Die met die zwetende man, bedoel je? Behalve irritant, is deze ook nog onbegrijpelijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:33 schreef Hamzoef het volgende:
Normaal zeg ik van die reclames die alcohol promoten, maar nu ga ik toch echt voor die Hornbach reclame.
Die is echt verschrikkelijk. Mensen die iets anders noemen hebben die hornbach reclame nog niet gezien denk ik.
Fixedquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:21 schreef Antaris het volgende:
Wijkoppenauto's.nl
Wijkoppenauto's.nl
Wijkoppenauto's.nl
Wijkoppenauto's.nl
Wat doen ze?
Wijkoppenauto's.nl
Ja, die inderdaad. Ik denk dat degene die deze reclame bedacht heeft onder invloed van bepaalde middelen was. Jammer dat niemand die persoon vervolgens tot de orde geroepen heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Die met die zwetende man, bedoel je? Behalve irritant, is deze ook nog onbegrijpelijk.
Moest opeens hier weer aan denken. Ook verzonnen door iemand die niet goed snik is.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:38 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad. Ik denk dat degene die deze reclame bedacht heeft onder invloed van bepaalde middelen was. Jammer dat niemand die persoon vervolgens tot de orde geroepen heeft.
ja maar dat is gewoon fake news.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Toppa kan dicht na de OP.
Die van DE is ook vreselijke feelgood. Mama trekt de Wi-Fi eruit en alle kids komen gezellig naar beneden voor een kop koffie.
Dat jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon fake news.
Die kinderen zouden het gehele scheldwoordenvocabulaire van boven naar beneden schreeuwen.... En no way Dat ze gezellig aan de koffie gaan.
hallo lief Boca_Ratonnetjequote:Op zondag 12 augustus 2018 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Is die reclame van die Marietje wel serieus bedoeld.... zo stom kan een reclame toch niet zijn
Marietjequote:Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Anne het volgende:
TT is duidelijk genoeg denk ik zo, maar voor de zekerheid:
Post de, volgens jou, meest irritante reclame van dit moment.
Ik kop hem alvast in. Die van KPN, met ons Marietje:
Maar het is ook raarquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Marietje
Menig vader kan daar nog wat van leren.
En ja, zeker 75% van de Nederlanders heeft de gewoonte om zo raar tegen kinderen te praten.
Die vorige "Wat ruikt het hier lekker!" was eigenlijk ook wel irritantjes.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Die van DE is ook vreselijke feelgood. Mama trekt de Wi-Fi eruit en alle kids komen gezellig naar beneden voor een kop koffie.
Seminairs lopen hier toch ook door in de avond?quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar het is ook raar
Het is licht bij haar en ze gaat slapen. Dan is het middagdutje. Dan is het daar 8 uur avonds. Is dat normaal?
Joepie! Lekker naar beneden want mam heeft weer het koffiemoment van de dag verzorgd!quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Zou menig Fokker toch moeten aansprekenquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:36 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Joepie! Lekker naar beneden want mam heeft weer het koffiemoment van de dag verzorgd!
Wat zij zegt idd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Anne het volgende:
Oe deze ja, ik zet het geluid af als deze voorbijkomt. Zooo irritant, vooral omdat dat kind Marietje heetquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Anne het volgende:
Ik dacht toen ik drugs had gebruikt toen ik dit filmpje zag.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moest opeens hier weer aan denken. Ook verzonnen door iemand die niet goed snik is.
Waar slaat dit in hemelsnaam op???
* Bosbeetle zet amerikaans accent op "ik mag dan wel baker heten toch bak ik niet mijn eigen brood" oid... lidl brown bagquote:Op maandag 13 augustus 2018 15:22 schreef Eightyone het volgende:
- Het ideale schoondochter-trutje in de Trivago-reclame.
- De Vodafone-reclame. Te blij, te wat-zijn-we-toch-hip, kortom: té irritant. Het is gelikt op een manier die me afstoot.
Een week geleden had ik ook die van de Lidl kunnen noemen, met al die kleurtjes, maar die stopte nét toen ik onderhand de neiging kreeg vingers in m'n oren te proppen als 'ie weer eens langs kwam.
(Eigenlijk is die niet eens slecht, maar in 2038 denk ik nog steeds aan de zomer van 2018 als ik die reclame op dat moment op een YouTube-achtige site tegen kom: zó verschrikkelijk blijft 'ie plakken.)
