geduwd te worden. Pas sinds het nieuwe millenium begon, na 9/11 en voor ons de moord op Pim, komt er langzaam verandering in.

Maar inmiddels hebben de Marxisten zich diep ingegraven. In het onderwijs, in de media, de kunstwereld. Exotisme is de norm geworden, zelfhaat een deugd. Een destructief pad.

Hun millitante broertjes van de AFA worden vanuit de schoolbanken en de theaterzalen toegejuicht. Dood aan de blanke kapitalisten!
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 11 september 2018 @ 20:40:12 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181844745
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarom gebruik je een sarcastische PI en poneer je direct een stropop. Lul toch niet zo slap man.

Heb betere dingen te doen dan op trollen te reageren.
MAD :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181844807
Links heeft veel overeenkomsten met die radicale ideologie welke ze aanhangen. Extreem-links lijkt wel een sekte, blind voor de realiteit en doof voor de waarheid, alleen de "waarheid" binnen hun idealistische bubbel telt. Zeer gevaarlijk en eng volk.
pi_181845093
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:42 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Links heeft veel overeenkomsten met die radicale ideologie welke ze aanhangen. Extreem-links lijkt wel een sekte, blind voor de realiteit en doof voor de waarheid, alleen de "waarheid" binnen hun idealistische bubbel telt. Zeer gevaarlijk en eng volk.
Ok, en nu is het zeker de bedoeling dat de linkse mensen hier door het lint gaan ofzo?

Ik moet eerlijk zeggen, als aanval op links ben ik er eigenlijk niet echt van onder de indruk. Maar ik hoop dat je hart luchten heeft geholpen. ;)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181845300
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 september 2018 20:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ok, en nu is het zeker de bedoeling dat de linkse mensen hier door het lint gaan ofzo?

Ik moet eerlijk zeggen, als aanval op links ben ik er eigenlijk niet echt van onder de indruk. Maar ik hoop dat je hart luchten heeft geholpen. ;)
Het is mijn mening, ik zie echt gevaar in het extreem-linkse gedachtegoed. Hetzelfde bij extreem-rechts, maar het is nu toch vooral de extreem-linkse hoek waaruit het geweld komt. Het enge hieraan is dat iedereen met een "verkeerde" mening als extreem-rechts wordt bestempeld en geweld in die kringen dan geoorloofd is.
pi_181845364
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

maar het is nu toch vooral de extreem-linkse hoek waaruit het geweld komt.
En wat zijn hiervan dan de showcase voorbeelden? Dit lijkt me het topic ervoor, kom maar op!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_181846095
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:09 schreef Molurus het volgende:

[..]

En wat zijn hiervan dan de showcase voorbeelden? Dit lijkt me het topic ervoor, kom maar op!
Ik wil niet te onbeschoft overkomen maar leef jij onder een steen? Er kan geen vreedzame demonstratie gehouden worden of links staat klaar om geweld te gebruiken tegen "nazi's" en "rechts-extremisten". Vorig jaar heeft extreem links nog een complete Duitste stad op stelten gezet waar complete gebieden niet bereikbaar waren voor de hulpdiensten, ongekend in een westers land. Hoeveel linkse politici moeten vrezen voor hun leven? Rechtse politici moeten met beveiliging over straat en dat ligt niet alleen aan de radicale moslims.

Daarbij is hun opvatting gestoord, geweld gebruiken tegen groepen burgers die intolerantie en het geweld van groepen allochtonen zat zijn, die bewezen oververtegenwoordigd zijn in vele criminele statistieken. En dat alles goedpraten door te beweren dat alle burgers die het zat zijn de concentratiekampen weer willen opstarten of het gemunt hebben op alle moslims.

Zwart/wit denken, uitsluiten van mensen met een andere mening, gebruik van geweld, alles overdrijven tot in de extremen, de democratie niet respecteren maar dan wel hypocriet staan te schreeuwen dat ze strijden tegen personen met zulke opvattingen. Daarom vind ik het een gestoorde hypocriete sekte. Extreem-links zijn geen haar beter dan extreem-rechts alleen zijn ze op dit moment stukken gevaarlijker.
pi_181846410
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik wil niet te onbeschoft overkomen maar leef jij onder een steen?
Je komt inderdaad onbeschoft over. Maar kennelijk denk je dat nodig te hebben ofzo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Er kan geen vreedzame demonstratie gehouden worden of links staat klaar om geweld te gebruiken tegen "nazi's" en "rechts-extremisten". Vorig jaar heeft extreem links nog een complete Duitste stad op stelten gezet waar complete gebieden niet bereikbaar waren voor de hulpdiensten, ongekend in een westers land.
Linkje? Ik heb echt geen flauw idee waar dit nu precies over gaat, en concrete voorbeelden lijken me hier wel welkom.

Of gaat dit over die demonstratie ter herdenking van Rudolf Hess toevallig?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Hoeveel linkse politici moeten vrezen voor hun leven? Rechtse politici moeten met beveiliging over straat en dat ligt niet alleen aan de radicale moslims.
Aan wie dan wel, en waar baseer je je dan eigenlijk op? Welke organisaties of specifieke personen met nadrukkelijk extreem-linkse opvattingen houden zich bezig met het bedreigen van politici?

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Daarbij is hun opvatting gestoord, geweld gebruiken tegen groepen burgers die intolerantie en het geweld van groepen allochtonen zat zijn, die bewezen oververtegenwoordigd zijn in vele criminele statistieken. En dat alles goedpraten door te beweren dat alle burgers die het zat zijn de concentratiekampen weer willen opstarten of het gemunt hebben op alle moslims.
Nou ja, veel constructieve ideeen hoor ik ook niet uit die hoek. Het is vooral wijzen naar links, maar er komt niet veel meer uit dan "verbied de Koran!", "bouw een muur om Europa!" en dat soort maffe ideeen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Zwart/wit denken, uitsluiten van mensen met een andere mening, gebruik van geweld, alles overdrijven tot in de extremen, de democratie niet respecteren maar dan wel hypocriet staan te schreeuwen dat ze strijden tegen personen met zulke opvattingen. Daarom vind ik het een gestoorde hypocriete sekte. Extreem-links zijn geen haar beter dan extreem-rechts alleen zijn ze op dit moment stukken gevaarlijker.
Als links persoon zeg ik: je mag wat mij betreft demonstreren. Ook als ik het niet met je eens ben.

Wel zeg ik: de vrijheid van meningsuiting is niet absoluut, en kan ook niet absoluut zijn. En als je het hebt over die demonstratie ter herdenking van Rudolf Hess, dan ben ik wel van mening dat die demonstratie uberhaupt niet had mogen plaatsvinden.

Kortom: je mag best een andere mening hebben. Maar als je erop staat om te promoten dat Rudolf Hess een toffe peer was dan zak je maar in de grond. Dat gaat gewoon echt te ver.

Ik praat geweld bij demonstraties niet goed, maar dat was daar niet de kern van het probleem in mijn beleving.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 11 september 2018 @ 21:54:32 #34
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181846586
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:35 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hoeveel linkse politici moeten vrezen voor hun leven? Rechtse politici moeten met beveiliging over straat en dat ligt niet alleen aan de radicale moslims.
Vraag dit eens aan Jo Cox.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181846781
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Vraag dit eens aan Jo Cox.
Wie is dat? Een vriendin van Pim Fortuyn?

Dat blijven individuele idioten die zulke acties doen. Maar met complete groepen rellen tegen "extremisten" is toch vooral een hobby van de extreem-linkse kliek.
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:07:39 #36
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181847015
Ik weet niet heel zeker of extreem-links gewelddadiger wordt. Maar met de vernieling van Hamburg vorig jaar heb ik het idee van wel. Wat een tuig was dat zeg.

En extreem links is altijd gewelddadig geweest. Vreedzaam demonstreren kunnen ze niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:16:54 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_181847257
Raar, hier hoor je eigenlijk nooit ietsvan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 11 september 2018 @ 22:17:24 #38
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_181847271
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:16 schreef LXIV het volgende:
Raar, hier hoor je eigenlijk nooit ietsvan.
Op FOK! wel hoor :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_181849294
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 22:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Op FOK! wel hoor :')
Maar FOK! is dan ook Stormstront 2.0 geworden.

Met al die intolerantie tegen intolerantie. :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_181854167
In Nederland valt het links-activisme de afgelopen jaren wel mee heb ik het idee. Je hebt natuurlijk AFA maar omdat die altijd uit zijn op rottigheid/geweld kunnen ze zelfs bij veel linkse mensen op weinig sympathie rekenen. Ik zie extreem-links absoluut niet als een gevaar op dit moment.
pi_181854408
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
In Nederland valt het links-activisme de afgelopen jaren wel mee heb ik het idee. Je hebt natuurlijk AFA maar omdat die altijd uit zijn op rottigheid/geweld kunnen ze zelfs bij veel linkse mensen op weinig sympathie rekenen. Ik zie extreem-links absoluut niet als een gevaar op dit moment.
Groter gevaar dan extreem-rechts iig.

Maar we weten allemaal dondersgoed wat het ECHTE gevaar van deze tijd is.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 12 september 2018 @ 10:52:07 #42
3542 Gia
User under construction
pi_181854553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

Maar we weten allemaal dondersgoed wat het ECHTE gevaar van deze tijd is.
Ja, maar het is niet politiek correct om dat te benoemen.
pi_181854605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
In Nederland valt het links-activisme de afgelopen jaren wel mee heb ik het idee. Je hebt natuurlijk AFA maar omdat die altijd uit zijn op rottigheid/geweld kunnen ze zelfs bij veel linkse mensen op weinig sympathie rekenen. Ik zie extreem-links absoluut niet als een gevaar op dit moment.
Sowieso is extremisme in Nederland niet echt een issue.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181854689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Maar we weten allemaal dondersgoed wat het ECHTE gevaar van deze tijd is.
De steeds grotere tweedeling van de maatschappij?
pi_181854743
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:01 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

De steeds grotere tweedeling van de maatschappij?
Mja, valt wel in dezelfde categorie mi.

Afijn, islamitisch extremisme in al zijn vormen is het echte gevaar natuurlijk, niet die 300 Constatijn Kuster-kneusjes.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181854752
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Groter gevaar dan extreem-rechts iig.

Maar we weten allemaal dondersgoed wat het ECHTE gevaar van deze tijd is.
Massa-immigratie? :Y
pi_181854890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:18 schreef -Ondskapt- het volgende:
In Nederland valt het links-activisme de afgelopen jaren wel mee heb ik het idee. Je hebt natuurlijk AFA maar omdat die altijd uit zijn op rottigheid/geweld kunnen ze zelfs bij veel linkse mensen op weinig sympathie rekenen. Ik zie extreem-links absoluut niet als een gevaar op dit moment.
Op zich valt het wel mee. Zowel extreem links als extreem rechts betreft een marginaal groepje mensen. Het verschil zit er op dit moment wel daarin dat extreem links veel makkelijker tot geweld overgaat, en als het erop aan komt ook een veel grotere groep tot geweld overgaat (Hamburg) dan extreem rechts. Daarbij willen veel rechtse mensen (op dit moment nog) niet met extreem rechts geassocieerd worden terwijl dat blijkbaar voor veel linkse mensen m.b.t. extreem links niet op gaat (nogmaals Hamburg).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_181854953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Op zich valt het wel mee. Zowel extreem links als extreem rechts betreft een marginaal groepje mensen. Het verschil zit er op dit moment wel daarin dat extreem links veel makkelijker tot geweld overgaat, en als het erop aan komt ook een veel grotere groep tot geweld overgaat (Hamburg) dan extreem rechts. Daarbij willen veel rechtse mensen (op dit moment nog) niet met extreem rechts geassocieerd worden terwijl dat blijkbaar voor veel linkse mensen m.b.t. extreem links niet op gaat (nogmaals Hamburg).
Klopt wel denk ik.

Heb sowieso het idee dat in met name Duitsland de spanningen veel groter zijn en dat er eerder wordt overgegaan op geweld. Nederlanders zijn minder snel bereid de straat op te gaan.
pi_181855011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Groter gevaar dan extreem-rechts iig.

Maar we weten allemaal dondersgoed wat het ECHTE gevaar van deze tijd is.
De import van immigranten met dezelfde denkbeelden als jij?
pi_181855016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:16 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Klopt wel denk ik.

Heb sowieso het idee dat in met name Duitsland de spanningen veel groter zijn en dat er eerder wordt overgegaan op geweld. Nederlanders zijn minder snel bereid de straat op te gaan.
Kan me vanuit mijn regio herinneren dat er jacht werd aangekondigd op pegida toen die in Enschede wilden demonstreren.
pi_181855184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:20 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Kan me vanuit mijn regio herinneren dat er jacht werd aangekondigd op pegida toen die in Enschede wilden demonstreren.
Ik kan mij herinneren dat de anti-zwarte Piet demo in Dokkum werd afgelast omdat extreem rechts zo nodig met explosieven moest aankomen.
pi_181858382
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 11:28 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik kan mij herinneren dat de anti-zwarte Piet demo in Dokkum werd afgelast omdat extreem rechts zo nodig met explosieven moest aankomen.
Nee de anti zwarte pieten (links uitschot) liepen met hakbijlen! Tegenwoordig heeft Sinterklaas nog meer beveiliging nodig dan Trump!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181859219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 10:38 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Groter gevaar dan extreem-rechts iig.
Vind je ?
Extreem links richt zich vooral op vernielingen. Extreem rechts op verwondingen.
Beide zijn ongewenst; maar ik vind dingen stukmaken net iets minder erg dan mensen stukmaken.
pi_181859292
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vind je ?
Extreem links richt zich vooral op vernielingen. Extreem rechts op verwondingen.
Beide zijn ongewenst; maar ik vind dingen stukmaken net iets minder erg dan mensen stukmaken.
Kleuterscholen opblazen is inderdaad minder erg dan iemand een bloedneus verkopen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_181859316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vind je ?
Extreem links richt zich vooral op vernielingen. Extreem rechts op verwondingen.
Beide zijn ongewenst; maar ik vind dingen stukmaken net iets minder erg dan mensen stukmaken.
Vergeet de vrouw van Janmaat niet en ome Pim.
pi_181859500
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 15:00 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vind je ?
Extreem links richt zich vooral op vernielingen. Extreem rechts op verwondingen.
Beide zijn ongewenst; maar ik vind dingen stukmaken net iets minder erg dan mensen stukmaken.
Bom, moord- en brandaanslagen vind ik best lijken op mensen stukmaken.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181864483
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Vraag dit eens aan Jo Cox.
Vraag het eens aan Jair Bolsonaro.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_181864498
Weer links dat de aanval kiest: https://www.sfchronicle.c(...)-peters-13221444.php
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 19:08:35 #59
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_181864849
Dat is toch sowieso het probleem bij extreem. of het linksen, rechtsen of religekkies zijn? Dat ze veel te ver gaan om hun ideaal verwezenlijkt te krijgen. Lijkt me erg moeilijk om te bepalen of zoiets meer over minder wordt. Waarmee vergelijk je dan? Met vorig jaar, 10 jaar geleden, 50 jaar geleden? Ben wel benieuwd of daar ook echt onderzoek naar is gedaan.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_181865566
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2018 21:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Vraag dit eens aan Jo Cox.
Zo zo. Wél 1 voorbeeld.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_181865701
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2018 19:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Zo zo. Wél 1 voorbeeld.
Andreas Hollstein.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 12 september 2018 @ 20:15:05 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181866333
ja das wel een beetje een dingetje, iedereen die zijn mond opentrekt en van zijn zolderkamertje afkomt is meteen een extremist tegenwoordig

dat geld voor links, rechts, door het midden, alles

irritant
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181866542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:15 schreef sp3c het volgende:
ja das wel een beetje een dingetje, iedereen die zijn mond opentrekt en van zijn zolderkamertje afkomt is meteen een extremist tegenwoordig

dat geld voor links, rechts, door het midden, alles

irritant
Yup, opmerkingen die niet in de kraam te pas komen van iets of iemand worden meteen afgedaan als extremisme... Maar ja, dat krijg je na jarenlange indoctrinatie. De politiek doet sinds Fortuin niet anders en men heeft gezien dat het een lekker makkelijke methode is. Als je iemand maar een beetje in een bepaalde hoek kunt drukken (maakt niet uit welke) wordt het vanzelf de morele verliezer.
pi_181875776
Aanhanger extreem-linkse groep Democratic Socialists dreigt met massaslachting bij MAGA-feestje in Trump International Hotel:
http://thehill.com/blogs/(...)hreat-at-trump-hotel
https://www.dailymail.co.(...)ent-Trump-Hotel.html
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182046991
Gelukkig zijn radicale socialisten over het algemeen zwakke soja latte slurpende skeletjes en zijn de "enge rechtse mannetjes" vaker sportschool/kickbox types, dus die hebben niets te vrezen.
pi_182125607
https://farleftwatch.com/(...)-of-president-trump/

quote:
In a recent blog post from the far-left site, Incendiary News, the author advocates for the “slaughter” of ICE agents and their bosses (Donald Trump). Incendiary News covers “people’s struggles and news on revolutionary orgs in the US and internationally” and is run by the far-left extremist group Red Guards – Austin (RGA). They primarily focus on the work of domestic communist extremist groups but also occasionally weigh in with support for foreign terrorist organizations, like the Taliban, in some cases even celebrating the murder of U.S. soldiers.