Of stiekem ff een hotspot van mama's iPhone maken en verder internetten met haar bundel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ja maar dat is gewoon fake news.
Die kinderen zouden het gehele scheldwoordenvocabulaire van boven naar beneden schreeuwen.... En no way Dat ze gezellig aan de koffie gaan.
ahh ja! Zeker waarquote:Op maandag 13 augustus 2018 17:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Of stiekem ff een hotspot van mama's iPhone maken en verder internetten met haar bundel.
Nou nou nouquote:Op maandag 13 augustus 2018 19:01 schreef KennyPowers het volgende:
In India worden meisjes als Marie achterin de bus verkracht.
Die stem is wel goed, maar ik kan Frank Lammers met zijn gezin niet (meer) uitstaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet zo gecharmeerd is van de zalvende stem die tegenwoordig de Jumbo-reclames inspreekt? Typisch een geluid wat bijna iedereen behalve ikzelf prettig vind.
Het is zwaar irritant dat bijna alle zenders tegelijkertijd reclame uitzenden.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:40 schreef PieterCornelis het volgende:
Mmm... Alle reclames zijn K#T, vervelend en wat mij betreft overbodig. Ik heb me iig nog nooit laten overhalen iets aan te schaffen door ook maar één reclame. Ik zap altijd direct weg, en kom meestal ook niet meer terug om het programma af te kijken na het zappen...![]()
Maar Marietje, ik spuug ondertussen van de vent die zijn kind commercieel prostitueert.
/opendeurquote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het is zwaar irritant dat bijna alle zenders tegelijkertijd reclame uitzenden.
bij de TT dacht ik meteen aan deze reclame: ik krijg niet snel de neiging te zappen bij een reclame, maar bij deze doe ik het welquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:42 schreef Anne het volgende:
Mag dat eigenlijk wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2018 20:58 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het is zwaar irritant dat bijna alle zenders tegelijkertijd reclame uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
Koop een auto. Of koop er een heleboel.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 17:39 schreef MissGiraffe het volgende:
Die irritante anti-Nederlandse kutreclame van de Plus:
• Sowieso de hele zogenaamde 'welkom welkom' feelgood 'vluchtelingen' vibe
• Wit Blank jongetje moet hoofddeksel afdoen, maar hoofddoekjes mogen gewoon?
• Tosti eten: 'vluchteling' haalt ham eraf....lekker ondankbaar + fijn heurrrr die islamisering
• Haring eten: 'vluchteling' trekt vies gezicht, want je snapt dat Nederlands eten heel goor is maar 'vluchtelingen vreten' heeeeeel lekkerrrrr.....
• Hollands jongetje eet thuis bij 'vluchteling', en er zijn wel 10 lui die geen Nederlands spreken aanwezig.... fijn om te zien dat helemaal niemand zich probeert aan te passen. Uiteraard MET vrouw met hoofddoek.
• Hollands jongetje eet iets, en uiteraard is dit WEL superlekker.....
Officiële boodschap: 'goed eten is samen eten'.
Echte boodschap: 'alleen allah is belangrijk, dan eet je pas goed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ben het helemaal met je eens! Die reclame is inderdaadquote:
Goeiequote:Op zondag 2 september 2018 10:10 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens! Die reclame is inderdaad![]()
Ik werd agressief van de steeds terugkerende Jumbo-reclame op Youtube. Mede omdat die altijd begonnen met 'Relax! Het is zomer'quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet zo gecharmeerd is van de zalvende stem die tegenwoordig de Jumbo-reclames inspreekt? Typisch een geluid wat bijna iedereen behalve ikzelf prettig vind.
Bedoel je nou die Frank Lammers met z'n bescheten kutstem?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:39 schreef Eightyone het volgende:
Klinkt wat mij betreft als een heel vervelend wijf, niks ideaals aan en hoe ze vergelijken uitspreekt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 15:22 schreef Eightyone het volgende:
- Het ideale schoondochter-trutje in de Trivago-reclame.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Is die reclame van die Marietje wel serieus bedoeld.... zo stom kan een reclame toch niet zijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/quote:Een KPN-reclame waarin een spreker voor een volle zaal per ongeluk zijn dochtertje belt, roept veel reacties op. De beelden van de zakenman die zijn kind welterusten wenst, doen het bij veel kijkers goed. Anderen vinden het over de top. De vertedering bij hoofdrolspeler Yoeri van Alteren blijkt in elk geval niet gespeeld.