Revolutionary organizations throughout the country such as the Red Guards appear to be organizing among the immigrant masses in forming defense units, rallying around the shared slogan of “fight ICE with fire!”

As the Red Guards and their supporters have said in the recent past, the time for activism is over. Now is the time for war. Now is the time to mobilize the masses, particularly the immigrant masses from Central America and Mexico, to exact revolutionary vengeance and seize power.
https://farleftwatch.com/(...)rorist-organization/

https://farleftwatch.com/(...)he-local-government/

Antifa gaat op ISIS-tour: https://farleftwatch.com/(...)uit-school-children/
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182125686
A song of ICE and fire.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:44:22 #69
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182127533
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 14:08 schreef Otger het volgende:
Gelukkig zijn radicale socialisten over het algemeen zwakke soja latte slurpende skeletjes en zijn de "enge rechtse mannetjes" vaker sportschool/kickbox types, dus die hebben niets te vrezen.
Was het maar waar. Het zijn niet de soy boys die de straat op gaan, maar de echte 'gelovigen' in de 'revolutie'. En het lijken er steeds meer te worden.
  dinsdag 25 september 2018 @ 17:46:01 #70
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182127570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Huh? Tegen #KOZP zijn = extreem rechts?

Daarbij: "Later zei burgemeester Marga Waanders dat pro-Piet-betogers mogelijk zwaar vuurwerk wilden inzetten en dat dat een reden was voor het demonstratieverbod."

Vuurwerk waar achteraf geen greintje bewijs van gevonden is...
Net zoals de WMDs van Rumsfeld. Marga heeft het huiswerk goed afgekeken. The bigger the lie...
pi_182127914
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2018 20:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Huh? Tegen #KOZP zijn = extreem rechts?
Nee, lid zijn van een Friese white power beweging en dreigen dat je de "nikkervriendjes" wil opblazen met zwaar vuurwerk suggereert extreem rechts.
Dat je ook nog tegen KOZP bent is logisch voor dat soort mensen maar niet bepalend.
pi_182128034
Het typische is dat die extreem-linksen menen dat zij de mening van de maatschappij vertegenwoordigen :') Bij de echte extreem-rechtsen heb ik nog vaak het idee dat ze er wel van bewust zijn dat vrijwel niemand hun mening deelt.
  dinsdag 25 september 2018 @ 18:21:31 #73
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182128141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het typische is dat die extreem-linksen menen dat zij de mening van de maatschappij vertegenwoordigen :') Bij de echte extreem-rechtsen heb ik nog vaak het idee dat ze er wel van bewust zijn dat vrijwel niemand hun mening deelt.
Hoezo dat? Veel van die echte extreem-linksen zijn marxisten die het kapitalistische systeem omver willen werpen.
pi_182128208
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:21 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Hoezo dat? Veel van die echte extreem-linksen zijn marxisten die het kapitalistische systeem omver willen werpen.
In indruk die ik krijg bij bepaalde interviews met dit soort mensen, bijvoorbeeld krakers e.d. Ik schaar ook Antifa bijvoorbeeld onder hen, terwijl die niet per se het kapitalistische systeem omver willen werpen heb ik het idee.
pi_182128386
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het typische is dat die extreem-linksen menen dat zij de mening van de maatschappij vertegenwoordigen :') Bij de echte extreem-rechtsen heb ik nog vaak het idee dat ze er wel van bewust zijn dat vrijwel niemand hun mening deelt.
Mwoah, ik merk bij extreem--rechtsen eigenlijk vooral dat zij de neiging hebben om de schuld van alles wat ooit mis is gegaan altijd aan links te geven - zelfs als de schuldigen toch echt volledig in het rechtse kamp te vinden zijn. We noemen het binnenhalen van grote groepen moslims en deze niet laten integreren ;) Niet dat ze zich terdege beseffen dat ze een klein minderheidsstandpunt vertegenwoordigen.
pi_182128617
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:36 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Mwoah, ik merk bij extreem--rechtsen eigenlijk vooral dat zij de neiging hebben om de schuld van alles wat ooit mis is gegaan altijd aan links te geven - zelfs als de schuldigen toch echt volledig in het rechtse kamp te vinden zijn. We noemen het binnenhalen van grote groepen moslims en deze niet laten integreren ;) Niet dat ze zich terdege beseffen dat ze een klein minderheidsstandpunt vertegenwoordigen.
Ten eerste merk ik dat er nogal een discrepantie is tussen de migratieopvatting van rechts in het verleden en rechts nu, wat discussie over de schuldige niet altijd even makkelijk maakt.

Ten tweede zijn we het er denk ik wel over eens dat zowel extreem-links als extreem-rechts kwalijk zijn. Desondanks merk ik, ook bij mezelf, dat je als gematigd rechts persoon eerder geneigd bent om een verklaring te geven voor bepaald extreem gedrag. Onder het mom van 'ik keur het niet goed, maar begrijp de beweegredenen wel.'. Ik kan me voorstellen dat het andersom ook zo is bij gematigd linkse personen die onbewust liever bepaald links-extremistisch gedrag willen verklaren.

Zo verzandt elke discussie op dit punt toch weer in een discussie over de beweegredenen van een bepaalde extreme groepering, waar één groep niet meegaat in de totale afbranding van die groep en de andere groep juist wel.
pi_182129406
Die zijn altijd al zeer gewelddadig geweest.
pi_182130315
Een lemming die tegelijkertijd een goede vraag stelt. Nu heb ik alles gezien op FOK! :D

En het antwoord is ja. Extreem links is op meerdere manieren veel enger en veel gevaarlijker dan extreem rechts.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_182137651
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2018 18:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ten eerste merk ik dat er nogal een discrepantie is tussen de migratieopvatting van rechts in het verleden en rechts nu, wat discussie over de schuldige niet altijd even makkelijk maakt.
Ach, dan het wetsvoorstel om bellen op de fiets strafbaar te maken.
Reactie van rechts persoon hier op het forum: stomme kortzichtige linksen.
Het is een VVD voorstel...

Alles is de schuld van links. Of überhaupt sowieso altijd van een ander. Rechtsen zijn in dat opzicht net moslims :P Links schiet dan weer veel en veel te ver door in het "verantwoordelijkheid nemen" waarbij plots iedere illegale crimineel uit een ver land die ons land binnenkomt om uitkering te kunnen trekken welkom is "want het is onze schuld dat hun thuisland faalde". We missen een midden...

Maar terugkomend op het eigenlijke onderwerp: Mariocash heeft gelijk. Links is altijd zeer gewelddadig geweest. Dat zagen we in de tweede wereldoorlog waarin het communistisch verzet (waar antifa zich zo graag aan spiegelt) nazis neerknalde en aanslagen pleegde. We zagen het in de Soviet Unie en China. We zagen het bij de anti-koninkshuis acties, de krakers etc. etc.

Ik zou eigenlijk zelfs durven stellen dat links MINDER gewelddadig is geworden en steeds meer de veganistische "alle levende wezens verdienen respect" kant opgaat. Maar dat wel nog steeds gepaard laat gaan met vernielingen en een wens tot censuur.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kassamiep op 26-09-2018 06:17:57 ]
  woensdag 26 september 2018 @ 10:48:05 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182140093
Zit je als zwarte vrouw en tevens Trump supperter wat te eten ergens , komt dat ongewassen tuig je ontbijt verzieken.
Dat deze nog niet geplaatst is in dit topic :?
(of ik kijk er overheen , dat kan ook)

Ik ben inmiddels overleden
pi_182257957
https://nypost.com/2018/0(...)hite-person-charged/

Weer zo'n BLM-typetje dat over de schreef gaat. Openlijke haat tegen blanken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:58:47 #82
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182258598
Iemand uit een restaurant jagen omdat zijn mening hun niet aanstaat :r
Links tuig
Ik ben inmiddels overleden
pi_182262940
Boels haalt machines terug uit Hambacher bos

Boels Rental haalt per direct zijn machines terug uit het Duitse Hambacher bos. Het bedrijf vindt dat de veiligheid van het personeel van het Nederlandse verhuurbedrijf in het geding is. In het Hambacher bos, tussen Keulen en Aken, verzetten actievoerders zich tegen plannen van energieconcern RWE om het woud grotendeels te rooien om er bruinkool te winnen. De Duitse politie begon in september met het ontruimen van het bos waar actievoerders onder meer boomhutten hebben gebouwd.

Boels verhuurde een aantal lichtmasten en twee kleine terreinwagens, zonder personeel. In de nacht van zondag op maandag werd er brand gesticht in de Duitse hoofdvestiging. ,,Voor mij gaat dit te ver. Zodra de veiligheid van mijn medewerkers in het geding komt trek ik een streep", aldus Pierre Boels, topman van Boels Rental. Volgens hem werden de afgelopen tijd ook gebouwen beklad en machines beschadigd en was er sprake van bedreigingen aan het adres van Boels-werknemers.
https://www.ad.nl/buitenl(...)bacher-bos~adb694bd/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182263039
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tja, alsof er geen blanken zijn die negers in elkaar schopppen :').
Dat kan hier gewoon op bestelling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:59:30 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182264008
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:58 schreef Enchanter het volgende:
Iemand uit een restaurant jagen omdat zijn mening hun niet aanstaat :r
Links tuig
Prima toch? Wat mij betreft mogen nederlanders ook nederlandse politici lastig vallen als ze denken dat dit enigszins zou helpen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182264998
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:35 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Voor dat eerste is al een ander topic, zoek maar op. Ik herhaal dat ik tegen geweld ben, tenzij daarmee ernstiger geweld voorkomen kan worden.

BLM is een keten van dikgesponsorde anti-blanke gewelddadige activistische groepen.
Die disclaimer is wel mooi, en zegt al genoeg. Je bent aan het verworden wat je zo veracht, alleen dan aan de andere kant van de medaille.

Lijkt me heel terecht om trots te zijn op jezelf, grote jongen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:19:42 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265111
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die disclaimer is wel mooi, en zegt al genoeg. Je bent aan het verworden wat je zo veracht, alleen dan aan de andere kant van de medaille.

Lijkt me heel terecht om trots te zijn op jezelf, grote jongen.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat beeld kreeg. Tevens nog geen reactie meer gezien, hij snapt wel dat we hem in de smiezen hebben. Fucking neppe shit kom gewoon uit waar je voor uit wilt komen.

Al doet hij dat natuurlijk wel door BLM over 1 kant te scheren en zeggen dat het allemaal maar gaat dat ze blanke mensen haten :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:37:18 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182265260
Dit topic en het extreem rechtse topic zijn de meest hilarische topics op Fok! geworden.

Echt genieten dit. Leuk om eens op een zondag doorheen te scrollen met een zak chips erbij.

BLM gasten zijn trouwens vaak zelf zo racistisch als de pest. Hypocriete figuren.
Eastwood heeft op dat gebied gewoon een punt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:41:00 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182265300
quote:
Zielig en laag volk. Je zou maar belaagd worden door een groep van die Antifa ratjes. Ik bewonder die man voor zijn zelfbeheersing.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182265326
quote:
In de VS mag je toch gewoon een gun hebben? Wat heb je dan te vrezen, elke gekkie die je wat aan wil doen knal je gewoon af als een dolle hond op je terrein.
pi_182265414
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Prima toch? Wat mij betreft mogen nederlanders ook nederlandse politici lastig vallen als ze denken dat dit enigszins zou helpen.
Als jij dat soort intimidatie goed praat is er volgens mij wat mis met je morele kompas. Het lijkt me voor die medewerkers en eigenaren van het restaurant ook vreselijk om zoiets intimiderends mee te moeten maken. Hou privé en werk gescheiden ipv politieke figuren op die manier proberen te intimideren. Dat zou voor extreem links en rechts moeten gelden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:59:39 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:51 schreef ConnerJohn het volgende:

[..]

Als jij dat soort intimidatie goed praat is er volgens mij wat mis met je morele kompas. Het lijkt me voor die medewerkers en eigenaren van het restaurant ook vreselijk om zoiets intimiderends mee te moeten maken. Hou privé en werk gescheiden ipv politieke figuren op die manier proberen te intimideren. Dat zou voor extreem links en rechts moeten gelden.
Dat wel maar als mensen naar bv een Rutte dingen willen gaan roepen op straat dan moeten ze dat vooral doen. Intimidatie is hier toch niet aan de orde? Wat let hun of de restauranthouder om de politie te bellen om deze mensen te laten verwijderen?

Er mankeert niets aan mijn morele kompas. Hoe wil je als normale man een stem hebben tov een grote politici dan? Nogmaals, wat mij betreft mogen ze ook lekker demonstraties houden en op straat lopen, dingen roepen. Boeiend. Dat mogen de nazi's daar toch ook gewoon?

Zodra er iemand een tik uitdeelt, ja dan zou ik gelijk de politie bellen om hier melding van te maken. Maar volgens mij komt het niet tot iets dergelijks in dat filmpje.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182265517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat wel maar als mensen naar bv een Rutte dingen willen gaan roepen op straat dan moeten ze dat vooral doen. Intimidatie is hier toch niet aan de orde? Wat let hun of de restauranthouder om de politie te bellen om deze mensen te laten verwijderen?

Er mankeert niets aan mijn morele kompas. Hoe wil je als normale man een stem hebben tov een grote politici dan? Nogmaals, wat mij betreft mogen ze ook lekker demonstraties houden en op straat lopen, dingen roepen. Boeiend. Dat mogen de nazi's daar toch ook gewoon?

Zodra er iemand een tik uitdeelt, ja dan zou ik gelijk de politie bellen om hier melding van te maken. Maar volgens mij komt het niet tot iets dergelijks in dat filmpje.
Lees: Ik wil graag mensen intimideren, maar wanneer iemand actie onderneemt tegen mij wil ik dat de politie ingrijpt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:05:05 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265530
Madjack zeg je nou dat ik mensen wil intimideren?

Roepen naar mensen dat ze tuig zijn is intimideren? Komop nou

Ik zeg zodra er geweld aan te pas komt, ja dan kan je de politie erbij halen, rechtvaardig natuurlijk.

Als er mensen buiten een restaurant staan te schreeuwen dat persoon X een schurft hufter is, en weet ik veel nog allemaal meer, dan is dat toch geen intimidatie? En als ze binnen het restaurant staan te schreeuwen, dan ben je als restauranthouder toch volledig in je recht om deze mensen naar buiten te werken? Al dan niet door de politie te bellen mochten ze niet willen meewerken?

De mensen die tegen Wilders protesteren en hem voor vanalles en nogwat uitmaken, dat is toch ook geen intimidatie?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182265566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat wel maar als mensen naar bv een Rutte dingen willen gaan roepen op straat dan moeten ze dat vooral doen. Intimidatie is hier toch niet aan de orde? Wat let hun of de restauranthouder om de politie te bellen om deze mensen te laten verwijderen?

Er mankeert niets aan mijn morele kompas. Hoe wil je als normale man een stem hebben tov een grote politici dan? Nogmaals, wat mij betreft mogen ze ook lekker demonstraties houden en op straat lopen, dingen roepen. Boeiend. Dat mogen de nazi's daar toch ook gewoon?