Van Alteren wist wel dat hij niet in Mumbai was om écht een zaal met Indiase mensen toe te spreken over duurzaamheid. Maar hij wist niet dat zijn dochter live in beeld zou komen op het grote scherm achter hem. ,,Het reclamebureau had verteld dat er archiefbeelden op het scherm vertoond zouden worden”, zegt Van Alteren, voormalig commercieel directeur van afvalbedrijf Van Gansewinkel en nu duurzaam ondernemer.
In plaats daarvan was ondertussen met de moeder van de vierjarige Marietje afgesproken dat dochterlief echt aan de lijn zou komen. ,,Je ziet dat ik even van mijn stuk ben, in die commercial”, vertelt Van Alteren. ,,Dat maakt het heel bijzonder om terug te zien.”
Dus hij was niet in India, maar gewoon in een zaal in Nederland?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)haar-vader~a2d91657/
Wat ik dan vooral denk, aangezien zijn dochtertje oud genoeg is om geen middag dutje meer te doen en ze om een uur of 8 naar bed zal gaan:quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Hij motiveert mensen zeker om hun Engelse accenten te verbeteren.quote:Op woensdag 5 september 2018 10:46 schreef vredesdruif het volgende:
Sorrie gaajs
Die zak hooi is ook een 'motivational speaker'
Wtf, dit is toch geniaalquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Moest opeens hier weer aan denken. Ook verzonnen door iemand die niet goed snik is.
Waar slaat dit in hemelsnaam op???
quote:In the TV commercial, the task of coping with nerve-racking, everyday problems is taken over by a troupe of hyperactive ‘rubber cowboys’ who represent visually what’s going on inside the human body on a cellular level when sweat is being produced during hard work. These ‘rubber cowboys’ have one, sole, raison d’ être - and that is to get rid of everyday problems and stresses by literally transforming them into sweat. With a “bye-bye”, they bid farewell to the sweat - and also all of those day-to-day problems - which are then pushed out into the real world of the protagonist, who is engaged in the strenuous, but ultimately rewarding task of moving huge slabs of rock to build natural stone steps in his garden.
Hornbach reclamesquote:
Awquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Die Zig-go-reklame voor de radio ook. FC Emmen dat Europees voetbal haalt, en meer van die onrealistische onzin.quote:Op donderdag 13 september 2018 21:01 schreef TLC het volgende:
De Marietje KPN reclame![]()
![]()
De ZiggoAjax reclame waarin Ajax zn monsterscore verbeterd![]()
![]()
De Aegon reclame met de kinderen![]()
Als mam dat doet krijgt ze een paar patsen. Compleet absurde reclame. Die jongen zat volgens mij ook nog gewoon lekker te gamen!quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef Wereldgozer het volgende:
''Elk merk, elk bouwjaar, elke staat'' blabla.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:21 schreef Antaris het volgende:
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wat doen ze?
Wijkopenauto's.nl
Beter dan hun radioreclames met die afgrijselijk bekakte stem. Die mafketel die met de hete aardappel in de keel loopt te verkondigen dat hun shit een eeeureutje kost.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 10:43 schreef MPC60 het volgende:
Ik vind die ene van de plus ook heel vervelend worden met z’n gemaakte kijk we kunnen allemaal zomaar op de thee in een azc vibe.
Die zit ook onder sommige tv reclames, die is inderdaad ook heel irritant.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Beter dan hun radioreclames met die afgrijselijk bekakte stem. Die mafketel die met de hete aardappel in de keel loopt te verkondigen dat hun shit een eeeureutje kost.
Die vind ik juist leuk, met die koeiquote:Op dinsdag 18 september 2018 16:28 schreef potjecreme het volgende:
Almhof reclame bezorgt mij ook behoorlijke kromme tenen.
quote:Op woensdag 19 september 2018 18:25 schreef TLC het volgende:
[..]
Die vind ik juist leuk, met die koeiin de luchtballon
![]()
Ja.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2018 18:28 schreef wawowiewa het volgende:
"Kip het meest veelzijdige stukje vlees, kip"
Hele rare reclame. Het is niet duidelijk van welk bedrijf maar natuurlijk zal het een pluimvee lobby zijn.
Jaquote:Op woensdag 19 september 2018 18:43 schreef JayHovah het volgende:
Eventjes een subvraag hierover: Zou je expres het product niet kopen als je de reclame hiervan niet kan uitstaan? Dan juist iets van de concurrent kopen dus.
Uberhaupt: Streetfood uit een pákje.quote:Op woensdag 19 september 2018 17:44 schreef Amavi het volgende:
Kan de versie die ik bedoel niet vinden, al is deze ook irritant genoeg. Ohhh wauw wat zijn we toch weer lekker cultureel, ik geloof nu meteen dat de mensen in Thailand ook Conimex gebruiken!
Denk wel dat ze echte streetfood verkopers daar hebben neergezet in plaats van acteurs want aan de blik in hun ogen te zien pleuren ze het liefst zo die pan noedels over z'n bakkes heen
Er bestaat ook nog een versie waarin die vent een hap neemt met als conclusie ''dat is me toch een Pad Thai lekker''. Met zo'n smerige zelfingenomen blik. Degene die die grap heeft verzonnen kan beter voor de Tina gaan schrijven.
“Brood! Daar zit wat in!”quote:Op woensdag 19 september 2018 18:48 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Ja. Gewoon die industrie. Dat was vroeger best normaal. Melk de witte motor is een ander voorbeeld.
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzenquote:Op zondag 21 oktober 2018 22:38 schreef Jason22 het volgende:
Toch wel een opvallende van ABN Amro. #beleggen![]()
De opvallend aanwezige "stille kracht". *bwurk*quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Jaaa!! Wat een verschrikking. Een echte wegzapper.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik zag een paar uur geleden (weet niet op welke zender) een reclame over huisplanten en dat leek wel een minuut lang door te gaan. Werd nog gezongen ook.
Die is ook vreselijk ja. Ik wil niet wonen in het Nederland dat die huichelachtige klootzakken voor ogen hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sourcy. Met dat kutlied eronder. ‘Vol van elkaar...’. Braak.
Een suspensie zonder suiker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, die kinder Nurofen. Ook zo'n bagger. WTF is 'suikervrije suspensie'?
Vreselijk inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2018 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Deze van ABN-AMRO ja. Wat een verschrikkelijke pedante kwal is dit. Kijk mij het eens even geweldig voor elkaar hebben. Zum kotzen![]()
Ja en ook nog zo'n "divers" homohuwelijk in die reclamequote:Op zondag 21 oktober 2018 23:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sourcy. Met dat kutlied eronder. ‘Vol van elkaar...’. Braak.
sowieso halfrijm...quote:
Gaat erom dat ze de weg kwijt zijn (in hun relatie) en dan een auto met navigatie nemen ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!
Daarna gaan ze een auto kopen!
Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Deze is superkut inderdaad, met een of andere bi-culturele vogel die de stem van een klein blank meisje inspreekt.quote:
Ik mag toch hopen dat die de Loden Loekie krijgt ja. POP POP CHICKEN POPCORN EN MIJN VUIST IN JE KUTSMOELquote:
Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.quote:Op maandag 29 oktober 2018 09:06 schreef ietjefietje het volgende:
Ik heb nog niet voorbij zien komen die reclame van een stelletje bij de psych, die hun vertelt jullie relatie is niet meer te redden.....en dan zegt de vrouw..Mooi!
Daarna gaan ze een auto kopen!
Ik snap hier geen ene klote van laat staan dat ik door heb welke auto ik zou moeten kopen...zapmoment!
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.quote:Op maandag 12 november 2018 14:21 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Veel autoreclames zijn sowieso nogal vreemd imho.
Dus 'meest irritant' weet ik niet, maar ook behoorlijk apart vind ik die reclame dat een vent voor een tattoo removal shop staat omdat zijn relatie over is en hij de naam van z'n ex wil laten verwijderen, maar dat toch niet doet en dan toevallig een meid met dezelfde naam tegenkomt. Slaat nergens op, heeft niks met auto's te maken en is niet grappig. Weet ook niet eens welk merk 't is, dus op dat gebied werkt ie ook niet...Kan echt niet begrijpen dat er mensen serieus mee bezig zijn geweest zoiets te bedenken en er nog dik voor betaald hebben gekregen ook
Heerlijke reclame! Vandaag heeft de Lidl ook de lyrics uitgebracht! Kunnen we allemaal meezingen!quote:
Wist het automerk ook niet trouwens, maar dan slaat het nog nergens op, ook allebei tattoo van elkaar... wat heeft dat nou allemaal met elkaar te maken, dat complete idioten met tattoos van hun ex een Renault kopen?quote:Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.
En ehm Renault Kadjar volgens mij.
Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.quote:Op maandag 12 november 2018 21:43 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame van Conimex, over de Phad-Thai, waarbij die gozer het over “een Phad-Thai-tje lekker is” ook heel slecht gevonden... Elke keer dat het langskomt een diepe zucht van deze kant.
Ik had ooit een keer gelezen dat ze een trucje uithalen, meerdere frequenties vlak naast elkaar ofzo en dan krijg je meer decibel zonder dat je TV daadwerkelijk qua volume omhoog gaat. Weet niet meer hoe dit zat, maar het is kut.quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Alle reclame op de RTLxL app:
-geluid gaat spontaan 10 volumes omhoog
-reclames blijven spontaan op pauze staan waardoor een 4 sec reclame 10x langer duurt
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...quote:Op dinsdag 13 november 2018 11:51 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk als je met Conimex in Thailand aan komt zetten, ze je daar recht in je gezicht uitlachen.
De eerste reclamespreuk van Conimex: de oosterse keuken thuis, was ook totaal niet waar. Moet je maar eens gaan eten in Indonesie zelf. Man, Conimex kan nog niet eens in de schaduw staan.
De reclamespot vind ik amateuristisch overkomen, maar dat komt door de ontbrekende acteertalenten van die mr. Thai.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...
Maar dan heb je wel een topproduct!quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de reclame zelf. Als ze de smaak naar de normale Indonesische maatstaven aanpassen kunnen ze de fabriek wel sluiten met de gemiddelde tere Nederlandse smaakpapillen...
Ja en dan zijn wij de enigste twee die kopen!quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een topproduct!
Fixed.quote:Op dinsdag 13 november 2018 13:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ja en dan zijn wij de enigste enige twee die kopen!
oohhquote:Op maandag 12 november 2018 14:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze komen elkaar niet toevallig tegen. Ze gaan bij een speeddate juist op zoek naar iemand met die naam.
En ehm Renault Kadjar volgens mij.
Oh echt! Bedankt voor de uitleg, daar was ik zelf niet opgekomen. Bij ons in de auto gaat het juist altijd mis omdat hij de navigatie blindelings wil volgen en ik gewoon de borden langs de weg, zo zijn we dus al een keer de op de vuilnisbelt terecht gekomen ipv bij een waterval!quote:Op maandag 12 november 2018 11:04 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze de weg kwijt zijn (in hun relatie) en dan een auto met navigatie nemen ofzo
Sowieso radioreclames waarin ze zevenduizend keer herhalen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Becam. Twee bouwvakkers die in elke zin Becam zeggen. Grrrr...
Je mag van Almhof een héél klein beetje muesli bij de yoghurt doen; een hoekje maar. Ga er vooral níet royaal mee strooien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
Almhof hoekje muesli, met een hoekje muesli.
In tegenstelling tot roomkaas reclames, er zit zo weinig in die kutkuipjes maar ze smeren alsnog driekwart van de inhoud op een enkele boterham.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je mag van Almhof een héél klein beetje muesli bij de yoghurt doen; een hoekje maar. Ga er vooral níet royaal mee strooien.
Hollands calvinisme ten top.
Ja, maar dit is een tv reclame...quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sowieso radioreclames waarin ze zevenduizend keer herhalen waar het over gaat.
Ja, maar de klacht over de achterlijke hoeveelheid herhalingen is gelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar dit is een tv reclame...
Over brood en reclame gesproken.quote:
Het wordt er niet beter op.quote:Op zondag 25 november 2018 16:43 schreef Jordy-B het volgende:
"Ruik de geur van brood, alle soorten broodjes, wit en bruin net afgebakken, voor maar weinig eurootjes. Bio-biologisch, zoveel verantwoorde keus, Bio-biologisch, dat is nieuw",
"nee, da's van ons".
Nee, die danseressen in Gerards fantasie, moeten gewoon hun klep houden.quote:
Slordige commercial. Te veel vorm, geen inhoud. Rio, bio. Klaar. Zo gemakzuchtig. En waarom zingt Joling een Maywoodnummer?quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Nee, die danseressen in Gerards fantasie, moeten gewoon hun klep houden.
En dat ook!quote:Op zondag 25 november 2018 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ook een beetje raar dat ze haar linkerhand op Gerards arm legt, en haar rechter hand in beeld komt om het broodje te pakken, terwijl in het shot erna haar rechterhand bezig is met een mandje, terwijl ze het broodje pakt met links. Weird.