Zodra er iemand een tik uitdeelt, ja dan zou ik gelijk de politie bellen om hier melding van te maken. Maar volgens mij komt het niet tot iets dergelijks in dat filmpje.
Het zou je bedrijf maar zijn waar je omzet misloopt en medewerkers overstuur omdat een paar demonstranten de boel op stelten komen zetten. Laat mensen die er niks mee te maken hebben geen nadelige effecten ondervinden. Politieke partijen zijn heel vatbaar voor grote aangekondigde demonstraties, stakingen, handtekeningsacties enz, daarvoor hoef niet politici in de persoonlijke levenssfeer te intimideren.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:12:24 #96
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265577
Nouja dat ben ik niet geheel met je oneens.

Het probleem in Amerika is natuurlijk wel heel anders dan hier in Nederland. En hier zal je ook niet snel zien dat ze Rutte iets naroepen of buiten een restaurant staan te schreeuwen.

Het is idd niet goed dat ze legitieme bedrijven erbij betrekken. Maar zolang het niet illegaal is, en ze doen niets illegaals, wat is dan precies het probleem? Laat die politici die zo'n grote bek hebben het ook maar incasseren dan. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten.

Politici krijgen al veels te veel bescherming en hoeven zich overall al veels te weinig te verantwoorden. Vanuit hun ivoren toren lopen ze wel even te roepen wat wel en wat niet moet. De gewone man heeft niet eens een stem meer.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182265609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 01:05 schreef MMaRsu het volgende:
Madjack zeg je nou dat ik mensen wil intimideren?

Roepen naar mensen dat ze tuig zijn is intimideren? Komop nou

Ik zeg zodra er geweld aan te pas komt, ja dan kan je de politie erbij halen, rechtvaardig natuurlijk.

Als er mensen buiten een restaurant staan te schreeuwen dat persoon X een schurft hufter is, en weet ik veel nog allemaal meer, dan is dat toch geen intimidatie? En als ze binnen het restaurant staan te schreeuwen, dan ben je als restauranthouder toch volledig in je recht om deze mensen naar buiten te werken? Al dan niet door de politie te bellen mochten ze niet willen meewerken?

De mensen die tegen Wilders protesteren en hem voor vanalles en nogwat uitmaken, dat is toch ook geen intimidatie?
Mensen op luide toon onheus bejegenen is geen intimidatie? Ik zie niet in hoe dit anders opgevat kan worden. Het is geen dialoog, geen standpunt, pure intimidatie van anderen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:22:19 #98
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265624
Ik zie het niet zozeer als intimidatie als ze buiten het restaurant staan te roeptoeteren.

Als ze idd binnen het restaurant een etentje gaan verstoren en daarmee verzorgen dat de mensen in kwestie moeten vertrekken dan is het imo wel intimidatie.

Je hebt enigszins gelijk als er 10man om je heen staan te roepen dat je een teringzak bent dat het dan wel dichtbij intimidatie komt.

Maar ik zie intimidatie meer als een daadwerkelijke bedreiging. Maar wellicht is mijn definitie daarin niet correct.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 01:23:30 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265631
Definitie van intimidatie :

Intimidatie is iemands gedrag beïnvloeden door hem angst aan te jagen door te dreigen met negatieve gevolgen. Deze gevolgen kunnen bijvoorbeeld lichamelijk geweld betreffen, maar ook andere negatieve gevolgen zijn denkbaar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182268197
quote:
Grappig dat je volgens die gekkies altijd alle -ists bent. Het hele rijtje moet gezegd worden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:02:47 #101
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182268287
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Prima toch? Wat mij betreft mogen nederlanders ook nederlandse politici lastig vallen als ze denken dat dit enigszins zou helpen.
:')
Ik ben inmiddels overleden
pi_182268330
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 19:52 schreef Oostwoud het volgende:
Het antwoord is ja:
Vragen Alternative für Deutschland in de Bundestag
Artikel Journalistenwatch

Volgens de Duitse regering hebben links-extremisten van 2001 tot 2017 in totaal 59 moorddelicten gepleegd. Dat blijkt uit een schriftelijk antwoord op vragen van de AfD-fractie. De statistiek zou slechts teruggaan tot het jaar 2001. De AfD had gevraagd naar alle links-extreem gemotiveerde moorden sinds het bestaan van de Bondsrepubliek Duitsland in 1949.

Bij een blik op de statistiek valt echter op dat het aantal links gemotiveerde moorddelicten snel toeneemt. Waren het in de elf jaar van 2001 tot 2011 “slechts” 22 moorddelicten, zo bedroeg dat aantal in de periode van 2012 tot 2017 al 37. In een half zo lange periode pleegden links-extremisten een bijna tweemaal zo groot aantal delicten tegen het leven. Dat zijn zeven moorddelicten per jaar.

Uit het antwoord blijkt ook dat links-extremisten in de hele periode van 2001 tot 2017 in totaal 7.719 keer lichamelijk letsel toebrachten – gemiddeld dus 454 per jaar.
37 van 2012 tot 2017. Is toch hoger dan wat in naam van IS en andere malloten is gepresteerd. Bijzonder wel dat in de pers er toch altijd weer vergoelijkt wordt gesproken over links extremisme.
pi_182269696
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182269704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige die dat beeld kreeg. Tevens nog geen reactie meer gezien, hij snapt wel dat we hem in de smiezen hebben. Fucking neppe shit kom gewoon uit waar je voor uit wilt komen.

Al doet hij dat natuurlijk wel door BLM over 1 kant te scheren en zeggen dat het allemaal maar gaat dat ze blanke mensen haten :').
Ik bepaal zelf wanneer ik reageer. Wat denk je in de smiezen te hebben?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182269736
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Woorden = agressie

aiight deze man is duidelijk de weg kwijt :')
"Je bent niet veilig. We zullen je vinden. We zullen je openbaren. We zullen jullie de rust ontnemen die jullie van zovele anderen hebt afgenomen."

Dat zijn geen woorden. Dat zijn agressieve bedreigingen, oen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182269759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 01:23 schreef MMaRsu het volgende:
Definitie van intimidatie :

Intimidatie is iemands gedrag beïnvloeden door hem angst aan te jagen door te dreigen met negatieve gevolgen. Deze gevolgen kunnen bijvoorbeeld lichamelijk geweld betreffen, maar ook andere negatieve gevolgen zijn denkbaar.
Dus die actie richting Cruz toen hij lekker een hapje aan het eten was, was intimidatie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182269764
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:59 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Prima toch? Wat mij betreft mogen nederlanders ook nederlandse politici lastig vallen als ze denken dat dit enigszins zou helpen.
Je maakt nu heel duidelijk waar je staat. Ik heb je in de smiezen. Waarom doe je zo nep en kom je niet gewoon uit voor wat je werkelijk denkt en bent?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182269833
quote:
Dat is ook gelijk het grootste probleem met dit soort movements, ze worden zo snel gekaapt door mensen die kwaad willen en weten mensen mee te slepen.

Met BLM an sich is niets mis, alleen een beetje misplaatst. Maar het wordt nu wel gebruikt om haat te spuien ja.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:06:49 #109
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_182269999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Met BLM an sich is niets mis, alleen een beetje misplaatst. Maar het wordt nu wel gebruikt om haat te spuien ja.
''Op zich niets mis''. :') Het is al vanaf dag 1 een Black Supremacist beweging die de schuld van politieschietpartijen uitsluitend bij blanke agenten neerlegt en verdere feiten over bv. black-on-black en black-on-white moordpartijen simpelweg negeert.

Het is een gevaarlijke, schadelijke organisatie die de maatschappij ontwricht. Die mensen tegen elkaar ophitst.
pi_182270075
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Op zich niets mis''. :') Het is al vanaf dag 1 een Black Supremacist beweging die de schuld van politieschietpartijen uitsluitend bij blanke agenten neerlegt en verdere feiten over bv. black-on-black en black-on-white moordpartijen simpelweg negeert.

Het is een gevaarlijke, schadelijke organisatie die de maatschappij ontwricht. Die mensen tegen elkaar ophitst.
Ik geloof best dat er mensen zijn die denken dat de politie tegen hen is en daar bezorgd om zijn en het daarom opgericht is. Dat de beweging snel gekaapt is beaam ik ook. Het is nu een haatbeweging.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:22:12 #111
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182270217
Al tig keer geplaatst , maar kan nog wel een keer

Ik ben inmiddels overleden
  Moderator dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:28:20 #112
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_182270296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:22 schreef Enchanter het volgende:
Al tig keer geplaatst , maar kan nog wel een keer

Dit is pure propaganda. Is bedoeld om de segregatie in stand te houden. Helaas is niet iedere groep zich hiervan bewust. De burgers uit de betreffende Amerikaanse groepen werken hieraan mee (waarschijnlijk beïnvloed door omgeving en propaganda). Het wordt er zo natuurlijk niet beter op.
A child is born with no state of mind.
pi_182270327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Op zich niets mis''. :') Het is al vanaf dag 1 een Black Supremacist beweging die de schuld van politieschietpartijen uitsluitend bij blanke agenten neerlegt en verdere feiten over bv. black-on-black en black-on-white moordpartijen simpelweg negeert.
Politiegeweld is dan ook niet vergelijkbaar met niet-politiegeweld.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:13:44 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275135
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:49 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

"Je bent niet veilig. We zullen je vinden. We zullen je openbaren. We zullen jullie de rust ontnemen die jullie van zovele anderen hebt afgenomen."

Dat zijn geen woorden. Dat zijn agressieve bedreigingen, oen.
Ehm nee.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:14:17 #115
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275151
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 11:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Op zich niets mis''. :') Het is al vanaf dag 1 een Black Supremacist beweging die de schuld van politieschietpartijen uitsluitend bij blanke agenten neerlegt en verdere feiten over bv. black-on-black en black-on-white moordpartijen simpelweg negeert.

Het is een gevaarlijke, schadelijke organisatie die de maatschappij ontwricht. Die mensen tegen elkaar ophitst.
Onzin.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:43:03 #116
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182275645
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 10:51 schreef Oostwoud het volgende:

Waarom doe je zo nep en kom je niet gewoon uit voor wat je werkelijk denkt en bent?
Dit denk ik meer dan sporadisch bij rechtse mensen op FOK.

Overigens is het waarom daarvan wel duidelijk: als mensen hier openlijk uitkomen voor hun racisme worden ze gewoon - terecht - geband. Dus in plaats daarvan is het heel veel posten over vermeend racisme van (bijv) partijen als D'66.

Niet om daarmee dat racisme af te keuren, natuurlijk niet. Nee, uitsluitend om daarmee de suggestie te wekken dat "zij doen het ook" zou moeten gaan leiden tot "wij mogen openlijk racistisch zijn".

Aan iedereen die zich aangesproken voelt: nee, openlijk racisme gaat nooit acceptabel worden. Stik er maar in.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182275669
Wat voor geweldadige dingen hebben extreem-linkse mensen gedaan de afgelopen jaar ?
Ik dacht dat de Rote-Armee-Fraktion niet meer bestond...
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:50:39 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275760
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit denk ik meer dan sporadisch bij rechtse mensen op FOK.

Overigens is het waarom daarvan wel duidelijk: als mensen hier openlijk uitkomen voor hun racisme worden ze gewoon - terecht - geband. Dus in plaats daarvan is het heel veel posten over vermeend racisme van (bijv) partijen als D'66.

Niet om daarmee dat racisme af te keuren, natuurlijk niet. Nee, uitsluitend om daarmee de suggestie te wekken dat "zij doen het ook" zou moeten gaan leiden tot "wij mogen openlijk racistisch zijn".

Aan iedereen die zich aangesproken voelt: nee, openlijk racisme gaat nooit acceptabel worden. Stik er maar in.
Ik heb liever dat mensen openlijk racistisch zijn, dan kan je tenminste nog een open discussie met ze houden.

Nu is het allemaal maar op de achtergrond en doen ze hun best om net over te komen " ik sta niet achter geweld " lol fuck off.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:57:33 #119
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182275870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik heb liever dat mensen openlijk racistisch zijn, dan kan je tenminste nog een open discussie met ze houden.

Nu is het allemaal maar op de achtergrond en doen ze hun best om net over te komen " ik sta niet achter geweld " lol fuck off.
Daar ben ik helemaal niet voor.

Laat men eerst maar eens - zonder te wijzen naar eventuele anderen die zich eventueel schuldig maken aan racisme - onderbouwen waarom zij vinden dat racisme (misschien) acceptabel zou moeten zijn. Dat kun je denk ik prima doen zonder de racist uit te hangen.

Men is heel veel verstoppertje aan het spelen. Begrippen als "politieke correctheid" en "deugmensen" (een term waar zelfs Dijkhoff zich ineens van bediende) zijn puur ontworpen om dat verstoppertje spelen te faciliteren.

Maar openlijk racisme gaan tolereren met het doel die ideeën bespreekbaar te maken lijkt mij echt niet de oplossing. Zoals ik vaker zeg in dit forum: als je niet open en bloot achter je standpunt kunt gaan staan, dan zal er wel iets mis zijn met dat standpunt. Dat probleem ligt voornamelijk bij racisten die niet kunnen onderbouwen waarom racisme OK zou (kunnen) zijn.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:04:26 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275987
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Aan wie ligt het dan?
Aan individuele personen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:06:16 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182276025
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182276080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha dat zeg ik toch hier in dit topic kneus?

Ik zeg dat jij een hypocriete lul bent, die mooi praat maar een enorme racist is.
Je hebt ergens wel een punt. Maar door je zo uit te laten diskwalificeer je jezelf.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:09:19 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182276097
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Je hebt ergens wel een punt. Maar door je zo uit te laten diskwalificeer je jezelf.
Tja sorry, ik kan nogal pissed off worden van dat soort hypocriet gelul. Kom er gewoon voor uit dat je een racist bent. Daar heb ik dan nog respect voor. Maar dat hypocriete gedoe is gewoon te vies voor woorden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:10:05 #124
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182276113
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:08 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Je hebt ergens wel een punt. Maar door je zo uit te laten diskwalificeer je jezelf.
Eens, maar ik heb alle begrip voor die irritatie. Ik moet me soms ook inhouden om niet bepaalde mensen hier compleet de huid vol te schelden.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182276919
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:10 schreef Molurus het volgende:

[..]

Eens, maar ik heb alle begrip voor die irritatie. Ik moet me soms ook inhouden om niet bepaalde mensen hier compleet de huid vol te schelden.
Dan kan je die personen toch een PB sturen?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:08:51 #126
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182277048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 17:59 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Dan kan je die personen toch een PB sturen?
De berichten die er aanleiding toe geven worden openbaar gepost.

Hoe dan ook, ik hou sowieso niet van schelden. Maar zoals gezegd: de irritatie begrijp ik heel goed.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182277255
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Aan iedereen die zich aangesproken voelt: nee, openlijk racisme gaat nooit acceptabel worden. Stik er maar in.
Dat breng je heel stellig, wat natuurlijk mag. Ik sluit niet uit dat Europeanen de dwangvoeding van globalisme, multiculturalisme en diversiteit op een gegeven moment spuugzat zijn.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Beste debater 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:36:37 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182277557
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:57 schreef Molurus het volgende:

[..]

Daar ben ik helemaal niet voor.

Laat men eerst maar eens - zonder te wijzen naar eventuele anderen die zich eventueel schuldig maken aan racisme - onderbouwen waarom zij vinden dat racisme (misschien) acceptabel zou moeten zijn. Dat kun je denk ik prima doen zonder de racist uit te hangen.

Men is heel veel verstoppertje aan het spelen. Begrippen als "politieke correctheid" en "deugmensen" (een term waar zelfs Dijkhoff zich ineens van bediende) zijn puur ontworpen om dat verstoppertje spelen te faciliteren.

Maar openlijk racisme gaan tolereren met het doel die ideeën bespreekbaar te maken lijkt mij echt niet de oplossing. Zoals ik vaker zeg in dit forum: als je niet open en bloot achter je standpunt kunt gaan staan, dan zal er wel iets mis zijn met dat standpunt. Dat probleem ligt voornamelijk bij racisten die niet kunnen onderbouwen waarom racisme OK zou (kunnen) zijn.
:Y

Goede analyse.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:37:37 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182277574
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Omdat?

[..]

Leuke deflectie nu ik je om je oren heb geslagen met bewijs. Het gaat in dit topic over antifa/alt-left/BLM/communistengroepen/anarchisten en allerlei (sub)varianten.

[..]

Het ligt niet allemaal maar aan de negers. Het ligt aan iets wat met een j begint.

[..]

Als je er niet van uit gaat dat een ander de waarheid spreekt in een discussie dan heeft discussiëren geen enkele zin.

[..]

Goed verhaal, doen we niets mee.
Hoe verrassend weer.

Molurus heeft je briljant ontleed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:38:17 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182277587
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:18 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat breng je heel stellig, wat natuurlijk mag. Ik sluit niet uit dat Europeanen de dwangvoeding van globalisme, multiculturalisme en diversiteit op een gegeven moment spuugzat zijn.
Zo, zo. En dan? Word eens concreet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:00:00 #131
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278013
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:18 schreef Oostwoud het volgende:

Het ligt niet allemaal maar aan de negers. Het ligt aan iets wat met een j begint.

Verduidelijk jezelf even dan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:03:55 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278085
Ohja, nu komen de problemen van multiculti, BLM,Antifa, links extremisten ineens door mij?

Gast wat loop je toch een hoop onzin te lullen. Zeg gewoon concreet wat je denkt.

Wat is nou het doel van dit topic? Wat is de statement die je probeert te maken?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:05:00 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278111
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zo, zo. En dan? Word eens concreet.
.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182278148
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:03 schreef MMaRsu het volgende:

Wat is nou het doel van dit topic? Wat is de statement die je probeert te maken?

Het doel van dit topic is het gevaar van extreem-links duidelijk te maken. Wat ik daarvan denk? Dat het hard aangepakt moet worden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:07:23 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278163
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het doel van dit topic is het gevaar van extreem-links duidelijk te maken. Wat ik daarvan denk? Dat het hard aangepakt moet worden.
Extreem links in Amerika?

Wat is het gevaar dan precies?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182278180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:07 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Extreem links in Amerika?
Nee, kijk eens naar mijn OP, daar begon ik met Duitsland. Extreem-links komt in vele landen en vele vormen voor.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:09:19 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278205
Ja je begint met Duitsland maar uiteindelijk stap je over op de US met ICE en BLM.

Dus ik ben nog steeds benieuwd wat precies het gevaar is volgens jou.

En hard aangepakt, in welke vorm?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182278294
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ja je begint met Duitsland maar uiteindelijk stap je over op de US met ICE en BLM.

Dus ik ben nog steeds benieuwd wat precies het gevaar is volgens jou.

En hard aangepakt, in welke vorm?
Ja, het is toegestaan om het over meerdere verschijnings- en verspreidingsvormen van een probleem te hebben. Zoals gezegd, komt extreem-links in vele landen voor. Het gevaar, waarover dit topic gaat is, zoals ik óók al heb aangegeven: antifa/alt-left/BLM/anarchisten/communisten/radicale feministen/radicale LGBTQXYZ-groepen en soortgelijken.

Intimidatie, vernieling, bedreiging en geweld van die groepen richting anderen/andersdenken wordt belicht in dit topic. Zij moeten aangepakt worden door de autoriteiten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182278318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:12 schreef Oostwoud het volgende:
Intimidatie, vernieling, bedreiging en geweld van die groepen richting anderen/andersdenken wordt belicht in dit topic. Zij moeten aangepakt worden door de autoriteiten.
En anders door de voorhoeders van de Nederlandse cultuur. Dat zou immers wèl gerechtvaardigd zijn. Toch?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:16:27 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182278362
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:12 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ja, het is toegestaan om het over meerdere verschijnings- en verspreidingsvormen van een probleem te hebben. Zoals gezegd, komt extreem-links in vele landen voor. Het gevaar, waarover dit topic gaat is, zoals ik óók al heb aangegeven: antifa/alt-left/BLM/anarchisten/communisten/radicale feministen/radicale LGBTQXYZ-groepen en soortgelijken.

Intimidatie, vernieling, bedreiging en geweld van die groepen richting anderen/andersdenken wordt belicht in dit topic. Zij moeten aangepakt worden door de autoriteiten.
Haha jezus christus jij bent echt helemaal de weg kwijt of niet? Holy fuckballs 8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182278371
Van de frontpage: Lichte opleving rechts-extremisme in Nederland

quote:
De activiteiten van rechts-extremisten zijn voor het merendeel niet-gewelddadig. Verbaal geweld, in de vorm van agressief en opruiend taalgebruik, neemt echter wel een steeds belangrijkere plek in binnen de rechts-extremistische scene. Hun zelfvertrouwen groeit als het gaat om confrontaties met het links-extremisme. Daarbij lijkt die laatste groep nog altijd eerder bereid om geweld in te zetten.
Dit lees ik als: links is nu (nog) gewelddadiger dan rechts, maar rechts maakt een inhaalslag.
Dat kan mijn eerdere stelling dat links minder gewelddadig aan het worden is steunen. Het kan ook betekenen dat ze beiden gewelddadiger worden.
pi_182278453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:17 schreef Kassamiep het volgende:
Van de frontpage: Lichte opleving rechts-extremisme in Nederland

[..]

Dit lees ik als: links is nu (nog) gewelddadiger dan rechts, maar rechts maakt een inhaalslag.
Dat kan mijn eerdere stelling dat links minder gewelddadig aan het worden is steunen. Het kan ook betekenen dat ze beiden gewelddadiger worden.
Interessant, maar daar is een ander topic voor. Ik houd dit topic graag zuiver, of mag ik dat ook al niet zeggen? :s)
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:22:11 #143
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182278482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Interessant, maar daar is een ander topic voor. Ik houd dit topic graag zuiver, of mag ik dat ook al niet zeggen? :s)
De passage in bold lijkt me relevant voor dit topic.

Mijn eerste reflex was vergelijkbaar, moet ik toegeven. :P Maar het lijkt bij nader inzien toch een on topic quote.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182278516
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:20 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Interessant, maar daar is een ander topic voor. Ik houd dit topic graag zuiver, of mag ik dat ook al niet zeggen? :s)
Het citaat is direct relevant voor het topic, specifiek het deel wat ik vet heb gemaakt. De rest moest er bij om de context duidelijk te maken dat links gewelddadiger is dan rechts.

Dat het mijn stelling kan steunen dat links MINDER gewelddadig aan het worden is is natuurlijk fijn voor mij :P
pi_182279430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:23 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het citaat is direct relevant voor het topic, specifiek het deel wat ik vet heb gemaakt. De rest moest er bij om de context duidelijk te maken dat links gewelddadiger is dan rechts.

Dat het mijn stelling kan steunen dat links MINDER gewelddadig aan het worden is is natuurlijk fijn voor mij :P
Als op een schaal van 10 extreem links geweld van 5 maar 6 gaat en extreem rechts geweld van 1 naar 4 dan kan je spreken van een inhaalslag van extreem rechts geweld, maar niet dat extreem links MINDER gewelddadig wordt.

Bijvoorbeeld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:18:25 #146
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182279472
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als op een schaal van 10 extreem links geweld van 5 maar 6 gaat en extreem rechts geweld van 1 naar 4 dan kan je spreken van een inhaalslag van extreem rechts geweld, maar niet dat extreem links MINDER gewelddadig wordt.

Bijvoorbeeld.
Daarom "kan". Het betreffende citaat doet er geen directe uitspraak over, uitsluitend "ten opzichte van".
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182280599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Als op een schaal van 10 extreem links geweld van 5 maar 6 gaat en extreem rechts geweld van 1 naar 4 dan kan je spreken van een inhaalslag van extreem rechts geweld, maar niet dat extreem links MINDER gewelddadig wordt.

Bijvoorbeeld.
Dat klopt en dat is dan ook exact wat ik een post daarboven zei.
pi_182280619
Maar wat heeft extreem-links gedaan ?
pi_182280965
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:07 schreef Geytenbeekje het volgende:
Maar wat heeft extreem-links gedaan ?
Dat hangt van het tijdsbestek af.
WO II ? Nazis afknallen. Aanslagen met bommen. Executies. Brandstichting.
Soviet tijd ? Miljoenen mensen laten sterven in kampen.
Dertig jaar terug ? Moslims schofferen.Kraken (en vernielingen aanrichten). Enkele aanslagen.
Tegenwoordig ? Bushokjes vernielen, zwarte piet met de dood bedreigen,demonstraties verstoren etc.

Ik zie een dalende tendens. En dat vind ik fijn.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:26:39 #150
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_182281198
Bushokjes vernielen? :D

Ik heb altijd gedacht dat dat meer iets voor dronken voetbalfans was.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:29:29 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182281274
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:20 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat hangt van het tijdsbestek af.
WO II ? Nazis afknallen. Aanslagen met bommen. Executies. Brandstichting.
Soviet tijd ? Miljoenen mensen laten sterven in kampen.
Dertig jaar terug ? Moslims schofferen.Kraken (en vernielingen aanrichten). Enkele aanslagen.
Tegenwoordig ? Bushokjes vernielen, zwarte piet met de dood bedreigen,demonstraties verstoren etc.

Ik zie een dalende tendens. En dat vind ik fijn.
NEE! :( DE LINKS EXTREMISTEN ZIJN EEN GEVAAR VOOR ONZE SAMENLEVING EN MOET TEGEN ELKE PRIJS ZO SNEL MOGELIJK WORDEN VERWIJDERD!! :( DESNOODS MET GEWELD ALS DAT GEWELD VAN LINKS TEGENHOUD!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182281907
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat klopt en dat is dan ook exact wat ik een post daarboven zei.
Nja, maar in 'mijn' voorbeeld kan je dan niet zeggen dat extreem links MINDER gewelddadiger aan het worden is.

Maar goed, muggenzifterij en het ligt er maar aan hoe je het wil bekijken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_182282024
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

NEE! :( DE LINKS EXTREMISTEN ZIJN EEN GEVAAR VOOR ONZE SAMENLEVING EN MOET TEGEN ELKE PRIJS ZO SNEL MOGELIJK WORDEN VERWIJDERD!! :( DESNOODS MET GEWELD ALS DAT GEWELD VAN LINKS TEGENHOUD!
Nee, alles wat rechtser is dan extreem links moet monddood gemaakt worden en als dat niet goedschiks kan dan zijn we moreel gerechtigd om dat met geweld af te dwingen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 21:59:10 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_182282064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:20 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat hangt van het tijdsbestek af.
WO II ? Nazis afknallen. Aanslagen met bommen. Executies. Brandstichting.
Soviet tijd ? Miljoenen mensen laten sterven in kampen.
Dertig jaar terug ? Moslims schofferen.Kraken (en vernielingen aanrichten). Enkele aanslagen.
Tegenwoordig ? Bushokjes vernielen, zwarte piet met de dood bedreigen,demonstraties verstoren etc.

Ik zie een dalende tendens. En dat vind ik fijn.
Vorig jaar hebben ze zich flink uitgeleefd in Hamburg. Dat waren niet alleen bushokjes.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_182282083
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, alles wat rechtser is dan extreem links moet monddood gemaakt worden en als dat niet goedschiks kan dan zijn we moreel gerechtigd om dat met geweld af te dwingen.
Over een poosje sta ik weer met het rode boekje van Mao te zwaaien hoor w/
pi_182282386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:07 schreef Geytenbeekje het volgende:
Maar wat heeft extreem-links gedaan ?








MAAR EXTREEM RECHTS DOET DIT OOK!!!!!!!!
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:14:38 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182282499
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, alles wat rechtser is dan extreem links moet monddood gemaakt worden en als dat niet goedschiks kan dan zijn we moreel gerechtigd om dat met geweld af te dwingen.
Nee hoor.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 3 oktober 2018 @ 12:11:56 #159
8781 crew  Frutsel
pi_182291157
quote:
Kunnen we het niet gewoon over Nederland of wat dichter bij huis hebben? Dit soort onzin brengt niets door alleen zo'n linkje te posten van een conservatieve kutbron.

Ik heb al het gevoel dat het topic weinig "nieuws" meer brengt
pi_182291187
AIVD-rapport

quote:
‘Rechts’ versus ‘links’

Links-extremisten van de Anti-Fascistische Actie (AFA) hebben als doel om acties van groepen die zij classificeren als ‘rechts’ te dwarsbomen. Daarbij is het in de filosofie van AFA toelaatbaar om geweld te gebruiken tegen ‘rechts’. Soms is daarom massale politie-inzet nodig om te voorkomen dat AFA de confrontatie zoekt met de ‘tegenpartij’ en gewelddadige situaties ontstaan.
quote:
De wisselwerking tussen ‘links’ en ‘rechts’: een voorbeeld

Een voorbeeld van een links-rechtsconfrontatie vond in het voorjaar van 2018 plaats in de Amsterdamse wijk Watergraafsmeer. Uitgeprocedeerde asielzoekers, verenigd in het collectief ‘We Are Here’, hadden in deze wijk een twintigtal slooppanden gekraakt. In de nationale media werd hieraan veel aandacht besteed na berichten over overlast voor bewoners. Met gebruik van de slogan ’Illegaal is crimineel! En kraken ook’ sprong Identitair Verzet hierop in.
Op een zaterdagochtend in april betrok een aantal personen van Identitair Verzet, voorzien van spandoek en vlaggen, een woning in dezelfde straat als waar ‘We Are Here’ woningen had gekraakt. Daarbij meldde Identitair Verzet dat zij deze woning hadden gekraakt. Dit bleek niet het geval: Identitair Verzet had toegang tot het huis via een anti-kraakovereenkomst.

Diezelfde middag hebben personen van AFA met bivakmutsen de woning van Identitair Verzet omsingeld en bekogeld met stenen en vuurwerk, waarbij ramen sneuvelden. Ook zou zijn geprobeerd de voordeur in te beuken. Er is niemand opgepakt. Na de aanval heeft Identitair Verzet het pand op vordering van de politie verlaten.

AFA Amsterdam concludeerde op internet: “Weer is gebleken dat de enige taal die deze fascisten
begrijpen stenen en vuurwerk zijn. Dit is een taal die wij kunnen, moeten en zullen spreken.”

Dit voorbeeld laat zien dat rechts-extremisten niet bang zijn om (niet-gewelddadig) te provoceren en dat links-extremisten er vervolgens niet voor terugdeinzen om daarop te reageren met geweld. De AIVD acht het waarschijnlijk dat dit soort situaties in de toekomst vaker voor gaat komen.
quote:
Activiteiten

De activiteiten van rechts-extremisten in Nederland zijn voor het merendeel niet-gewelddadig. Verbaal geweld, in de vorm van agressief en opruiend taalgebruik, neemt echter wel een steeds belangrijkere plek in binnen de rechts-extremistische scene. Daarnaast groeit hun zelfvertrouwen waar het gaat om confrontaties met links. Daarbij lijken links-extremisten echter nog altijd eerder bereid om geweld in te zetten dan rechts-extremisten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_182291246
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 22:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee hoor.
Zie post #160 van Oostwoud.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:24:48 #163
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_182429404
"We zullen aangifte doen vanwege bedreiging en vernieling door lhbt-activisten en een klacht indienen bij de politie van Nijmegen. Maar opgeven zullen we de strijd niet, niet op andere plekken in Nederland, maar ook niet in Nijmegen. Het gezin is het waard om verdedigd te worden. De toekomst van Nederland hangt van onze eerbied voor Gods geboden!"

:') Wat een droeftoeters.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_182429757
Vond deze wel goed.


Links is echt helemaal de weg kwijt. Niks anders dan geweld en projectie.
Menen constant het morele recht te hebben anderen aan te mogen vallen.
En beginnen nu daadwerkelijk andersdenkenden te zien als "niet mensen".
pi_182430134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:22 schreef Refragmental het volgende:
Vond deze wel goed.


Links is echt helemaal de weg kwijt. Niks anders dan geweld en projectie.
Menen constant het morele recht te hebben anderen aan te mogen vallen.
En beginnen nu daadwerkelijk andersdenkenden te zien als "niet mensen".
Wel mooi dat dat Soros er iets mee te maken heeft al lang geen BNW meer is en altijd waar bleek te zijn.
pi_182430941
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:21 schreef Dven het volgende:
Extreemrechts belet moslims iets of mensen houden antipieten tegen. Oostwoud : JUICHEN!
Extreemlinks belet christenen iets. Oostwoud : EXTREEMLINKS WORDT STEEDS GEWELDDADIGER!!!!!