Of dat iedereen daar een mandje vasthoudt, ipv deze super irritant dwars over het gangpad te rollen.
Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig wasquote:Op zondag 25 november 2018 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over brood en reclame gesproken.
Die nieuwste Lidl-reclame met een onverstaanbare Gerard Joling. De punchline gaat helemaal aan me voorbij omdat ik niet versta wat hij ‘zingt’ voordat de vrouw het brood afpakt en zegt ‘nee, dat is van ons’.
Ja, ze hadden imo beter op dat Little/Lidl-idee kunnen doorgaan.quote:Op zondag 25 november 2018 17:37 schreef KennyPowers het volgende:
Ook een zeer slechte vervolgpoging op die reclame met George Baker die wel lollig was
Voor mij wordt het KPN. Vind het ergens wel sneu omdat het kennelijk echt vader en dochter betreft, maar er zijn maar weinig reclames waar ik actief bij weg hebt gezapt, en Marietje is er één van.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/loden-leeuw/stemmen/
Ik heb ergens gelezen dat het niet echt vader en dochter zijn. En hij was ook niet echt in Mumbaiquote:Op woensdag 5 december 2018 18:52 schreef K21 het volgende:
[..]
Voor mij wordt het KPN. Vind het ergens wel sneu omdat het kennelijk echt vader en dochter betreft, maar er zijn maar weinig reclames waar ik actief bij weg hebt gezapt, en Marietje is er één van.![]()
Die "hoe ik het doe?" patjepeeër van ABN AMRO vind ik trouwens ook enorm vervelend.
TV / Wat is op dit moment volgens jou de meest irritante reclame?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat het niet echt vader en dochter zijn. En hij was ook niet echt in Mumbai
...en die van Jumbo ook.quote:Op vrijdag 30 november 2018 07:41 schreef Eightyone het volgende:
Wat is de nieuwe Marktplaats-reclame toch weer blij. Té blij.
Is ook slecht voor het milieuquote:Op donderdag 6 december 2018 19:44 schreef MrAero het volgende:
"Ramen dicht. LichTje aan. Deur op slot."
"Ramen dicht. LichTje aan. Deur op slot."
De manier waarop hij lichtje zegt, met die nadruk op de t die stil hoort te zijn. Hatelijk!
Dan zie ik nog 100 x liever die van de Plus. Bij die reclame verandert m'n gelaatsuitdrukking iig niet in die van Scrooge.quote:Op donderdag 6 december 2018 19:41 schreef Tocadisco het volgende:
Aan het andere uiterste van dat spectrum heb je weer die kerstreclame van de Plus, wat een deprimerende boel zeg...
asr “gewonnen”.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:58 schreef KennyPowers het volgende:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/loden-leeuw/stemmen/
ik ben niet de enige zie ikquote:Op maandag 13 augustus 2018 16:06 schreef J83 het volgende:
Die kut van Kruidvat, al zo'n 8 jaar
Die van SocialDeal zijn ook afschuwelijk. ("Schat, jeweettoch")
De HEMA heeft ook al die tijd dezelfde stem(men) gehad. Die vent (Rick de Leeuw) valt nog wel mee, maar die vrouw van de HEMA (Anneke Blok) heeft een subtiel, maar zo'n onwaarschijnlijk irritant spraakgebrek, dat het gedachtes oproept over die terrorpop Benjamin Ben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 00:03 schreef MauriceM het volgende:
alles van kruidvat (krijsvat) gaan mijn haren van overeind staan.
En die wordt gevolgd door SOOOOOOOCIAL DEAL. wat mij het meeste eraan stoort is dat het geschreeuw meteen inslaat zodat je altijd te laat bent om te muten
Wie betaalt jouw pensioen?quote:Op zondag 17 februari 2019 23:48 schreef TLC het volgende:
Een reclame over beleggen of zo en dat zo n irritante koter aan papa in n kamertje (met 'verborgen camera') em allemaal ingewikkelde vragen gaat stellen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja diequote:Op zondag 17 februari 2019 23:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie betaalt jouw pensioen?
In welke peiler?
die?
quote:
Ugh. Hij komt weer vies vaak voorbijquote:Op zondag 17 februari 2019 22:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zag deze reclame net voorbijkomen, man wat kut.Of is het op bouwplaatsen normaal om op collega's af te lopen en dan out of the blue over je lening te gaan zwetsen?