:')
Verschil is dan ook dat extreem-links geweld gebruikt en extreem-rechts het bij demonstraties houd, met soms een provocatief karakter. AIVD heeft aangetoond dat extreem-links sneller naar geweld grijpt dan extreem-rechts, ondanks dat bij de laatste sprake is van groeiend zelfvertrouwen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:23:02 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182430966
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:22 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Verschil is dan ook dat extreem-links geweld gebruikt en extreem-rechts het bij demonstraties houd, met soms een provocatief karakter. AIVD heeft aangetoond dat extreem-links sneller naar geweld grijpt dan extreem-rechts, ondanks dat bij de laatste sprake is van groeiend zelfvertrouwen.
Bagatelliseren, heet dit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182431084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Bagatelliseren, heet dit.
Het staat allemaal letterlijk in het recente AIVD-rapport. Maar jou kennende zullen die wel in het complot zitten. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:38:08 #172
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182431217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het staat allemaal letterlijk in het recente AIVD-rapport. Maar jou kennende zullen die wel in het complot zitten. :')
Jij zegt dat extreemrechts het bij demonstraties houdt. Dit is onjuist. Zat haatmisdrijven op bijvoorbeeld moskeeën. Tot en met brandbommen aan toe.

Rechtse tokkies hier op Fok! : Het was maar een flessie bier!!!!

Zekers ja :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182431230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij zegt dat extreemrechts het bij demonstraties houdt. Dit is onjuist. Zat haatmisdrijven op bijvoorbeeld moskeeën. Tot en met brandbommen aan toe.

Rechtse tokkies hier op Fok! : Het was maar een flessie bier!!!!

Zekers ja :')
Een eenmalige 'aanslag', ja. Wil je echt dat ik ga opsommen wat extreem-links heeft uitgevroten?

Neem alleen al de moord op Pim Fortuyn door de extreem-linkse Volkert van der Graaff. Zo'n equivalent kent extreem-rechts niet in Nederland.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:50:33 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182431368
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een eenmalige 'aanslag', ja. Wil je echt dat ik ga opsommen wat extreem-links heeft uitgevroten?

Neem alleen al de moord op Pim Fortuyn door de extreem-linkse Volkert van der Graaff. Zo'n equivalent kent extreem-rechts niet in Nederland.
:D _O-

Bijna 30 jaar voor Fortuijn was er al een racistische moord in Nederland. Alleen bij je oosterburen al tegen de duizend extreemrechtse moorden in de afgelopen 25 jaar joh, koekenbakker :D Van der Vlis, de PVV-ert die een bloedhekel had aan buitenlanders die even een supermarktje neermaait op een gewone zaterdagmiddag, de NSU-moorden, een Noorse nazi die in z'n eentje tijdens nota bene een schooluitje van wat schoolgaande kinderen meer moorden pleegt dan dat er door extreemlinks in de voorbije tien jaar gedaan zijn :D _O-

Godverdomme wat grappig dit :D :D :D _O- _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182431413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:50 schreef Dven het volgende:

[..]

:D _O-

Alleen bij je oosterburen al tegen de duizend extreemrechtse moorden in de afgelopen 25 jaar joh, koekenbakker :D Van der Vlis, de PVV-ert die een bloedhekel had aan buitenlanders die even een supermarktje neermaait op een gewone zaterdagmiddag, de NSU-moorden, een Noorse nazi die in z'n eentje tijdens nota bene een schooluitje van wat schoolgaande kinderen meer moorden pleegt dan dat er door extreemlinks in de voorbije tien jaar gedaan zijn :D _O-

[b] Godverdomme wat grappig dit :D :D :D _O- _O-[b/]
Het is maar wat je grappig vind..
pi_182431464
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:53 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat iemand zulke domme dingen kan zeggen? Ja, daar kan ik enorm om lachen. Tevens is het 'vindt'.
Goed gevoel voor humor, ik vind het vooral een beetje zielig dat jullie beiden een kamp met totaalidioten aan het verdedigen zijn.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:59:08 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182431517
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:56 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Goed gevoel voor humor, ik vind het vooral een beetje zielig dat jullie beiden een kamp met totaalidioten aan het verdedigen zijn.
Ik heb met extreemlinks even weinig als met extreemrechts.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182449265
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:50 schreef Dven het volgende:

[..]

:D _O-

Bijna 30 jaar voor Fortuijn was er al een racistische moord in Nederland. Alleen bij je oosterburen al tegen de duizend extreemrechtse moorden in de afgelopen 25 jaar joh, koekenbakker :D Van der Vlis, de PVV-ert die een bloedhekel had aan buitenlanders die even een supermarktje neermaait op een gewone zaterdagmiddag, de NSU-moorden, een Noorse nazi die in z'n eentje tijdens nota bene een schooluitje van wat schoolgaande kinderen meer moorden pleegt dan dat er door extreemlinks in de voorbije tien jaar gedaan zijn :D _O-

Godverdomme wat grappig dit :D :D :D _O- _O-
Wat begrijp je niet aan Nederland? Of ligt Noorwegen in Nederland? Waarom kun je geen onderscheid maken tussen politieke en andere moorden?

De enige die lachwekkend is, ben jij.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:13:52 #179
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182449427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan Nederland? Of ligt Noorwegen in Nederland? Waarom kun je geen onderscheid maken tussen politieke en andere moorden?

De enige die lachwekkend is, ben jij.
Voor het gemak vergeet je dat ik de racistische moord op Kerwin Duinmeier ook gewoon benoem? Ik noem Noorwegen omdat het lachwekkend is dat jij extreemlinks zo gewelddadig is terwijl het extreemrechts is wat op het gehele continent continu voor moordpartijen zorgt.

Onderscheid tussen politieke en andere moorden :D _O- manmanman, wat ben je toch een ongelofelijke kneus.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182449463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Voor het gemak vergeet je dat ik de racistische moord op Kerwin Duinmeier ook gewoon benoem? Ik noem Noorwegen omdat het lachwekkend is dat jij extreemlinks zo gewelddadig is terwijl het extreemrechts is wat op het gehele continent continu voor moordpartijen zorgt.

Onderscheid tussen politieke en andere moorden :D _O- manmanman, wat ben je toch een ongelofelijke kneus.
De OP maakt anders al duidelijk wie er extreem gewelddadig is: extreem-links. Daar las je overheen, jou kennende bewust.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:21:55 #181
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182449528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:16 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De OP maakt anders al duidelijk wie er extreem gewelddadig is: extreem-links. Daar las je overheen, jou kennende bewust.
Je OP betreft Duitsland en het aantal moorden door extreemlinks is daar extreem klein in vergelijking met extreemrechts. Dus nee, je had er niet verder naast kunnen zitten.

[ Bericht 7% gewijzigd door sp3c op 11-10-2018 14:32:29 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182449716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:21 schreef Dven het volgende:

[..]

Je OP betreft Duitsland en het aantal moorden door extreemlinks is daar extreem klein in vergelijking met extreemrechts. Dus nee, je had er niet verder naast kunnen zitten.
Extreem-links is gewelddadiger in Duitsland: https://www.theguardian.c(...)-right-left-islamist

[ Bericht 11% gewijzigd door sp3c op 11-10-2018 14:33:28 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 12:38:27 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182449780
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]


Extreem-links is gewelddadiger in Duitsland: https://www.theguardian.c(...)-right-left-islamist
Och knulletje, wel 200 gevallen meer, terwijl extreemlinks toch wel iets groter is dan extreemrechts in Duitsland. Maar nu kijk je graag naar absolute cijfers ipv naar ratio. Eigenlijk precies omgekeerd zoals je dat doet met allochtonen. Wat schattig O+

Tevens : 850 moorden in de laatste 20 jaar. Dat is ruim 10 keer zoveel als dat extreemlinks heeft gepleegd.

Maar nee hoor, die linkserds zijn zo gevaarlijk en agressief en blablabla _O- Schaam jezelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door sp3c op 11-10-2018 14:33:35 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182451118
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 12:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Extreem-links is gewelddadiger in Duitsland: https://www.theguardian.c(...)-right-left-islamist
Dat staat daar niet.

Cijfers:

https://www.verfassungssc(...)und-gewalttaten-2016

In 2015 en 2016 ongeveer 1.500 extreem-rechtse geweldsdelicten per jaar.

https://www.verfassungssc(...)erte-straftaten-2017

In 2016 en 2017 ongeveer 1.400 extreem-linkse geweldsdelicten per jaar.
pi_182755886
Schopje POL
ijs_beer fan!
pi_182808245
Nee, in hun gloriedagen probeerden de extreem-progressieven nog wel eens politici te vermoorden al dan niet met succes: De aanslag op Janmaat, de aanslag op Kosto, de moord op Fortuyn. Nu beperken ze zich toch doodsbedreigingen aan het adres van Wilders en Baudet. Ze zijn dus ietsje milder geworden.
  zaterdag 10 november 2018 @ 19:45:54 #187
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_183067690
Ik ben inmiddels overleden
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 23:39:43 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_183072308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:39 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Een eenmalige 'aanslag', ja. Wil je echt dat ik ga opsommen wat extreem-links heeft uitgevroten?

Neem alleen al de moord op Pim Fortuyn door de extreem-linkse Volkert van der Graaff. Zo'n equivalent kent extreem-rechts niet in Nederland.
Dat was dus ook een eenmalige aanslag. Er is verder geen enkele moord door "extreme-links" gepleegd
quote:
Nou, een mob die geen geweld pleegt maar alleen zijn stem laat horen vergeleken met de bombrieven door een Trump supporter en de dood van Heather Heyer doet mij toch vermoeden dat rechts een groter probleem is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_183587148
VOX, de nieuwe extreem-rechtse partij van Spanje die recent in Andalusië 12 zetels haalde hield recent een betoging in Girona. Deze betoging dreigde bestormd te worden door Antifa, politie stond tussen beiden om erger te voorkomen.

Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_183785035
https://www.telegraaf.nl/(...)griekse-nieuwszender

quote:
Foto’s tonen puin en scherven in en bij het oorspronkelijk bijna volledig glazen kantoorgebouw. Volgens mediaberichten zou de ontploffing zijn veroorzaakt door ongeveer 5 kilo explosief materiaal. De politie zoekt met antiterrorismeteams naar de daders. De verdenking gaat uit naar Griekse links-extremisten.
Gaan al aan de slag met bommen.
pi_183832156
LTO Nederland: Konijnenhouders zijn dierextremisme meer dan zat

quote:
De afgelopen jaren liet Konijnen in Nood regelmatig van zich horen, bijvoorbeeld met demonstraties bij konijnenhouderijen, inbraken in schuren, doodskaarten sturen naar boeren, naam en toenaam noemen van konijnenhouders op social media, lasterteksten aanbrengen met graffiti, plakken van posters met foto's van boeren, stickers plakken met lasterteksten op vlees in supermarkten, langzaam rijden op de snelweg (2015) en fakkeltochten (Moergestel, 2017).
Ernstig dat anderen zo moeten lijden onder wat jij als links-extremist het juiste vind.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_184197268
Arrestaties na explosie AfD-kantoor

De Duitse politie heeft drie verdachten opgepakt in verband met de explosie gisteravond voor het partijkantoor van de rechts-populistische AfD in de Duitse stad Döbeln. Dat heeft de deelstaat Saksen, waarin Döbeln ligt, vrijdag bekendgemaakt.



Een speciale eenheid die zich bezighoudt met politiek gemotiveerde criminaliteit en terrorisme, wist drie Duitse verdachten van 29, 32 en 50 jaar oud, op te pakken. Het Openbaar Ministerie onderzoekt het incident in de stad, die ligt tussen Leipzig en Dresden.

Rond 19.30 uur donderdagavond klonk een luide explosie bij het partijkantoor. Omstanders meldden dat het mogelijk om vuurwerk ging. Het kantoor, twee naastgelegen panden en twee bestelauto's voor de deur werden beschadigd.

In de afgelopen weken is er een toename van aanvallen op AfD-kantoren in Saksen. Die veroorzaakten vooral schade aan de gebouwen. De aanslag op het AfD-kantoor in Döbeln is een uitzondering, aangezien de explosie ook mensen had kunnen treffen, meldt de deelstaat.
https://www.ad.nl/buitenl(...)fd-kantoor~ae332925/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:24:09 #193
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_184273791
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:54:00 #194
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184273967
Ik zie linkse mensen niet het publiek inrijden met een bus omdat ze toevallig een kleurtje hebben.

bovendien is rechts al 20 jaar aan de macht in NL en het gaat steeds slechter.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 13:20:10 #195
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_184278435
Extremisten zijn per definitie gewelddadig, het is vrij onnozel om te suggereren dat daar een significant verschil in zou zitten tussen links en rechts.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_184279038
Links terrorisme stijgt weer flink!
pi_184281109
Met name in Duitsland kan de vraag inmiddels met een volmondig JA beantwoord worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184568993
Extreem-linkse aanslag in Colombia

Gerichte actie tegen mensen die de wet proberen te handhaven, waarschijnlijk om de drugspot veilig te houden waaruit de kartels en guerilla's gebroederlijk snoepen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_184580257
Verkapte oproep van Antifa tot agressie richting AfD

De Duitse inlichtingendiensten laten dit gespuis ook al veel te lang vrijelijk rondlopen. Waarschijnlijk omdat ze hier en daar sympathisanten op de juiste plekken hebben.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:51:57 #200
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_184634789
Laten we deze niet vergeten:

Pegida-demonstratie uit de hand gelopen
&lt;signature here&gt;.
  maandag 28 januari 2019 @ 08:21:42 #201
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_184667818
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2018 20:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee ze zijn altijd gewelddadig geweest. Al sinds de Weimar Republiek. Maar sinds de val van het Derde Rijk hebben ze vrij spel gehad omdat iedereen te bang was in de extreem rechtse hoek geduwd te worden. Pas sinds het nieuwe millenium begon, na 9/11 en voor ons de moord op Pim, komt er langzaam verandering in.

Maar inmiddels hebben de Marxisten zich diep ingegraven. In het onderwijs, in de media, de kunstwereld. Exotisme is de norm geworden, zelfhaat een deugd. Een destructief pad.

Hun millitante broertjes van de AFA worden vanuit de schoolbanken en de theaterzalen toegejuicht. Dood aan de blanke kapitalisten!
Man man man wat een conspiracy :')_!!
pi_184668112
quote:
10s.gif Op maandag 28 januari 2019 08:21 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

Man man man wat een conspiracy :')_!!
Complottheorieën zitten doorgaans nog wel enigszins doordacht in elkaar. Dit is gewoon paranoïde waanzinnigheid.
pi_185028492
Rapport van European Union Agency for Fundamental Rights:
quote:
The respondents include someone:
they did not know (31 %);
someone with an extremist Muslim view (30 %);
someone with a left-wing political view (21 %);
a colleague from work or school/college (16 %);
an acquaintance or friend (15 %);
and someone with a right-wing political view (13 %).
quote:
When asked to describe the perpetrator of the most serious incident of antisemitic harassment experienced in the five years before the survey – to the extent possible and based on their perceptions – respondents in 31 % of the cases identified the perpetrator as someone they do not know, in 30 % as someone with Muslim extremist views, and in 21 % of cases as someone with left-wing political views.
quote:
With respect to the most serious incident of antisemitic
harassment, on average, across the 12 Member
States surveyed, the most frequently mentioned categories
for perpetrators were: ‘someone else I cannot
describe’ (31 %); ‘someone with an extremist Muslim
view’ (30 %); ‘someone with a left-wing political view’
(21 %); ‘work or school/college colleague’ (16 %); ‘teenager
or group of teenagers’ (15 %); ‘an acquaintance
or friend’ (15 %); ‘someone with a right-wing political
view’ (13 %); ‘someone else I can describe’ (13 %).

While the category ‘someone with Muslim extremist
view’ is reported often, respondents frequently selected
it in combination with another category. In one third
of the cases of antisemitic harassment, respondents
chose it together with ‘someone with a left-wing political
view’ (33 %); in one quarter, together with the category
‘teenager or group of teenagers’ (22 %). Slightly
fewer respondents also selected ‘someone else I did not
know’ (15 %), ‘work or school/college colleague’ (14 %);
or ‘someone with a right-wing political view’ (13 %)
in addition to ‘someone with Muslim extremist view’.
Regarding the category ‘someone else I did not know’
– which was selected by many respondents – this category
was also often selected in combination with
other categories. Around every tenth respondent chose
‘someone with a left-wing political view’ (16 %), ‘someone
with Muslim extremist view’ (14 %), ‘an acquaintance
or friend’ (12 %), ‘someone with a right-wing
political view’ (12 %) or ‘work or school/college colleague’
(11 %) to describe the perpetrator, in addition
to characterising the perpetrator(s) as ‘someone else I did not know.
quote:
The most often mentioned categories
across the 12 survey countries – ‘someone I can not
describe’ and ‘someone with a Muslim extremist view’
– are also among the top three categories in eight Member
States: Austria, Belgium, Denmark, Germany, France,
the Netherlands, Sweden and the United Kingdom (they
range from 20 % to 40 % and from 22 % to 41 %, respectively).
The category ‘someone with a left-wing political
view’ is observed among the three most frequently
mentioned perceptions in Denmark, Spain, France, Italy,
Sweden and the United Kingdom (it ranges from 21 %
in France to 38 % in Italy). The category ‘someone with
a right-wing political view’ is observed among the three
most frequently mentioned perceptions in Austria, Germany,
Hungary, Italy, and Poland (it ranges from 20 % in
Germany to 53 % in Poland).
Conclusie: onbekenden, moslims en extreem-links zijn het vaakst betrokken bij antisemitisme. Het artikel van de blog Joop.nl is eenzijdig nieuws.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185028925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:26 schreef Oostwoud het volgende:
Rapport van European Union Agency for Fundamental Rights:

[..]


[..]


[..]


[..]

Conclusie: onbekenden, moslims en extreem-links zijn het vaakst betrokken bij antisemitisme. Het artikel van de blog Joop.nl is eenzijdig nieuws.
Ik mis de link met geweld.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185048390
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik mis de link met geweld.
Dat komt omdat jij het rapport niet hebt gelezen.
Bladzijde 5, Contents:
3 VIOLENCE AGAINST JEWS: EXPERIENCES OF HARASSMENT, PHYSICAL VIOLENCE AND VANDALISM .................. 45
3.1. Harassment 46
3.2. Physical violence and vandalism against personal property 51
3.3. Respondents’ perceptions of the incident circumstances and perpetrators 52
3.4. Reporting antisemitic incidents 55

Verder in het rapport gaat het ook over physical violence tegen personen zelf.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185049020
links en rechts lopen ook wel in elkaar over zoanig dat het pibliek nu vaak in de war raakt. Links en rechts zijn hokjes die de sociaalmaatschappelijke ingenieurs ons heben gegeven om tegen elkaar te (bek)vechten.

Ik ben altijd links geweest (lees: links voor de vrijheid en tegen het systeem) maar stemde op Forum v Democratie. Zij willen echte democratie en vechten tegen een verrot systeem. Hoe links wil je het hebben. Zij zijn tegen VVD. Die zijn toch rechts. Maar Forum wordt als rechts gezien. Wie snapt het dan nog. Stop met dat links rechts midden christen groen rood. ik schreef hier al jaren geleden over julliee zijn laaaaat mischien wel te laat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 16-02-2019 23:44:21 ]
pi_185057980
Ok rechtse mensen zijn bang voor links socialisme. Maar wat dacht je van VVD. Die hebben de nieuwe zorgwet ingevoerd. Hoe socialistisch en toch oneerlijk wil je het hebben.
pi_185089438
Extreem-linkse actievoerders verspreiden asbest rondom treinstation Delfzijl uit protest tegen windmolenparken in Groningen en Drenthe.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noemde onlangs het protest tegen windmolens 'extremistisch' en sprak van 'windmolenterrorisme'.

Ook de AIVD houdt een oogje in het zeil bij deze structurele acties.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185089595
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 19:01 schreef Oostwoud het volgende:
Extreem-linkse actievoerders verspreiden asbest rondom treinstation Delfzijl uit protest tegen windmolenparken in Groningen en Drenthe.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) noemde onlangs het protest tegen windmolens 'extremistisch' en sprak van 'windmolenterrorisme'.

Ook de AIVD houdt een oogje in het zeil bij deze structurele acties.
Hoe kom je erbij dat die 'windmolenterroristen' extreem-links zijn? Begrijp dat het boze bewoners zijn die fel gekant zijn tegen de bouw van windmolenparken.

Sinds wanneer protesteren linksen tegen duurzame energie?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_185091268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 12:26 schreef Oostwoud het volgende:
Rapport van European Union Agency for Fundamental Rights:

[..]

[..]

[..]

[..]

Conclusie: onbekenden, moslims en extreem-links zijn het vaakst betrokken bij antisemitisme. Het artikel van de blog Joop.nl is eenzijdig nieuws.
Deze cijfers tonen mooi aan hoe de Duitse politie nepnieuws de wereld inhelpt en er dus duidelijk een politieke agenda op nahoudt. Afgelopen mei wilden ze namelijk nog beweren dat antisemitisme voor 90% uit extreem-rechtse hoek afkomstig is.

https://nos.nl/artikel/22(...)n-kaart-brengen.html

Overigens vallen de cijfers uit dat rapport nog laag uit vergeleken met een eerder onderzoek:

quote:
Ze wijzen ook op een enquête onder Duitse Joden: "opvallend vaak worden moslims als dader aangewezen: 48 procent van de scheldpartijen, 62 procent van de beledigingen en 81 procent van de lichamelijke aanvallen worden ingeschat als afkomstig van moslims".


[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2019 20:24:07 ]
  maandag 18 februari 2019 @ 21:30:05 #212
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185093240
Best wel schokkend: tijdens het laatste congres heeft GroenLinks een pro BDS motie aangenomen. BDS is een groepering, bestaande uit Palestijse NGOs, die wil dat Israel wordt vernietigd. Boycot, Divest, Sanctions is hun voornaamste drukmiddel. Dit is ook wel bekend als het Kauf Nicht Bei Juden principe, geintroduceerd door Adolf Hitler.

In veel landen, zoals Frankrijk, is BDS verboden. Ook in 26 Amerikaanse staten worden bedrijven die BDS steunen verboden.

Maar GroenLinks vindt het blijkbaar nodig steunt uit te spreken voor deze groep, die zich natuurlijk weer verschuilt achter "we haten Israel, niet de joden" maar stiekem toch wel leden heeft die krasse dingen zeggen over joden. Hun hoofdkantoor is in Ramallah.

https://cip.nl/72072-groe(...)tGTokKadYjz3-dCu_Sbw

Meer over BDS en haar doelstellingen:

https://www.joods.nl/2019(...)rael-mag-groenlinks/

[ Bericht 8% gewijzigd door Vader_Aardbei op 18-02-2019 21:36:13 ]
pi_185093459
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Best wel schokkend: tijdens het laatste congres heeft GroenLinks een pro BDS motie aangenomen. BDS is een groepering die wil dat Israel wordt vernietigd. Boycot, Divest, Sanctions is hun voornaamste drukmiddel. Dit is ook wel bekend als het Kauf Nicht Bei Juden principe, geintroduceerd door Adolf Hitler.

In veel landen, zoals Frankrijk, is BDS verboden. Maar GroenLinks vindt het blijkbaar nodig steunt uit te spreken voor deze groep, die zich natuurlijk weer verschuilt achter "we haten Israel, niet de joden" maar stiekem toch wel leden heeft die krasse dingen zeggen over joden. Hun hoofdkantoor is in Ramallah.

https://cip.nl/72072-groe(...)tGTokKadYjz3-dCu_Sbw

Meer over BDS en haar doelstellingen:

https://www.joods.nl/2019(...)rael-mag-groenlinks/
Links is zowel voor alles wat te maken heeft met het islam ten opzichte van christendom of jodendom heb ik het idee
pi_185098547
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Geytenbeekje het volgende:

[..]

Links is zowel voor alles wat te maken heeft met het islam ten opzichte van christendom of jodendom heb ik het idee
Och, ze volgen vaak gewoon de 3 wetten van Croughs. Het wordt pas leuk bij de 3e wet, dan hullen ze zich vaak in stilzwijgen.

1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘Gevallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’

Vandaar ook het fel ageren tegen de Christelijke 'Nashville' verklaring, maar zwijgen over het veel grotere anti-homo probleem binnen de Islam.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_185109575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Och, ze volgen vaak gewoon de 3 wetten van Croughs. Het wordt pas leuk bij de 3e wet, dan hullen ze zich vaak in stilzwijgen.

1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘Gevallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’

Vandaar ook het fel ageren tegen de Christelijke 'Nashville' verklaring, maar zwijgen over het veel grotere anti-homo probleem binnen de Islam.
Aha dat verklaart dus
pi_185140460
Zo, weer een slinks AFA-complot in de kiem gesmoord:
https://nos.nl/artikel/22(...)dbad-aanrichten.html
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:30:00 #217
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_185140858
quote:
9s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
Zo, weer een slinks AFA-complot in de kiem gesmoord:
https://nos.nl/artikel/22(...)dbad-aanrichten.html
Volgens mij is die gast extreem-rechts, niet links, dus dit hoort niet in dit topic.

Beter lezen.
pi_185140975
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij is die gast extreem-rechts, niet links, dus dit hoort niet in dit topic.

Beter lezen.
Ik heb hier op Fok geleerd dat extreem rechts zulke dingen nooit doet, maar dat het juist altijd de Antifa is die zich voordoet als extreem rechts om extreem rechts zo in een kwaad daglicht te kunnen stellen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:47:54 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185141215
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 08:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Och, ze volgen vaak gewoon de 3 wetten van Croughs. Het wordt pas leuk bij de 3e wet, dan hullen ze zich vaak in stilzwijgen.

1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘Gevallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’

Vandaar ook het fel ageren tegen de Christelijke 'Nashville' verklaring, maar zwijgen over het veel grotere anti-homo probleem binnen de Islam.
Wat niet betekend dat als je tegen de Nashville verklaring bent je een progressieve intellectueel bent
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 21 februari 2019 @ 09:59:47 #220
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185141462
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat niet betekend dat als je tegen de Nashville verklaring bent je een progressieve intellectueel bent
--Niet doen --

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 22-02-2019 13:44:02 ]
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185234265
Het overgrote deel van de linkse activisten die gearresteerd worden voor politiek-gedreven activistische vergrijpen wonen nog thuis bij hun ouders, 92% om precies te zijn. Het onderzoek is uitgevoerd door de Bundesverfassungsschutz, in het Nederlands ook wel de Federale dienst voor de bescherming van de grondwet geheten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator zaterdag 2 maart 2019 @ 16:32:46 #222
236264 crew  capricia
pi_185343477
Ik wil iedereen graag hierop wijzen:
POL / Aanvullende richtlijnen voor POL

Inhoudelijke argumenten en normale bronnen gebruiken.


[ Bericht 31% gewijzigd door capricia op 03-03-2019 11:19:29 ]
Definitely not CIA
pi_185454749
Allgemeine Zeitung
Die Welt
Epoch Times.de

Het CDU beschuldigt SPD van banden met antifa.

Christoph Gents, secretaris-generaal van CDU in Rijnland-Palts: “Kameraden uit Rijnland-Palts zitten tot aan hun nekken in het Antifa moeras. Een eenvoudige afstand door de nationale SPD is niet langer voldoende. De betrokkenheid van de SPD in extreme kringen buiten het democratische spectrum is enorm.”

SPD verdedigt zich door te stellen dat sociaal-democraten ten alle tijden antifascisten zijn.

Tijdens een demonstratie in oktober begroette burgemeester Dennis Nitsche de deelnemers met de woorden: “Welkom, iedereen die er is, welkom bij de Antifa, welkom bij de Groenen, links, de Partij en mijn SPD”. De fractievoorzitter van de SPD, Alexander Schweitzer en andere parlementsleden van de SPD waren ook bij de demonstratie betrokken.

Er zijn ook een aantal sociaal-democraten in Rijnland-Palts die behoren tot de antifascistische Facebook-groep “Red Raven”, die ook wordt gebruikt om te hetzen tegen de politie en de staat. De “Red Raven” blog wordt gerund door een SPD politicus uit Jockgrim.

Het zou mij niet verrassen als dat in Nederland ook het geval is. Niet met de PvdA, maar SP en GroenLinks staan bekend om hun dubieuze banden met radicale groepen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185539889
Antifa heeft banden met ISIS
The Epoch Times.com: Antifa extremists investigated by FBI
Townhall.com: Left Wing Oakland Radicals Worked With ISIS, New Book Reports

Ed Klein:
“In the FBI report that I have reproduced in full in my book, it says that these violent left wing groups traveled to Europe, met with representatives of al-Qaida and the Islamic State, or ISIS. They also went to Syria and got bomb making instructions and toxic chemical instructions. The FBI has followed these people and continue to follow these people now that they are back in America, and (the FBI) believes that when the 2018 mid-term elections come, things are going to get hotter and hotter in this country politically and that these groups are going to become more and more violent. The FBI has said in this document, I have in this new book, that these left-wing groups, like Antifa, represent the greatest threat to law enforcement since the 1970’s and the Weather Underground.”

Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185598953
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  donderdag 14 maart 2019 @ 19:19:00 #226
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_185612598
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:22 schreef Oostwoud het volgende:
[..]

Verschil is dan ook dat extreem-links geweld gebruikt en extreem-rechts het bij demonstraties houd, met soms een provocatief karakter. AIVD heeft aangetoond dat extreem-links sneller naar geweld grijpt dan extreem-rechts, ondanks dat bij de laatste sprake is van groeiend zelfvertrouwen.
Dat idee heb ik ook. Extreem linksen vind ik bovendien nogal een "wij zijn de goeden"-complex hebben.
pi_185612854
Wacht, Hamas is tegenwoordig extreem links? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185669149
Extreemlinks grijpt eerder naar geweld omdat ze nooit verantwoordelijk worden gehouden voor hun gedrag door de media. Die rode rakkers krijgen altijd het voordeel van de twijfel en wordt de hand boven het hoofd gehouden.
pi_185669440
quote:
De liefde is wederzijds



Wanneer wordt Yasser Feras kritisch bevraagd door het journaille? Wanneer neemt hij afstand van Hamas, van geweld?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 17 maart 2019 @ 13:32:42 #230
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185669501
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:16 schreef Damn_Daniel het volgende:
Extreemlinks grijpt eerder naar geweld omdat ze nooit verantwoordelijk worden gehouden voor hun gedrag door de media. Die rode rakkers krijgen altijd het voordeel van de twijfel en wordt de hand boven het hoofd gehouden.
Nou nee. Links en islamitisch geweld krijgt juist buitenproportioneel veel aandacht terwijl Urker lynchpartijen als koddige incidenten worden afgedaan
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185669526
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nou nee. Links en islamitisch geweld krijgt juist buitenproportioneel veel aandacht terwijl Urker lynchpartijen als koddige incidenten worden afgedaan
Lynchen? Wie is er doodgegaan in Urk dan?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185669879
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De liefde is wederzijds

[ afbeelding ]

Wanneer wordt Yasser Feras kritisch bevraagd door het journaille? Wanneer neemt hij afstand van Hamas, van geweld?
Heb je deze zelf gefotoshopt, of is dit serieuze rechtse propaganda?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_185669905
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:49 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Heb je deze zelf gefotoshopt, of is dit serieuze rechtse propaganda?
1. Nee
2. Geen idee, kwam het tegen op twitter.