![]()
Deze ja haha. Wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Alfje het volgende:
Die lul van Strato met zijn speedboot en verkeerd lopend geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Er is een nieuwe!quote:Op woensdag 5 december 2018 18:52 schreef K21 het volgende:
[..]
Die "hoe ik het doe?" patjepeeër van ABN AMRO vind ik trouwens ook enorm vervelend.
wij weten ook niet waar je centrum zit, maar wij kopen auto'squote:Op zondag 12 augustus 2018 11:21 schreef Antaris het volgende:
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wijkopenauto's.nl
Wat doen ze?
Wijkopenauto's.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien komt er fucking ROOK onder je motorkap vandaan. Dan bel je niet de anwb, dan bel je 112. En dan sta je er echt nog wel even ook. Ook al is het laat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
De (radio)reclame van de ANWB:
“Staat u veilig?”
“Ja, maar het is al laat en ik wil graag naar huis”
Meteen dwingen. Zeikwijf. Realistisch, maar toch irritant.
Tenenkrommend inderdaadquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
“Staat u veilig?”
Je hebt ook een andere versie, met een of andere leasebak rijdende arrogante pisgast. “Ik heb een lekke band, en ik heb haast”quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:05 schreef Sometimes het volgende:
“Staat u veilig?”
IK WORD DE NIEUWE MINISTER-PRESIDENT VAN DIT LAND !quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:35 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame over de serie Morten kom je ook overal tegen, als ie niet op tv langskomt word je er wel mee platgegooid bij elk programma dat je online wil terugkijken... Gevalletje tegenvallende kijkcijfers voor die serie?
Heel matig die ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het spotje voor de verkizingen met dat irritante koor... vreselijk.
Dat gaat inderdaad razendsnel irriteren. Toch vind ik hutspot nog erger.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het spotje voor de verkizingen met dat irritante koor... vreselijk.
Hij zegt er niet bij dat je botten en je smaakpapillen niet zo blij worden van zacht.quote:Op zondag 10 maart 2019 01:14 schreef YuckFou het volgende:
oef, 2 van de radio...
online.nl (i-net,tv+bellen in fluisterstem, elke keer als online.nl wordt genoemd) sterf
En die lijer met z'n je waterkoker houd van zacht, je tepelhof houd van zacht, je babybilletjes houden van zacht en je knorrsoepje houd van zacht, over waterfilters, die stem
Die vind ik juist onwijs leukquote:Op maandag 11 maart 2019 12:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Ik vind die AH reclame echt bloed irritant, duurt naar mijn mening veel te lang en die stomme hamsters helpen ook niet echt mee.
Godsgeklaagd irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:35 schreef JayHovah het volgende:
Die reclame over de serie Morten kom je ook overal tegen,
Punt nl.quote:
Godallemachtig....quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Zag net Seats & Sofas. Wat is dat ellendig.
Die is echt heeeeel erg. Gevalletje snoekduik naar de afstandsbediening om weg te zappen...quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Die zouden ze echt moeten verwijderen gewoon.. wat zijn dat voor ziekelijke freakreclames. Als ze dat andersom zouden doen met een vrouwenslipje dat door een man uit de automaat zou worden gehaald, zou er zeker veel ophef over ontstaan.quote:
Die Hornbach reclames zijn altijd irritant.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zouden ze echt moeten verwijderen gewoon.. wat zijn dat voor ziekelijke freakreclames. Als ze dat andersom zouden doen met een vrouwenslipje dat door een man uit de automaat zou worden gehaald, zou er zeker veel ophef over ontstaan.
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een dramaquote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
idd.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een drama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je onthoudt hem tenminste wél. Wat dat betreft zullen de bedoelingen van de makers geslaagd zijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Met superstip op 1 terecht gekomen! Wat een drama
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:17 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maar je onthoudt hem tenminste wél. Wat dat betreft zullen de bedoelingen van de makers geslaagd zijn.
Seatsandsofaseatsandsofaseatsandsofaseatsandsofaseatsandsofasofasofasofasofa.
Dat doen die reclamefolders vol foeilelijke banken, die hier om de zoveel tijd in de bus vallen, al niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.
Heb je geen sticker op de deur.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat doen die reclamefolders vol foeilelijke banken, die hier om de zoveel tijd in de bus vallen, al niet.
Ja, daar heb je een punt. En er worden er ook veel per post verzonden.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nee, want daarmee weer je ook de folders die je wél wilt zien.