Neemt niet weg dat Hamas pro-GL is en Yasser Feras daarover bevraagd zou moeten worden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185669957
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:29 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De liefde is wederzijds

[ afbeelding ]

Wanneer wordt Yasser Feras kritisch bevraagd door het journaille? Wanneer neemt hij afstand van Hamas, van geweld?
Ben je nou echt serieus met dit plaatje? :D

Hier, even voor je gereverse-image searched



Verder belachelijk dat dit topic nog open is terwijl het extreemrechtstopic zo ontspoord werd door sympathisanten dat het gesloten moet worden. Terwijl extreemrechts deze week zichzelf nog hilarisch door een moskee heeft geshitpost.
pi_185669976
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:50 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

1. Nee
2. Geen idee, kwam het tegen op twitter.

Neemt niet weg dat Hamas pro-GL is en Yasser Feras daarover bevraagd zou moeten worden.
Vind je dat Trump ook bevraagd moeten worden naar aanleiding van de slachting in Nieuw-Zeeland?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_185669996
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:53 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Vind je dat Trump ook bevraagd moeten worden naar aanleiding van de slachting in Nieuw-Zeeland?
Dat wordt hij al. Net zoals er de nodige figuren waren die Baudet en Wilders aan die slachting willen koppelen.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185670008
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:52 schreef AlohA het volgende:

Verder belachelijk dat dit topic nog open is terwijl het extreemrechtstopic zo ontspoord werd door sympathisanten dat het gesloten moet worden. Terwijl extreemrechts deze week zichzelf nog hilarisch door een moskee heeft geshitpost.
Waarom is dat belachelijk? Is extreem-links onschuldig volgens jou?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185670164
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:54 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk? Is extreem-links onschuldig volgens jou?
Het is belachelijk omdat we topics in evenwicht hadden, wordt extreemlinks gewelddadiger, wordt extreem recht geweldadiger. Het extreemrechtse topic werd verneukt door rechtse kneusjes en nu lijkt volgens de topiclijst extreemlinks het enige kwaad.

Verder heb jij een erg vreemd beeld van extreemlinks. Je post oude berichten met angstnieuws over Antifa terwijl je volgens mij geen idee hebt wat Antifa is. Uit je posts blijkt tenminste alsof je denkt dat het een georganiseerd clubje is waar je lid van kan worden. Alleen daardoor kan ik je aanraden je eens in te lezen over Antifascistische acties.
pi_185670200
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:00 schreef AlohA het volgende:

[..]

Het is belachelijk omdat we topics in evenwicht hadden, wordt extreemlinks gewelddadiger, wordt extreem recht geweldadiger. Het extreemrechtse topic werd verneukt door rechtse kneusjes en nu lijkt volgens de topiclijst extreemlinks het enige kwaad.

Verder heb jij een erg vreemd beeld van extreemlinks. Je post oude berichten met angstnieuws over Antifa terwijl je volgens mij geen idee hebt wat Antifa is. Uit je posts blijkt tenminste alsof je denkt dat het een georganiseerd clubje is waar je lid van kan worden. Alleen daardoor kan ik je aanraden je eens in te lezen over Antifascistische acties.
Jij lijkt op de hoogte, leg het anders uit?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:01:27 #240
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_185670210
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:16 schreef Damn_Daniel het volgende:
Extreemlinks grijpt eerder naar geweld omdat ze nooit verantwoordelijk worden gehouden voor hun gedrag door de media. Die rode rakkers krijgen altijd het voordeel van de twijfel en wordt de hand boven het hoofd gehouden.
Brandon Tarrant is het hier niet mee eens.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zondag 17 maart 2019 @ 14:13:09 #241
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185670570
Laten we eens een wedstrijdje verpissen doen. Eerste plaatje is van Wikipedia, en ondanks het rechtse trollenleger niet weerlegd.







De media maakt er echter iets anders van:

https://www.newsweek.com/(...)dia-coverage-1336669
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 maart 2019 @ 14:18:22 #242
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185670724
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:13 schreef Klopkoek het volgende:
Laten we eens een wedstrijdje verpissen doen. Eerste plaatje is van Wikipedia, en ondanks het rechtse trollenleger niet weerlegd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In plaats van die plaatjes, kom maar met het echte rapport. Dan kunnen we nagaan of er wordt gelogen/gegoocheld met definities.

Maar zoals jullie heldin AOC zegt: Het gaat niet zozeer om wat feitelijk juist is, maar om wat 'moreel juist' is.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:21:17 #243
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185670794
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:18 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

In plaats van die plaatjes, kom maar met het echte rapport. Dan kunnen we nagaan of er wordt gelogen/gegoocheld met definities.

Maar zoals jullie heldin AOC zegt: Het gaat niet zozeer om wat feitelijk juist is, maar om wat 'moreel juist' is.
En molotovcocktail op moskeeën is moreel juister? Wat is de relevantie van die quote hier.

Inderdaad, laten we de rapporten van de AIVD er eens bij pakken. Traditioneel een conservatief en rechts bolwerk (met false flag operaties) maar wat zeggen ze? Het terreur gevaar komt van extreem rechts. Duidelijk.

Zoals gezegd komt het eerste plaatje van Wikipedia. Dat dit nooit is weerlegd, zegt heel veel.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 maart 2019 @ 14:24:54 #244
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185670856
https://www.tandfonline.c(...)7?journalCode=rjqy20

Verplicht leesvoer. Moslimgeweld krijgt 400% zoveel aandacht.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 17 maart 2019 @ 14:25:35 #245
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185670879
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En molotovcocktail op moskeeën is moreel juister? Wat is de relevantie van die quote hier.

Inderdaad, laten we de rapporten van de AIVD er eens bij pakken. Traditioneel een conservatief en rechts bolwerk (met false flag operaties) maar wat zeggen ze? Het terreur gevaar komt van extreem rechts. Duidelijk.

Zoals gezegd komt het eerste plaatje van Wikipedia. Dat dit nooit is weerlegd, zegt heel veel.
Doe eens een linkje dan. Van het rapport van de AIVD of waar die Amerikaanse grafieken op zijn gebaseerd. Of het kan natuurlijk ook zo zijn dat je weet dat jij of het rapport liegt.

En wat de quote betreft, het betekent dat alles is geoorloofd voor het linkse gedachtengoed.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:35:48 #246
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_185671066
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:24 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.tandfonline.c(...)7?journalCode=rjqy20

Verplicht leesvoer. Moslimgeweld krijgt 400% zoveel aandacht.
Ligt het aan mij of zit het achter een paywall? Wat ik kan zien is nietszeggend. En dan nog, het gaat alleen om aandacht, niet om daadwerkelijke aanvallen.
pi_185681125
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 14:24 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.tandfonline.c(...)7?journalCode=rjqy20

Verplicht leesvoer. Moslimgeweld krijgt 400% zoveel aandacht.
Bedankt ,artikel zit achter een paywall :')

Sowieso is er in de VS relatief veel minder moslimterreur dan hier in West-Europa. We hebben hier onderhand iedere paar weken wel weer te maken met een islamitische aanslag of een poging daartoe.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 24-03-2019 11:59:47 ]
pi_185730706
Het geweld aan de linkerkant van het politieke spectrum doet altijd koddig aan. Men neemt zichzelf veel te serieus. Waar moeten we dat plaatsen? Als je dat wil begrijpen, is dit topic wel de moeite waard:

NWS / Egg-boy krijgt klap in gezicht

Je mening staat mij niet aan -> geweld

In discussie gaan is voor lulletjes.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_185820306
Ja, extreem-links toont zich weer eens van haar meest lelijke kant:
https://frontpage.fok.nl/(...)moord-op-baudet.html

Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185820419
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
Ja, extreem-links toont zich weer eens van haar meest lelijke kant:
https://frontpage.fok.nl/(...)moord-op-baudet.html

Niet snappen dat dat gewoon niet serieus is :') Zie bv Annebol met haar schijtlollige garpjes over joden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_185820480
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Niet snappen dat dat gewoon niet serieus is :') Zie bv Annebol met haar schijtlollige garpjes over joden.
Kun jij uitleggen hoe dit humor is? Verder wel een mooie jij-bak.

Ik zie hier slechts de meest aggressieve voorhoede van veel meer mensen in dit land die het alleen democratisch vinden wanneer je op de juiste, goede mensen stemt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_185821077
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:58 schreef Oostwoud het volgende:
Ja, extreem-links toont zich weer eens van haar meest lelijke kant:
https://frontpage.fok.nl/(...)moord-op-baudet.html

Het hedendaagse links is in rap tempo aan het radicaliseren, daar vallen die paar extreem-rechtse lone wolfs echt bij in het niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2019 12:46:59 ]
pi_185821251
Extreem links vindt dat ze op hun 12e levensjaar al recht moeten hebben op een uitkering. Voor de rest van hun leven, want dwingend moeten leven in Nederland is politiek gezien ongewenst.

Er blijven wonen wel.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  maandag 25 maart 2019 @ 08:03:43 #254
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_185836913
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Niet snappen dat dat gewoon niet serieus is :') Zie bv Annebol met haar schijtlollige garpjes over joden.
Vandaar ook dat het gezicht verborgen blijft en er agressief gereageerd wordt als er door een journalist om uitleg wordt gevraagd. Ja klinkt echt aannemelijk :')

De journalist en cameraman worden even later aangevallen. Prachtig, dat geweld tegen een getint iemand, bij een mars tegen racisme :')
  maandag 25 maart 2019 @ 08:41:16 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_185837234
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 12:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het hedendaagse links is in rap tempo aan het radicaliseren, daar vallen die paar extreem-rechtse lone wolfs echt bij in het niet.
Brandon Tarrant dacht daar anders over :D
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 12:39:52 #256
236264 crew  capricia
pi_185840647
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:41 schreef Falco het volgende:

[..]

Brandon Tarrant dacht daar anders over :D
Dit. En een Sylvana Simons krijgt ook nogal wat drek over haar heen. Als ze alleen al over straat loopt. De doodsbedreigingen die zij ontvangt zijn niet misselijk.

Kennelijk is dat gewoon het klimaat waarin we leven. In en in triest. Of het nu van links of rechts komt. Het is geen wedstrijdje verplassen.
Definitely not CIA
  maandag 25 maart 2019 @ 17:34:01 #257
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185845295
JoshuaLivestro twitterde op zondag 24-03-2019 om 18:37:15 Prima uitspraak. Links toont vandaag in reactie op dit incident een zelfreinigend vermogen dat ik bij rechts nog niet heb mogen bespeuren. https://t.co/x3PtzPJhCb reageer retweet
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 08:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoeveel politici van de PvdA heb jij zich hierover uit zien spreken? Ik geen.
LodewijkA twitterde op maandag 25-03-2019 om 09:12:18 Bedreigingen aan het adres van politici zijn ongeacht hun partij weerzinwekkend en een aanval op de democratie reageer retweet
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185846392
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit. En een Sylvana Simons krijgt ook nogal wat drek over haar heen. Als ze alleen al over straat loopt. De doodsbedreigingen die zij ontvangt zijn niet misselijk.
Misschien moeten we de mensen die nu eisen dat "de antifadame in de diepste kerker wordt gegooid/gecastreerd/etc" even naast de lijst met "mensen die Sylvana doodwensten vanwege haar zwarte piet standpunt" leggen.

Ik ben benieuwd naar de overlap.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kassamiep op 25-03-2019 18:50:08 ]
  maandag 25 maart 2019 @ 20:27:54 #259
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_185848315
Je laat de naam 'Brandon Tarrant' vallen en het hele topic valt opeens dood :D
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_185848440
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2019 20:27 schreef Falco het volgende:
Je laat de naam 'Brandon Tarrant' vallen en het hele topic valt opeens dood :D
Nah. Users zijn nu krampachtig hun pohi aan het doorzoeken en al hun doodsverwensingen naar Sylvana aan het verwijderen zodat ze zo weer los kunnen gaan.
pi_185849352
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit. En een Sylvana Simons krijgt ook nogal wat drek over haar heen. Als ze alleen al over straat loopt. De doodsbedreigingen die zij ontvangt zijn niet misselijk.

Kennelijk is dat gewoon het klimaat waarin we leven. In en in triest. Of het nu van links of rechts komt. Het is geen wedstrijdje verplassen.
Als er 1 politicus in Nederland racistisch is, dan is dat Sylvana wel. Daarmee praat ik natuurlijk geen bedreigingen tegen haar goed, want dat valt niet goed te praten, maar heel verbazend is het niet dat juist zij veel drek over haar heen krijgt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 21:21:44 #262
236264 crew  capricia
pi_185849421
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als er 1 politicus in Nederland racistisch is, dan is dat Sylvana wel. Daarmee praat ik natuurlijk geen bedreigingen tegen haar goed, want dat valt niet goed te praten, maar heel verbazend is het niet dat juist zij veel drek over haar heen krijgt.
Dan doe je aangifte tegen haar vermeende racisme. Punt.
Definitely not CIA
pi_185849709
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als er 1 politicus in Nederland racistisch is, dan is dat Sylvana wel. Daarmee praat ik natuurlijk geen bedreigingen tegen haar goed, want dat valt niet goed te praten, maar heel verbazend is het niet dat juist zij veel drek over haar heen krijgt.
Als je het woord "Sylvana" vervangt door "Baudet" en "haar/zij" door "hem/hij" staat daar ruwweg de reactie van antifa Nederland.

Daar hebben we geloof ik ook enig commentaar op.
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 23:10:33 #264
236264 crew  capricia
pi_185851670
Er is gewoon een politie-eenheid die zich hiermee bezighoudt. Dat zou geldverspilling moeten zijn. Kennelijk is het helaas nodig.

quote:
In 2017 heeft het Team Bedreigde Politici van de politie-eenheid Den Haag 331 meldingen van een mogelijke bedreiging ontvangen. Dat waren er aanzienlijk meer dan in 2016, toen het team 239 meldingen binnenkreeg.

Van die 331 meldingen zijn in 2017 90 gevallen beoordeeld als een strafbare bedreiging. Eveneens meer dan in 2016 toen dat er 65 waren.
quote:
Bedreigingen politici:

2010: bedreiging Femke Halsema De verdachte twitterde: 'Zal je toekijken als ik je kleine dochtertje helemaal uit elkaar trek.' De straf: 47 dagen cel, 30 dagen voorwaardelijk.

2015: bedreiging aan Alexander Pechtold: De verdachte schreef op Facebook: 'Pechtold je moet een kopschot hebben tezamen met een foto van een wapen' Straf: 4 weken cel, waarvan 3 weken voorwaardelijk

2016: bedreiging Mark Rutte Verdachte plaatste een foto op Facebook van Rutte met een strop en de woorden: 'Als we Sylvana niet op mogen hangen, dan hangen wij toch deze klootzak op.' De hoofdveroorzaker: taakstraf van 40 uur

2016: bedreiging en belediging Sylvana Simons Een filmpje waarbij Sylvana met een strop opgehangen is. De maker kreeg een werkstraf van 80 uur.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-bedreiging-baudet
Definitely not CIA
  maandag 25 maart 2019 @ 23:12:19 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185851695
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:10 schreef capricia het volgende:
Er is gewoon een politie-eenheid die zich hiermee bezighoudt. Dat zou geldverspilling moeten zijn. Kennelijk is het helaas nodig.
[..]

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-bedreiging-baudet
Die bedreiging naar Halsema is wel heel erg ziek.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 23:21:14 #266
236264 crew  capricia
pi_185851858
Melkert die een doorgeladen pistool thuis gestuurd kreeg. Halbe Zijlstra die kogelbrieven kreeg. Burgemeesters die onder moeten duiken. Aboutaleb die meermaals bedreigd wordt.
https://www.elsevierweekb(...)en-overzicht-626684/

Nee. Dit is geen specifiek links of rechts probleem. Zelfs Buma is bedreigd.
Definitely not CIA
  maandag 25 maart 2019 @ 23:21:47 #267
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185851866
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:10 schreef capricia het volgende:
Er is gewoon een politie-eenheid die zich hiermee bezighoudt. Dat zou geldverspilling moeten zijn. Kennelijk is het helaas nodig.
[..]


[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-bedreiging-baudet
Wel typisch dat daar dan veel minder media ophef over is. Net zoals dat media de moord op Els Borst niet als politieke moord willen zien terwijl het dat wel was.

Een aantal jaar terug had je Martin Bosma van de PVV die "de neus van Clairy Polak eraf wil hakken".


Rutte was toen al premier. Het bleef stil.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 23:26:56 #268
236264 crew  capricia
pi_185851980
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wel typisch dat daar dan veel minder media ophef over is. Net zoals dat media de moord op Els Borst niet als politieke moord willen zien terwijl het dat wel was.

Een aantal jaar terug had je Martin Bosma van de PVV die "de neus van Clairy Polak eraf wil hakken".


Rutte was toen al premier. Het bleef stil.
Ja. Het is het klimaat wat gecreëerd en gevoed wordt waarin dit mogelijk is. Wie begon interesseert me niet. Of het links of rechts is, interesseert me niet.
Maar dat opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar, gaat tot niets goeds leiden.
Definitely not CIA
  maandag 25 maart 2019 @ 23:32:42 #269
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_185852107
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Het is het klimaat wat gecreëerd en gevoed wordt waarin dit mogelijk is. Wie begon interesseert me niet. Of het links of rechts is, interesseert me niet.
Maar dat opzetten van bevolkingsgroepen tegen elkaar, gaat tot niets goeds leiden.
Fijn dat het je niet interesseert maar dat is weer een mooi staaltje van false equivalence. 'De boel bij elkaar houden' en het thee drinken door de man die de strengste migratiewet van Europa maakte, wie was daar ook alweer fel op tegen? Niet de antifa en SP iig. Wél types als Jan Roos die nu constant op Veronica (John de Mol) gif en haat zit te verspreiden, zo uit het boekje van Rwanda.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 23:36:51 #270
236264 crew  capricia
pi_185852173
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Fijn dat het je niet interesseert maar dat is weer een mooi staaltje van false equivalence. 'De boel bij elkaar houden' en het thee drinken door de man die de strengste migratiewet van Europa maakte, wie was daar ook alweer fel op tegen? Niet de antifa en SP iig. Wél types als Jan Roos die nu constant op Veronica (John de Mol) gif en haat zit te verspreiden, zo uit het boekje van Rwanda.
Ik las je opmerking over Veronica en Jan Roos en John de Mol.
Ik vind dat lastig omdat het ook een stukje vvmu betreft.

Zou je vinden dat de wet hier strenger zou moeten worden toegepast, opruiing, haatzaaien, etc?
Definitely not CIA
pi_185852746
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 23:10 schreef capricia het volgende:
Er is gewoon een politie-eenheid die zich hiermee bezighoudt. Dat zou geldverspilling moeten zijn. Kennelijk is het helaas nodig.
[..]

[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)an-bedreiging-baudet
Prima dat zo'n eenheid er is. De vrijheid van meningsuiting stopt bij het oproepen tot / verheerlijken van geweld. Die straffen mogen ook best nog wel wat hoger.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2019 00:17:17 ]
  dinsdag 26 maart 2019 @ 02:24:20 #272
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185853333
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 21:35 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Als je het woord "Sylvana" vervangt door "Baudet" en "haar/zij" door "hem/hij" staat daar ruwweg de reactie van antifa Nederland.

Daar hebben we geloof ik ook enig commentaar op.
Antifa is vandaag de dag gender neutraal, dus zo simpel is het helaas niet.
pi_185853416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 02:24 schreef borealist het volgende:

[..]

Antifa is vandaag de dag gender neutraal, dus zo simpel is het helaas niet.
Jesse Klaver neemt er gewoon nog geen afstand van. Logisch die sponsoren AntiFa. Wat een maffe partij is dat toch.
pi_185853774
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 03:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jesse Klaver neemt er gewoon nog geen afstand van. Logisch die sponsoren AntiFa.Wat een maffe partij is dat toch.
Bron?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 26 maart 2019 @ 17:02:01 #275
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_185861837
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 02:24 schreef borealist het volgende:

[..]

Antifa is vandaag de dag gender neutraal, dus zo simpel is het helaas niet.
Die ongewassen kraakpandhippie die Baudet dood wil ook.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_186037323
Verwijzingen naar de VOC tijd worden meteen in de kiem gesmoord door extreem-linkse activisten:
VOC Café krijgt andere naam na aanhoudende bedreigingen

Hetzelfde geldt voor degene die zich inlaten met Trump (wat overigens een grap bleek te zijn):
Website in problemen na uit de hand gelopen pr-stunt over grensmuur Trump
pi_186049919
Sylvana Simons doet aan geweldsverheerlijking en beeldt zichzelf af met pistool: “Ik zie het als symbolisch!”
https://www.dagelijksesta(...)-het-als-symbolisch/

Democratisch buitenspelgezet zie ik deze black panther nog wel verder radicalizeren.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2019 15:12:08 ]
pi_186050077
Links is altijd al gewelddadig geweest.
Iedereen die anders beweert heeft oogkleppen op
pi_186050083
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 15:11 schreef EipNiC het volgende:
Sylvana Simons doet aan geweldsverheerlijking en beeldt zichzelf af met pistool: “Ik zie het als symbolisch!”
https://www.dagelijksesta(...)-het-als-symbolisch/

Democratisch buitenspelgezet zie ik deze black panther nog wel verder radicalizeren.
Dus ze heeft niet met een pistool geposeerd, maar een of andere grapjurk heeft lopen photoshoppen? Sylvana vond het wel een tof plaatje en heeft op de FB-pagina van BIJ! geflikkerd.

En vervolgens vliegen ze bij DDS weer in de gordijnen.

Oke.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186065737

Oorspronkelijk vond ik deze op de Nederlandse subreddit, maar de linkse modjes daar hebben die post inmiddels snel verwijderd _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_186070046
Gastsprekers op universiteiten die er de 'verkeerde' mening nahouden moeten beveiligd worden tegen de extreem-linkse agressie: FvD-kopstuk Cliteur betreurt beveiligingsmaatregelen tijdens filosofie-nacht
pi_186112783
Waren altijd al erg gewelddadig.
pi_186118344
AD: hoe staat het met links-radicale groepen in Nederland?

quote:
Het wetenschappelijk onderzoeksbureau van het ministerie van Justitie en Veiligheid vroeg Bureau Beke om links-extremistisch Nederland in kaart te brengen, in 2018. De uitkomst: er zijn 27 links-extremistische groepen actief, en de meerderheid richt zich op thema's als antifascisme en mensenrechten'. Sympathisanten schuwen geweld niet (bij demonstraties worden wapens en vuurwerk aangetroffen), komen op voor vluchtelingen en dieren, ageren tegen extreemrechtse clubs en rechtse politieke partijen, de asielketen en de defensie-industrie. Dat gebeurt bijvoorbeeld met (illegale) tegendemonstraties bij Pegida-protesten, ook worden bedrijven en organisaties op de korrel genomen. Zo werd in 2016 het huis van de directeur van de Immigratie- en Naturalisatie Dienst (IND) beklad met de tekst 'IND=moord'.

Nijmeegse scene is ‘sektarisch gebeuren’
De tijd van de grote krakersrellen zijn dan misschien voorbij, de rauwe linkse randjes bestaan in Nijmegen altijd nog. Burgemeester Hubert Bruls: ,,We zien dezelfde mensen in verschillende demonstraties terug: tegen Pegida, tegen zwarte piet en tegen orthodoxe christenen.’'

Ingewijden stellen dat het om zo’n dertig activisten gaat, een groep die het geweld niet zou schuwen. Een van hen is de 21-jarige vrouw die vorige maand tijdens een demonstratie in Amsterdam Baudet met de dood bedreigde, zo klinkt het.

En hoewel ze niet één op één gelieerd zijn aan De Grote Broek, gebruiken ze het voormalige krakersbolwerk wel als huiskamer. Het merendeel van de groep is hoogopgeleid, jonger dan 50 jaar en leeft van een uitkering, vertellen oud-sympathisanten. Drugsgebruik tiert er welig: vooral tijdens feestavonden in discotheek De Onderbroek - de kelder - zijn de hoeveelheden speed en hasj niet aan te slepen.

Écht grote confrontaties
,,Het is haast een sektarisch gebeuren’', vertelt een voormalige activiste, die na haar afstuderen alle banden met extreemlinks doorsneed. ,,Het is een zelfingenomen club die altijd meent de waarheid in pacht te hebben. Het zijn je beste vrienden, totdat je een nét iets afwijkende mening hebt.”

De tijden van de écht grote confrontaties behoren inmiddels definitief tot het verleden, maar zo nu en dan laat extreemlinks in Nijmegen zijn tanden zien, bijvoorbeeld bij acties tegen doelwitten als het orthodox-christelijke Civitas Christiana en de beweging Nijmegen Rechtsaf, wiens voorman door de politie ontzet moest worden toen hij belaagd werd bij een confrontatie over zwarte piet.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186125470
quote:
Extreem-links is nog veel groter en gevaarlijker dan ik dacht.
  dinsdag 9 april 2019 @ 20:30:38 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186125662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:18 schreef Oostwoud het volgende:
En hoewel ze niet één op één gelieerd zijn aan De Grote Broek, gebruiken ze het voormalige krakersbolwerk wel als huiskamer. Het merendeel van de groep is hoogopgeleid, jonger dan 50 jaar en leeft van een uitkering, vertellen oud-sympathisanten. Drugsgebruik tiert er welig: vooral tijdens feestavonden in discotheek De Onderbroek - de kelder - zijn de hoeveelheden speed en hasj niet aan te slepen.
Hmmm.
Dit klinkt toch eigenlijk wel gezellig moet ik zeggen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186183674
quote:
Niet echt een diepgravend-journalistiek artikel maar wel een accurate weergave van de huidige manifestatie van extreem links.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186183790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 20:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hmmm.
Dit klinkt toch eigenlijk wel gezellig moet ik zeggen.
Ik ben vroeger wel eens in discotheek De Onderbroek geweest. Was best gezellig. Wel een paar van die wappies, maar verder geen ruzie of geweld.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 13 april 2019 @ 01:11:56 #289
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_186185433
quote:
Het zijn je beste vrienden, totdat je een net iets afwijkende mening hebt.
Dat vind ik wel een mooi overdachte uitdrukking. Dat zie je overigens zowel bij extreem links als extreem rechts.
pi_186185802
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 01:11 schreef borealist het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een mooi overdachte uitdrukking. Dat zie je overigens zowel bij extreem links als extreem rechts.
I beg to differ.

Extreem links is op dat gebied zero tolerant en bestrijdt andere meningen desnoods met geweld.

Extreem rechts boeit het niet dat je een andere mening hebt. Zij vinden hun mening belangrijk genoeg om actie te ondernemen....bij voorkeur via de democratische weg, maar als extreem links 'gedoogd' wordt dan sluit ik acties a la extreem links niet uit.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 13 april 2019 @ 02:22:04 #291
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186185856
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 02:03 schreef Montagui het volgende:

Extreem rechts boeit het niet dat je een andere mening hebt. Zij vinden hun mening belangrijk genoeg om actie te ondernemen....bij voorkeur via de democratische weg
Hahaha. Ja, natuurlijk. Afgezien van bijvoorbeeld een Breivik of die idioot in Christchurch of die moordenaar bij een protest in Charlottesville in de VS of willekeurig welke islamitische zelfmoordaanslag, wat weliswaar van een ander type is.
pi_186186291
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 02:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

I beg to differ.

Extreem links is op dat gebied zero tolerant en bestrijdt andere meningen desnoods met geweld.

Extreem rechts boeit het niet dat je een andere mening hebt. Zij vinden hun mening belangrijk genoeg om actie te ondernemen....bij voorkeur via de democratische weg, maar als extreem links 'gedoogd' wordt dan sluit ik acties a la extreem links niet uit.
Dat doen ze al. Rechts doet vaak "een Marokaantje" - dwz met 20 man even een "huisbezoekje" aan een links figuur brengen.
  zaterdag 13 april 2019 @ 10:09:50 #293
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_186188101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 02:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

I beg to differ.

Extreem links is op dat gebied zero tolerant en bestrijdt andere meningen desnoods met geweld.

Extreem rechts boeit het niet dat je een andere mening hebt. Zij vinden hun mening belangrijk genoeg om actie te ondernemen....bij voorkeur via de democratische weg, maar als extreem links 'gedoogd' wordt dan sluit ik acties a la extreem links niet uit.
Wat jij hier extreem rechts noemt klinkt als centrum rechts. Wel ben ik het met je eens dat extreem rechts de mening van minder belang vindt. Juist omdat de puurheid van soort belangrijker is, wordt de puurheid van de mening minder belangrijk.

Dat wil echter niet zeggen dat als de soort eenmaal 'puur' is ze niet net als links elk jaar radicaliseren en de puurheidsdrempel van de mening vergroten.

PvdA daartegenover is dichter bij extreem links dan het FvD bij extreem rechts omdat de PvdA voorstander zijn van het opsluiten van mensen die zich uitspreken tegen het gelijkheidsdenken.
pi_186188312
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 02:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hahaha. Ja, natuurlijk. Afgezien van bijvoorbeeld een Breivik of die idioot in Christchurch of die moordenaar bij een protest in Charlottesville in de VS of willekeurig welke islamitische zelfmoordaanslag, wat weliswaar van een ander type is.
Lone wolves zijn van een andere slag, en vallen vaak onder de noemer 'verwardiërs'. Op dit moment is extreem links qua groep veel actiever, en zeker gewelddadiger en intoleranter, dan extreem rechts.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186188354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:09 schreef borealist het volgende:

[..]

Wat jij hier extreem rechts noemt klinkt als centrum rechts. Wel ben ik het met je eens dat extreem rechts de mening van minder belang vindt. Juist omdat de puurheid van soort belangrijker is, wordt de puurheid van de mening minder belangrijk.

Dat wil echter niet zeggen dat als de soort eenmaal 'puur' is ze niet net als links elk jaar radicaliseren en de puurheidsdrempel van de mening vergroten.

PvdA daartegenover is dichter bij extreem links dan het FvD bij extreem rechts omdat de PvdA voorstander zijn van het opsluiten van mensen die zich uitspreken tegen het gelijkheidsdenken.
FvD en PVV als extreem-rechts benoemen slaat dan ook als een tang op een varken. Dat extreem rechts zich 'richt' op de PVV (of FvD) is simpelweg omdat er geen extreem-rechtse politieke partij is. Ze moeten toch wat.

Daarentegen heeft Groen Links bewezen banden met het extreem linkse gedachtegoed.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 13 april 2019 @ 10:35:52 #296
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_186188430
Ik moet telkens lachen om de TT en denk dan niet helemaal toevallig aan deze gast:

&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_186190141
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 10:28 schreef Montagui het volgende:

PVV als extreem-rechts benoemen slaat dan ook als een tang op een varken.
De PVV wil islamieten vervolgen en bepaalde etnische groepen systematisch discrimineren.
Dat is fullblown extreemrechts .
In strijd met de kernwaarden van deze cultuur, geformuleerd in de grondwet, art 1, 6, 7, 9, 23

Dit niet extreem noemen is dubieus sympathiseren met extreemrechtsheid
pi_186191024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 12:37 schreef Bluesdude het volgende:

Dit niet extreem noemen is dubieus sympathiseren met extreemrechtsheid
Je kan het maar niet laten he.....met je insinuaties.

Man, man. :')

Als je daar nou eens mee ophoudt wil ik op de rest van je post ook reageren, maar zo zet je jezelf telkens buitenspel.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186191100
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:45 schreef Montagui het volgende:

[..]

Je kan het maar niet laten he.....met je insinuaties.

Nee hoor.... duidelijk extreemrechts als de PVV niet extreem noemen is dubieus sympathiseren met extreemrechts.
Dat is geen insinuatie. Voor mij is het een feit, en die kun je ook mening noemen
Let wel op... ik noem een sympathiserend iemand niet zelf een extreemrechts figuur. Sympathisant zijn is niet the real thing.
pi_186191403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 13:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor.... duidelijk extreemrechts als de PVV niet extreem noemen is dubieus sympathiseren met extreemrechts.
Dat is geen insinuatie. Voor mij is het een feit, en die kun je ook mening noemen
Let wel op... ik noem een sympathiserend iemand niet zelf een extreemrechts figuur. Sympathisant zijn is niet the real thing.
Dan heb ik nieuws voor je. Ik sympathiseer niet met de PVV, stem er niet op en heb er nooit op gestemd. Ik ben wel anti extreem links. Maar dat maakt je m.i. niet meteen extreem rechts of sympathisant er van.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_186191711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan heb ik nieuws voor je. Ik sympathiseer niet met de PVV, stem er niet op en heb er nooit op gestemd. Ik ben wel anti extreem links. Maar dat maakt je m.i. niet meteen extreem rechts of sympathisant er van.
Ik schreef ook niet dat je met de PVV sympathiseert .
Ik ben ook anti-extreem links. Heel menselijk/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')