Als je 1 stap bij die winkel binnenzet stimuleert echt helemaal niets meer om bij ze te kopen. Als je dan tóch nog besluit om daar je geld aan te schenken, dan verdien je het ook om legaal opgelicht te worden door die firma. Echt, elke vezel in mijn lijf schreeuwde dat ik weer naar buiten wilde toen ik daar een keer als naïeve jongeman binnen liep.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Echter het stimuleert niet om iets bij ze te kopen.
Ook ik heb nog een tv-gids, ik vind dat prettig.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Eightyone het volgende:
Het heeft ook wel wat gezelligs in dit digitale tijdperk, zo nu en dan een ouderwetse dode boom door je brievenbus (ik heb zelfs nog een tv-gids).
Jij bent daar echt geweest? Wow, wat dapper. Goed dat je niets hebt gekocht.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je 1 stap bij die winkel binnenzet stimuleert echt helemaal niets meer om bij ze te kopen. Als je dan tóch nog besluit om daar je geld aan te schenken, dan verdien je het ook om legaal opgelicht te worden door die firma. Echt, elke vezel in mijn lijf schreeuwde dat ik weer naar buiten wilde toen ik daar een keer als naïeve jongeman binnen liep.
Pff, inderdaad. Beter isquote:Op maandag 25 maart 2019 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat lieve stemmetje van die tandarts (0:08).
Die was reteirritant inderdaad op de radio.. maar gelukkig hoor ik 'm de laatste weken niet meer.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef SpecialK het volgende:
Is dat popop pop popcorn chicken gelul al over? Daar kreeg ik echt letterlijk hersenkanker van van die reclame.. ben nu nog aan het revalideren.
Volgens mij is het van Sensodyne met een andere blonde tandarts. Wat een irritante manier van praten met onnodige pauzes voor het dramatische effect.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:25 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Pff, inderdaad. Beter is
'Dat is niet erg, toch?'
'Tuurlijk wel, domme doos.'
Valt me trouwens ook op dat ze zich in al die Oral B reclames ook honderd keer omkleden.
Walgelijke reclamequote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:55 schreef _Flea_ het volgende:
Oral-B.. Sensodyne, allemaal irritant. Vooral als er iemand in een appel moet bijten oid. Net als reclamefolders van tandartsen of mondhygiënisten, altijd maar die eeuwige appelsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:11 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het van Sensodyne met een andere blonde tandarts. Wat een irritante manier van praten met onnodige pauzes voor het dramatische effect.
Zal iemand nou echt trots zijn op zo'n bedachte reclame?
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:36 schreef SpecialK het volgende:
Is dat popop pop popcorn chicken gelul al over? Daar kreeg ik echt letterlijk hersenkanker van van die reclame.. ben nu nog aan het revalideren.
Eyelovequote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Vorig jaar begon die ellende al...
Bank? Een seat of een sofa bedoel je.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.quote:Op maandag 25 maart 2019 23:34 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat lieve stemmetje van die tandarts (0:08).
Zorg maar voor een blowjob met de voice-over, dan hoeven wij die afschuwelijke stem niet meer te horenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
M'n vriendin noemde me een blinde mongool omdat ik zei dat ik die tandarts wel zou doen.
Jij bent toch niet stiekem de boze hamsterwolf he?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:39 schreef Maerwynn het volgende:
[..]
Die klote hamsters van de AH die niet aan natuurkunde doen.
Kotsen, een filiaal opblazen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je die van Seats and Sofa’s niet hoort want dan komt het spontaan weer terug.
Wat een walgelijke reclame is dat, je zou er spontaan van naar een vestiging rijden en over een bank gaan kotsen daar
Kon je op wachten.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:39 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/l/2278813
Racistisch?? :’)
Hahahahahahahahaha.quote:
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!quote:
Zo te zien vind dat levende pak het ook maar wat leuk dat hij gerecycled kan worden. Is hij suicidaal?quote:
Binnenkort kunnen we dat joch dus weer terugzien in een reclame van een of andere supermarkt. Waarbij hij lachend onbestemde brokken vlees aanbiedt voor de halve prijs.quote:Op maandag 15 april 2019 06:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik zal jou es recyclen! Hahahaha vies ventje hoor!
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:34 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie die nieuwe van Ali B al gezien voor Lidl?![]()
![]()
Merde, in Frankrijk hebben ze exact dezelfde (alleen spreken ze daar Frans).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |